מומחה לפרסום מחכה לך: 072-334-1000

מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

שימוש נכון בתגיות באינסטגרם

בעולם הדיגיטלי שבו אנו חיים, מידע בלתי מוגבל נגיש לכל אחד ואחת מאיתנו בלחיצת כפתור ולצד זאת, כמויות עצומות של תוכן, וויזואלי וטקסטואלי, מציפות את מסכי המחשב והסלולר שלנו. צריכת תכנים באינטרנט הפכה לעניין שבשגרה ובין כל התמונות, הסרטונים והטקסטים שפוגשים את הגולש בצמתי מידע כאלו ואחרים, עולה צורך אמיתי בניהול נכון יותר של התוכן וזה תקף גם ובעיקר כשמדובר על גלישה ברשתות חברתיות ובפרט באינסטגרם.

ברחבי העולם משתמשים באינסטגרם מעל 300 מיליון משתמשים פעילים. מדובר בקהל צעיר ומתוחכם, רובם בני 16-36, שזמנם מוגבל ושהציפייה שלהם לתוכן אוונגרדי גדולה. הם רוצים תמונות יפות, מסקרנות ומושכות, כאן ועכשיו, עם כמה שפחות מילים וכמה שיותר עניין. אף על פי שמדובר בזירה שעיקר העיסוק בה הוא בתוכן וויזואלי, יש גם תוכן טקסטואלי. כדי לייעל את התנהלותם של אותם משתמשים באינסטגרם ולאפשר להם לחפש ולמצוא תוכן שמעניין אותם הומצאו התגיות, האשטאגים.

התגיות מאפשרות להפיץ את התוכן ברחבי הרשת וכמו כן למצוא תוכן על ידי חיפוש יזום של תגיות. אותן תגיות מופיעות בסימון #, הן מתווספות לתמונה או סרטון ומהוות בידי אינסטגרם כלי אפקטיבי למיון של מיליארדי התמונות והסרטונים שמשותפים בה. זה אומר שכל תוכן שאתה מעלה לאינסטגרם ומוסיף לו תגיות, בין אם בפרופיל האישי שלך ובין אם בעמוד העסקי, משתייך לקטגוריות מסוימות וכך המשתמשים, שמבצעים ללא הרף חיפושים לאותן תגיות, יכולים להיחשף גם אליך. מדובר באנשים שלא בהכרח ראו את העסק שלך קודם לכן ועכשיו יש לך הזדמנות לחשוף את עצמך בפניהם בזכות השימוש בתגיות.

רק כדי לסבר את האוזן, בכל דקה מפורסמים באינסטגרם 46,200 פוסטים שכוללים סרטונים, תמונות, תגיות ולעיתים גם טקסטים נוספים. מתוך כל התוכן הזה, עולות מידי יום יותר מ-25,400,000 תמונות חדשות לאינסטגרם ועל מנת לעשות סדר ולוודא שכל גולש ייחשף רק למידע שרלוונטי אליו ושעשוי לעניין אותו, משתמשים בתגיות. נדגיש, שבכל פוסט ניתן להשתמש במקסימום 30 תגיות ובכל אופן חייבת להיות הלימה בין התמונה/הסרטון שאתה מעלה לבין התגיות.

עובדתית, תגיות מסייעות לבעלי עסקים לקדם את העמוד שלהם באופן אורגני וכמי שמנהל עמוד עסקי באינסטגרם, אתה מוכרח לדעת להשתמש נכון באותן תגיות. זאת מהסיבה הפשוטה שתגיות יכולות לסייע לך מאוד בכמה תחומים חשובים ובכלל זאת הגדלת החשיפה האורגנית בפני קהלי יעד חדשים, מה שבשאיפה ירחיב את מעגל העוקבים לעמוד העסקי ובעתיד אף יביא לכך שאותם עוקבים יצאו מחוץ לכותלי אינסטגרם ויבחרו לרכוש את המוצר/ השירות שלך. ניהול עמוד עסקי באינסטגרם זו משימה שדורשת זמן, ידע ומקצועיות ובכתבה הבאה נתמקד בהסבר כיצד משתמשים נכון בתגיות, כדי שגם אתה תוכל לנהל את העמוד העסקי שלך טוב יותר וליהנות מתוצאות מעולות.

מחקר מקיף על מתחרים בתחומך

כשמנהלים עמוד עסקי המטרה היא להגיע לקהל יעד רלוונטי גדול ככל הניתן. על מנת שתוכל לדעת היכן נמצא קהל היעד שלך ששוהה באינסטגרם וכמובן להבין מה מעניין אותו, עליך להציץ אצל המתחרים ולא זאת בלבד, אלא לבצע מעקב קבוע ומקיף אודות פעילותם ברשת. תבדוק מי המתחרים שלך, מי העוקבים שלהם ומה התגיות המקצועיות הנפוצות שבהן הם משתמשים.

כדי לוודא שאינך משתמש בהאשטאגים המוניים וחסרי ערך, עליך לברר מה התגיות שרלוונטיות לתחומך, לעולם התוכן שלך. תנהל רשימת אקסל של כל ההאשטאגים הנפוצים שבהם השתמשו המתחרים ונסה לשלב בפוסטים שלך את אותן תגיות. נדגיש, שניתן לעיתים להשתמש גם בהאשטאגים פופולאריים, לאו דווקא מקצועיים, שקשורים בתמונה או בסרטון שאתה משתף. לדוגמא, אם יש לך עסק שמציע שיעורי יוגה, אתה יכול להעלות תמונה של תנוחת יוגה מסוימת שצולמה ברקע של נוף מרגיע ולתייג לא רק האשטאג #yoga, אלא גם #relax #body #sun וכך הלאה.

לצאת מגבולות מדינת ישראל

למרות שהעסק שלך הוא מקומי וקהל היעד סביר להניח ישראלי, צריך להכיר גם עסקים דומים בעולם, לעקוב אחריהם ולבדוק באילו תגיות הם עושים שימוש. באינסטגרם הגולשים נחשפים להמון תוכן בינלאומי ולכן הרבה פעמים לא מספיק להשתמש בתגיות רק בעברית, אלא עדיף ואף הכרחי להשתמש בתגיות באנגלית. זאת כדי להגדיל את החשיפה של העמוד העסקי שלך ולוודא שהתמונות והסרטונים שאתה מעלה יגיעו לכל מי שמחפש תגיות שקשורות בתחומך, לא רק חיפושים בעברית. אפשר להשתמש בתגיות בעברית, אך ככלל עדיף להשתמש בתגיות אוניברסליות בשפה האנגלית.

שימוש בהאשטאגים עדכניים

מעבר לתגיות מקצועיות חשוב להשתמש בתגיות נפוצות אחרות, תגיות שלאו דווקא קשורות לתחום העיסוק הספציפי שלך. הכוונה היא להשתמש בתגיות עדכניות ורלוונטיות לפי ימים בשבוע, חגים ומועדים. כמו כן, כדאי להיות מעודכן ולהכיר אירועים וכנסים שקשורים לתחום העיסוק שלך ולהוסיף בפוסטים תגיות אשר רלוונטיות לאותם אירועים תקשורתיים וכנסים, בהיבט זמן ולוקיישן. לדוגמא, אם יש לך עסק לבגדי נשים ומחר צפוי להתקיים אירוע אופנוע מתוקשר וגדול, כדאי להעלות פוסט עם תמונה או סרטון של בגד מהקולקציה שלך ולתייג משהו שקשור באותו אירוע אופנה.

עליך לנצל את מה שחם, את מה שקורה כאן ועכשיו, כדי להפוך את הפוסט שלך ליותר חם ומדובר ברשת אינסטגרם ומחוצה לה. זה בהכרח יעזור לך למתג את העסק כחי, דינמי, עכשווי וככזה שנשמר בתודעת הגולשים. חשוב שתדע שניתן להוסיף תגיות גם בתגובות ולא רק בגוף הפוסט וכמו כן, לתייג אנשים או עסקים אחרים (במידה וזה רלוונטי למהות הפוסט), דבר שמן הסתם יגדיל אף הוא את חשיפת הפוסט בפני משתמשים נוספים, חברים של האנשים המתויגים או עוקבים של אותו עמוד עסקי שתייגת.

תיוג כדי להשתתף בתחרות

פרסום באינסטגרם יכול להתבצע במגוון שיטות ואחת הדרכים לפרסום שהוכחה כיעילה במיוחד היא תחרויות נושאות פרסים. מדובר בדרך פשוטה, יעילה וזולה יחסית לזכות בחשיפה, להגדיל את מעגל העוקבים ולא פחות חשוב, לייצור של מעורבות בפוסטים. אם לדוגמא יש לך עסק של צימרים בצפון ואתה רוצה להיחשף בפני קהלי יעד רלוונטיים וחדשים, אתה יכול לפרסם תמונה יפה ואטרקטיבית של הנוף מהחלון של הצימר ולהציע לכל מי שמעלה תמונות שקשורות בחופשה לתייג את השם של הצימר שלך, בתמורה להשתתפות בתחרות שהפרס בה יהיה לילה חינם בצימרים שלך.

לחפש ולמצוא את העסק שלך באינסטגרם!

תגיות מהוות חלק חשוב ובלתי נפרד מהאסטרטגיה הפרסומית באינסטגרם. הרעיון שצריך לעמוד לנגד עיניך כמפרסם, הוא לספר את הסיפור של המותג ולוודא שהתמונות (או הסרטונים) שאתה מעלה יהיו מקוריות, יפות, ייחודיות, מופשטות, מעוררות מחשבה וחדשניות. כדאי לשלב בין תמונות אינפורמטיביות לבין תמונות אווירה ובכל אופן לא להגזים עם כמות התגיות, שכן לעיתים כל המוסיף גורע.

לסיכומו של עניין, שימוש נכון בתגיות יסייע לך להפגין נוכחות דומיננטית וחיובית, לייצר באז, להגדיל חשיפה ובעיקר לוודא שכל מי שמחפש את השם של העסק שלך ו/או תגיות המכילות ביטויים שקשורים לתחומך, גם ימצא.

קרא עודסגור
דרגו אותנו
| דירוגך () בוצע בהצלחה
דירוג ממוצע (5) | דירוגים (2)
5 stars - based on 2 reviews
פנה/י עכשיו אל המומחים לפרסום:
שם
טלפון
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

למה כדאי לך לפרסם איתנו?

WISEO הנה חברת הפרסום לעסקים הוותיקה בישראל. בחברה צוות מומחים מיומן ומקצועי לפרסום בפייסבוק ואנו מספקים שירותי פרסום למאות בתי עסק, שמקבלים בכל יום הרבה פניות של לקוחות חדשים.

אנחנו ננהל עבורך קמפיין פרסום בפייסבוק שיתאים בדיוק לתקציב ולצרכים של העסק שלך, במטרה להביא תוצאות מהירות ולהגשים מטרות עסקיות. הפרסום בפייסבוק יחשוף את העסק שלך לקהל יעד ממוקד על מנת שלא תפספס אף לקוח פוטנציאלי.

הרעיון שמוביל אותנו הוא פרסום חכם ומותאם בפייסבוק ותשלום רק לפי תוצאות. צוות המפרסמים המנצח שלנו מתמחה בניהול עמודי תדמית עסקיים בפייסבוק של מיטב העסקים המובילים בארץ ובעולם ומורכב מכוח אדם ברמה אנושית גבוהה.

אנו רואים את הצלחתך בראש סדר העדיפויות תמיד ומבטיחים ללוות אותך באחריות ובמקצועית. מוקד שירות הלקוחות שלנו זמין ונשמח להיפגש ולהציג את מגוון הדרכים שפרושות לפניך בדרך להצלחה בפרסום בפייסבוק!

למה כדאי לך לפרסם בפייסבוק. wiseo.
מה יצא לך מהפרסום ברשת החברתית. wiseo.

מה יצא לך מהפרסום בפייסבוק?

מעל 3,000,000 ישראלים גולשים בפייסבוק מידי יום והסטטיסטיקה מלמדת כי בכל חודש יותר ויותר בעלי עסקים בארץ ובעולם מגדילים את תקציבי הפרסום ברשת החברתית הגדולה בעולם, בעיקר בשל היכולת להתמקד בקהל יעד ספציפי שמתאים בדיוק לצרכים של העסק שלך.

המומחים שלנו לפרסום בפייסבוק יודעים מה באמת עובד ומבטיחים כי גם העסק שלך יזכה לחשיפה ממוקדת בפני קהל יעד מפולח – על ידי ניהול עמוד עסקי ופרסום מדויק, מוכוון ובתקציב ריאלי. אנו מבצעים בכל קמפיין מעקב, בקרה וניתור בזמן אמת, מה שמאפשר שליטה מלאה על הפרסום.

נתונים סטטיסטיים מלמדים כי מעל 93% מהלקוחות של חברת WISEO דיווחו על צמיחה בהכנסותיהם תקופה קצרה לאחר שהחלו לפרסם בפייסבוק וזאת בדיוק הסיבה שאסור לך לפספס את ההצעה המשתלמת שלנו.

פנה אלינו כבר עכשיו וקבל הצעה אטרקטיבית ותכנית מפורטת ומדויקת לפרסום העסק שלך בפייסבוק ללא כל התחייבות ותזכה ליהנות מהשקעה נכונה ובטוחה של הכסף שלך, מתשואות כלכליות גבוהות ומשגוג עסקי ארוך טווח.

הפרסום בפייסבוק מביא תוצאות מעולות. wiseo. הפרסום בפייסבוק מביא תוצאות מעולות. wiseo.

התוצאות מדברות בעד עצמן

בכל חודש יותר בעלי עסקים בוחרים להגדיל את תקציבי הפרסום בפייסבוק

אנו מנהלים מאות חשבונות פרסום בפייסבוק בתקציב של מיליוני שקלים בשנה

93% מלקוחותינו מדווחים על צמיחה עסקית מהירה בזכות הפרסום בפייסבוק

הביצועים של הפרסומות בפייסבוק עולים על אלו של שאר הפרסומות ברשת

אנחנו נציג את הפרסום שלך בפייסבוק רק בפני קהל יעד מפולח על פי צרכיך

מאות לקוחות לא טועים – הפרסום בפייסבוק יביא לך תוצאות מספקות ומהר

תוצאות הפרסום בפייסבוק יפתיעו אותך לטובה. wiseo.
פנה/י לפגישה עם מומחה פרסום:
שם
טלפון
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

מבצע מיוחד!