מומחה לפרסום מחכה לך: 072-334-1000

מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

דרכים להימנע מתדמית עסקית שלילית באינטרנט

העובדות מדברות בעד עצמן: המקום הכי חם לפרסום עסקים נכון לשנת 2017 הוא האינטרנט. מחקרים מוכיחים שחלה בכל שנה עלייה ניכרת בכמות השעות שהגולשים מבלים באינטרנט וידוע שכדי להצליח להגיע לקהל היעד שלך, אתה מוכרח לפרסם במקומות שבהם הם נמצאים.
מרבית הלקוחות הפוטנציאליים שלך שוהים באינטרנט למעלה משלוש שעות ביום, הן למטרות עבודה, הן למטרות פנאי, צריכת מידע חדשותי או רכישת מוצרים או שירותים אונליין. כשזה המצב לא פלא שכל בעל עסק שרוצה להתקדם בוחר להשקיע את תקציבי הפרסום שלו ולבסס נוכחות דווקא שם.
ניהול נכון של התדמית העסקית זו הדרך ליצור נוכחות אינטרנטית חזקה וחיובית. שזה אומר להגביר חשיפה בפני קהל יעד רלוונטי, לייצר יותר תנועה לאתר, לגרום ליותר גולשים לפנות אליך ולהפוך יותר פונים ללקוחות. עסק של מנהל את התדמית העסקית שלו שם פשוט לא קיים.
הבעיה היא שהרבה מאוד בעלי העסקים לא יודעים איך לעשות את זה נכון, או שהם פוסחים על חלק מהגורמים שמשפיעים על התדמית העסקית, מה שגורם לתוצאה הפוכה - יצירת תדמית עסקית שלילית. החדשות הטובות הן, שהטעויות שהמתחרים שלך עשו יכולות לשחק לטובתך ואנחנו כאן כדי לחשוף בפניך את הדרכים שיסייעו לך להימנע מתדמית שלילית לעסק שלך.

אל תהיה חמור שקופץ בראש - תתכנן!

החלק הראשון בניהול תדמית הוא אפיון מקדים של המטרות העסקיות. אתה מוכרח להבין מי אתה, מה העסק שלך מציע, מה היתרונות שלו על פני המתחרים, מה המטרות והיעדים שאתה רוצה להשיג, איזה מסרים אתה מעוניין להעביר ומי קהל היעד שאליו אתה פונה.
לא ניתן לנהל תדמית עסקית חיובית אם אתה לא יודע מראש מה היעדים שאתה רוצה להשיג ומעבר לזה, אתה חייב לערוך סקר שוק מקדים כדי לוודא שאתה מתכנן את הכל טוב יותר מהמתחרים.
בעל עסק שלא יגדיר מראש את מטרותיו העסקיות ולא יבצע פילוח נכון ומדויק של קהל היעד, פשוט לא יצליח לבנות ולנהל תדמית עסקית טובה ומעבר לזה, הוא לא יצליח להעביר את המסרים שהוא רוצה לאנשים שהוא באמת מעוניין שיחשפו אליהם, או במילים אחרות - הוא פשוט לא יצליח להניע גולשים לפעולה.
החוכמה היא לא רק למתג את עצמך, אלא לבסס תדמית עסקית שתהיה מותאמת ורלוונטית לצרכים שלך, תדמית עסקית שתמקם אותך בתודעה של הגולשים כמומחה. טעויות בניהול תדמית עסקית מתחילות כשקופצים בראש ועל כן ההמלצה החמה שלנו היא לא להיות חמור, אלא לתכנן מראש אסטרטגיה.

אל תעתיק מאתרים מתחרים - תחדש!

לאחר שסיימת את השלב הראשון ותכננת אסטרטגיה מותאמת ומדויקת, עליך לגשת לשלב הבא - בניית בית אינטרנטי. אחת הטעויות הגדולות שבעלי עסקים עושים, היא להעתיק מהאתרים של המתחרים במקום להמציא ולחדש, מה שמן הסתם גורם להיעדר ייחודיות ופוגע קשות בתדמית העסקית.
כמעט כל מי שיחשף לעסק שלך ברחבי הרשת בשלב זה או אחר גם יגיע לאתר האינטרנט שלך. הבית הזה הוא המקום שבו הלקוחות הפוטנציאליים שלך יתארחו והוא זה שיקבע את הרושם הראשוני שתשאיר על הגולשים. על כן, חשוב להעניק לבית הזה אווירה נעימה ומזמינה, שתגרום למבקרים לרצות להישאר ויותר מכך, גם לחזור.
זה מאוד פשוט: אנשים יעדיפו לבחור עסק שיתפס בעיניהם כמקצועי, מעניין, משתלם וייחודי יותר והאתר שלך הוא המקום שבו אתה יכול להשפיע על מה שאותם לקוחות פוטנציאליים חושבים עליך.
אתר אינטרנט איכותי עם טעינה מהירה, נראות מרשימה, תוכן מעניין, לוגו יצירתי, סלוגן מושך וחווית משתמש ידידותית ונוחה הוא מרכיב חשוב בניהול התדמית העסקית. האתר הוא כרטיס הביקור שלך והוא המקום שבו כל לקוח פוטנציאלי שלך יוכל להתרשם מהעסק ומהשירותים שהוא מציע.
בעל עסק שלא ישקיע בבניית אתר איכותי פשוט לא יצליח למשוך אליו גולשים וגרוע מכך, אם כבר יגיעו אליו גולשים הם לא ירצו להישאר. האתר שלך הוא חלק מרכזי בתדמית שלך והתדמית היא זו שתשפיע על הנראות שלך באינטרנט.
לכן, אל תתפשר על פחות מאתר מצוין, עם דפי נחיתה איכותיים, עיצוב מרשים, תוכן יוצא דופן וכמובן, אתר יותר טוב וייחודי מכל האחרים, שיגרום לגולשים לבחור בך ולא במתחרים.

אל תתפזר בין אפיקי הפרסום - תתמקד!

כדי להתחיל לבסס את הנוכחות שלך באינטרנט, לא די בכך שתבנה אתר מצוין ותסמוך על גוגל שיקדם אותו בתוצאות החיפוש האורגניות, מומלץ מאוד גם לפרסם את העסק בתשלום.
פרסום ממומן הוא כלי אפקטיבי, בין היתר בשל היותו מדיד ומעבר לזה, אתה זה שקובע היכן להשקיע את תקציב הפרסום ואתה יכול לדעת בכל רגע נתון בדיוק לאן הולך הכסף שלך.
יש הרבה אפיקים לפרסום ממומן והחוכמה היא לבחור את מה שמתאים לך בהתאם לצרכים, לדרישות ולתקציב. ככל שתבסס את מעמדך ברשת ביותר מקומות ובצורה חיובית יותר, בין אם מדובר על פרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק, פרסום תוכן בפורטלים ובאתרי נישה וכן הלאה, כך תוכל לנהל טוב יותר את התדמית העסקית.
החוכמה היא להגיע אל הלקוחות הפוטנציאליים שלך דרך המקומות שבהם הם נמצאים, לפלח את קהל היעד ולהתאים לכל קבוצה ולכל פלטפורמה פרסומית ולכל קבוצת יעד את השפה המתאימה.
לדוגמא, אם אתה מפרסם באתר נישה בתחומך, כדאי יהיה לכתוב מאמר דעה מעניין בנושא, שיגרום לגולשים לרצות לפנות אליך. אם אתה מפרסם בפייסבוק, כדאי לנסות לדבר בשפה חברתית, להציע תחרויות שמותנות בשיתופים ולייקים וכן הלאה.
חשוב לענות לפניות של גולשים מהר, לפנות לקהל היעד בשפה מתאימה גם מבחינה טקסטואלית וגם מבחינה וויזואלית ולשמור על קוהרנטיות בין הפרסום לבין המקומות שאליהם הוא מוביל. אתה לא יכול לטרגט רק נשים ולפנות אליהן בלשון זכר, להציע מבצע עם תאריך שעבר, לבחור תמונות אקראיות שלא מעבירות את המסר ובגדול - אין לך ברירה אחרת אלא למקד את הפרסום.
הטעות הכי גדולה שבעלי עסקים עושים בפרסום ממומן היא לפזר את הכסף שלהם בלי באמת לעקוב אחר הקמפיין ואחר כל אפיק בנפרד. יותר מזה, אל תטעה לחשוב שמה שמתאים לפייסבוק מתאים גם לגוגל וכך הלאה.
ככל שהקמפיין שלך יהיה יותר מבוקר ומותאם וככל שתמדוד, תאסוף נתונים ותבצע שינויים והתאמות, כך החשיפה באינטרנט תהיה אפקטיבית יותר ואתה תזכה לשפר את ה-ROI ולהגיע ליותר גולשים. אם לא תתמקד, פשוט תאבד את תשומת הלב של הגולשים ותפגע בתדמית העסקית שלך.

אל תנסה לעבוד על הגולשים - תהיה אמין!

אמינות היא אחד הגורמים הכי משמעותיים כשמדובר על ניהול תדמית עסקית. אנשים מחפשים את השם שלך באינטרנט והוא מה שקובע. אתה מוכרח לשמור על השם שלך ולוודא שלא משנה היכן או מתי גולש יחפש משהו שקשור בעסק שלך, יופיעו מולו רק תוצאות חיוביות שמשדרות אמינות ומקצועיות.
זכור שטובת הגולשים צריכה להיות מעל לכל תמיד, מהסיבה הפשוטה שהם אלו שאתה צריך להרשים. אם הגולשים יאהבו אותך ויסמכו עליך, אתה תהפוך למומחה בעיניהם והם ירצו לפנות דווקא אליך ולא למתחרים.
מנגד, אם לא יהיה לך אתר אינטרנט איכותי ומזמין, אם לא תתמקד בנושאים שבהם אתה טוב ואם תבטיח דברים שאתה לא יכול לקיים או לחלופין תיתן מידע שגוי, אתה תאבד את אמונם של הגולשים.
אל תפרסם משהו אחד ותפנה לעמוד נחיתה אחר, אל תתעלם מתגובות של גולשים בעמוד העסקי שלך בפייסבוק, אל תפריז בשבחים על העסק ובעיקר תשתדל לא להתפזר. תתמקד במה שאתה טוב בו, תפתח אותו וכך תשמור על אמינותך ותוכל להימנע מאזכורים שליליים בגוגל, בפייסבוק או בשאר האתרים ברשת.

אל תירדם בזמן שמירה - תהיה ערני!

הטיפ האחרון שיעזור לך להימנע מתדמית עסקית שלילית הוא להיות במעקב כל הזמן ולאורך זמן. האינטרנט מתעדכן במהירות בזק ומידי יום מצטרפים לתחרות על ליבם של הגולשים עוד ועוד עסקים בתחומך. בעלי עסקים רבים שוכחים את הנתון הקריטי הזה ומרגישים שאם הם ביססו נוכחות ומעמד חיובי באינטרנט, מותר להירדם בשמירה וזו כמובן טעות.
אתה מוכרח להיות ערני, להכיר את המתחרים הוותיקים ואת אלו שמצטרפים, להתעדכן אודות הפיתוחים והחידושים שהם מבצעים ולהמשיך ולשדרג את האתר שלך ואת הקמפיין הפרסומי במטרה לשמור על השם שלך.
אדפטיביות היא המפתח להצלחה כשמדובר בפרסום באינטרנט ובפרט בניהול תדמית עסקית. השאננות עלולה להוביל אותך מהמקום הראשון בגוגל למקום האחרון תוך שבועות ספורים ולא רק שם. אם תירדם בשמירה אתה עלול להישכח מהתודעה של הגולשים לחלוטין או במקרה הפחות טוב, להפוך את השם שלך לכזה שהולך לפניך ולא מהסיבות הנכונות.
כדי שמצב כזה לא יקרה וכדי להימנע מדמית עסקית שלילית תקפיד לפעול לפי כל הכללים שהוזכרו ויותר מזה, תקפיד ליישם אותם לא רק כשהעסק בחיתוליו, אלא תמיד!
קרא ותדע: כלים לניהול תדמית עסקית מנצחת.
קרא עודסגור
דרגו אותנו
| דירוגך () בוצע בהצלחה
דירוג ממוצע (5) | דירוגים (4)
5 stars - based on 4 reviews
פנה/י עכשיו אל המומחים לפרסום:
שם
טלפון
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

למה כדאי לך לנהל תדמית לעסק?

WISEO הנה חברת הפרסום לעסקים הוותיקה בישראל. בחברה צוות מומחים מיומן ומקצועי לפרסום עסקים ואנו מספקים שירותי ניהול תדמית למאות בתי עסק, שמקבלים בכל יום הרבה פניות של לקוחות חדשים.

ננהל עבורך את התדמית העסקית בצורה מקצועית שתתאים לתקציב ולצרכים של העסק. נבדל אותך מהמתחרים על ידי תוכן מקצועי ונראות מרשימה באתר ובדף הפייסבוק, נקדם את העסק לראש הרשימה בגוגל ונייצר עבורך תוצאות חיפוש חיוביות. בנוסף, נכתוב כתבות תדמית לעסק שלך ונפרסם אותן בנישות השונות.

הרעיון שמוביל אותנו הוא ניהול תדמית חכם ומותאם ותשלום רק לפי תוצאות. צוות המפרסמים המנצח שלנו מתמחה בניהול תדמית באינטרנט למיטב העסקים המובילים בארץ ובעולם ומורכב מכוח אדם ברמה אנושית גבוהה.

אנו רואים את הצלחתך בראש סדר העדיפויות תמיד ומבטיחים ללוות אותך באחריות ובמקצועית. מוקד שירות הלקוחות שלנו זמין ונשמח להיפגש ולהציג את מגוון הדרכים שפרושות לפניך בדרך להצלחה בניהול התדמית לעסק!

משמעותה של חשיפה עסקית באינטרנט
תוצאות מעולות ושיפור מכירות מהיר
תוצאות מעולות ושיפור מכירות מהיר

מה יצא לך מניהול תדמית לעסק?

הסטטיסטיקה מלמדת כי בכל חודש יותר ויותר בעלי עסקים בארץ ובעולם מגדילים את תקציבי ניהול התדמית לעסק, בעיקר בשל הכוח והיכולת שיש לתדמית עסקית טובה להשפיע על לקוחות פוטנציאליים לבחור בעסק שלך.

המומחים שלנו יודעים מה באמת עובד ומבטיחים שניהול נכון של התדמית העסקית, יגביר חשיפה חיובית בפני קהל יעד מפולח ומוכוון מטרה - מה שיביא לך יותר ויותר תוצאות בכל חודש. אנו ננהל מעקב, בקרה וניתור בזמן אמת של תוצאות, מה שיבטיח שליטה מלאה על התדמית העסקית.

נתונים סטטיסטיים מלמדים כי מעל 93% מהלקוחות של חברת WISEO דיווחו על צמיחה בהכנסותיהם תקופה קצרה לאחר שהחלו לנהל את התדמית העסקית שלהם דרכנו וזאת בדיוק הסיבה שאסור לך לפספס את ההצעה המשתלמת שלנו.

פנה אלינו כבר עכשיו וקבל הצעה אטרקטיבית ותכנית מפורטת ומדויקת לניהול התדמית העסקית שלך באינטרנט ללא כל התחייבות ותזכה ליהנות מהשקעה נכונה ובטוחה של הכסף, מתשואות כלכליות גבוהות ומשגוג עסקי ארוך טווח.

התדמית שלך היא כרטיס הביקור של העסק התדמית שלך היא כרטיס הביקור של העסק

התוצאות מדברות בעד עצמן

בכל חודש יותר בעלי עסקים בוחרים להגדיל את תקציבי ניהול התדמית

אנו מנהלים את התדמית של מאות עסקים בתקציב של מיליוני שקלים בשנה

93% מלקוחותינו מדווחים על צמיחה עסקית מהירה בזכות ניהול התדמית

ניהול תדמית נכון מביא תוצאות והחזר כספי חסר תקדים ביחס להשקעה

נמקד את התדמית העסקית שלך כך שתתאים לקהל יעד מפולח על פי צרכיך

מאות לקוחות לא טועים – ניהול תדמית עסקית מביא תוצאות בטוחות ומהר

קבל הצעה לניהול תדמית העסק באינטרנט
פנה/י לפגישה עם מומחה פרסום:
שם
טלפון
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

מבצע מיוחד!