מומחה לפרסום מחכה לך: 072-334-1000

מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

7 שיטות פסיכולוגיות שיהפכו כל מודעה בפייסבוק למנצחת!

כל אדם באשר הוא מושפע במידה מסוימת מגורמים פסיכולוגיים כאלו ואחרים, בין אם זה בעבודה, בין אם זה בין בני זוג, משפחה, חברים ואפילו בין אדם לבין עצמו. עצם היותנו יצורים חברתיים, שחיים ומתנהלים (לרוב) על פי הנורמות שהחברה מכתיבה לנו, קושר קשר ישיר בין השפעות פסיכולוגיות לבין הרצונות והבחירות שלנו.
העניין הזה תקף גם כשמדובר על פרסום באינטרנט ובפרט על פרסום בפייסבוק. הסיבות שבגינן אנחנו מחליטים לבחור במוצר א' ולא במוצר ב' נובעות רובן ככולן ממניעים רגשיים וככל שאתה כבעל עסק שמפרסם תדע לנצל את העובדה שהקונים הפוטנציאליים שלך מושפעים מאוד מכל אותם תהליכים פסיכולוגיים, כך יגדלו הסיכויים שתצליח להפוך יותר גולשים ללקוחות.
המטרה המרכזית של כל בעלי העסקים שמפרסמים באינטרנט היא למשוך את תשומת ליבם של הגולשים והיות ושטח הפרסום בפייסבוק מוגבל, האתגר הזה אף מתעצם. החדשות הטובות הן, שהפרסום בפייסבוק מבוסס בעיקר על שימוש בכלים פסיכולוגיים והחוכמה היא להכיר את אותם כלים, כדי להצליח ליצור מודעות בלתי נשכחות, שיניעו את כל מי שנחשף אליהן לפעולה.

רגש מניע לפעולה - תשתמש בו לטובתך!

הפרסום מבוסס ברובו על שימוש בכלים פסיכולוגיים. כל מפרסם משתמש, במודע או שלא במודע, במילים, בתמונות ובטריגרים נוספים שמניעים את הרגש על מנת לשכנע אנשים שהם זקוקים, רוצים ולא יכולים בלי המוצר או השירות שלו.
הבעיה היא שלרוב המפרסמים יש ידע מועט מאוד, אם בכלל, בכל הנוגע לכוח של אותם כלים פסיכולוגיים. בעל עסק שיכיר לעומק את הטכניקות הפסיכולוגיות הללו וישכיל להשתמש בהן, יוכל להפוך את המודעות שלו בפייסבוק ובכל אפיק פרסום אחר לבולטות, מושכות ומעוררת עניין.
ריכזנו עבורך שבעה טיפים והסברים על כלים פסיכולוגיים, שיסייעו לך לגרום לפרסומים שלך להפוך לכאלו שיצליחו לגעת בקהל היעד במקומות הרגישים והמרגשים, כאלו שיצליחו להפוך כל מודעה להרבה יותר אפקטיבית ומניעה לפעולה.

פנים ופרצופים אנושיים - זה עובד!

מחקרים מקיפים שנערכו הוכיחו באופן חד משמעי שאם אתה רוצה למשוך תשומת לב של אנשים, עליך להציג במודעותיך פנים אנושיות. אנשים באופן בלתי מודע מחפשים לקרוא תגובות ורגשות אנושיים דרך תצלומי פנים ואותן תמונות של פנים אנושיות מושכות את תשומת הלב יותר מכל.
אותם מחקרים פסיכולוגיים מוכיחים שיש לנו חלק מסוים במוח ובראייה החזותית המיועד ומגיב לקריאת הבעות פנים. על כן, תמונות פנים הן דרך טבעית ויעילה להשיג תשומת לב מבני אדם. אם אתה יכול להוסיף תמונת פנים של אדם מפורסם או מוכר, זה אפילו טוב יותר.

רגשות תמיד מנצחים

ככלל, ויכוחים שנסובים סביב נושאים רגשיים תמיד ימשכו יותר תשומת לב מאשר כאלו שנסובים סביב נושא רציונלי. אנחנו תמיד נימשך ונשים לב לאנשים שמביעים את רגשותיהם ובמיוחד כשאלו ניכרים בהבעות פניהם. זו דרך נוספת להשתמש בטכניקה הראשונה שהזכרנו ולהעצים אותה.
הפגנת רגשות חיוביים במסרים ובבאנרים שלך תביא להצלחת הפרסום בפייסבוק. ניתן כמובן לעשות שימוש גם ברגשות כמו תדהמה, על מנת ללכוד את תשומת ליבו של הגולש ולגרום לו להקליק על המודעה שלך.
רגשות תמיד עובדים ולכן אם תרגש, תיגע ותדהים, אתה בהכרח תצליח להעביר את המסר שלך טוב יותר.

צבע אדום לוכד תשומת לב

רוב היונקים רואים שני צבעי יסוד ובני אדם רואים שלושה צבעי יסוד. את הצבע האדום התחלנו לראות רק לאחר שהתפחתנו מבחינה אבולוציונית ואיבדנו את שיער גופנו. הסיבה לכך היא, שרק אז יכולנו לראות את צבעו של הדם אשר זורם בעורקינו.
בעקבות ההתפתחות האבולוציונית הזו, הצבע האדום, מבין סקלת הצבעים שאנו רואים, התקבע אצל בני האדם כצבע המעורר ומושך את תשומת הלב יותר מכולם. הצבע האדום מתבלט ותופס את תשומת ליבך כשאתה מבחין בו מוצג במודעה באופן אוטומטי והשפעתו מעוררת ומייצרת סקרנות.
מחקר שבדק מעל 2700 מסעות פרסום בפייסבוק, הוכיח בצורה מובהקת כי מודעות פרסומיות שבהן נעשה שימוש בצבע אדום, עבדו הרבה יותר טוב כמעט בכל תחום מקצועי. מסתבר שהצבע האדום עושה לנו את זה. מאוד.

הלקוח הוא חלק מקהל מגניב וייחודי

כולנו אוהבים להרגיש מיוחדים וכל אחד מאיתנו מטפח את האינדיבידואל שלו על מנת להרגיש כזה בדרכים שונות. עם זאת, אף אחד מאיתנו לא אוהב להיות רחוק מידי מהכלל, באופן שיהפוך אותו לחריג ובלתי שייך.
עוד מילדות אנו מחפשים הוכחות לכך שהבחירות וההחלטות שלנו מותאמות לחברה שבה אנו חיים והצורך בשייכות לא עוזב ולא יעזוב אותנו. אתה כבעל עסק שמפרסם יכול להשתמש בעובדה הזו לטובתך, על מנת להפעיל רגשית את הגולשים שנחשפים למודעות שלך.
א) הוכחה והזדהות חברתית: אם תיצור מודעות שמעוררות הזדהות בקרב קהל היעד שלך ותציג במודעות אנשים שדומים ללקוח הפוטנציאלי שרואה את המודעה, אתה מגביר את הסיכוי שהמודעה שלך תניע את הגולשים.
לדוגמא, אם יש לך עסק של נעליים מעוצבות לנשים ותציג במודעה שלך אישה שנועלת נעליים כאלו ומאוד מרוצה בזכותן, אותה אישה מצדו השני של המסך שתצפה במודעה תחוש הזדהות ותרצה לרכוש נעלים דומות. עליך לעורר הזדהות בקרב קהל היעד בעזרת אנשים שדומים להם.
ב) מעורבות וחיבור קולקטיבי: כולם אוהבים להיות חלק ממגמות חברתיות ופופולאריות. אם תיצור מודעות שמשתלבות עם מגמה חברתית רווחת ופופולארית, תצליח לגרום לגולשים תחושה של מעורבות וחיבור קולקטיבי. השתייכות לקבוצה שמובילה מסר מובהק תיצור בהכרח הזדהות.
אם תתייחס לדוגמא למגמה החברתית המובהקת נגד גזענות ותציג בפרסום שלך מסרים אשר תומכים במגמה ולו מבחינה רעיונית, הפרסום שלך יצור הזדהות רחבה יותר.
באמצעות שימוש מושכל באלמנטים הוויזואליים והטקסטואליים הנכונים, ניתן להעביר מסרים שתומכים באג'נדה חברתית ובכך להעצים את החיבור של קהל היעד למוצר שאתה מפרסם.
כולנו רוצים להיות חלק מקבוצה שמגניב ופופולארי להשתייך אליה וזו בדיוק הסיבה שמעורבות וחיבור קולקטיבי במודעות שלך, זה כלי שבהכרח יניע יותר גולשים לפעולה.

צור דיסוננס אצל הגולש שצופה במודעה שלך

לכולנו יש מודל פנימי של מי אנחנו ומה אנחנו אוהבים. כל אחד מאיתנו מאמין שהוא מדהים, מוכשר, חכם, מצחיק והאופן שבו אתה תופס את עצמך משפיע מאוד על מה אנשים אחרים חושבים עליך.
אדם שנתפס בעיני החברה כאדם מוצלח ובעל השפעה, כזה שאנשים מקשיבים לו וסומכים עליו, לרוב יתנהל באופן שמאשר את אותם דפוסי התנהגות. עולה השאלה, מה קורה בראש שלך או של כל אדם אחר בעל השפעה, אם הוא חלילה עושה משהו טיפשי, שפוגע באותה תדמית?
בשלב הזה אתה מוצא את עצמך מנסה לתרץ את ההתנהגות שלך, מהסיבה שהמוח שלך לא יכול להתמודד עם הרעיון שמה שעשית לא עולה בקנה אחד עם התפיסה של מה אנשים אחרים חושבים לגביך. המצב הזה נקרא דיסוננס קוגניטיבי.
דיסוננס קוגניטיבי מתרחש כאשר אתה מחזיק בשני רעיונות סותרים. אתה יודע שמשהו לא בסדר, אבל מנסה להשתמש באסטרטגיות שיצדיקו ויפתרו את הסכסוך הפנימי.
היתרון הוא שכשאר ספק כזה מתעורר, הוא יכול להיות כוח משמעותי שמניע אותך להצליח ולהשתפר. הרצון להיפטר מכל אותם ספקות לגבי עצמך יובילו אותך להצליח ולהשתפר, כיוון שאתה בהכרח תחפש מה עשוי לעזור לך להרגיש בטוח יותר בעצמך.
הדיסוננס הזה הוא כלי פסיכולוגי אפקטיבי במיוחד כשאתה רוצה ליצור מודעת פייסבוק שמניעה אנשים לפעולה, כיוון שאם תצליח ליצור אצל אותם אנשים את תחושת הדיסוננס, אתה בהכרח תגרום להם להסתקרן וללחוץ על המודעה שלך כדי לפתור את הקונפליקט שיצרת אצלם.

המוצר שלך נדיר ומבוקש מאוד!

המונח FOMO מתייחס לפחד מפני פספוס. אם משהו נתפס בעיניך כנדיר, אתה תעריך אותו יותר בשל היוקרתיות שלו וסביר להניח, שלא תרצה לפספס אותו.
המסקנה הישירה בהקשר הזה, היא שאם אתה כבעל עסק תצליח לייצר סביב המוצר או השירות שלך הילה של נדירות, תוכל להפוך את מה שאתה מוכר ליוקרתי יותר. אתה יכול לעשות את זה על ידי הצעה של מכירה בלעדית או אירועים של יום אחד.
שימוש במודעות שלך באפקט ה-FOMO יגרום ליותר גולשים להקליק על המודעה, מתוך הפחד הטבעי שהם מפספסים משהו יוקרתי, שלא כדאי להם להפסיד.

מילים שחייבים להשתמש בהן

יש מילים שתופסות את העין של כל אחד ואחת מאיתנו יותר ממילים אחרות. אותן מילים נחשבות למילות הפנייה האולטימטיביות כדי לייצר עניין וללכוד את תשומת ליבו של הגולש. על כן, בכל פנייה לקהל היעד שלך מומלץ להשתמש במילה אחת או יותר מבין אותן מילים.
אתה - זו מילה חזקה במיוחד, כיוון שהיא גורמת לך להרגיש כאילו פונים אליך באופן מיוחד ואישי. כמובן שניתן וצריך להשתמש במילה את כאשר פונים לנשים.
חינם - היא מילה חזקה, שעושה את העבודה, כיוון שהיא מסקרנת כל גולש. אנשים ובפרט הישראלים, תמיד מחפשים מה אפשר לקבל בחינם וזה מה שהופך את המילה חינם לרלוונטית לכל סוגי הגולשים.
כיוון/בגלל ש - אנחנו כגולשים וכבני אדם רוצים תשובות, אם יש לנו שאלה, אנו מעוניינים לקבל עליה תשובה. אם אתה כמפרסם מציע לגולש תשובה לשאלה מסוימת שמעניינת אותו, אותו גולש יהיה סקרן יותר לקרוא את התשובה.
באופן מידי - אנשים אוהבים דברים שקורים עכשיו, בהווה, הדחיפות והרלוונטיות מושכים אותם. כולנו מעדיפים תמורה או פעולה מיידית לעומת פעולה או תמורה עתידית. זה לא תמיד רציונאלי, אבל זה תמיד עובד.
חדש - אמנם בני אדם לרוב יעדיפו את המוכר והידוע על פני משהו חדש, אך במקביל להישענות על הקומפורט זון, אנחנו גם אוהבים ריגושים וחידושים. לעולם לא נתנגד לשמוע על משהו חדש ומגניב שעשוי להועיל לנו.
מוצר חדשני כלשהו עשוי להוות פתרון מוצלח למשהו שהגולשים מחפשים ומעבר לזה, הוא יכול לעורר את סקרנותם. בנוסף, הלקוחות שלך, הקיימים והפוטנציאליים, אוהבים לראות את העסק שלך מתחדש ומתרענן אחת לתקופה, כיוון שזה מעורר עניין וריגוש.

לגרות ולרגש: המתכון לתקשורת שמניבה תוצאות

רגשות הם כלי שיכול להניע אנשים לפעולה בכל מקום ובכל זמן. אם אתה כבעל עסק תצליח לייצר פרסומים שמניעים את הרגש, אתה גם תצליח להניע יותר גולשים לפעולה, שזה אומר לגרום להם ללחוץ לייק, להגיב, לשתף או לפנות אליך.
הנעה לפעולה בפייסבוק או בכל אפיק פרסומי אחר שווה הרבה מאוד כסף וככל שתשכיל להשתמש בכל אותם כלים פסיכולוגיים, תצליח לגרות יותר גולשים ולזכות בתקשורת שמניבה תוצאות, מה שמן הסתם יגביר את האפקטיביות של הפרסום וישפר את החזרי ההשקעה שלך.
בשורה התחתונה, היכרות מעמיקה עם הכלים הפסיכולוגיים שמניעים את קהל היעד, תאפשר לך ליהנות מהצלחה פרסומית ועסקית וכמובן בהמשך, מתשואות כלכליות גבוהות. המשוואה הזו מאוד פשוט והשליטה עליה לגמרי בידיים שלך:
עוררת רגש = גרמת לעניין = הנעת גולש לפעולה = יצרת אינטראקציה = זכית בפנייה חדשה!
קרא ותדע: 5 כללים ליצירת אינטראקציה חיובית עם הגולשים בפייסבוק.
קרא עודסגור
דרגו אותנו
| דירוגך () בוצע בהצלחה
דירוג ממוצע (5) | דירוגים (8)
5 stars - based on 8 reviews
פנה/י עכשיו אל המומחים לפרסום:
שם
טלפון
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

למה כדאי לך לפרסם איתנו?

WISEO הנה חברת הפרסום לעסקים הוותיקה בישראל. בחברה צוות מומחים מיומן ומקצועי לפרסום בפייסבוק ואנו מספקים שירותי פרסום למאות בתי עסק, שמקבלים בכל יום הרבה פניות של לקוחות חדשים.

אנחנו ננהל עבורך קמפיין פרסום בפייסבוק שיתאים בדיוק לתקציב ולצרכים של העסק שלך, במטרה להביא תוצאות מהירות ולהגשים מטרות עסקיות. הפרסום בפייסבוק יחשוף את העסק שלך לקהל יעד ממוקד על מנת שלא תפספס אף לקוח פוטנציאלי.

הרעיון שמוביל אותנו הוא פרסום חכם ומותאם בפייסבוק ותשלום רק לפי תוצאות. צוות המפרסמים המנצח שלנו מתמחה בניהול עמודי תדמית עסקיים בפייסבוק של מיטב העסקים המובילים בארץ ובעולם ומורכב מכוח אדם ברמה אנושית גבוהה.

אנו רואים את הצלחתך בראש סדר העדיפויות תמיד ומבטיחים ללוות אותך באחריות ובמקצועית. מוקד שירות הלקוחות שלנו זמין ונשמח להיפגש ולהציג את מגוון הדרכים שפרושות לפניך בדרך להצלחה בפרסום בפייסבוק!

למה כדאי לך לפרסם בפייסבוק. wiseo.
מה יצא לך מהפרסום ברשת החברתית. wiseo.

מה יצא לך מהפרסום בפייסבוק?

מעל 3,000,000 ישראלים גולשים בפייסבוק מידי יום והסטטיסטיקה מלמדת כי בכל חודש יותר ויותר בעלי עסקים בארץ ובעולם מגדילים את תקציבי הפרסום ברשת החברתית הגדולה בעולם, בעיקר בשל היכולת להתמקד בקהל יעד ספציפי שמתאים בדיוק לצרכים של העסק שלך.

המומחים שלנו לפרסום בפייסבוק יודעים מה באמת עובד ומבטיחים כי גם העסק שלך יזכה לחשיפה ממוקדת בפני קהל יעד מפולח – על ידי ניהול עמוד עסקי ופרסום מדויק, מוכוון ובתקציב ריאלי. אנו מבצעים בכל קמפיין מעקב, בקרה וניתור בזמן אמת, מה שמאפשר שליטה מלאה על הפרסום.

נתונים סטטיסטיים מלמדים כי מעל 93% מהלקוחות של חברת WISEO דיווחו על צמיחה בהכנסותיהם תקופה קצרה לאחר שהחלו לפרסם בפייסבוק וזאת בדיוק הסיבה שאסור לך לפספס את ההצעה המשתלמת שלנו.

פנה אלינו כבר עכשיו וקבל הצעה אטרקטיבית ותכנית מפורטת ומדויקת לפרסום העסק שלך בפייסבוק ללא כל התחייבות ותזכה ליהנות מהשקעה נכונה ובטוחה של הכסף שלך, מתשואות כלכליות גבוהות ומשגוג עסקי ארוך טווח.

הפרסום בפייסבוק מביא תוצאות מעולות. wiseo. הפרסום בפייסבוק מביא תוצאות מעולות. wiseo.

התוצאות מדברות בעד עצמן

בכל חודש יותר בעלי עסקים בוחרים להגדיל את תקציבי הפרסום בפייסבוק

אנו מנהלים מאות חשבונות פרסום בפייסבוק בתקציב של מיליוני שקלים בשנה

93% מלקוחותינו מדווחים על צמיחה עסקית מהירה בזכות הפרסום בפייסבוק

הביצועים של הפרסומות בפייסבוק עולים על אלו של שאר הפרסומות ברשת

אנחנו נציג את הפרסום שלך בפייסבוק רק בפני קהל יעד מפולח על פי צרכיך

מאות לקוחות לא טועים – הפרסום בפייסבוק יביא לך תוצאות מספקות ומהר

תוצאות הפרסום בפייסבוק יפתיעו אותך לטובה. wiseo.
פנה/י לפגישה עם מומחה פרסום:
שם
טלפון
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

מבצע מיוחד!