מומחה לפרסום מחכה לך: 072-334-1000

מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

מיקרו קופי – להקפיד על הפרטים הקטנים

בני אדם משתמשים במילים כדי לבטא את הרגשות, המחשבות והרצונות שלהם ובכל קהילה מדוברת שפה שונה, שבאמצעותה מבינים זה את זה אותם אנשים. הכלל הבלתי כתוב הזה תקף עוד מימי האדם הראשון ונראה שלאורך השנים השפה התפתחה ועוד תמשיך להתפתח.

בקהילה האינטרנטית התקשורת נעשית באופן מקוון והמילים הכתובות מחליפות את הדיבור הפרונטלי.

למילים יש כוח להניע אנשים לפעולה והשפעתם גדולה במיוחד כשמדובר על אתרי אינטרנט. זאת מהסיבה שגולשים שמגיעים לבית האינטרנטי שלך, מחפשים מענה נוח ומהיר לשאלותיהם ואם לא תספק להם את מבוקשם, הם פשוט יעזבו את האתר כלעומת שבאו ויעברו למתחרים.

על מנת להצליח לייצר תקשורת בינך לבין מי שקורא את התוכן שלך, אתה מוכרח לכתוב בצורה ברורה ונגישה ולתת מענה לכל סוגיה שעשויה להתעורר בקרב הגולשים שנחשפים למה שכתבת.

אמנם, לא רק הקופי ובכלל זאת: כותרות ראשיות, התוכן בעמוד הבית ובעמוד האודות, המאמרים בבלוג שלך ויתר התכנים הארוכים, הם אלו שמספקים לגולש תשובות, אלא גם ואולי נכון יותר לומר בעיקר, המיקרו קופי הוא זה שמאפשר לגולשים להתמצא בעמודי הנחיתה בפשטות ויתרה מכך, מעודד אותם להישאר באתר ולבצע ולבצע בו את הפעולות החשובות עבורך.

השאלה היא, מה הופך את המיקרו קופי לכל כך חשוב ואיך עושים את זה נכון?

הדרך להנגיש לגולש את העולם הווירטואלי

המונח מיקרו קופי Microcopy הוא ההגדרה לתווים הקטנים של הקופי בעמודי נחיתה, באפליקציות ובכל אזור ווירטואלי אחר, שעוזרים לגולשים לבצע פעולות מקוונות וחשוב מכך, מפשטים ומקלים את ביצוע הפעולות.

מיקרו קופי יכול להופיע כהודעת שגיאה, הסברים בטופס התקשרות, טקסט על כפתורי קריאה לפעולה, CTA, רמזים בחנויות מסחר מקוונות, חלון קופץ עם מבצע ועוד.

במבט ראשון, המילים הקטנות הללו נראות כלא משמעותיות ביחס למכלול שלם של תוכן, אבל למרבה ההפתעה לכל אותן מילים זעירות יש השפעה אדירה על האינטראקציה בינך לבין הלקוח הפוטנציאלי וכמו כן, גם על האפשרות לשפר את ההמרות באתר או באפליקציה שלך.

כל בעל עסק שמשקיע כסף בפרסום באינטרנט ובכלל, רוצה לזכות בכמה שיותר המרות וכדי לגרום למשאלה הזו להתממש, עליך לשפר את חוויית המשתמש, UX, בעמודי הנחיתה שלך ובכל מקום שבו יכול להיווצר מפגש בינך לבין קהל היעד.

אם תחשוב על זה בהיגיון, הדרך הכי יעילה להפעיל גולשים היא לחשוב על טובתם וזה, בין היתר, מה שמיקרו קופי מוצלח אמור לעשות.

למה ואיך זה עובד?

מקל מאוד על הניווט באתר – השיטוט בין עמודי הנחיתה צריך להיות כמה שיותר פשוט ונוח. הגולש שמגיע לאתר שלך לא יודע מה עומד מאחורי המבנה שלו ומיקרו קופי במקרה הזה מהווה מעין הוראות הכוונה, שמטרתן לאפשר למבקרי האתר, שרוצים להגיע לנקודה כזו או אחרת, לעבור מיעד ליעד במינימום סיבוכים ומקסימום מהירות.

מספק דוגמאות והסברים – עליך לחזות מראש שאלות שעשויות להתעורר אצל הגולש ובכל מקום שבו נדמה לך שיכולה להיות אי הבנה לגבי ההקשר שבו נכתב הקופי ו/או בלבול לגבי פעולה שהגולש נדרש לבצע, רצוי להוסיף מיקרו קופי אשר מבאר את כוונותיך.

לדוגמא, במידה ואתה מציע לגולש לרכוש מוצר או שאתה מבקש ממנו למלא פרטים אישיים, אתה צריך להדגים לו באופן ברור ונגיש מה עליו לעשות. הסבר קצר, חכם ותמציתי יסייע לאותו גולש שצריך לבצע פעולה מסוימת, להבין מה בדיוק מבקשים ממנו.

מסייע להסיר התנגדויות – הסרת התנגדויות הנה מפתח חשוב בהנעת גולשים לפעולה ומיקרו קופי הוא דרך מעולה להשיג את המטרה הזו.

אם לדוגמא יש מקום שבו הגולש נדרש להזין סיסמה, עליך לחזות את ההתנגדויות שעלולות להתעורר אצלו, כמו מצב של שכחה. כאן מומלץ להוסיף מיקרו קופי ליד החלק של מילוי הסיסמה בנוסח 'שכחת את הסיסמה? אין בעיה' וכיוצא בזה.

דוגמא נוספת, במידה והגולש מגיע לשלב שבו הוא צריך להשאיר פרטי כרטיס אשראי, נקודה שבה תמיד מתעורר אצל כל אחד ואחת מאיתנו חשש מסוים בבטן, תוכל להוסיף מיקרו קופי בנוסח 'אל דאגה, הממשק שלנו מאובטח ברמה הגבוהה ביותר' ועוד כהנה וכהנה.

מעודד קבלת החלטות – מיקרו קופי לרוב יופיע בנקודות שבהן יידרש הגולש לקבל החלטות, כמו לדוגמא ביצוע רכישה, השארת פרטים וכיוצא בזה. ברגע קבלת ההחלטה שבים וצפים אצל הגולש ספקות. מילים נכונות יכולות לעודד את הגולש לקבל החלטה וחשוב מכך, לקבל את ההחלטה שאתה מייחל אליה.

אם יש לך חנות מכירות מקוונת לנעליים והגולש נמצא ברגע שבו הוא צריך לאשר סופית את העסקה, יש לו עדיין לבטים שיכולים לצוף בשלב זה כמו 'מה יקרה במידה והנעל לא תתאים לי?' וזה בדיוק הזמן הנכון להוסיף מילים שגם יסירו התנגדות וגם יעודדו את הגולש לקבל החלטה.

מיקרו קופי כדוגמת 'הנעל לא מתאימה לך? אצלנו מקבלים זיכוי מלא על החזרות!' הוא פתרון אידיאלי למצב זה.

יוצר חיבור אישי וקרבה – בשונה מתקשורת בינאישית פרונטלית, שבה לטון, להבעות הפנים ולמגע יש השפעה רבה על החיבור בינך לבין מי שמולך, באינטרנט המצב שונה וכדי ליצור קרבה עם הלקוח הפוטנציאלי, אתה צריך למצוא דרך לדבר אליו מבעד למסך.

דוגמא למיקרו קופי כזה היא הוספת חלון קופץ לאחר רכישה או השארת פרטים, שמציג הודעת תודה אישית לגולש שיצר עמך אינטראקציה.

אותו אדם כבר סיפק לך מידע לגבי שמו הפרטי בשלב הקודם ובאמצעות מערכת ממחושבת שמתוכנתת לכך מראש, אתה יכול להקפיץ לכל גולש חלון תודה אישי עם השם שלו: 'גל, תודה שרכשת אצלנו! או 'שמרית, נציג מטעמנו יצור איתך קשר בהקדם'.

מעורר השראה וסקרנות – יש דרכים קטנות ליצור עניין גדול בקרב הגולשים והמיקרו קופי הוא דרך מעולה שיכולה לגרום לסקרנות הזו להתרחש.

אם לדוגמא אתה פסיכולוג ילדים שרוצה להגדיל את מספר הרשומים לניוזלטר, אתה יכול לכתוב על כפתור ההנעה לפעולה 'הרשמה לניוזלטר'.

אמנם, באפשרותך לנסות לגוון וליצור בידול על ידי הזמנה שונה ממה שנהוג לרוב: 'הצטרפות חינם למגזין הורים וילדים!' ואפילו להוסיף כוכבית עם הסבר שיבאר את מהות הניוזלטר: 'מאמרים מקצועיים בתחום, טיפים לחינוך נכון והטבות ייחודיות'.

כל מילה קובעת – תתייחס למיקרו ברצינות!

בסופו של יום כל בעל עסק רוצה להצליח להגיע לכמה שיותר המרות ובמקביל לשפר את אחוזי ההמרה בקביעות או במילים אחרות, להפוך כמה שיותר גולשים ללקוחות על בסיס קבוע.

מיקרו קופי מקצועי חייב להיות ברור, קצר, תמציתי, פשוט ומהיר וכמובן, לשמור במידת האפשר על יוניסקס בכל משפט, זאת כדי להיות מוכוון ומותאם למי שנחשף לתוכן.

מי שייקח בחשבון את כל הכללים שהוזכרו לעיל ויקפיד להנגיש את הממשק האלקטרוני של האתר או האפליקציה לבני אדם, בוודאות ישפר גם את חווית המשתמש, מה שמן הסתם יסייע להשגת תוצאות אופטימליות מכל עמוד נחיתה באשר הוא.

באינטרנט לכל מילה יש משמעות ובשונה מספר פרוזה, בו אתה יכול לתאר בהרחבה כל מה שעולה על רוחך ולכתוב מגילות ארוכות וסוחפות, כאן המקום מוגבל ובהתאמה גם הסבלנות והזמן שהגולשים מוכנים להשקיע בך מוגבלים.

מפאת קוצר הזמן, אתה מוכרח לקחת בחשבון את העובדה שנוחות מוכרת יותר ושהדרך להנגיש את המסרים שברצונך להעביר, היא המילים הקטנות: שים לב לפרטים הקטנים ותזכה בתשואות גדולות.

קרא עודסגור
דרגו אותנו
| דירוגך () בוצע בהצלחה
דירוג ממוצע (5) | דירוגים (1)
5 stars - based on 1 reviews
פנה/י עכשיו אל המומחים לפרסום:
שם
טלפון
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

למה חשוב שהתוכן שלך יהיה איכותי?

WISEO הנה חברת הפרסום לעסקים הוותיקה בישראל. בחברה צוות מומחים מיומן ומקצועי לפרסום עסקים ואנו מספקים שירותי פרסום למאות בתי עסק, שמקבלים בכל יום הרבה פניות של לקוחות חדשים.

אנחנו ב-WISEO מתמחים בכתיבת תכנים מקצועיים, במטרה להגשים מטרות עסקיות. כתיבת תוכן איכותי מייצרת בידול, מעוררת עניין וסקרנות ומניעה לפעולה. תוכן איכותי יביא לחשיפה מקסימלית של העסק שלך בפני קהל יעד ממוקד, על מנת שלא תפספס אף לקוח פוטנציאלי.

הרעיון שמוביל אותנו הוא פרסום חכם ושיפור תוצאות על ידי תוכן. צוות המפרסמים המנצח שלנו מורכב מכוח אדם ברמה אנושית גבוהה ומתמחה בכתיבת תוכן איכותי ומותאם עבור מיטב העסקים המובילים בארץ ובעולם.

אנו רואים את הצלחתך בראש סדר העדיפויות תמיד ומבטיחים ללוות אותך באחריות ובמקצועית. מוקד שירות הלקוחות שלנו זמין ונשמח להיפגש ולהציג את מגוון הדרכים שפרושות לפניך בדרך להצלחה בכתיבת תוכן איכותי!

כתיבה יחודית מעניינת ומניעה לפעולה
למה כל כך חשוב להתמקד בכתיבת תוכן איכותי?
למה כל כך חשוב להתמקד בכתיבת תוכן איכותי?

מה יצא לך מכתיבת תוכן איכותי?

הסטטיסטיקה מלמדת כי בכל חודש יותר ויותר בעלי עסקים בארץ ובעולם מגדילים את תקציבי התוכן לעסק, בעיקר בשל היכולת שיש לכתיבת תוכן איכותי להעביר מסרים ממוקדים ולהשפיע על לקוחות פוטנציאליים שיבחרו בעסק שלך.

מומחי התוכן שלנו יודעים מה באמת עובד ומבטיחים לכתוב עבורך תוכן איכותי שיביא לחשיפה חיובית וממוקדת בפני קהל יעד מפולח ומוכוון מטרה - מה שיביא לך יותר ויותר תוצאות בכל חודש. אנו מבצעים בכל קמפיין מעקב, בקרה וניתור בזמן אמת ומשפרים ומעדכנים את התוכן בקביעות.

נתונים סטטיסטיים מלמדים כי מעל 93% מהלקוחות של חברת WISEO דיווחו על צמיחה בהכנסותיהם תקופה קצרה לאחר שהחלו להשתמש בשירותי כתיבת התוכן שלנו וזאת בדיוק הסיבה שאסור לך לפספס את ההצעה המשתלמת שלנו.

פנה אלינו כבר עכשיו וקבל הצעה אטרקטיבית ותכנית מפורטת ומדויקת לכתיבת תוכן איכותי לעסק ללא כל התחייבות ותזכה ליהנות מהשקעה נכונה ובטוחה של הכסף שלך, מתשואות כלכליות גבוהות ומשגוג עסקי ארוך טווח.

שימוש בשפה מקצועית, רהוטה ומעניינת לקריאה שימוש בשפה מקצועית, רהוטה ומעניינת לקריאה

התוצאות מדברות בעד עצמן

בכל חודש יותר בעלי עסקים בוחרים להגדיל את תקציבי התוכן לעסק שלהם

אנו מנהלים תוכן מקצועי למאות עסקים בתקציב של מיליוני שקלים בשנה

93% מלקוחותינו מדווחים על צמיחה עסקית מהירה בזכות שדרוג התוכן

כתיבת תוכן איכותי מביאה תוצאות והחזר כספי (ROI) מדהים פר השקעה

אנחנו נמקד את התוכן לעסק שלך כך שיתאים לקהל יעד מפולח על פי צרכיך

מאות לקוחות לא טועים - כתיבת תוכן איכותי לעסק שלך תביא תוצאות ומהר

כתיבה מקצועית תביא לך הרבה יותר לקוחות
פנה/י לפגישה עם מומחה פרסום:
שם
טלפון
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

מבצע מיוחד!