מומחה לפרסום מחכה לך: 072-334-1000

מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

דברים שכדאי לדעת: פרטיות גולשים באינטרנט

הסיבה המרכזית לנפילתה הכמעט מוחלטת של צורת ההתיישבות הקיבוצית בישראל, הייתה היעדר פרטיות. הצורך העז של אנשים להגדיר את עצמם כאינדיבידואלים ולהגן בחירוף נפש על אותו אינדיבידואל, הוביל את רוב הציבור דאז לעבור למסגרות חדשות, כאלו שיאפשרו להם לבחור באופן עצמאי מה יעשו עם הכסף שלהם, איך יחנכו את ילדיהם וחשוב מכל - מי ידע (אם בכלל) על כל אלו.
אמנם בעידן המודרני בתי ילדים, משכורות משותפות וכיוצא בזה כבר כמעט וחלפו מן העולם, אך במקומם השתלט על הפרטיות שלנו ברון חדש, האינטרנט. 90% מהאוכלוסייה בישראל גולשים באינטרנט למטרות כאלו ואחרות ובמהלך הגלישה ענקיות מידע, כמו גוגל ופייסבוק, אוספות על הגולשים וגם עליך הרבה מאוד מידע.
היסטוריית הגלישה שלך נשמרת אוטומטית והיא רק אמצעי מיני רבים, אשר משרת את המעקב האובססיבי שמנהלים אחריך. כל חיפוש שאתה מבצע בגוגל, כל סרטון שאתה צופה בו ביוטיוב, כל הודעה שאתה שולח בוואטסאפ, כל עמוד שאתה מבקר בפייסבוק ואפילו התמונות שאתה מצלם בפלאפון ולא מעלה לאינסטגרם, נאגרים במחסן ווירטואלי ענק, שלגולש "הקטן" אין שום גישה אליו.
השאלה היא, מדוע הפרטיות שלך כל כך מעניינת את גוגל ופייסבוק ויתרה מכך, מה בכל זאת אתה יכול לעשות על מנת להגביל את זרימת המידע המהירה ולנסות לשמור ולו באופן חלקי, על שאריות הפרטיות שעוד נותרו אך ורק שלך.

מדוע הפרטיות שלי מעניינת את גוגל?

התשובה המרכזית לשאלה מדוע לגוגל יש עניין בפרטיות שלך היא כסף. מטרת העל של גוגל הנה להרוויח כמה שיותר והדרך להגשים את המטרה, היא לשפר ולייעל את שיטות הפרסום. ככל שגוגל תדע עליך יותר, כך היא תוכל להציג לך מודעות פרסומיות ותכנים אפקטיביים יותר, כלומר מותאמים אישית וממוקדים, דבר שישפר את חוויית הגלישה שלך.
מעבר לחוויית הגלישה, הפרטיות שלך הכרחית גם לצרכי המפרסמים. ככל שגוגל תדע עליך יותר, יהיה למפרסמים נוח ופשוט יותר לטרגט את קהל היעד שייחשף לפרסומים שלהם על פי קריטריונים מדויקים ומוגדרים מראש. זה מן הסתם יאפשר להם להגיע לתוצאות טובות יותר, מה שיעודד אותם להגדיל את תקציבי הפרסום ולהכניס לגוגל עוד ועוד כסף.
המעגל הזה מתרחב מיום ליום וככל שגוגל משתכללת, כך גובר הצורך שלה לבזוז את הפרטיות שלך ושל יתר הגולשים ברשת. העובדות בשטח מדברות בעד עצמן: גוגל אוספת עליך מידע בכל רגע נתון והיא לא מתביישת להודות בכך.
המעקב מתחיל בשמירת היסטוריית הגלישה שלך בגוגל, שמורכבת מהחיפושים שאתה מבצע ומהאתרים שאליהם אתה נכנס. גוגל יודעת כמה זמן שהית בכל אחד אתר שבו ביקרת ואפילו אילו תכנים ספציפיים בתוך אותם אתרים עניינו אותך. בנוסף, בשנת 2006 גוגל רכשה את יוטיוב, מה שאומר שכל חיפוש ביוטיוב וכל סרטון שאתה צופה בו, מתווספים גם הם למאגר המידע העצום אודותיך.
קרא ותדע: למי מתאים הפרסום ביוטיוב?

האם באמת ניתן להתחבא מפני גוגל?

החטטנות של גוגל מאפשרת לך ליהנות מתכנים אטרקטיביים ומגלישה שמותאמת לתחומי העניין ולהעדפות שלך, אבל רבים מהישראלים לא בהכרח ששים לשתף פעולה עם השיתופיות הזו ונראה כי מחיר הפרטיות עוד עלול לעלות לך ביוקר בטווח הרחוק.
סקר שנערך לאחרונה מדווח כי מעל 53% מהישראלים שגולשים באינטרנט חוששים לפגיעה בפרטיותם. עוד עולה, כי 43% מהם היו רוצים לקבל טיפים לשמירה על פרטיות ובטיחות באינטרנט וכאן נשאלת השאלה (הרטורית), מדוע ענקית המידע לא מספקת לנו כלים, שיאפשרו לנו לשמור על מה שנותר עדיין בגדר "פרטי". התשובה היא מן הסתם - כיוון שלגוגל יש אינטרס לאסוף עליך מידע.
אמנם, חשוב שתדע, שבמידה ואתה חרד לפרטיותך, ישנם דברים שבאפשרותך לעשות, כמו לדוגמא למחוק את היסטוריית הגלישה שלך ו/או לגלוש בלי להשאיר עקבות גלויות, משמע לגלוש במצב גלישה בסתר. קח בחשבון, שגם זה לא בהכרח יסייע לך להתגונן לחלוטין מעינו הפקוחה של האח הגדול, אבל זה בהחלט יותר אפקטיבי מלא לעשות כלום.

למה הפרטיות שלי מעניינת את פייסבוק?

כמו גוגל, גם פייסבוק רוצה להרוויח כסף ומעצם היותה מערכת חינמית למשתמשים, הדרך להשגת מבוקשה היא באמצעות מערכת הפרסום שלה. פייסבוק פועלת כל העת על מנת לשפר את חוויית הגלישה שלך ועל כן, בין היתר, היא עוקבת אחר פעילותך ואוספת אודותיך מידע. ככל שפייסבוק תדע עליך יותר, כך היא תוכל להציג לך בניוזפיד פוסטים ומודעות ממומנות שנוגעים ורלוונטיים אליך.
אגב, פייסבוק מחזיקה בבעלותה גם את אינסטגרם, וואטסאפ, מסנג'ר ועוד כמה אפליקציות פופולאריות, שסביר מאוד להניח שאתה או הקרובים אליך עושים בהן שימוש יומיומי והמעקב אחריך מתנהל כמובן גם שם.
פייסבוק רוצה להציע למפרסמים אפשרויות פרסום מתקדמות וככל שהיא אוספת עליך ועל יתר המשתמשים יותר נתונים, כך היא יכולה לשכלל ולדייק את מערכת הפרסום ואת אופציות הפילוח שלה. המידע על הגולשים מסייע לשפר את האפקטיביות של המודעות הממומנות ומעודד את המפרסמים להשקיע יותר ויותר כסף בפרסום בפייסבוק ובפלטפורמות שבבעלותה.
המעקב של פייסבוק אחריך מתנהל בכל אפיק תקשורת שאתה רק מסוגל לדמיין. החל מהתמונות והסטטוסים שאתה מעלה, כלה בעמודים ובקבוצות שאתה מבקר בהם, בסוגי הפוסטים, הפרופילים והעמודים העסקיים שאתה נמצא איתם באינטראקציה ואפילו, על פי טענתם הבלתי וודאית (עדיין) של חוקרי מדיה, בזמן שהמיקרופון בפלאפון שלך פתוח ואתה משוחח עם חברים.
פייסבוק עוקבת אחריך 24/7 וגם אם נדמה לך שהשיחות שאתה מנהל עם אמא שלך פרטיות, טעות בידך. כל מה שאתה מצלם, כותב, מחפש ועושה מתועד ונשמר תחת מאגר נתונים עצום, שבקצהו שולטת הרשת החברתית הגדולה בעולם. הכל במטרה לשפר את חוויית המשתמש שלך, להציע למפרסמים אפשרויות פרסום נוחות וכפועל ישיר של כל זה - להרוויח כסף והרבה.

כלים להפחתת זרימת המידע בפייסבוק

הרוחות הסוערות בדבר שימושה של פייסבוק במידע שלנו ללא ידיעתנו והחשש שמא היא עלולה לנצל אותו לרעה, הובילו אותה להפיץ מדריך מקיף, בשפה פשוטה ועם איורים ידידותיים, אשר מסביר אודות אפשרויות השליטה בפרטיות שלך בפייסבוק.
אם שמת לב, בתקופה האחרונה פייסבוק מציעה לך פעם אחר פעם להיכנס להגדרות הפרטיות ולנהל אותן מחדש. השינוי הזה חל, סביר להניח, כדי לא להיתפס בעיניי הגולשים כמפלצת שבולעת כל פיסת מידע שרק נקרית בדרכה וחשוב מכך, כדי לכסות את עצמה מבחינה משפטית.
מעבר למדריך שהופץ, ישנן דרכים נוספות שכולם מכירים לשמירה על הפרטיות, כמו למשל לא לאשר בקשות חברות מזרים, לא להעלות תמונות חושפניות לרשת ולא לשתף מידע אישי בפומבי. פייסבוק גם מאפשרת לך להגדיר מי ייחשף לפוסטים שאתה משתף ואפילו למנוע מחבר ספציפי לראות פוסט מסוים שהעלית.
למרות זאת ועל אף החרדה ההולכת וגוברת מאיבוד פרטיותנו, רק 10% מכלל אוכלוסיית הגולשים לא מאשרים בקשות חברות של אנשים שהם לא מכירים, רק 20% נמנעים מהעלאת תמונות או תכנים שנראים להם אישיים מידי ורק 22% אינם מעלים תמונות חושפניות שלהם או של בני משפחתם.

הפרטיות שלך שווה לכולם והרבה!

לסיכומו של עניין, לא ניתן להתעלם מהעובדה שקיים מאזן כל כך לא מאוזן בין הדאגה לשלומה של הפרטיות לבין שיתוף הפעולה המוחלט של מרביתנו עם הגל החושפני, שמאפשר לגוגל ולפייסבוק לנהל אחרינו מעקב פולשני, כזה שהופך את כולנו לחלק מאוקיינוס שיתופי, בו המושג פרטיות איבד כמעט לחלוטין מערכו.
מצד אחד כל ספקי התוכן, המידע והשירותים באינטרנט באשר הם רוצים להכיר אותך מקרוב, מהסיבה הפשוטה, שזה מסייע להם להרוויח כסף ומאידך, יש לך אפשרות לשלוט באופן יחסי במידת הפתיחות המקוונת שלך ולהגביל את המידע שאתה משתף.
השאלה היא עד כמה זה באמת חשוב לך להגן על פרטיותך והאם תרצה להקדיש זמן ואנרגיה כדי להתמודד עם הפולשנות הזו, או שמא אתה מעדיף להמשיך להעלים עין וליהנות מתכנים מותאמים אישית. בין אם תרצה ובין אם לא, הפרטיות שלך שווה לכולם והרבה, עכשיו הגיע הזמן שתחליט:
כמה היא שווה לך?
כדאי שתדע יותר על: הפסיכולוגיה שמאחורי הפרסום באינטרנט!
קרא עודסגור
דרגו אותנו
| דירוגך () בוצע בהצלחה
דירוג ממוצע (5) | דירוגים (4)
5 stars - based on 4 reviews
פנה/י עכשיו אל המומחים לפרסום:
שם
טלפון
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

למה כדאי לך לפרסם באינטרנט?

WISEO הנה חברת הפרסום לעסקים הוותיקה בישראל. בחברה צוות מומחים מיומן ומקצועי לפרסום עסקים ואנו מספקים שירותי פרסום למאות בתי עסק, שמקבלים בכל יום הרבה פניות של לקוחות חדשים.

אנחנו ננהל עבורך קמפיין פרסום באינטרנט שיתאים בדיוק לתקציב ולצרכים של העסק שלך, במטרה להביא תוצאות מהירות ולהגשים מטרות עסקיות. תהליך הפרסום באינטרנט יחשוף את העסק שלך לקהל יעד ממוקד על מנת שלא תפספס אף לקוח פוטנציאלי.

הרעיון שמוביל אותנו הוא פרסום חכם ומותאם ותשלום רק לפי תוצאות. צוות המפרסמים המנצח שלנו מתמחה בניהול תקציבי פרסום באינטרנט של מיטב העסקים המובילים בארץ ובעולם ומורכב מכוח אדם ברמה אנושית גבוהה.

אנו רואים את הצלחתך בראש סדר העדיפויות תמיד ומבטיחים ללוות אותך באחריות ובמקצועית. מוקד שירות הלקוחות שלנו זמין ונשמח להיפגש ולהציג את מגוון הדרכים שפרושות לפניך בדרך להצלחה בפרסום העסק!

כדאי לך לפרסם באינטרנט עם המומחים
הפרסום ברשת יביא לך תוצאות מעולות

מה יצא לך מהפרסום באינטרנט?

הסטטיסטיקה מלמדת כי בכל חודש יותר ויותר בעלי עסקים בארץ ובעולם מגדילים את תקציבי הפרסום באינטרנט, בעיקר בשל היכולת להתמקד בקהל יעד ספציפי שמתאים בדיוק לצרכים של העסק שלך.

המומחים שלנו לפרסום באינטרנט יודעים מה באמת עובד ומבטיחים כי גם העסק שלך יזכה לחשיפה ממוקדת בפני קהל יעד מפולח ומוכוון מטרה - מה שיביא לך יותר ויותר תוצאות בכל חודש. אנו מבצעים בכל קמפיין מעקב, בקרה וניתור בזמן אמת, מה שמאפשר שליטה מלאה על הפרסום.

נתונים סטטיסטיים מלמדים כי מעל 93% מהלקוחות של חברת WISEO דיווחו על צמיחה בהכנסותיהם תקופה קצרה לאחר שהחלו בפרסום העסק וזאת בדיוק הסיבה שאסור לך לפספס את ההצעה המשתלמת שלנו.

פנה אלינו כבר עכשיו וקבל הצעה אטרקטיבית ותכנית מפורטת ומדויקת לפרסום העסק שלך באינטרנט ללא כל התחייבות ותזכה ליהנות מהשקעה נכונה ובטוחה של הכסף שלך, מתשואות כלכליות גבוהות ומשגוג עסקי ארוך טווח.

הפרסום ברשת יביא לך תוצאות מעולות שיפור מתמיד בביצועי הפרסום שלך

התוצאות מדברות בעד עצמן

בכל חודש יותר בעלי עסקים בוחרים להגדיל את תקציבי הפרסום באינטרנט

אנו מנהלים את הפרסום של מאות עסקים בתקציב של מיליוני שקלים בשנה

93% מלקוחותינו מדווחים על צמיחה עסקית מהירה בזכות הפרסום הממוקד

פרסום דיגיטלי מביא תוצאות והחזר כספי חסר תקדים ביחס להשקעה (ROI)

אנחנו נמקד את פרסום העסק שלך באינטרנט לקהל יעד מפולח על פי צרכיך

מאות לקוחות לא טועים – כדאי גם לך לפרסם בשיטת תשלום לפי תוצאות

תוצאות הפרסום ברשת ידהימו אותך
פנה/י לפגישה עם מומחה פרסום:
שם
טלפון
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

מבצע מיוחד!