מומחה לפרסום מחכה לך: 072-334-1000

מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

כל מה שכתוב ומשתמע בנוגע לאיסורים בפרסום בפייסבוק!

התחרות בעולם השיווק המקוון גדולה וגדלה מידי יום. אחת הפלטפורמות הכי אפקטיביות ומשתלמות לפרסום היא הרשת החברתית הגדולה בעולם, פייסבוק.
הרשת החברתית נועדה לטובת הגולשים ועל כן היא פועלת כל הזמן, גם ובעיקר כשמדובר על פרסום ממומן, כדי להבטיח שטובתם של הגולשים לא תיפגע.
מפרסמים רבים טועים לחשוב שאם ינסו לעקוף את כללי הפרסום שפייסבוק פרסמה בגלוי הם יצליחו לקבל יותר מהשיווק. לא רק שלא תקבל יותר אם תפר את הכללים, אלא שפייסבוק יכולה בכל רגע נתון לסגור את חשבון המפרסם שלך.
כדי למנוע מצב כזה ועל מנת שלא תפסיד הרבה זמן יקר וכסף, חשוב שתכיר לעומק גם את מדיניות הפרסום הכתובה של הרשת החברתית ויותר מזה, גם את מה שמשתמע מכללים אלו.

כולם כבר יודעים

נתחיל במה שכולם כבר יודעים: אסור להפר את כללי המדיניות של פייסבוק בשום צורה שהיא. פייסבוק פרסמה תקנון מאוד חד משמעי וברור לגבי האיסורים וההגבלות שבהם היא מתנה את השימוש במערכת.
הכללים כתובים בצורה מפורשת ועיון קצר בהם יסייע לך להבין בדיוק מה מותר לך לעשות ומה אסור בבואך להשתמש במערכת הפרסום הממומן של הרשת החברתית.
בנוסף, חשוב שתדע שכל ניסיון לרמות או לעקוף את החוקים ייחשב גם הוא כהפרה בוטה של הכללים. מפרסמים רבים משלמים לחברות וקונים בתשלום לייקים, שיתופים וכיוצא בזה. זה כמובן לחלוטין לא חוקי ולפייסבוק יש מערכת חכמה שיכולה לזהות בקלות מתי מנסים לעבוד עליה.

שחור על גבי לבן

קיימות הוראות ברורות לגבי שימוש בטקסט בתמונות, איך מותר לאזכר את פייסבוק במודעות ואילו תכנים יאושרו או לא בהתאם להגבלות גיל ולחומרים אסורים לפרסום.
פרסום בפייסבוק של תוכן אשר מעודד או מקדם שירותים או מוצרים בלתי חוקיים כמו מכירה או שימוש בסמים, טבק, תוספים לא בטוחים, כלי נשק ותחמושת, מוצרים או שירותים למבוגרים ועוד אסור בהחלט.
קיימים גם איסורים על הפרת זכויות יוצרים, תוכן אלים, מעליב, מפחיד, גזעני, מטעה, שקרי, שמנצל נושאים פוליטיים שנויים במחלוקת וכיוצא בזה.
שמע או הנפשות שמופעלות אוטומטית, דפי נחיתה לא פונקציונליים, תוכנות ריגול, שגיאות דקדוק, תמונות לפני ואחרי עם תוצאות לא סבירות, הלוואות בזק, תוכן שמוביל לדפי נחיתה עם תוכן מינימלי ולא איכותי גם הם חלק מהדברים שאסור לעשות בפרסום בפייסבוק.
בנוסף, קיימות הגבלות גיל. צריך להתאים את המודעות לפי קבוצת הגיל שהגדרת שתיחשף למודעות שלך. מודעות שהפילוח שלהן מופנה לקטינים לא יכולות להכיל תכנים לא הולמים וכן הלאה.
קיימים בתקנון המדיניות של פייסבוק עוד איסורים והגבלות וחשוב להכיר את כולם. פייסבוק מודיעה למפרסמים:
"אנו שומרים לעצמנו את הזכות לדחות, לאשר או להסיר כל מודעה מכל סיבה, לפי שיקול דעתנו הבלעדי, כולל מודעות המשפיעות לרעה על יחסינו עם המשתמשים שלנו או המקדמות תוכן, שירותים או פעילויות המנוגדים לעמדתנו התחרותית, לאינטרסים או לתפיסת הפרסום שלנו".
כדי שהמודעה שלך לא תוסר חשוב שתקפיד למלא את ההוראות הברורות ויותר מזה, חשוב שלא תנסה למצוא פרצות דרך כדי לעקוף את ההוראות.

אקסטרה טיפים להימנעות

לא די בכך שתעקוב אחר מדיניות השימוש של פייסבוק. מתוך הדברים יש גם את מה שמשתמע ועל כן מעבר לחוקים הכתובים מומלץ להיזהר גם מהפרות של הבלתי כתוב. מה זה אומר?
בראש ובראשנה אל תניח הנחות סתם. עליך לבחון כל הזמן את כל אחד מהאספקטים בקמפיין הפרסומי שלך: תמונות, כותרות, תיבות טקסט, הפניות לעמודי נחיתה, פילוח נכון ועוד.
בנוסף, אל תעתיק את מה שכבר עובד. זה שמודעה מסוימת צברה תאוצה עבור קבוצת יעד אחת לא בהכרח אומר שאותה מודעה תפעל באותה רמת אפקטיביות עבור קבוצה אחרת. אתה צריך להתאים כל הזמן את המודעות לפי אפשרויות הטרגוט שקבעת ולהיות עם יד על הדופק.
רק בעל עסק שיקפיד להיות אדפטיבי ולבצע שינויים והתאמות בקמפיין כל הזמן ולאורך זמן יצליח למקסם את ה-ROI שלו. הזירה החברתית מתעדכנת בתדירות גבוהה ואתה חייב להמציא את עצמך כל פעם מחדש. שאננות במקרה הזה בהכרח תוביל לכישלון.
עליך לבחון את האפקטיביות של המודעות שלך ולשנות עיצובים וניסוחים כל הזמן בהתאם. הכל כמובן במטרה לבחון כמה שיותר גרסאות כדי להצליח להעביר מסר מותאם אישית לכל לקוח פוטנציאלי.
חשוב שתזכור שאתה אמנם יכול לקבל תוצאות מיידיות מהפרסום בפייסבוק, משמע המרות בפועל, אך זה לא מסתיים בכך. גם אם גולש מסוים לא בחר לפנות אליך אבל כן לחץ על המודעה שלך או ביקר בעמוד העסקי שלך, יכול להיות שבעתיד הוא כן יהפוך ללקוח שלך.
מומלץ לבצע אופטימיזציה גם לטווח הרחוק על ידי יצירת תיבת לידים עם אופציה להשארת פרטים או באמצעות רימרקטינג. מה שבטוח הוא שלוותר על גולשים שלא הפכו בלחיצה הראשונה ללקוחות שלך זו טעות.

לשמור על המים של הבאר

בשורה התחתונה פייסבוק היא רשת חברתית שהמטרה המרכזית שלה היא שכמה שיותר גולשים ישתמשו בה מידי יום. אם המודעות הממומנות בפייסבוק יציפו את הפיד של הגולשים בצורה אגרסיבית ויפריעו לגלישה הסדירה אז האיכות של הרשת החברתית כמקום חברתי תפחת.
כדי לשמור על ממשק חיובי עם מערכת הפרסום של פייסבוק אתה מוכרח לציית להוראות ויותר מזה, לא לנסות לעקוף או לרמות, כי בסופו של דבר אתה מפרסם במקום שבו טובת המשתמש היא מעל לכל ואם תפגע בטובתו סביר מאוד להניח שתיפגע חזרה.
אל תירק לבאר שממנה אתה שותה וכך תוכל להבטיח שהמים שהלקוחות הפוטנציאליים שלך ישתו יהיו נקיים, מה שבאופן אוטומטי יעזור לך להרחיב את מעגל הלקוחות ולמקסם את ההכנסות לעסק.
קרא עודסגור
דרגו אותנו
| דירוגך () בוצע בהצלחה
דירוג ממוצע (5) | דירוגים (5)
5 stars - based on 5 reviews
פנה/י עכשיו אל המומחים לפרסום:
שם
טלפון
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

למה כדאי לך לפרסם איתנו?

WISEO הנה חברת הפרסום לעסקים הוותיקה בישראל. בחברה צוות מומחים מיומן ומקצועי לפרסום בפייסבוק ואנו מספקים שירותי פרסום למאות בתי עסק, שמקבלים בכל יום הרבה פניות של לקוחות חדשים.

אנחנו ננהל עבורך קמפיין פרסום בפייסבוק שיתאים בדיוק לתקציב ולצרכים של העסק שלך, במטרה להביא תוצאות מהירות ולהגשים מטרות עסקיות. הפרסום בפייסבוק יחשוף את העסק שלך לקהל יעד ממוקד על מנת שלא תפספס אף לקוח פוטנציאלי.

הרעיון שמוביל אותנו הוא פרסום חכם ומותאם בפייסבוק ותשלום רק לפי תוצאות. צוות המפרסמים המנצח שלנו מתמחה בניהול עמודי תדמית עסקיים בפייסבוק של מיטב העסקים המובילים בארץ ובעולם ומורכב מכוח אדם ברמה אנושית גבוהה.

אנו רואים את הצלחתך בראש סדר העדיפויות תמיד ומבטיחים ללוות אותך באחריות ובמקצועית. מוקד שירות הלקוחות שלנו זמין ונשמח להיפגש ולהציג את מגוון הדרכים שפרושות לפניך בדרך להצלחה בפרסום בפייסבוק!

למה כדאי לך לפרסם בפייסבוק. wiseo.
מה יצא לך מהפרסום ברשת החברתית. wiseo.

מה יצא לך מהפרסום בפייסבוק?

מעל 3,000,000 ישראלים גולשים בפייסבוק מידי יום והסטטיסטיקה מלמדת כי בכל חודש יותר ויותר בעלי עסקים בארץ ובעולם מגדילים את תקציבי הפרסום ברשת החברתית הגדולה בעולם, בעיקר בשל היכולת להתמקד בקהל יעד ספציפי שמתאים בדיוק לצרכים של העסק שלך.

המומחים שלנו לפרסום בפייסבוק יודעים מה באמת עובד ומבטיחים כי גם העסק שלך יזכה לחשיפה ממוקדת בפני קהל יעד מפולח – על ידי ניהול עמוד עסקי ופרסום מדויק, מוכוון ובתקציב ריאלי. אנו מבצעים בכל קמפיין מעקב, בקרה וניתור בזמן אמת, מה שמאפשר שליטה מלאה על הפרסום.

נתונים סטטיסטיים מלמדים כי מעל 93% מהלקוחות של חברת WISEO דיווחו על צמיחה בהכנסותיהם תקופה קצרה לאחר שהחלו לפרסם בפייסבוק וזאת בדיוק הסיבה שאסור לך לפספס את ההצעה המשתלמת שלנו.

פנה אלינו כבר עכשיו וקבל הצעה אטרקטיבית ותכנית מפורטת ומדויקת לפרסום העסק שלך בפייסבוק ללא כל התחייבות ותזכה ליהנות מהשקעה נכונה ובטוחה של הכסף שלך, מתשואות כלכליות גבוהות ומשגוג עסקי ארוך טווח.

הפרסום בפייסבוק מביא תוצאות מעולות. wiseo. הפרסום בפייסבוק מביא תוצאות מעולות. wiseo.

התוצאות מדברות בעד עצמן

בכל חודש יותר בעלי עסקים בוחרים להגדיל את תקציבי הפרסום בפייסבוק

אנו מנהלים מאות חשבונות פרסום בפייסבוק בתקציב של מיליוני שקלים בשנה

93% מלקוחותינו מדווחים על צמיחה עסקית מהירה בזכות הפרסום בפייסבוק

הביצועים של הפרסומות בפייסבוק עולים על אלו של שאר הפרסומות ברשת

אנחנו נציג את הפרסום שלך בפייסבוק רק בפני קהל יעד מפולח על פי צרכיך

מאות לקוחות לא טועים – הפרסום בפייסבוק יביא לך תוצאות מספקות ומהר

תוצאות הפרסום בפייסבוק יפתיעו אותך לטובה. wiseo.
פנה/י לפגישה עם מומחה פרסום:
שם
טלפון
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

מבצע מיוחד!