מומחה לפרסום מחכה לך: 072-334-1000

מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

מה לעשות אם הקמפיין שלך בפייסבוק לא מאושר?

בשנים האחרונות פרסום ברשתות החברתיות הפך לאמצעי אפקטיבי במיוחד, שכן בכל שנה שעוברת יותר ויותר אנשים ברחבי העולם בוחרים להקדיש את זמנם לגלישה בפייסבוק, אינסטגרם וכיוצא בזה. אחת הפלטפורמות היעילות לפרסום עסקים היא פייסבוק והסיבה לכך נעוצה בעובדה שמיליארדי גולשים שוהים שם על בסיס קבוע. כבעל עסק שרוצה להשיג מהפרסום תוצאות טובות, חשוב לפרסם בצמתי המידע שבהם קהל היעד שלך שוהה ובמקרה הזה, כולם שורצים בפייסבוק.

מעבר להמוני הגולשים שנמצאים שם, בפייסבוק ניתן לייצר קמפיינים שיווקיים בעלויות יחסית נמוכות, כשהיתרון העיקרי הוא תפוצה רחבה בפני קהל יעד ממוקד ורלוונטי. יתרה מכך, מערכת הפרסום של פייסבוק מאפשרת לך לעקוב אחר נתוני הקמפיין ולבצע אופטימיזציה במטרה לשפר את התוצאות, קרי, אחוזי החשיפה וההקלקה.

העניין הוא, שלא ניתן לפרסם כל מה שרוצים בפייסבוק וכדי שהמודעות שלך יאושרו, הן צריכות לעמוד במדיניות הפרסום של הרשת החברתית הגדולה בעולם. ישנם כללים שאסור להפר בפייסבוק והיה והפרתם אותם, המודעה שלך תיפסל אוטומטית. בסקירה הבאה נסביר מה עליך לעשות אם הקמפיין שלך בפייסבוק לא מאושר וניתן טיפים פרקטיים שיעזרו לך לבנות קמפיין פרסום ש"יעבור מסך", יעביר מסרים וישיג את המטרות שלשמו הוא מלכתחילה נוצר.

לעבור שוב על מדיניות הפרסום של פייסבוק

רק כדי לסבר את האוזן, סקר שנערך לאחרונה מראה ש-1 מתוך 4 קמפיינים בפייסבוק לא מאושר. לכן, אם יצרת קמפיין ממומן וקיבלתי הודעה שהמודעה או סדרת המודעות לא אושרו, כדאי לעבור שוב על מדיניות הפרסום של פייסבוק. ייתכן ומשהו בפוסט שלך חרג מהכללים של פייסבוק לפרסום. כפי שאתה וודאי יודע, ישנן הוראות לגבי אופן השימוש המותר בתמונות, כיצד ניתן לאזכר את פייסבוק במודעות ואילו תכנים יאושרו או ייפסלו בכפוף להגבלות של גיל וחומרים אסורים לפרסום.

החומרים שאסור לפרסם בפייסבוק כוללים כל מה שמעודד או מקדם שירותים או מוצרים בלתי חוקיים כמו לדוגמא, כלי נשק ותחמושת, מכירה או שימוש בסמים, טבק, תוספים לא בטוחים, מוצרים או שירותים למבוגרים ועוד. כמו כן, ישנן גם הגבלות לפרסום שקשורות בהפרת זכויות יוצרים, תוכן אלים, מפחיד, מעליב, גזעני, מטעה, שקרי, שמנצל נושאים פוליטיים שנויים במחלוקת וכך הלאה.

אסור להעלות מודעות שבהן יש שמע או הנפשות שמופעלות אוטומטית, הפנייה לדפי נחיתה לא פונקציונליים ו/או תוכן שמוביל לדפי נחיתה עם תוכן מינימלי ולא איכותי, תוכנות ריגול, שגיאות דקדוק, תמונות לפני ואחרי עם תוצאות לא סבירות והלוואות בזק.

יתרה מכך, ישנן גם הגבלות גיל ועליך להתאים את המודעה לקהל היעד שלך גם בהיבט הזה. שכן, אסור לפלח מודעות בפייסבוק לקטינים עם תוכן לא הולם. מעבר לזה, פייסבוק עלולה לפסול מודעות שמציעות טיפול רפואי או מזכירות מילים ו/או ביטויים שקשורים במיניות.

למשל, לא אחת כשרוצים לפרסם בפייסבוק בתחום של בריאות הנפש נתקלים בבעיה וזאת משום שמדובר בתחום שכולל בתוכו גם נושאים כמו אונס, התעללות מינית וכך הלאה, נושאים שמערכת הפרסום של פייסבוק לא ששה לאשר.

כמו כן, פייסבוק מודיעה למפרסמים שחור על גבי לבן: "אנו שומרים לעצמנו את הזכות לדחות, לאשר או להסיר כל מודעה מכל סיבה, לפי שיקול דעתנו הבלעדי, כולל מודעות המשפיעות לרעה על יחסינו עם המשתמשים שלנו או המקדמות תוכן, שירותים או פעילויות המנוגדים לעמדתנו התחרותית, לאינטרסים או לתפיסת הפרסום שלנו".

מכאן נובע, שאם המודעה שלך לא אושרה, סביר מאוד להניח שבמתכוון או שלא, פשוט עברת על אחד או יותר מהכללים שהוזכרו לעיל ועל כן עליך לבצע שינויים במודעה, כדי להתאים אותה למדיניות הפרסום של פייסבוק.

לבצע שינויים בפוסט שהעלית ולקוות לאישור

אחרי שהבנת שהסיבה לכך שהקמפיין שלך לא אושר קשורה בעבירה על כללי הפרסום של פייסבוק, כדאי לקרוא שוב את המודעה ולנסות להבין מה בדיוק עשית לא נכון. סביר מאוד להניח שהבעיה נעוצה בתמונה לא הולמת שבחרת, חושפנית מידי או פוגענית או במילים שבחרת. פייסבוק לא רוצה שיופיעו בניוזפיד של הגולשים תכנים לא הולמים והיא תעשה הכל כדי למנוע מתכנים כאלו להתפרסם.

בשלב הזה הדרך הכי טובה לגרום לפייסבוק לאשר את הקמפיין שלך, היא לבצע שינויים במודעה ולשלוח אותה לבדיקה חוזרת, בתקווה שהפעם השינויים שתבצע יהפכו את המודעה לאחת שעונה על הדרישות של פייסבוק.

לשנות ניסוחים - גם אם כתבת פוסט שלדעתך הוא הפוסט המושלם, מה שעובד אורגנית לאו דווקא יכול לעבוד כשמדובר על פרסום ממומן בפייסבוק ואת הסיבה לכך כבר וודאי הבנת מהאמור לעיל. לכן, אם הקמפיין שלך לא אושר, הדבר הראשון שכדאי לעשות הוא לשנות ניסוחים. אמנם כתוב בכללי הפרסום של פייסבוק שאסור לפרסם תרופות, כלי נשק או תכנים בוטים, אבל אין רשימה ברורה של מילים שבהן אסור להשתמש, אלא רק הנחיות אמורפיות.

לדוגמא, אסור להציע פתרון ישיר לכאבים ולכן אם כתבת "שיטות שיעזרו לך להתמודד עם כאבים" והמודעה שלך לא אושרה, שווה לנסות להחליף את הניסוח ולדבר על מה שאתה מציע באופן עקיף - "יש דרכים להתמודדות עם כאבים".

מילים נרדפות - היה וגם שינוי הניסוח לא עזר, ייתכן שצריך להחליף מילה ספציפית ולהשתמש במקומה במילה נרדפת. אם נחזור לדוגמא הקודמת, במקום לומר "כאבים", אפשר לנסות לכתוב "מיחושים". זה אולי נשמע קצת מטופש להשתמש במילה אחרת כדי לומר אותו הדבר בדיוק, אבל לפעמים זה מה שדרוש כדי שהמודעה שלך בפייסבוק תאושר.

להחליף תמונה - אם שינית ניסוחים, החלפת מילים ועדיין הקמפיין לא מאושר, ייתכן ובחרת תמונה בעייתית ולכן עליך להחליף את התמונה. פייסבוק מודיעה למפרסמים מראש - אם תשמשו בתמונות פרובוקטיביות, הקמפיין שלכם לא יאושר. השאלה היא מה זה אומר תמונה פרובוקטיבית, איפה עובר הגבול ועד כמה ניתן למתוח אותו.

למשל, אם בחרת תמונה שבה מוצגים גבר או אישה בעירום, בלבוש חשוף או עם מחשוף מוגזם, אם רואים אישה מניקה והפטמה חשופה, אם בחרת תמונה שיש בה דם, פציעה קשה, מחלת עור או כל דבר שמזעזע ונופל תחת ההגדרה של "עובר את גבול הטעם הטוב", סביר מאוד להניח שהמודעה שלך לא תאושר.

נדגיש, שאפשר למתוח את הגבולות, אבל לא יותר מידי. מצד אחד אנחנו רוצים תמונה שתעורר עניין ותלכוד את תשומת הלב של הגולשים, אבל מאידך, היא חייבת לעבור את הסינון של פייסבוק.

פילוח מחודש - יכול להיות שפילחת את המודעה לקהל יעד שגילו אינו תואם את התוכן של המודעה או לחלופין, יצרת טרגוט מפלה או גזעני. לכן, אם ניסית לשנות את כל המרכיבים האמורים לעיל והקמפיין שלך עדיין לא אושר, שווה לבדוק מה הגדרת מבחינת הטרגוט של קהל יעד ותחומי העניין.

להסיק מסקנות עבור קמפיין הפרסום הבא

ניהול עמוד עסקי בפייסבוק דורש ידע ומקצועיות ועם זאת, חשוב להבהיר שגם קמפיינים שנוצרו על ידי מקצוענים עלולים להיפסל. לפעמים פייסבוק בוחרת לאשר קמפיין מסוים ורגע לאחר מכן, קמפיין שנראה על פניו זהה לחלוטין, לא מאושר.

כך או כך, כדאי להסיק מסקנות מהמודעות שלא מאושרות ולנסות להבין על מה "נפל" העניין. אם תשתדל להקדיש דקה של מחשבה אחרי שמודעה שהעלית נפסלת, סביר להניח שתחסוך עבודה מאוחר יותר ותצליח להימנע מטעויות בפרסום בפייסבוק, שיעלו לך זמן יקר וחבל.

קרא עודסגור
דרגו אותנו
| דירוגך () בוצע בהצלחה
דירוג ממוצע (5) | דירוגים (1)
5 stars - based on 1 reviews
פנה/י עכשיו אל המומחים לפרסום:
שם
טלפון
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

למה כדאי לך לפרסם איתנו?

WISEO הנה חברת הפרסום לעסקים הוותיקה בישראל. בחברה צוות מומחים מיומן ומקצועי לפרסום בפייסבוק ואנו מספקים שירותי פרסום למאות בתי עסק, שמקבלים בכל יום הרבה פניות של לקוחות חדשים.

אנחנו ננהל עבורך קמפיין פרסום בפייסבוק שיתאים בדיוק לתקציב ולצרכים של העסק שלך, במטרה להביא תוצאות מהירות ולהגשים מטרות עסקיות. הפרסום בפייסבוק יחשוף את העסק שלך לקהל יעד ממוקד על מנת שלא תפספס אף לקוח פוטנציאלי.

הרעיון שמוביל אותנו הוא פרסום חכם ומותאם בפייסבוק ותשלום רק לפי תוצאות. צוות המפרסמים המנצח שלנו מתמחה בניהול עמודי תדמית עסקיים בפייסבוק של מיטב העסקים המובילים בארץ ובעולם ומורכב מכוח אדם ברמה אנושית גבוהה.

אנו רואים את הצלחתך בראש סדר העדיפויות תמיד ומבטיחים ללוות אותך באחריות ובמקצועית. מוקד שירות הלקוחות שלנו זמין ונשמח להיפגש ולהציג את מגוון הדרכים שפרושות לפניך בדרך להצלחה בפרסום בפייסבוק!

למה כדאי לך לפרסם בפייסבוק. wiseo.
מה יצא לך מהפרסום ברשת החברתית. wiseo.

מה יצא לך מהפרסום בפייסבוק?

מעל 3,000,000 ישראלים גולשים בפייסבוק מידי יום והסטטיסטיקה מלמדת כי בכל חודש יותר ויותר בעלי עסקים בארץ ובעולם מגדילים את תקציבי הפרסום ברשת החברתית הגדולה בעולם, בעיקר בשל היכולת להתמקד בקהל יעד ספציפי שמתאים בדיוק לצרכים של העסק שלך.

המומחים שלנו לפרסום בפייסבוק יודעים מה באמת עובד ומבטיחים כי גם העסק שלך יזכה לחשיפה ממוקדת בפני קהל יעד מפולח – על ידי ניהול עמוד עסקי ופרסום מדויק, מוכוון ובתקציב ריאלי. אנו מבצעים בכל קמפיין מעקב, בקרה וניתור בזמן אמת, מה שמאפשר שליטה מלאה על הפרסום.

נתונים סטטיסטיים מלמדים כי מעל 93% מהלקוחות של חברת WISEO דיווחו על צמיחה בהכנסותיהם תקופה קצרה לאחר שהחלו לפרסם בפייסבוק וזאת בדיוק הסיבה שאסור לך לפספס את ההצעה המשתלמת שלנו.

פנה אלינו כבר עכשיו וקבל הצעה אטרקטיבית ותכנית מפורטת ומדויקת לפרסום העסק שלך בפייסבוק ללא כל התחייבות ותזכה ליהנות מהשקעה נכונה ובטוחה של הכסף שלך, מתשואות כלכליות גבוהות ומשגוג עסקי ארוך טווח.

הפרסום בפייסבוק מביא תוצאות מעולות. wiseo. הפרסום בפייסבוק מביא תוצאות מעולות. wiseo.

התוצאות מדברות בעד עצמן

בכל חודש יותר בעלי עסקים בוחרים להגדיל את תקציבי הפרסום בפייסבוק

אנו מנהלים מאות חשבונות פרסום בפייסבוק בתקציב של מיליוני שקלים בשנה

93% מלקוחותינו מדווחים על צמיחה עסקית מהירה בזכות הפרסום בפייסבוק

הביצועים של הפרסומות בפייסבוק עולים על אלו של שאר הפרסומות ברשת

אנחנו נציג את הפרסום שלך בפייסבוק רק בפני קהל יעד מפולח על פי צרכיך

מאות לקוחות לא טועים – הפרסום בפייסבוק יביא לך תוצאות מספקות ומהר

תוצאות הפרסום בפייסבוק יפתיעו אותך לטובה. wiseo.
פנה/י לפגישה עם מומחה פרסום:
שם
טלפון
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

מבצע מיוחד!