מומחה לפרסום מחכה לך: 072-334-1000

מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

דגשים להקמה וניהול של חנות מכירות אונליין

המהפכה הדיגיטלית הובילה לשינויים רבים הן מבחינה כלכלית והן מבחינה חברתית. נכון להיום מחוברים לרשת האינטרנט למעלה מ-3,571,175,306 גולשים ברחבי העולם ובכל יום שעובר המספרים ממשיכים לטפס. בין אם נודה בכך ובין אם לא, כולנו מכורים לאינטרנט במידה זו או אחרת וההתמכרות הזו משחקת לטובתם של בעלי עסקים כמוך, שרוצים למכור באינטרנט ולהרוויח יותר.
הטרנספורמציה מהאופליין לאינטרנט באה לידי ביטוי בכל אורחות חיינו ובפרט כשמדובר על צרכנות מקוונת. חנויות מסחר אונליין נפתחות בזו אחר זו ומהוות תחליף לא רע בכלל לחנויות בקניונים ובשווקים, החל מחנויות למוצרי אלקטרוניקה וכלה בחנויות בגדים ואפילו מוצרי מזון טריים.
חלק ניכר מהגולשים כבר הבינו שיותר נוח ומשתלם לרכוש באינטרנט ונדמה שעם הזמן, הזירה הצרכנית המקוונת תדחק לשוליים את החנויות הפיזיות ואף תביא להיעלמותן. רגע לפני שזה קורה, כדאי מאוד שתצטרף לחגיגה ותפתח חנות מסחר מקוונת לעסק שלך.
כדי שתוכל ליהנות מחנות מכירות וירטואלית מצליחה ורווחית, עליך להבין שהקריטריונים לפתיחת חנות במציאות הווירטואלית זהים לאלו של חנות רגילה ועל כן, חשוב מאוד לא להקל ראש בתכנון וניהול של חנות דיגיטלית. כדי לסייע לך בדרכך החדשה, ריכזנו עבורך שמונה טיפים, שיאפשרו לך לצעוד במסלול הנכון בדרך להקמת חנות מכירות מצוינת, כזו שתכניס הרבה כסף לאורך זמן.

אל תצא לדרך בלי תכנון מדויק

השלב הראשון לפני הקמה של חנות ווירטואלית, בדיוק כמו בחנות רגילה, הוא לתכנן. תבין מה אתה רוצה למכור, תבצע סקר שוק לגבי המתחרים, תפלח את קהל היעד שאליו אתה פונה וכמובן, תציב יעדים ומטרות עסקיות ותבנה תכנית מפורטת ומותאמת תקציב, כדי להגשים את כל אלו.
על מנת ליצור חוויה ייחודית בחנות שלך, חשוב שתקפיד על העיצוב. בחנות רגילה הרהיטים, התאורה והניקיון משפיעים מאוד על האווירה ובחנות ווירטואלית, האלמנטים שקובעים את הטון הם הצבעים באתר, התמונות, האייקונים והסימטריות בין כל אלו. תכנון מקדים יאפשר לך לעצב את החנות שלך בדיוק כמו שאתה רוצה ולמתג את עצמך באופן שיבדל אותך מהמתחרים לטובה.

זמן הטעינה הוא קריטי ומשפיע

אם תגיע לחנות בשעות שבהן היא אמורה להיות פתוחה ותגלה שהחנות סגורה, רוב הסיכויים שלא תחזור. אותו דבר כשמדובר בחנות מקוונת. אם תגיע לאתר שלוקח לו זמן להיטען, אתה כנראה תוותר ותפנה למתחרים. זה תקף לגבי הטעינה של דף הבית וכמובן גם של יתר העמודים.
עובדתית, האינטרנט יותר מהיר מהמחשבות שלנו ואתר מכירות שלא ייטען במהירות, פשוט יפסיד לקוחות וחבל.

אתר רספונסיבי ומותאם לחנות

החנות שלך צריכה להיות נגישה לכל לקוח פוטנציאלי שמעוניין לבקר בה. אם חנות אופליין לא תהיה נגישה לנכים עם כיסא גלגלים או קביים, או שחלק מהמוצרים בה יהיו על מדפים גבוהים מאוד שלא יאפשרו למבקרים להסתכל בנוחות על המוצרים, הסיכויים שאותם לקוחות פוטנציאליים יכנסו לחנות שלך ו/או יבצעו רכישה קטנים.
העניין הזה תקף גם כשמדובר על חנות ווירטואלית. עובדתית, מרבית הגולשים שמגיעים לחנויות דיגיטליות משתמשים בהתקנים ניידים שונים ומגוונים (לא רק מחשבים) ועל כן אתה מוכרח שהאתר שלך יהיה רספונסיבי, משמע אתר שמגיב ומתאים את עצמו באופן אוטומטי לכל גודל וסוג של מסך.
המשמעות של אתר רספונסיבי היא שכל העיצוב בחנות שלך עובר טרנספורמציה מיידית. התמונות, הפונטים של הטקסט, התפריט ויתר ההגדרות שמשפיעות על נראות האתר, משתנים בהתאם למכשיר. בנוסף, לא די בכך שתקנה תבנית רספונסיבית אוטומטית, אתה צריך לבצע גם התאמות. שים לב לפרטים הקטנים ותוודא שבמעבר ממסך גדול לקטן ולהפך, כל התוכן נשאר סימטרי וברור.
שמירה על פרופורציות היא הכרחית ואם גולש שיגיע לאתר שלך יצטרך להתאמץ כדי למצוא פריטים בתפריט ו/או יפספס תוכן בשל היעדר רספונסיביות, סביר מאוד להניח שהוא יבחר לעזוב את האתר שלך. המשמעות הישירה היא שאתר לא רספונסיבי ומותאם פשוט מגביל את הגולשים ופוגע קשות בסיכויי המכירה.

קופירייטינג ומיקרו קופי מעולים

במכירה שמתבצעת פנים מול פנים, התקשורת בין הקונה לבין המוכר מתבססת בעיקרה על מילים והיא בעלת השפעה רבה על ההחלטה האם לקנות או לא. בשונה ממכירות פרונטליות, באינטרנט התקשורת מתבצעת, בין היתר, באמצעות המילים הכתובות ובכלל זאת הכותרות, התיאורים והטקסטים שנלווים לכפתורים ולתפריטים באתר.
בחנות המכירות הווירטואלית שלך הקופירייטינג והמיקרו קופי הם אלו שמדברים במקומך, מה שאומר שיש להתייחס במלוא הרצינות למילים שאתה כותב באתר, החל מהכותרות וכלה במסרים הנלווים (קרא עוד על מיקרו קופי) אשר מופיעים על כפתורי הקריאה לפעולה (CTA) ובכל צומת של קבלת החלטות.
ככל שההסברים על המוצרים באתר ויתר התוכן יהיו יותר ברורים, קצרים, חדים וממוקדים, כך יהיה לגולשים שמגיעים אליך קל ונוח יותר להתמצא באתר ולמצוא את מבוקשם. אל תזלזל באף מילה וזכור שבחירת מילים נכונה ודגש על האותיות הקטנות, תרתי משמע, הם המפתח לתקשורת שמניעה לפעולה ומניבה תוצאות מספקות.

חוויית משתמש (UX) טובה ונוחה

בחנות רגילה חוויית הקנייה שלך מושפעת מגורמים כמו עיצוב החנות, תאורה, האם המזגן בטמפרטורה הנכונה, האם אתה מקבל אינפורמציה לגבי המוצרים שמעניינים אותך, עד כמה הם נגישים פיזית, האם המוכרים אדיבים ובגדול - כמה נעים לך בתוך החנות.
בשונה מחנות רגילה, בחנות מסחר דיגיטלית חוויית הקנייה, המכונה גם חוויית המשתמש, מושפעת מעיצוב האתר, הצבעים שבחרת, ההיררכיה בעיצוב, מבנה התפריט, החלוקה לקטגוריות, התוכן והקוהרנטיות בין כולם.
אתה מוכרח ליצור חוויית משתמש מושלמת ולשים לב שיש מיקוד וסדר באתר. מכל מקום באתר צריך להיות קישור ברור לביצוע קנייה וכמובן, המוצרים שאתה רוצה לקדם צריכים להיות בולטים ונגישים לגולשים ללא מאמץ. ככל שהחלוקה הוויזואלית והטקסטואלית תהיה נכונה ומסודרת, כך יהיה לגולשים שיגיעו לבקר בחנות הווירטואלית שלך נעים יותר וכפועל יוצא, לך יהיה קל יותר למכור.

סל קניות = קופה הווירטואלית

כשאתה מגיע לחנות, סביר להניח שהדבר הראשון שתראה יהיה הקופה. ההסבר לכך פשוט מאוד: מטרת העל של בעל החנות היא שכל מי שנכנס לחנות יקנה ועל כן, כדאי יהיה לכוון את תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי מלכתחילה לנקודה שאליה הוא אמור להגיע בסוף.
אותו הדבר כשמדובר על חנות מסחר אינטרנטית. הקופה צריכה לבלוט מהרגע הראשון ולאורך כל שהותם של הגולשים באתר. הקופה הדיגיטלית נקראת בשפה המקצועית סל קניות והיא מופיעה ככפתור חיווי, לרוב בצורת עגלה. אם אותו סל קניות לא יבלוט ולא יהיה נגיש לגולשים במהלך הביקור שלהם בחנות, אתה עלול לפספס לקוחות.
צריך להיות סדר גם בתוך בסל הקניות הווירטואלי. זה אומר שאם אתה מוסיף מוצר לסל, אתה תראה בכפתור החיווי סימן להוספתו וכמובן, במידה ואתה רוצה לוותר על מוצר או להוסיף מוצרים נוספים, האפשרות צריכה להיות בולטת ופשוטה ליישום. ככל שהקופה הדיגיטלית בחנות האינטרנטית תהיה נגישה וברורה יותר, כך תגבר הסבירות לאינטראקציה בין הגולש לבין הקופה, אינטראקציה שתכניס כסף והרבה.
טיפ חשוב בהקשר הזה, הוא אף פעם לא לקטוע את התהליך ותמיד לשאוף להגדלת מכירות. לפני שאתה משלם בחנות פיזית, המוכר לרוב מציע לך הנחות ומבצעים שעשויים לעניין אותך והסיבה לכך ברורה - הוא רוצה למכור יותר. המשמעות לגבי החנות הווירטואלית שלך, היא שגם לאחר שהגולש בחר לשלם, עליך לנסות להניע אותו לפעולת המשך, כלומר להציע לו אופציה של קניית מוצרים נלווים או מבצעים.

ממשק משתמש (UI) יעיל ופשוט

מטרתו של ממשק המשתמש היא להפוך את השהות של הגולשים באתר המכירות שלך לכמה שיותר נוחה. החלק הכי חשוב בהקשר הזה הוא העמוד שמופיע טרום ביצוע התשלום, עמוד שבו עליך לאסוף מהגולש פרטים רלוונטיים לטובת סגירת העסקה.
העמוד צריך להיות ממוקד מבחינה וויזואלית וטקסטואלית, כדי להקל על הגולש את התהליך, שבלאו הכי די מעיק עבורו. בנוסף, לאורך כל שלב איסוף הפרטים רצוי להציג לגולש תיבת טקסט שמסבירה על מה הוא משלם, כדי לתת לו ביטחון ובכל אופן לזכור, שככל שתבקש מהגולש פחות פרטים, ככה יהיה לך קל יותר להגיע למכירה.
לקוח שמגיע לקופה בחנות אופליין עם המוצרים שעליהם הוא רוצה לשלם מחזיק בידו כרטיס אשראי וכל מה שהוא רוצה באותו הרגע זה לסיים עם הקנייה. אם המוכר ילאה את אותו הלקוח בפרטים לא חשובים ויעיק עליו, אותו לקוח פשוט יאבד את הסבלנות ויוותר על הקנייה. אותו הדבר כשמדובר על חנות ווירטואלית - הגולש ממהר ורוצה לסיים עם הקנייה בלי הפרעות בדרך ואתה צריך לסייע לקנייה להתממש ומהר.
באינטרנט הכל זריז ולגולשים אין זמן מיותר בשבילך. לכן, אל תאסוף מהם אינפורמציה לא נחוצה ותקפיד ליצור סדר ברור וסימטרי בין השדות למילוי הפרטים. כל שדות החובה צריכים להיראות אותו דבר ואם אתה בוחר להדגיש אזור מסוים, חייב להיות היגיון מאחורי זה. אם לא תהיה זרימה לוגית, הגולש, כמו הלקוח במציאות שמחוץ לאינטרנט, פשוט יתבלבל ויעזוב את האתר שלך.
כבוד לזמן של הלקוח הוא אחד המפתחות היעילים ביותר בדרך לכבוש את ליבו (ואת כיסו). בשונה מחנות אופליין, שם אתה יכול להוסיף עמדות תשלום כדי לייעל את הזמן, באינטרנט הדרך לעשות את זה היא לשפר את ממשק המשתמש, בין היתר, על ידי הוספת אימות בזמן אמת, אותנטיקציה.
תוך כדי שהגולש ממלא את השדות שביקשת ומזין את הפרטים האישיים שלו, חשוב מאוד להקפיץ התראה בזמן אמת במידה והוא ממלא את אחד השדות באופן שגוי, זאת כדי שלא יצטרך בסוף התהליך לשוב ולמלא את הכל מחדש. הכרחי לוודא שאתה מקבל מהגולש פרטים נכונים, כיוון שהפרטים הללו הם דרך ההתקשרות היחידה שלך עם הלקוח בעתיד.

קוהרנטיות גם במעמד התשלום

בשעה טובה ומוצלחת הצלחת להסיר את כל המגננות וההתנגדויות של הלקוח הפוטנציאלי והבאת אותו למצב שכל בעל חנות מכירות דיגיטלית מייחל לו - הלקוח בחר את המוצר/ים שהוא רוצה לרכוש, הזין פרטים אישיים והוא מחזיק ביד את כרטיס האשראי שלו כדי לשלם לך. ברגע הקריטי הזה אתה חייב לוודא שאתה ממשיך את הזרימה שיצרת אצלו.
בשלב הסופי ממש לא כדאי לחסוך כסף ולשלם לספק סליקה חיצוני (משמע תשלום מחוץ לאתר שלך), מהסיבה הפשוטה שהגולש עבר תהליך באתר שלך ולא של הספק החיצוני. הוא מכיר את הצבעים ואת המיתוג של החנות ומבחינה פסיכולוגית, הוא מוכוון לקנות אצלך ולא בשום מקום אחר. על כן, רצוי ואף הכרחי לאפשר לגולש לשלם בתוך האתר שלך ולא לזרוק אותו לעמוד חיצוני, כזה שעלול לקטוע את הרצף הלוגי בראשו של הלקוח.

לנהל חנות מסחר משגשגת באינטרנט!

בשורה התחתונה, כדי להצליח לנהל חנות מכירות אונליין, שבאמת תניב רווחים מספקים, אתה מוכרח לתכנן היטב את צעדיך ולהמשיך לשפר ולייעל את החנות לאורך זמן. מומלץ מאוד להיעזר במומחים שמיומנים בניהול חנויות מסחר דיגיטליות ובכל אופן לזכור:
חנות אינטרנטית שמוכוונת לטובת הגולשים = לקוחות פוטנציאליים מרוצים = יותר מכירות.
לדעת יותר על: איך להפוך גולש ללקוח?
קרא עודסגור
דרגו אותנו
| דירוגך () בוצע בהצלחה
דירוג ממוצע (5) | דירוגים (6)
5 stars - based on 6 reviews
פנה/י עכשיו אל המומחים לפרסום:
שם
טלפון
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

למה כדאי לך לשווק את העסק באינטרנט?

WISEO הנה חברת הפרסום לעסקים הוותיקה בישראל. בחברה צוות מומחים מיומן ומקצועי לשיווק עסקים ואנו מספקים שירותי שיווק למאות בתי עסק, שמקבלים בכל יום הרבה פניות של לקוחות חדשים.

אנחנו ננהל עבורך קמפיין שיווק באינטרנט שיתאים בדיוק לתקציב ולצרכים של העסק שלך, במטרה להביא תוצאות מהירות ולהגשים מטרות עסקיות. תהליך השיווק באינטרנט יחשוף את העסק שלך לקהל יעד ממוקד על מנת שלא תפספס אף לקוח פוטנציאלי.

הרעיון שמוביל אותנו הוא שיווק חכם ומותאם ותשלום רק לפי תוצאות. צוות המפרסמים המנצח שלנו מתמחה בניהול תקציבי שיווק באינטרנט של מיטב העסקים המובילים בארץ ובעולם ומורכב מכוח אדם ברמה אנושית גבוהה.

אנו רואים את הצלחתך בראש סדר העדיפויות תמיד ומבטיחים ללוות אותך באחריות ובמקצועית. מוקד שירות הלקוחות שלנו זמין ונשמח להיפגש ולהציג את מגוון הדרכים שפרושות לפניך בדרך להצלחה בשיווק העסק!

למה כדאי לך לשווק את העסק עם המומחים שלנו? wiseo.
מה יצא לך מהשיווק באינטרנט? wiseo.
שיווק מקצועי מביא תוצאות והרבה לקוחות חדשים. wiseo.

מה יצא לך משיווק באינטרנט?

הסטטיסטיקה מלמדת כי בכל חודש יותר ויותר בעלי עסקים בארץ ובעולם מגדילים את תקציבי השיווק באינטרנט, בעיקר בשל היכולת להתמקד בקהל יעד ספציפי שמתאים בדיוק לצרכים של העסק שלך.

המומחים שלנו לשיווק באינטרנט יודעים מה באמת עובד ומבטיחים כי גם העסק שלך יזכה לחשיפה ממוקדת בפני קהל יעד מפולח ומוכוון מטרה - מה שיביא לך יותר ויותר תוצאות בכל חודש. אנו מבצעים בכל קמפיין מעקב, בקרה וניתור בזמן אמת, מה שמאפשר שליטה מלאה על השיווק.

נתונים סטטיסטיים מלמדים כי מעל 93% מהלקוחות של חברת WISEO דיווחו על צמיחה בהכנסותיהם תקופה קצרה לאחר שהחלו בשיווק העסק וזאת בדיוק הסיבה שאסור לך לפספס את ההצעה המשתלמת שלנו.

פנה אלינו כבר עכשיו וקבל הצעה אטרקטיבית ותכנית מפורטת ומדויקת לשיווק העסק שלך באינטרנט ללא כל התחייבות ותזכה ליהנות מהשקעה נכונה ובטוחה של הכסף שלך, מתשואות כלכליות גבוהות ומשגוג עסקי ארוך טווח.

שיווק מקצועי מביא תוצאות והרבה לקוחות חדשים. wiseo. שיווק מקצועי מביא תוצאות והרבה לקוחות חדשים. wiseo.

התוצאות מדברות בעד עצמן

בכל חודש יותר בעלי עסקים בוחרים להגדיל את תקציבי השיווק באינטרנט

אנו מנהלים את השיווק של מאות עסקים בתקציב של מיליוני שקלים בשנה

93% מלקוחותינו מדווחים על צמיחה עסקית מהירה בזכות השיווק הממוקד

שיווק דיגיטלי מביא תוצאות והחזר כספי חסר תקדים ביחס להשקעה (ROI)

אנחנו נמקד את שיווק העסק שלך באינטרנט לקהל יעד מפולח על פי צרכיך

מאות לקוחות לא טועים – כדאי גם לך לשווק בשיטת תשלום לפי תוצאות

תוצאות השיווק המקוון יפתיעו גם אותך לטובה. wiseo.
פנה/י לפגישה עם מומחה לשיווק:
שם
טלפון
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

מבצע מיוחד!