מומחה לפרסום מחכה לך: 072-334-1000

מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

הטעויות שכולם עושים בכתיבת תוכן וכדאי שאתה לא תעשה!

התפתחותה המואצת של הטכנולוגיה ושליטתו ההולכת וגוברת של האינטרנט בחיינו הובילו רבים מאתנו לעבור לאורח חיים מהיר, מתחלף ובלתי יציב. אנחנו מדלגים בין מערכות יחסים, בין עבודות, בין תארים, בין מקומות בעולם ובעצם, בין מה לא?
מחקרים מוכיחים שגולשים באינטרנט מדלגים בין כתבות במהירות בזק. קורא נכנס לאתר מסוים ואם בשורות הראשונות של הכתבה לא הצלחת לתפוס את עינו, הוא פשוט ימשיך לאתר הבא.
במידה והצלחת ללכוד את תשומת ליבו, הסוד הוא לגרום לו לרצות לסיים לקרוא את הכתבה, להפיץ אותה הלאה על ידי שיתופים ברשתות החברתיות ובמקרה האופטימלי גם ליישם את מה שקרא, משמע, ליצור עמך קשר ולקבל את שירותיך. השאלה היא איך עושים את זה נכון וחשוב מכך, מה בשום פנים ואופן אסור לך לעשות כשאתה כותב תוכן.

לא ולא בכתיבת תוכן איכותי

תוכן איכותי נמדד באופן יחסי לפי הקריטריונים של גוגל. מה זה אומר? לגוגל יש מערכת בינה מלאכותית שבאמצעותה הוא בוחן את הטקסט שלך. גוגל משווה את מה שכתבת למה שכתבו אחרים באותו נושא. כדי שמערכת הבינה המלאכותית של גוגל לא תדלג עליך, כלומר, תבחר לקדם את האתר שלך במנוע החיפוש, עליך להצליח להתעלות על המתחרים ברמת התוכן.
מעבר לגוגל, חשוב מאוד שהגולשים שכבר יגיעו לכתבות שלך לא ירצו לדלג עליך והחוכמה היא לדעת מה באמת צריך לעשות כדי לגרום לגולשים להפסיק לדלג, או נכון יותר לומר מה לא כדאי לעשות.
ריכזנו עבורכם חמש טעויות נפוצות בכתיבת תוכן באינטרנט ובכלל, שהמתחרים שלך עושים וכדאי מאוד שאתה לא תעשה.

1. למורה יש עיניים בגב - אל תעתיק!

כותבים רבים חוטאים במה שכולנו נגמלנו ממנו עוד בבית הספר היסודי. החטא הזה נקרא העתקה. בבואך לכתוב תוכן על נושא מסוים, סביר שתחפש בגוגל מידע שכבר נכתב בנושא. החיפוש הזה עלול להיות די טריקי. רבים טועים לחשוב שאם יאספו מידע ממקומות שונים, ילכדו אותו וישנו קצת את הנוסח, תיווצר כתבה חדשה.
לא! אסור בשום פנים ואופן להעתיק חומרים, לא פסקה, לא שורה ולא רעיון. לא רק שהעתקת תוכן אסורה לפי חוק, אלא גם שתוכן לא מקורי הוא בהכרח פחות טוב. אחד המדדים המרכזיים לכתבה טובה הוא המקוריות והחדשנות שלה. החוכמה היא לא למחזר חומרים שאחרים כתבו, אלא להצליח לייצר משהו ייחודי, מעניין, בעל אופי, תוכן שיבדל אותך מהמתחרים.

2. הדרמות מתאימות לערוץ ויוה - אל תגזים!

מי מאתנו שאוהב את ערוץ ויוה עמו הסליחה, אבל, תוכן באינטרנט רחוק מלהיות ויוה. הדרמה וההיסחפות לא שייכות לעולמנו האינטרנטי. אל תזלזל באינטליגנציה של הקוראים, הם יודעים מתי עובדים עליהם והם לא אוהבים את זה בכלל.
אל תיסחף עם תיאורים ארוכים מידי, אל תעמיס על הקורא מידע לא רלוונטי ואל תבטיח דברים שאתה לא יכול לעמוד מאחוריהם. ההפרזה מייגעת ומבלבלת ועומס של תוכן חסר רצף לוגי ישיג את המטרה ההפוכה ממה שאתה רוצה, משמע, הקורא יאבד עניין בכתבה שלך ומכאן באופן אוטומטי, יאבד עניין גם בך.

3. קלישאות זה נדוש - אל תשעמם!

קלישאות כשמן כן הן, שחוקות ונדושות. תוכן טוב מוכרח להימנע משימוש באלו. אל תחזור על מה שכבר דובר, אל תמחזר טכניקות שכנוע זולות כדי להשיג את המטרות שלך ובעיקר אל תשתמש באותה מילה בלי סוף כדי לתאר רעיון מסוים.
כדי למשוך את תשומת ליבם של הקוראים אתה חייב להיות יצירתיים ולחדש כל הזמן. זה מתחיל ברעיונות וממשיך לכתיבה עצמה. מה זה אומר?
הקורא אוהב גיוון וחזרה על אותן מילים בהכרח תשעמם אותו. לא רק זה: תוכן איכותי גם יודע לתת תשובה רחבה לאותו רעיון. אם ברצונך להעביר מסר מסוים באמצעות מילים או ביטויים שקשורים אליו, תמצא וריאציות נוספות, מילים נרדפות או ביטויים מקבילים ותשתמש בהם לסירוגין. כך תוכל להשלים את הדיאלוג שמתקיים בראשו של כל גולש כשהוא מחפש מידע.
הרבה גולשים מחפשים את אותו מידע, אבל השאלה שמתנסחת בראשם היא שונה. לכן, שימוש בארסנל רחב של ביטויים ישלים טוב יותר את הדיאלוג עם מגוון רחב של גולשים.

4. הגולש באינטרנט הוא לא סלחן - אל תטעה!

מלמדים אותנו שלטעות זה אנושי ולסלוח זה אלוהי. לא באינטרנט. הגולש הממוצע קורא המון, כל יום, כל היום וכדי להצליח לעניין אותו צריך לחקור היטב את תנאי השטח המקדימים.
מלבד המחקר על המתחרים חשוב לזכור משהו קריטי ומובן מאליו, שאולי מעצם היותו כזה נשכח לעיתים. יש להקפיד על רמת עברית גבוהה, על ניסוחים ודקדוק תקינים, על הגהה ועל נראות.
אל תעשה טעויות כתיב או הקלדה, אל תטעה בפיסוק ואל תיקח את המילים כמובנות מאליהן. תקפיד לרווח את השורות ולחלק את החומר לפי נושאים ברורים. תיצור תוכן איכותי גם ברמת הוויז'ואל והנראות.
השלב הראשון, שבלעדיו לא ניתן להתקדם בהגעה ליעד הנכסף של תוכן איכותי, הוא טקסט ללא טעויות. הקורא אמנם לא יודע למנות את המרכיבים שיוצרים טקסט איכותי, אבל הוא בהחלט יודע לזהות כשהוא קורא תוכן כזה. גם אם כתבת תוכן מרתק אבל טעית במילים ובחיבורים ביניהן, איבדת את תשומת ליבו של הקורא וגרמת לו לעבור למתחרים.

5. תמיד יש מה לחדש - אל תוותר!

הגלישה באינטרנט מלמדת שיש אינסוף חומרים באינסוף נושאים. אתה וודאי שואל את עצמך, איך תוכל לייצר תכנים חדשים, מעניינים ואטרקטיביים, על אחת כמה בהתחשב בעובדה שפעמים רבות אתה כותב על נושא שכבר דובר בו בלי סוף.
כאן מגיע הטיפ החמישי, האחרון והחשוב: תמיד יש דרך לחדש! צא מחוץ לקופסא, נסה להשוות בין עולם התוכן שאליו אתה מתייחס לעולמות מקבילים, השתמש בדימויים, מטאפורות, דוגמאות מחיי היומיום ובעיקר נסה לחשוב, אם אתה היית בצד השני של המסך, מה היה יוצר אצלך עניין וסקרנות. אל תוותר אף פעם על חדשנות, מקוריות ויצירתיות, כי בלי אלו המילים שלך לא שוות כלום.
בשורה התחתונה, כדי שהגולש בעידן המודרני, שרגיל לדלג כל יום וכל היום, יבחר להישאר באתר שלך ולא להמשיך הלאה, חשוב לזכור מה אסור לעשות כשכותבים תוכן.
תוכן איכותי, שלא חוטא בחמשת ה'אל תעשה' שהוזכרו לעיל, הוא בהכרח תוכן שיותר מניע לפעולה, תוכן שמייצר יותר לקוחות ובעיקר, גורם לפרפרים של שנת 2017 להפסיק לדלג בין הפרחים ולמצוץ את המילים שלך ולא של המתחרים.
קרא ותדע: כל הכללים לכתיבת תוכן איכותי ומנצח!
קרא עודסגור
דרגו אותנו
| דירוגך () בוצע בהצלחה
דירוג ממוצע (5) | דירוגים (2)
5 stars - based on 2 reviews
פנה/י עכשיו אל המומחים לפרסום:
שם
טלפון
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

למה חשוב שהתוכן שלך יהיה איכותי?

WISEO הנה חברת הפרסום לעסקים הוותיקה בישראל. בחברה צוות מומחים מיומן ומקצועי לפרסום עסקים ואנו מספקים שירותי פרסום למאות בתי עסק, שמקבלים בכל יום הרבה פניות של לקוחות חדשים.

אנחנו ב-WISEO מתמחים בכתיבת תכנים מקצועיים, במטרה להגשים מטרות עסקיות. כתיבת תוכן איכותי מייצרת בידול, מעוררת עניין וסקרנות ומניעה לפעולה. תוכן איכותי יביא לחשיפה מקסימלית של העסק שלך בפני קהל יעד ממוקד, על מנת שלא תפספס אף לקוח פוטנציאלי.

הרעיון שמוביל אותנו הוא פרסום חכם ושיפור תוצאות על ידי תוכן. צוות המפרסמים המנצח שלנו מורכב מכוח אדם ברמה אנושית גבוהה ומתמחה בכתיבת תוכן איכותי ומותאם עבור מיטב העסקים המובילים בארץ ובעולם.

אנו רואים את הצלחתך בראש סדר העדיפויות תמיד ומבטיחים ללוות אותך באחריות ובמקצועית. מוקד שירות הלקוחות שלנו זמין ונשמח להיפגש ולהציג את מגוון הדרכים שפרושות לפניך בדרך להצלחה בכתיבת תוכן איכותי!

כתיבה יחודית מעניינת ומניעה לפעולה
למה כל כך חשוב להתמקד בכתיבת תוכן איכותי?
למה כל כך חשוב להתמקד בכתיבת תוכן איכותי?

מה יצא לך מכתיבת תוכן איכותי?

הסטטיסטיקה מלמדת כי בכל חודש יותר ויותר בעלי עסקים בארץ ובעולם מגדילים את תקציבי התוכן לעסק, בעיקר בשל היכולת שיש לכתיבת תוכן איכותי להעביר מסרים ממוקדים ולהשפיע על לקוחות פוטנציאליים שיבחרו בעסק שלך.

מומחי התוכן שלנו יודעים מה באמת עובד ומבטיחים לכתוב עבורך תוכן איכותי שיביא לחשיפה חיובית וממוקדת בפני קהל יעד מפולח ומוכוון מטרה - מה שיביא לך יותר ויותר תוצאות בכל חודש. אנו מבצעים בכל קמפיין מעקב, בקרה וניתור בזמן אמת ומשפרים ומעדכנים את התוכן בקביעות.

נתונים סטטיסטיים מלמדים כי מעל 93% מהלקוחות של חברת WISEO דיווחו על צמיחה בהכנסותיהם תקופה קצרה לאחר שהחלו להשתמש בשירותי כתיבת התוכן שלנו וזאת בדיוק הסיבה שאסור לך לפספס את ההצעה המשתלמת שלנו.

פנה אלינו כבר עכשיו וקבל הצעה אטרקטיבית ותכנית מפורטת ומדויקת לכתיבת תוכן איכותי לעסק ללא כל התחייבות ותזכה ליהנות מהשקעה נכונה ובטוחה של הכסף שלך, מתשואות כלכליות גבוהות ומשגוג עסקי ארוך טווח.

שימוש בשפה מקצועית, רהוטה ומעניינת לקריאה שימוש בשפה מקצועית, רהוטה ומעניינת לקריאה

התוצאות מדברות בעד עצמן

בכל חודש יותר בעלי עסקים בוחרים להגדיל את תקציבי התוכן לעסק שלהם

אנו מנהלים תוכן מקצועי למאות עסקים בתקציב של מיליוני שקלים בשנה

93% מלקוחותינו מדווחים על צמיחה עסקית מהירה בזכות שדרוג התוכן

כתיבת תוכן איכותי מביאה תוצאות והחזר כספי (ROI) מדהים פר השקעה

אנחנו נמקד את התוכן לעסק שלך כך שיתאים לקהל יעד מפולח על פי צרכיך

מאות לקוחות לא טועים - כתיבת תוכן איכותי לעסק שלך תביא תוצאות ומהר

כתיבה מקצועית תביא לך הרבה יותר לקוחות
פנה/י לפגישה עם מומחה פרסום:
שם
טלפון
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

מבצע מיוחד!