מומחה לפרסום מחכה לך: 072-334-1000

מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

משקיע כסף בפרסום בגוגל? כך תימנע מטעויות:

כסף הוא כוח דומיננטי שמניע אנשים לפעולה והשפעתו על חייך האישיים והעסקיים גדלה כאשר גדלים המספרים. בעלי עסקים משקיעים על הפרסום באינטרנט מאות אלפי שקלים בשנה ונתונים סטטיסטיים מראים ש-85% מהתקציב של אותם מפרסמים מושקע בגוגל. כמי שכבר התנסה בפרסום בגוגל, אתה וודאי יודע שהפרסום, הן במנוע החיפוש והן ברשת המדיה, עולה כסף והרבה.
אחד היתרונות הבולטים בפרסום מקוון, הוא האפשרות לדעת בזמן אמת מה קורה עם כל שקל שאתה משקיע, למדוד ולנתח ממצאים וכמובן, לבצע שינויים כדי לשפר את הקמפיין. כדי שהיחס בין מה שאתה מוציא למה שאתה מכניס יהיה חיובי ויתרה מכך, כדי שהחזרי ההשקעה, ROI, יגדלו בעקביות, אתה מוכרח להקפיד לפעול באופן מקצועי ומבוקר ולעשות הכל יותר טוב מהמתחרים.
זה אמנם פשוט להתחיל לפרסם בגוגל ולכאורה לא צריך יותר מחשבון פעיל וכרטיס אשראי בתוקף, אבל אנשים רבים נחפזים להשקיע זמן ומשאבים בפרסום, מבלי שיש להם את הכלים המתאימים לכך. כל טעות קטנה כגדולה יכולה להסתכם בסכומים לא מבוטלים, שעשויים להתבזבז על לא כלום ואם אתה רוצה לראות תוצאות, כדאי שתכיר את הטעויות שכולם עושים ותימנע מהן.

להיזהר ממה שכולם כבר יודעים!

עוד מילדות לימדו אותך שמותר לטעות ושאין דבר שאינו בר תיקון, אך כשמדובר על העסק שלך ובמיוחד על פרסומו בגוגל, מרווח הטעות מצטמצם וההשלכות שיכולות להיות לכל שגיאה מתרחבות, הן בהיבט הכלכלי והן בהיבט התדמית העסקית שעלולה להיפגע.
אי אפשר לצאת לדרך בלי לתכנן
טעות ראשונה ומוכרת של מפרסמים בגוגל ובכלל באינטרנט, היא לתת את יריית הפתיחה מבלי להתכונן לקרב. לא צריך להיות גאון גדול כדי להבין שאם תגיע לא מוכן למלחמה מול אויבים מנוסים, הסיכויים שלך להצליח קלושים וזה תקף גם כאן. הפרסום בגוגל הוא יחסי, מה שאומר שמיקום המודעות שלך והכסף שאתה משקיע עליהן, תמיד נקבע ביחס למתחרים.
עובדתית, כל בעלי העסקים שהתחילו לפרסם מבלי לתכנן מראש את צעדיהם, זכו לפחות הצלחה מיתר המפרסמים וזה מן הסתם לא המתכון שיוביל אותך לככב בראש תוצאות החיפוש או במיקומים אטרקטיביים באתרים שמשתפים פעולה עם רשת המדיה של גוגל.
מעבר לבעייתיות של היעדר תכנון בהקשר למתחרים, יציאה לדרך בלי להבין מה המטרות העסקיות שלשמן אתה מפרסם, מי קהל היעד שאליו אתה פונה, אילו מסרים אתה רוצה להעביר ובאיזה אופן נכון להעביר אותם, בהכרח תגרום לפרסום שלך להיות לא ממוקד ומכאן, גם לא רלוונטי, לא יעיל ולא רווחי.
אופטימיזציה על כלל נגזרותיה
מעקב, מדידה ואדפטיביות צריכים להוות עבור מפרסמים בגוגל את השילוש הקדוש, אך משומה מסתבר שמפרסמים רבים שוכחים את החשיבות של שלושת הכלים הללו. אי אפשר לפרסם בגוגל בלי לעקוב אחר הקמפיין, לבדוק בכל רגע נתון אילו מודעות זוכות ליותר חשיפה, על אילו מהן יש יותר הקלקלות ואיזה מודעות ממירות הכי טוב ובהתאמה לסנן את אלו שעובדות פחות ולהמשיך לשכלל את אלו שכן.
ניתור תוצאות הקמפיין ואדפטיביות ביחס לנתונים המתקבלים, מסייעים למפרסם לשפר את המודעות ובמאזן ישיר, להגדיל החזרי השקעה. ככל שהפרסום שלך יהיה מותאם לקהל היעד, ככל שתצליח ליצור בידול מהמתחרים וככל שתספק לגולשים מענה אמין, קוהרנטי ורלוונטי על הצרכים שלהם, כך ציון האיכות של המודעות שלך יהיה גבוה ואתה תזכה לשלם פחות ולקבל יותר.
אמצעי חשוב לאופטימיזציה הוא סינון מילות מפתח שליליות, זאת כדי שלא תשלם על הקלקלות לא רלוונטיות. לדוגמא, אם יש לך עסק של ביטוחי בריאות וגולש מחפש את הביטוי 'ביטוח בריאות בחינם', אתה מוכרח לסנן את הביטוי הזה, כי אותו גולש בוודאות לא יהפוך ללקוח שלך - הוא רוצה שירות חינם ואתה מציע שירות בתשלום.

אקסטרה טיפים: מה לא לעשות?

מעבר להיעדר תכנון אסטרטגיית פרסום ואופטימיזציה, יש טעויות נוספות שעלולות לגרום לך לבזבז כסף וזמן והיכרות עם אותן פשלות, יכולה לסייע מאוד להצלחת הקמפיין שלך בגוגל.
דע את המתחרים בכל רגע נתון
זה לא מספיק לבצע מחקר מקדים אודות המתחרים שלך טרום הפרסום. כדי לוודא שתהיה תמיד יותר טוב מהם, אתה מוכרח לדעת בכל רגע נתון מה אותם מתחרים עושים. זה אומר להתעדכן על שירותים ו/או מוצרים חדשים שהם משיקים, על מחירים שהם מעלים או מורידים, על מבצעים שהם מציעים וכמובן, להכיר את אופי המודעות שלהם הן במנוע החיפוש והן ברשת המדיה.
שיטה נוחה למעקב אחר המתחרים, היא לחשוב על עצמך כגולש הפשוט, שלא מכיר את רזי הפרסום בגוגל ורוצה להגיע ליעד מסוים. לדוגמא, אם אתה עורך דין לדיני עבודה, עליך לחפש בגוגל ביטויים שקשורים בתחומך, להיכנס לנעליים של קהל היעד ולחשוב, אם הייתי בצד שזקוק לשירותיי כעת, אילו מבין המודעות של המתחרים שעולות בתוצאות החיפוש היו מניעות אותי לפעולה:
האם מודעה שמציעה ייעוץ חינם, אולי מודעה שמבטיחה הצלחה ב-95% מהמקרים, אולי מודעה שמבטיחה תשלום רק בגמר התהליך ועוד כהנה וכהנה. תבחן את הפרסום של המתחרים, תבין מה תופס את העין יותר ותנסה ליצור מודעות מסקרנות, רלוונטיות ומותאמות משלך.
מסר ושפה מותאמים לקהל היעד
ואם כבר בהיכרות עם קהל היעד עסקינן, טעות שחוזרת על עצמה אצל מפרסמים בגוגל היא הניסיון להציע הכל לכולם. מה זה אומר? שבמקום למקד את הפרסום לקהל היעד ולפנות לכל קבוצה בשפה שמתאימה לה, בעלי עסקים רוצים לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.
אם לדוגמא יש לך עסק שמציע שיעורים פרטיים לתלמידי יסודי ולתלמידי תיכון, אתה אמנם יכול לפנות להורים של הילדים הללו באותה מודעה, אבל זה יהיה הרבה פחות אפקטיבי. ההורים של ילד בכתה א' שרוצים לשלוח אותו לשיעורים פרטיים וההורים של נער בכתה י"ב שרוצים לשלוח אותו לשיעורים פרטיים, לא מחפשים את אותה מטרה. מעבר לכך, ייתכן שתלמיד תיכון מחפש לבד בגוגל ומגיע להורים עם מסקנות.
מודעה שפונה להורי ילד בכתה א' צריכה לדבר על סיוע בשיעורי בית, עזרה להשתלב, תמיכה בעברית ובחשבון וכיוצא בזה ואילו מודעה שפונה להורי ילד בכתה י"ב או לילד עצמו צריכה לדבר על ציונים בבגרויות, שיפור הישגים מהיר וכן הלאה. התאמת המסר והשפה לקהל היעד היא קריטית להצלחת המודעות שלך בגוגל ואם לא תתמקד, פשוט תלך לאיבוד, הלקוחות הפוטנציאליים ילכו לאיבוד ואולי גם תשלם על פניות לא רלוונטיות.
עמוד ייעודי לרעיון אחד ולא יותר
מעבר למודעות אשר מותאמות לקהל היעד, חשוב להבין שגם עמודי הנחיתה שאליהם מובילות המודעות צריכים להיות מותאמים למודעה. כל רעיון צריך לקבל את המקום שלו ואם תנסה לדחוף בעמוד אחד יותר מידי, אתה תפסיד יותר מאשר תרוויח. גם אם הפרסום שלך בגוגל יהיה מעולה ותגרום להמון גולשים ללחוץ על המודעות שלך, זה עדיין לא מספיק כדי להפוך אותם ללקוחות.
חייבת להיות קוהרנטיות בין השפה במודעה, המסר, קהל היעד שאליו מופנה המסר ועמוד הנחיתה שמעביר את אותו מסר, זאת כדי לתפוס את הלקוח הפוטנציאלי בדיוק בנקודות שרלוונטיות אליו ושיכולות להניע אותו לפעולה.
לדוגמא, מישהו שמעוניין לקנות דירה בפרויקט מגדלי היוקרה X בתל אביב, יודע בדיוק מה הוא רוצה. אם בעמוד הנחיתה תציע לו גם דירות במגדלי Y ברחובות, אתה סתם תבלבל אותו ותגרום למסר שלך להיות פחות ברור וחד משמעי, מה שיהפוך אוטומטית גם את העסק לפחות חזק ומושך.
מפרסמים רבים חושבים שאם יוותרו על הזמן של בניית עמוד נחיתה נוסף הם יחסכו כסף, אבל ההפך הוא הנכון. עומס של מסרים בעמוד אחד מוביל לפספוס המטרה שלשמו נועד עמוד הנחיתה, זה מוליך את הלקוח הפוטנציאלי סחור-סחור וגורם לו לאבד עניין בעמוד וגרוע מכך, בך.
אל תבטיח מה שאינך יכול לקיים
פרסום מטעה הוא אחת הטעויות הטיפשיות שניתן לעשות. אף אחד לא אוהב שמרמים אותו ובמיוחד במציאות הווירטואלית, בה הזמן של הגולשים שווה הרבה יותר. אם תבטיח לגולש משהו אחד ובפועל תציע משהו אחר, הוא לא ירצה לפנות אליך והתוצאות המצערות יהיו שגם תבזבז כסף על קליק מיותר, גם תפגע בתדמית העסקית שלך ותצטייר כלא אמין וגם תאבד לקוח פוטנציאלי.
לדוגמא, אין שום טעם לכתוב במודעה שאתה מתחייב למחיר הזול ביותר לגגות עץ, אם אצל יתר המתחרים אתה יודע שמציעים פחות ממך, מהסיבה שהגולש לא אידיוט וכמו שהוא הגיע לבדוק את ההצעה בעמוד הנחיתה שלך, הוא כנראה הגיע או יגיע גם לעמודים של המתחרים שמפרסמים בגוגל. אם התחייבת למחיר הכי זול, אבל הגגות שלך לא הכי זולים, הוא פשוט לא יקנה ממך. לא יעזור להביא תנועה לאתר אם אתה לא יכול לספק לאותם גולשים שמגיעים אליך את מבוקשם.
אהבה ממבט שני = רימרקטינג
כלי יעיל במיוחד שמערכת הפרסום של גוגל מציעה למפרסמים הוא רימרקטינג ובשל חוסר היכרות עם האופציה הזו, לא מעט אנשים פשוט מוותרים עליה ומפסידים בענק. המשמעות של רימרקטינג, או בעברית שיווק מחדש, היא להציע לגולשים שכבר ביקרו באתר שלך, פרסום חדש עם מסר מותאם ומעניין יותר.
באפשרותך להתחקות אחר כל גולש שביקר אצלך ומסיבה זו או אחרת בחר לא להשאיר פרטים, להסיק מסקנות לגבי הסיבות שבגינן הוא לא פנה ולנסות ללכוד בשנית את תשומת ליבו של מי שכבר התעניין בך בעבר. אגב, מחקרים מוכיחים שפרסום מודעות באמצעות רימרקטינג אפקטיבי יותר ב-80% ממודעות רגילות בגוגל ולאור הנתונים הללו, זו פשוט טעות לא להשתמש ברימרקטינג.
יכולות הטרגוט הפרסונליות מדויקות להפליא, עד לכדי רמה שאתה יכול לעקוב אחרי דינה הררי מרמת גן ולדעת בדיוק מתי היא גולשת בכל אחד משני מיליון האתרים הישראלים שנמצאים בשיתוף פעולה עם רשת המדיה. המעקב הזה מאפשר לך לפרסם מודעה שמופנית ספציפית אליה, כדי שתקנה אוטו מהחברה שלך, כדי תתקשר אליך לקבל ייעוץ משפטי בענייני גירושין או כדי שתרשום את הילד שלה לגן האנתרופוסופי שאתה מנהל ברמת גן.
רספונסיביות זו בכלל לא המלצה
אתר רספונסיבי הוא כזה שמתאים את עצמו לכל סוג התקן דיגיטלי שממנו מגיע הגולש, מחשב נייח, נייד, סמארטפון, טאבלט וכיוצא בזה. זה אומר שכל העיצוב של האתר משתנה מבחינה וויזואלית ובכלל זאת: תמונות, הפונטים של הטקסט, תפריטים, הפרופורציות בניהם ובגדול, כל מה שמשפיע על הנראות של האתר.
אנשים משקיעים כל כך הרבה משאבים בלפרסם את עצמם בגוגל, אבל מה שהם ואולי גם אתה שוכחים הוא, שאם הגולשים שכבר הצלחת להביא לעמודי הנחיתה לא יוכלו לראות אותם, הם פשוט יעזבו את האתר כלעומת שבאו. השמירה על הפרופורציות הכרחית כדי שחוויית המשתמש תהיה חיובית, כדי שהגולש יוכל לנווט באתר בפשטות וכמובן, כדי שלא יאבד מידע חשוב בשל חוסר התאמה למובייל.
נכון להיום מחקרים מראים שמעל 90% מהאנשים שגולשים באינטרנט בישראל עושים זאת דרך הסמאטרפון וכשאלו המספרים, ברור הרי שאין שום טעם להשקיע בפרסום בגוגל אם האתר שלך לא רספונסיבי, משמע אם עמוד הנחיתה שאליו מגיע הגולש לא מותאם לכל התקן.
אל תשלח גולשים לעמוד שגיאה
כפי שוודאי כבר הבנת, טעויות בפרסום בגוגל הן מתכון בטוח להפסדים ואחת השגיאות שבהכרח תוביל את העסק שלך לתחתית, היא לשלוח את הגולשים לעמוד שגיאה. במקרה שבו מודעה מובילה לעמוד שגיאה, אין מקום לסליחות: בזבזת לגולש את הזמן, בזבזת לעצמך את הכסף על קליקים מיותרים, פגעת באיכות הקמפיין שלך ויצרת לעצמך תדמית עסקית של ליצן.

על טעויות משלמים - תרתי משמע!

בסופו של יום, יש עוד הרבה שגיאות קטנות שעלולות להתרחש כשמפרסמים באינטרנט ובפרט בגוגל, אך אם תכיר את הטעויות הנפוצות שכולם עושים ותלמד כיצד להימנע מהן, הסבירות שתיפול פוחתת ועמה עולים הסיכויים שלך להצליח.
זכור שהפרסום בגוגל הוא יחסי וכמו שאתה מנסה להתקדם ולהשתפר כל הזמן, כך גם בעלי העסקים המתחרים בתחומך. הפקת לקחים מטעויות של אחרים, מיקוד, מקצועיות וכמובן, ערנות לשינויים שמתרחשים בזירתך, יסייעו לך להשיג את המטרה שלשלמה מלכתחילה אתה מפרסם -
לזכות בחשיפה רחבה, להפוך הרבה גולשים ללקוחות וליהנות ממקסימום תוצאות במינימום כסף.
קרא עודסגור
דרגו אותנו
| דירוגך () בוצע בהצלחה
דירוג ממוצע (5) | דירוגים (4)
5 stars - based on 4 reviews
פנה/י עכשיו אל המומחים לפרסום:
שם
טלפון
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

למה כדאי לך לפרסם איתנו?

WISEO הנה חברת הפרסום לעסקים הוותיקה בישראל. בחברה צוות מומחים מיומן ומקצועי לפרסום בגוגל ואנו מספקים שירותי פרסום למאות בתי עסק, שמקבלים בכל יום הרבה פניות של לקוחות חדשים.

אנחנו ננהל עבורך קמפיין פרסום בגוגל שיתאים בדיוק לתקציב ולצרכים של העסק שלך, במטרה להביא תוצאות מהירות ולהגשים מטרות עסקיות. הפרסום שלך יופיע בעמוד הראשון בגוגל 24 שעות ביממה, כל יום כל השנה, על מנת שלא תפספס אף לקוח פוטנציאלי.

הרעיון שמוביל אותנו הוא פרסום חכם ומותאם במנוע החיפוש וברשת המדיה של גוגל ותשלום רק לפי תוצאות. צוות המפרסמים המנצח שלנו מתמחה בניהול תקציבי פרסום בגוגל של מיטב העסקים המובילים בארץ ובעולם ומורכב מכוח אדם ברמה אנושית גבוהה.

אנו רואים את הצלחתך בראש סדר העדיפויות תמיד ומבטיחים ללוות אותך באחריות ובמקצועית. מוקד שירות הלקוחות שלנו זמין ונשמח להיפגש ולהציג את מגוון הדרכים שפרושות לפניך בדרך להצלחה בפרסום בגוגל!

wiseo. למה כדאי לך לפרסם בגוגל עם המומחים לפרסום שלנו?
קהל היעד שלך יחשף לפרסום שלך בכל יום כל השנה. wiseo.
הפרסום יביא לך הרבה פניות של לקוחות חדשים. wiseo.

מה יצא לך מהפרסום בגוגל?

בכל יום מתבצעים בגוגל מיליוני חיפושים אחר בעלי מקצוע, שירותים ומוצרים שונים. כל המפרסמים שכבר מופיעים בעמוד הראשון בגוגל זוכים לפניות של לקוחות חדשים בכל יום והכל בזכות ההופעה בעמוד הראשון של גוגל.

המומחים שלנו יודעים מה באמת עובד ומבטיחים כי גם העסק שלך יופיע בראש תוצאות החיפוש בגוגל מעל המתחרים ויזכה לחשיפה ממוקדת בפני כל האנשים שמחפשים את מה שאתה מציע. אנו מבצעים בכל קמפיין מעקב, בקרה וניתור בזמן אמת, מה שמאפשר שליטה מלאה על הפרסום.

נתונים סטטיסטיים מלמדים כי מעל 93% מהלקוחות של חברת WISEO דיווחו על צמיחה בהכנסותיהם תקופה קצרה לאחר שהחלו לפרסם בגוגל וזאת בדיוק הסיבה שאסור לך לפספס את ההצעה המשתלמת שלנו.

פנה אלינו כבר עכשיו וקבל הצעה אטרקטיבית ותכנית מפורטת ומדויקת לפרסום העסק שלך בגוגל ללא כל התחייבות ותזכה ליהנות מהשקעה נכונה ובטוחה של הכסף שלך, מתשואות כלכליות גבוהות ומשגוג עסקי ארוך טווח.

הפרסום יביא לך הרבה פניות של לקוחות חדשים. wiseo. הפרסום יביא לך הרבה פניות של לקוחות חדשים. wiseo.

התוצאות מדברות בעד עצמן

בכל חודש יותר בעלי עסקים בוחרים להגדיל את תקציבי הפרסום בגוגל

אנו מנהלים מאות חשבונות פרסום בגוגל בתקציב של מיליוני שקלים בשנה

93% מלקוחותינו מדווחים על צמיחה עסקית מהירה בזכות הפרסום בגוגל

מחקרים מוכיחים כי ההחזר על ההשקעה (ROI) בגוגל הוא הגבוה ביותר

הפרסום שלך יוצג רק בפני קהל יעד מפולח שרלוונטי לעסק ולשירותים שלך

מאות לקוחות לא טועים – הפרסום בגוגל יביא לך תוצאות מספקות ומהר

פרסום מעולה שמביא לעסק שלך תוצאות מהירות. wiseo.
פנה/י לפגישה עם מומחה פרסום:
שם
טלפון
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

מבצע מיוחד!