נתונים סטטיסטיים מראים כי מעל 1.6 מיליארד אנשים גולשים בפייסבוק מידי חודש, מתוכם מעל מיליארד מבקרים ברשת החברתית כל יום. בישראל משתמשים בפייסבוק מעל 4.4 מיליון אנשים, מתוכם מעל 3.3 מיליון באופן יום יומי.
כשאלו המספרים, ברור שנתח גדול מלקוחותיך הפוטנציאליים שוהים בפייסבוק ומכאן עולה, שחשוב מאוד לבסס נוכחות אינטרנטית למשרד עורכי הדין שלך גם שם. ביסוס נוכחות בצמתי מידע מרכזיים באינטרנט ולא רק בגוגל, הוא תנאי הכרחי להצלחה שלך.
לכולנו יש צרכים משפטיים כאלו ואחרים וכפי שכבר הבנת, כמעט כולם גולשים בפייסבוק בין אם למטרות פנאי ובין אם כדי לחפש את אותם שירותים שהם זקוקים להם. לכן, השלב הראשון בדרך לפרסום אפקטיבי ולהתנהלות נכונה בפייסבוק לעורכי דין ובכלל, הוא להקים עמוד עסקי.
העמוד הזה מהווה את הבית האינטרנטי שלך והוא בעל השפעה אדירה על האופן שבו הגולשים יראו אותך. ככל שהעמוד העסקי יהיה יותר רלוונטי ומזמין, משמע ככל שכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך יעשה על המבקרים רושם טוב יותר, הסיכוי שאותם גולשים שיגיעו לעמוד גם ירצו לפנות אליך, גדל.
אל תצא לדרך בלי לתכנן!
יש כללים שיכולים לסייע לך
לנהל את העמוד העסקי בפייסבוק בצורה נכונה ועל מנת שהעמוד שלך יהיה מותאם לטובת קהל היעד ויענה על הצרכים שלהם בצורה הטובה ביותר, אתה מוכרח להקפיד להיות ממוקד.
חלק חשוב במיקוד הוא לתכנן אסטרטגית פרסום, שזה אומר להבין מי אתה, מה אתה מציע, מי המתחרים שלך, מה הם מציעים וכמובן מי קהל היעד שאליו אתה פונה.
פילוח מדויק של קהל היעד יסייע לך בהעברת מסרים נכונים.
תעביר מסרים ברורים וחזקים
ככל שהרעיונות שלך יועברו בצורה טובה יותר, משמע ככל שתצליח לייצר מסרים ברורים וחזקים, שיגעו בגולשים שיכנסו לעמוד העסקי שלך במקומות הרגישים, כך יהיה לך יותר קל
להניע את אותם גולשים לפעולה המבוקשת, מה שבהכרח יסייע לך לקדם את משרד עורכי הדין שלך בפייסבוק.
אחד היתרונות הכי גדולים של הרשת החברתית, הוא הוויראליות וניהול נכון של העמוד יסייע לך
ביצירת אינטראקציה חיובית, שבשאיפה תביא ליותר לייקים, תגובות, שיתופים, חשיפה ובאז סביב משרד עורכי הדין שלך בפייסבוק.
קוהרנטיות ואמינות
קוהרנטיות היא שם המשחק בפרסום באינטרנט ולכן עליך לשמור על קוהרנטיות בכל אפיק שבו אתה מפרסם את עצמך. עורכי דין רבים לא מבינים את החשיבות של האחידות, מה שמקשה עליהם
ליצור תדמית עסקית חיובית.
אתה מוכרח לשמור על שפה עיצובית וטקסטואלית נכונה ועקבית בעמוד העסקי בפייסבוק, באתר שלך, בפרסומים ברחבי הרשת וכיוצא בזה. חייב להיות חיבור הגיוני וברור בין המסרים שלך ובכל אופן אם כבר בקוהרנטיות עסקינן, חלק מהותי בשמירה על אחדות הוא האמינות.
אל תפרסם משהו אחד ותקשר לעמוד שלא מדבר על מה שהצעת, אל תפנה לנשים ותכתוב בלשון זכר ואל תציע ללקוחותיך דברים שאתה לא יכול לקיים. שמירה על קוהרנטיות ואמינות תסייע לך לרכוש את אהדתם של הגולשים ולבסס נוכחות אינטרנטית חזקה וחיובית בפייסבוק ובכל מקום אחר.
תהיה עדכני ורלוונטי
עמוד עסקי של עורך דין חייב לשמור על עדכניות. זה אומר לשתף את העוקבים שלך בפסיקות חדשות בתחומך, בידיעות משפטיות, בדוגמאות לתביעות שהצליחו ולמעשה בכל תוכן שנראה לך שעשוי לעניין את הגולשים ושנותן מענה ענייני ומעניין לנושאים הקשורים לתחום התמחותך.
אתה צריך לתפעל את העמוד באופן קבוע ולהקפיד על תדירות פרסומים מאוזנת. עדכניות היא שם המשחק בפרסום עורכי דין בפייסבוק ואתה מוכרח לשמור על רלוונטיות בכל זמן ובכל מקום. קישור לנושאים אקטואליים זו דרך נפלאה לשמור על עדכניות.
אם לדוגמא יש לך משרד עורכי דין שמתמחה בדיני משפחה ואתה רוצה להשיג לידים שקשורים בגירושין, חשוב שתעדכן בעמוד העסקי שלך בפייסבוק אודות חוק המזונות החדש שנכנס לתוקף וכן הלאה.
עדכון על פסיקות חדשות והוראות חוק בתחומך בעמוד העסקי בפייסבוק יספק ללקוחותיך הפוטנציאליים מידע חיוני בנושאים שמטרידים אותם וכמובן, יהפוך אותך למומחה.
תפרסם גם בתשלום
מערכת הפרסום של פייסבוק מאפשרת לך לקדם את העמוד העסקי בתשלום. זה אומר להגדיל את מספר העוקבים ואת כמות הלייקים וכן לקדם פוסטים ממומנים. חשוב שתדע שאתה יכול לקבוע בדיוק מי ייחשף למודעות שלך על ידי
טרגוט נכון וזו דרך מעולה ליהנות מפרסום מדויק ויעיל.
כמובן שגם כשמדובר על פרסום בתשלום בפייסבוק, עליך למקד את המודעות, לנסח
פוסטים מושלמים, שיסקרנו את הגולשים ויגרמו להם לרצות לפנות אליך ולעקוב אחר קמפיין הפרסום. מעקב, מדידה, שינויים והתאמות הם המפתח להצלחה בפרסום בפייסבוק ובכלל.
תישאר בפרופורציות
טיפ נוסף בהקשר של קידום פוסטים, הוא לא להציף את הגולשים ולא להגזים. תקפיד להעלות מודעות ועדכונים במרווחי זמן סבירים ותמיד לשמור על איזון. החיים הם עניין של טיימינג וגם אם יש לך עדכונים חשובים שאתה רוצה לשתף עם הגולשים, מומלץ מאוד לעשות את זה בחוכמה.
בנוסף, חשוב להימנע מדברי שבח ופעולות קידום עצמי מוגזמות, קודם כל כי זה אסור על פי
כללי הפרסום של לשכת עורכי הדין וחשוב מכך, כי פייסבוק מיועדת קודם כל לטובת הגולשים. זו רשת חברתית ועל אף שהיא מאפשרת לך לפרסם בתשלום, היא תמיד מעוניינת לשמור על צביון חברתי.
זה אומר שאם תעלה מודעות ממומנות כל שעה, אחוזי החשיפה שלהם יהיו נמוכים ויותר מזה, לא רק שזה לא יסייע לך להגביר חשיפה, זה גם יצור את ההפך ויהפוך אותך למטרד בקרב העוקבים שלך, מה שעלול להוביל להפסקת האינטראקציה איתך.
לא להפר את הכללים
יש שתי רשימות של כללים שאסור להפר כשרוצים לפרסם עורכי דין בפייסבוק. הרשימה הראשונה מתייחסת לכללים לפרסום של לשכת עורכי הדין, שם כתוב באופן מפורש מה מותר ומה אסור לך לעשות כעורך דין שמפרסם את עצמו באינטרנט.
הרשימה השנייה היא
כללי המדיניות של פייסבוק שאסור להפר. פייסבוק מספקת לך מידע ברור מאוד לגבי מה מותר ומה אסור לעשות בעמודים עסקיים והפרה של הכללים הללו בהכרח תפחית את החשיפה של העמוד והפוסטים שלך.
כעורך דין שמתעסק עם חוקים, אתה יודע שהדרך הטובה ביותר להשיג תוצאות, היא לפעול לפי החוק ולהשתמש בו לטובתך וזה בדיוק מה שאתה צריך לעשות כשאתה מפרסם בפייסבוק: לדעת מה מותר ומה אסור לעשות ולנסות להשתמש בכללים הכתובים והבלתי כתובים בצורה נבונה.
פרופיל אישי מכובד ורציני
עניין נוסף שחשוב להתייחס אליו בהקשר של התנהלות אפקטיבית של עורכי דין בפייסבוק, מלבד ניהול נכון של העמוד העסקי, הוא הפרופיל האישי שלך.
צא מתוך נקודת הנחה, שכאשר לקוח פוטנציאלי שמתעניין בשירותיך יחפש את השם שלך, אחרי שהוא כבר ביקר בעמוד העסקי שלך, הסבירות שהוא יגיע גם לפרופיל האישי שלך גבוהה.
אנשים אוהבים להרגיש שיש על מי לסמוך ובמיוחד כשמדובר על עורכי דין ולכן חשוב מאוד לשמור על פרופיל אישי מכובד, נטול תמונות מביכות ממסיבות סקס, סמים ורוקנרול בווגאס.
תוודא שבפרופיל האישי שלך בפייסבוק ולמעשה, בכל מקום ברחבי הרשת שבו השם שלך מוזכר, תהיה סביבך הילה חיובית, של מקצוען ולא חלילה של פרפר הולל וחסר אחריות.
ליצור אינטראקציה חיובית ולהגדיל את ההכנסות!
התחרות בין עורכי הדין גדולה וגדלה מידי יום וכדי להישאר במשחק ולנצח את המתחרים, אתה מוכרח להקפיד על התנהלות נכונה בפייסבוק ובכל רחבי הרשת. ניהול נכון של העמוד העסקי, שמירה על פרופיל מכובד וייצוגי,
פרסום ממומן וקוהרנטיות בין כל אלו, זו הדרך להצליח בפייסבוק.
בשורה התחתונה, רק עורך דין שיקפיד לפעול לפי כל הכללים שהוזכרו לעיל ולהיות ערני לאורך זמן, יוכל ליהנות מכל היתרונות שיש לרשת החברתית להציע.
התנהלות אפקטיבית של עורכי דין בפייסבוק תסייע ביצירת אינטראקציה חיובית עם קהל היעד ואם תצליח לכבוש את ליבם של השופטים בבית המשפט החברתי הווירטואלי, תצליח להשיג יותר פניות למשרד שלך, מה שבשאיפה יאפשר לך להפוך יותר פונים ללקוחות.