מומחה לפרסום מחכה לך: 072-334-1000

מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

המדריך המלא להתנהלות נכונה של עורכי דין בפייסבוק

נתונים סטטיסטיים מראים כי מעל 1.6 מיליארד אנשים גולשים בפייסבוק מידי חודש, מתוכם מעל מיליארד מבקרים ברשת החברתית כל יום. בישראל משתמשים בפייסבוק מעל 4.4 מיליון אנשים, מתוכם מעל 3.3 מיליון באופן יום יומי.
כשאלו המספרים, ברור שנתח גדול מלקוחותיך הפוטנציאליים שוהים בפייסבוק ומכאן עולה, שחשוב מאוד לבסס נוכחות אינטרנטית למשרד עורכי הדין שלך גם שם. ביסוס נוכחות בצמתי מידע מרכזיים באינטרנט ולא רק בגוגל, הוא תנאי הכרחי להצלחה שלך.
יש כללים כתובים ובלתי כתובים, שיכולים לסייע לך ליהנות מפרסום אפקטיבי בפייסבוק ואם תשכיל להשתמש ברשת החברתית הגדולה בעולם בצורה חכמה ומבוקרת, תזכה לקבל יותר פניות של אנשים שמתעניינים בשירותך ולהגדיל את מעגל הלקוחות. השאלה היא איך עושים את זה נכון?

להקים ולנהל נכון את העמוד העסקי שלך

לכולנו יש צרכים משפטיים כאלו ואחרים וכפי שכבר הבנת, כמעט כולם גולשים בפייסבוק בין אם למטרות פנאי ובין אם כדי לחפש את אותם שירותים שהם זקוקים להם. לכן, השלב הראשון בדרך לפרסום אפקטיבי ולהתנהלות נכונה בפייסבוק לעורכי דין ובכלל, הוא להקים עמוד עסקי.

העמוד הזה מהווה את הבית האינטרנטי שלך והוא בעל השפעה אדירה על האופן שבו הגולשים יראו אותך. ככל שהעמוד העסקי יהיה יותר רלוונטי ומזמין, משמע ככל שכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך יעשה על המבקרים רושם טוב יותר, הסיכוי שאותם גולשים שיגיעו לעמוד גם ירצו לפנות אליך, גדל.

אל תצא לדרך בלי לתכנן!

יש כללים שיכולים לסייע לך לנהל את העמוד העסקי בפייסבוק בצורה נכונה ועל מנת שהעמוד שלך יהיה מותאם לטובת קהל היעד ויענה על הצרכים שלהם בצורה הטובה ביותר, אתה מוכרח להקפיד להיות ממוקד.
חלק חשוב במיקוד הוא לתכנן אסטרטגית פרסום, שזה אומר להבין מי אתה, מה אתה מציע, מי המתחרים שלך, מה הם מציעים וכמובן מי קהל היעד שאליו אתה פונה. פילוח מדויק של קהל היעד יסייע לך בהעברת מסרים נכונים.

תעביר מסרים ברורים וחזקים

ככל שהרעיונות שלך יועברו בצורה טובה יותר, משמע ככל שתצליח לייצר מסרים ברורים וחזקים, שיגעו בגולשים שיכנסו לעמוד העסקי שלך במקומות הרגישים, כך יהיה לך יותר קל להניע את אותם גולשים לפעולה המבוקשת, מה שבהכרח יסייע לך לקדם את משרד עורכי הדין שלך בפייסבוק.
אחד היתרונות הכי גדולים של הרשת החברתית, הוא הוויראליות וניהול נכון של העמוד יסייע לך ביצירת אינטראקציה חיובית, שבשאיפה תביא ליותר לייקים, תגובות, שיתופים, חשיפה ובאז סביב משרד עורכי הדין שלך בפייסבוק.

קוהרנטיות ואמינות

קוהרנטיות היא שם המשחק בפרסום באינטרנט ולכן עליך לשמור על קוהרנטיות בכל אפיק שבו אתה מפרסם את עצמך. עורכי דין רבים לא מבינים את החשיבות של האחידות, מה שמקשה עליהם ליצור תדמית עסקית חיובית.
אתה מוכרח לשמור על שפה עיצובית וטקסטואלית נכונה ועקבית בעמוד העסקי בפייסבוק, באתר שלך, בפרסומים ברחבי הרשת וכיוצא בזה. חייב להיות חיבור הגיוני וברור בין המסרים שלך ובכל אופן אם כבר בקוהרנטיות עסקינן, חלק מהותי בשמירה על אחדות הוא האמינות.
אל תפרסם משהו אחד ותקשר לעמוד שלא מדבר על מה שהצעת, אל תפנה לנשים ותכתוב בלשון זכר ואל תציע ללקוחותיך דברים שאתה לא יכול לקיים. שמירה על קוהרנטיות ואמינות תסייע לך לרכוש את אהדתם של הגולשים ולבסס נוכחות אינטרנטית חזקה וחיובית בפייסבוק ובכל מקום אחר.

תהיה עדכני ורלוונטי

עמוד עסקי של עורך דין חייב לשמור על עדכניות. זה אומר לשתף את העוקבים שלך בפסיקות חדשות בתחומך, בידיעות משפטיות, בדוגמאות לתביעות שהצליחו ולמעשה בכל תוכן שנראה לך שעשוי לעניין את הגולשים ושנותן מענה ענייני ומעניין לנושאים הקשורים לתחום התמחותך.
אתה צריך לתפעל את העמוד באופן קבוע ולהקפיד על תדירות פרסומים מאוזנת. עדכניות היא שם המשחק בפרסום עורכי דין בפייסבוק ואתה מוכרח לשמור על רלוונטיות בכל זמן ובכל מקום. קישור לנושאים אקטואליים זו דרך נפלאה לשמור על עדכניות.
אם לדוגמא יש לך משרד עורכי דין שמתמחה בדיני משפחה ואתה רוצה להשיג לידים שקשורים בגירושין, חשוב שתעדכן בעמוד העסקי שלך בפייסבוק אודות חוק המזונות החדש שנכנס לתוקף וכן הלאה.
עדכון על פסיקות חדשות והוראות חוק בתחומך בעמוד העסקי בפייסבוק יספק ללקוחותיך הפוטנציאליים מידע חיוני בנושאים שמטרידים אותם וכמובן, יהפוך אותך למומחה.

תפרסם גם בתשלום

מערכת הפרסום של פייסבוק מאפשרת לך לקדם את העמוד העסקי בתשלום. זה אומר להגדיל את מספר העוקבים ואת כמות הלייקים וכן לקדם פוסטים ממומנים. חשוב שתדע שאתה יכול לקבוע בדיוק מי ייחשף למודעות שלך על ידי טרגוט נכון וזו דרך מעולה ליהנות מפרסום מדויק ויעיל.
כמובן שגם כשמדובר על פרסום בתשלום בפייסבוק, עליך למקד את המודעות, לנסח פוסטים מושלמים, שיסקרנו את הגולשים ויגרמו להם לרצות לפנות אליך ולעקוב אחר קמפיין הפרסום. מעקב, מדידה, שינויים והתאמות הם המפתח להצלחה בפרסום בפייסבוק ובכלל.

תישאר בפרופורציות

טיפ נוסף בהקשר של קידום פוסטים, הוא לא להציף את הגולשים ולא להגזים. תקפיד להעלות מודעות ועדכונים במרווחי זמן סבירים ותמיד לשמור על איזון. החיים הם עניין של טיימינג וגם אם יש לך עדכונים חשובים שאתה רוצה לשתף עם הגולשים, מומלץ מאוד לעשות את זה בחוכמה.
בנוסף, חשוב להימנע מדברי שבח ופעולות קידום עצמי מוגזמות, קודם כל כי זה אסור על פי כללי הפרסום של לשכת עורכי הדין וחשוב מכך, כי פייסבוק מיועדת קודם כל לטובת הגולשים. זו רשת חברתית ועל אף שהיא מאפשרת לך לפרסם בתשלום, היא תמיד מעוניינת לשמור על צביון חברתי.
זה אומר שאם תעלה מודעות ממומנות כל שעה, אחוזי החשיפה שלהם יהיו נמוכים ויותר מזה, לא רק שזה לא יסייע לך להגביר חשיפה, זה גם יצור את ההפך ויהפוך אותך למטרד בקרב העוקבים שלך, מה שעלול להוביל להפסקת האינטראקציה איתך.

לא להפר את הכללים

יש שתי רשימות של כללים שאסור להפר כשרוצים לפרסם עורכי דין בפייסבוק. הרשימה הראשונה מתייחסת לכללים לפרסום של לשכת עורכי הדין, שם כתוב באופן מפורש מה מותר ומה אסור לך לעשות כעורך דין שמפרסם את עצמו באינטרנט.
הרשימה השנייה היא כללי המדיניות של פייסבוק שאסור להפר. פייסבוק מספקת לך מידע ברור מאוד לגבי מה מותר ומה אסור לעשות בעמודים עסקיים והפרה של הכללים הללו בהכרח תפחית את החשיפה של העמוד והפוסטים שלך.
כעורך דין שמתעסק עם חוקים, אתה יודע שהדרך הטובה ביותר להשיג תוצאות, היא לפעול לפי החוק ולהשתמש בו לטובתך וזה בדיוק מה שאתה צריך לעשות כשאתה מפרסם בפייסבוק: לדעת מה מותר ומה אסור לעשות ולנסות להשתמש בכללים הכתובים והבלתי כתובים בצורה נבונה.

פרופיל אישי מכובד ורציני

עניין נוסף שחשוב להתייחס אליו בהקשר של התנהלות אפקטיבית של עורכי דין בפייסבוק, מלבד ניהול נכון של העמוד העסקי, הוא הפרופיל האישי שלך.
צא מתוך נקודת הנחה, שכאשר לקוח פוטנציאלי שמתעניין בשירותיך יחפש את השם שלך, אחרי שהוא כבר ביקר בעמוד העסקי שלך, הסבירות שהוא יגיע גם לפרופיל האישי שלך גבוהה.
אנשים אוהבים להרגיש שיש על מי לסמוך ובמיוחד כשמדובר על עורכי דין ולכן חשוב מאוד לשמור על פרופיל אישי מכובד, נטול תמונות מביכות ממסיבות סקס, סמים ורוקנרול בווגאס.
תוודא שבפרופיל האישי שלך בפייסבוק ולמעשה, בכל מקום ברחבי הרשת שבו השם שלך מוזכר, תהיה סביבך הילה חיובית, של מקצוען ולא חלילה של פרפר הולל וחסר אחריות.

ליצור אינטראקציה חיובית ולהגדיל את ההכנסות!

התחרות בין עורכי הדין גדולה וגדלה מידי יום וכדי להישאר במשחק ולנצח את המתחרים, אתה מוכרח להקפיד על התנהלות נכונה בפייסבוק ובכל רחבי הרשת. ניהול נכון של העמוד העסקי, שמירה על פרופיל מכובד וייצוגי, פרסום ממומן וקוהרנטיות בין כל אלו, זו הדרך להצליח בפייסבוק.
בשורה התחתונה, רק עורך דין שיקפיד לפעול לפי כל הכללים שהוזכרו לעיל ולהיות ערני לאורך זמן, יוכל ליהנות מכל היתרונות שיש לרשת החברתית להציע.
התנהלות אפקטיבית של עורכי דין בפייסבוק תסייע ביצירת אינטראקציה חיובית עם קהל היעד ואם תצליח לכבוש את ליבם של השופטים בבית המשפט החברתי הווירטואלי, תצליח להשיג יותר פניות למשרד שלך, מה שבשאיפה יאפשר לך להפוך יותר פונים ללקוחות.
קרא ותדע: פרסום עורכי דין באינטרנט גם בתקציב נמוך!
קרא עודסגור
דרגו אותנו
| דירוגך () בוצע בהצלחה
דירוג ממוצע (5) | דירוגים (3)
5 stars - based on 3 reviews
פנה/י עכשיו אל המומחים לפרסום:
שם
טלפון
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

למה כל עורך דין חייב לפרסם באינטרנט?

WISEO הנה חברת הפרסום לעסקים הוותיקה בישראל לעורכי דין. בחברה צוות מומחים מיומן ומקצועי לפרסום ואנו מספקים שירותי פרסום למאות משרדי עורכי דין, שמקבלים בכל יום הרבה פניות של לקוחות חדשים.

אנחנו מציעים גם לך להשתמש בפלטפורמה הפרסומית הייחודית שפיתחנו, בהתאמה מדויקת לתקציב ולצרכים שלך ומבטיחים לכל עורך דין פרסום חכם וחשיפה ממוקדת לקהל יעד רלוונטי של גולשים, שצריכים ומחפשים את השירותים המשפטיים שעורך הדין מציע.

כידוע לכולנו, בישראל יש מעל 56,000 עורכי דין פעילים והמלחמה הקשה על כל לקוח צוברת תאוצה בכל יום שעובר. משרדי עורכי דין שמשכילים לנצל את יתרונות הפרסום באינטרנט מובילים, מגדילים את מעגל לקוחותיהם ומנצחים את המתחרים.

במסגרת קמפיין הפרסום אנו משתמשים במגוון כלים ושיטות שיווק מתקדמות, שמפנים את אור הזרקורים בדיוק למקום הנכון ומבטיחים גם לך בידול, ייחודיות והחזר יוצא דופן עבור ההשקעה. מוקד שירות הלקוחות שלנו זמין ונשמח להיפגש ולהציג את הדרכים שפרושות לפניך בדרך להצלחה!

למה כדאי לעורך דין לפרסם ברשת?
יתרונות הפרסום ברשת לעו"ד

מה יצא לך מהפרסום באינטרנט?

WISEO מתחייבים: ההשקעה בפרסום הפרקטיקה המשפטית שלך באינטרנט היא ההשקעה הכי משתלמת ומדידה, שכל עו"ד חייב לעצמו. תוכל לפרסם ולמתג את המשרד שלך במגוון כלים מקוונים ולבצע מעקב, בקרה וניתור בזמן אמת, מה שמבטיח החזר השקעה אופטימלי ותוצאות בטווח המיידי.

אנחנו יודעים להתאים לכל עורך דין את חבילת הפרסום האידיאלית עבורו, בהתאם לתקציב החודשי, לתחומי העיסוק המשפטיים שלך ולמיקום משרדך בארץ. כך נוכל להבטיח לך חשיפה אופטימלית בפני קהל ממוקד של לקוחות חדשים בכל יום שעובר.

הנתונים הסטטיסטיים מלמדים כי מעל 93% מעורכי הדין שבחרו לפרסם ב-WISEO מדווחים על צמיחה מהירה בקצב קליטת הלקוחות במשרדם וזאת בדיוק הסיבה שגם אתה חייב לקבל הצעה בהתאמה אישית לפרסום המשרד שלך באינטרנט.

פנה אלינו כבר עכשיו וקבל הצעה אטרקטיבית ותכנית מפורטת ומדויקת לפרסום המשרד שלך באינטרנט ללא כל התחייבות ותזכה ליהנות מהשקעה נכונה ובטוחה של הכסף שלך, מתשואות כלכליות גבוהות ומשגוג עסקי ארוך טווח.

התמחות בפתרונות בלעדיים והתחייבות לתוצאות. התמחות בפתרונות בלעדיים והתחייבות לתוצאות.

התוצאות מדברות בעד עצמן

בכל חודש מתבצעים מעל 250,000 חיפושים של גולשים שצריכים עורך דין

אנו מנהלים בהצלחה תקציבי פרסום של מאות עורכי דין במשך שנים ארוכות

מעל 91% מעורכי הדין שעובדים איתנו מחדשים את החוזה שנה אחר שנה

אנחנו יודעים לספק לעורכי דין לידים איכותיים ובלעדיים בהתחייבות חתומה

כל משרד עורכי דין שעובד איתנו מדווח על עלייה מיידית בכמות הלקוחות

פרסום חכם באינטרנט מבטיח לך תוצאות והחזר השקעה (ROI) אופטימלי

תוצאות הפרסום לעו"ד מדברות בעד עצמן
פנה/י לפגישה עם מומחה פרסום:
שם
טלפון
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

מבצע מיוחד!