מומחה לפרסום מחכה לך: 072-334-1000

מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

כל מה שרצית לדעת על פרסום באינטרנט לציבור הערבי...

מטרת העל של כל בעל עסק שמפרסם באינטרנט היא להשיג יותר לקוחות חדשים. גם אתה, כמי שכבר יודע דבר או שניים על הפרסום באינטרנט, מבין שהדרך הכי טובה להגיע אל המטרה, היא לפנות לקהל היעד מהמקומות שבהם הוא נמצא וכמובן, לעשות את זה הרבה יותר טוב ממתחרים.
השאלה היא, האם כשאתה חושב על קהל לקוחותיך הפוטנציאליים, אתה לוקח בחשבון גם קבוצות מיעוט, כמו לדוגמא המגזר הערבי, או שמא אתה בוחר לפרסם רק לציבור הישראלי החילוני, כי זה מה שאתה מכיר וזה מה שלכאורה נראה נוח או רווחי יותר?
סביר מאוד להניח שתשיב לשאלה בחיוב, כי גם אתה, כמו רוב המפרסמים, לא מספיק מכיר את העובדות היבשות לגבי נתוני הגלישה, המאוד לא יבשים, של קבוצות המיעוט במדינת ישראל.
גם המגזר הערבי, בדיוק כמוך, גולש באינטרנט, מחפש מידע וצורך שירותים. הערבים מהווים כוח קנייני, שרוצה, צריך ומתעניין במה שלך כבעל עסק יש להציע ומכאן עולה, שחשוב מאוד לפנות גם אליהם ולא להתעלם אף פעם מלקוחות פוטנציאליים. השאלה היא איך עושים את נכון.

המגזר הערבי בישראל מהווה כוח קנייה אדיר

כדי לסבר את האוזן נציין, שעל פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, נכון לפברואר שנת 2017 חיים בישראל מעל 8.6 מיליון תושבים, מתוכם 20.7% ערבים. מעל 70% מהערבים בטווח הגילאים 18-60 דיווחו שהם גולשים באינטרנט, בין אם דרך המחשב הנייח בביתם ובין אם באמצעות הסמארטפון.
שיעור הנישואין והילודה בקרב האוכלוסייה הערבית בישראל גדול משמעותית מאשר בקרב ציבור היהודים החילונים, מה שאומר שבכל יום קמים בתי אב חדשים ומצטרפים למעגל האוכלוסייה עוד ועוד תינוקות. הגידול המהיר הזה מגביר את הקניינות, מכל סוג שהיא והמספרים הללו יכולים לשחק לטובתך.
אחד היתרונות הגדולים בפרסום למגזר הערבי, הוא שכוח הקנייה האדיר הזה לא מנוצל כיאה ומעבר לזה, שהיקף התחרות בקרב המפרסמים נמוך מאוד. תחרות מצומצמת היא בדיוק המקום שלך כבעל עסק להתרחב ולהגיע לקהל יעד חדש ואיכותי, בעלויות פרסום נמוכות ועם תוצאות מדויקות.

אל תהיה חמור - תתכנן אסטרטגיית פרסום!

השלב הראשון בדרך ללקוחות מהמגזר הערבי, הוא לתכנן אסטרטגיית פרסום מדויקת. גם אם אתה כבר מפרסם באינטרנט, האסטרטגיה שתכננת לקבוצות אחרות, פשוט לא רלוונטית כאן. כשאתה מפרסם לקהל חדש, אתה מוכרח לתכנן אסטרטגיה חדשה ומדויקת ולפנות במסרים, שיתאימו לקהל היעד הערבי.
זה מאוד פשוט, כמו שאתה לא תשתמש בקמפיין שתכננת לחילונים כשאתה רוצה לפרסם באינטרנט למגזר הדתי, כך גם לגבי המגזר הערבי ולגבי כל קבוצת מיעוט אחרת. החוכמה בפרסום אפקטיבי היא לדעת למקד את עצמך.
עליך להבין בדיוק מי אתה, מה אתה מציע, מה המסרים והרעיונות שאתה רוצה להעביר, מי המתחרים שלך וכמובן, לבצע מחקר מקיף על קהל היעד מהמגזר הערבי שאליו אתה מעוניין להגיע, כדי שתוכל לבחור בשיטות הטובות ביותר עבורך.
פילוח מדויק יסייע לך למקד את הקמפיין שלך רק למקומות הרלוונטיים ויאפשר לך לגעת בקהל היעד בדיוק בנקודות הרגישות שיניעו את הגולשים לפעולה המבוקשת ומכאן השמיים הם הגבול.
כמובן שגם בתוך המגזר הערבי קיימות קבוצות שונות ועליך להבין בדיוק מה המאפיינים של כל קבוצה. לדוגמא חילונים ודתיים בתוך המגזר הערבי, מוסלמים ונוצרים וכן הלאה, זאת על מנת שתדע איך לפנות אליהם בדרך הטובה והמתאימה ביותר.
תזהה את צמתי המידע המרכזיים שבהם קהל היעד הערבי שלך שוהה ובכל אופן, תמיד תקפיד על קוהרנטיות ושמירה על התדמית העסקית שלך בכל אחד מהאפיקים שבהם אתה מפרסם.

היכן מומלץ לפרסם כדי להגיע למגזר הערבי?

גוגל

נתחיל מענקית המידע גוגל. הפרסום בגוגל מאפשר לך לפרסם במנוע החיפוש או ברשת המדיה, בתקציב מוגדר מראש ובפני קהל יעד ממוקד. אתה יכול לטרגט את קהל היעד שייחשף למודעות שלך לפי קריטריונים של דת, גיל, מגדר, אזור גאוגרפי, תחביבים וכן הלאה.
ככל שתמקד את הפרסום שלך במנוע החיפוש ותיתן תשובות מקיפות וטובות יותר לשאלות שעשויות לעלות בהקשר לתחום שלך, כך עולה הסבירות שאותם גולשים ערבים שיחפשו את השירותים שאתה מציע ויחשפו למודעה שלך, גם ירצו ללחוץ עליה.
חשוב שתדע שבגוגל, כמו ביתר אפיקי הפרסום הממומן באינטרנט, תוכל לעקוב, למדוד ולבצע שינויים והתאמות במודעות שלך, כדי לשפר את ה-ROI, החזר פר השקעה. אדפטיביות היא שם המשחק ותמיד מומלץ להיות ערני ולבדוק בזמן אמת את תוצאות הקמפיין והאם יש צורך לשנות.
ניתן כמובן גם לפרסם באנרים או כתבות תדמית ברשת המדיה של גוגל, GDN, שזה אומר לפרסם באתרים הגדולים שרשת המדיה של גוגל נמצאת עמם בשיתוף פעולה. הפרסום ברשת המדיה נחשב לזול יותר וגם הוא כמובן מאפשר לך לשלם פר חשיפות, הקלקות והמרות.
תקפיד להיות קוהרנטי ותוודא שאתה פונה לקבוצת היעד בשפה שמתאימה לה. בקרב הציבור הערבי, לרוב הגברים הם אלו שמחפשים ורוכשים באינטרנט ולכן עדיף יהיה לנסח את המודעות בלשון זכר. בנוסף, דע שצניעות משחקת תפקיד חשוב בחברה הערבית וכבוד המשפחה הוא מעל לכל.
זה אומר שגם אם אתה רוצה למכור לנשים, אתה צריך לדעת איך לעשות את זה חכם ואיך להציג את המוצר או השירות שלך, כמשהו שמסייע גם לילדים, לבעל או למשפחה כולה. אתה צריך להכיר את הנקודות המרכזיות שמפעילות את הנשים והגברים במגזר הערבי ולצאת בקמפיין שמצליח לעורר רגש, לעניין, לסקרן ולהפעיל אצל הגולשים את אותן נקודות רגישות.
עניין שחשוב להתייחס אליו בהקשר של פרסום למגזר הערבי בגוגל וביתר אפיקי הפרסום הוא כמובן השפה. כל הערבים מדברים ערבית, זו עובדה. אמנם, חלק גדול מהם גם מדבר, קורא וכותב בעברית ומעבר לזה, מסקר שנערך על נתוני הגלישה במדינת ישראל עולה, שחלק ניכר מהאוכלוסייה הערבית גולש בפורטלים ישראליים גדולים על בסיס קבוע.
המסקנה ברורה, כדאי לפרסם בגוגל גם בעברית וגם בערבית ולאחר פרק זמן קצר שבמהלכו תעקוב אחר הקמפיינים, תוכל לדעת איזו שיטה מניבה תוצאות טובות יותר ולהמשיך איתה.

יוטיוב

יוטיוב הוא אתר סרטוני הווידאו הגדול בעולם, שנרכש על ידי גוגל בשנת 2006. מאז אתר הסרטונים צמח ופרח ומלבד הסרטונים שאנשים מעלים ליוטיוב, ניתן גם לפרסם שם בתשלום.
אחת הסיבות שבגינה כדאי לפרסם למגזר הערבי דווקא ביוטיוב, היא בשל האהדה הרבה שהמגזר הערבי רוכש לווידאו. העובדות מדברות בעד עצמן: הקהל הערבי מעלה סרטונים וצופה בווידאו בתדירות הרבה יותר גבוהה מהקהל היהודי החילוני והנתון הזה יכול לשחק לטובתך.
חשוב שתדע, שבאפשרותך לפרסם ביוטיוב בשיטות שונות וגם כאן אתה יכול לדעת בדיוק מי ייחשף לפרסומים שלך, לעקוב אחר הקמפיין, למדוד ולבצע שינויים והתאמות כדי לשפר את החזרי ההשקעה.
מומלץ מאוד לשלב בין סרטוני תדמית למודעות ממומנות ובכל אופן לנסות להיעזר בסלב אשר מוכרים בקרב האוכלוסייה הערבית, על מנת לרכוש את אהדתם של הציבור הערבי ולהפוך את הסרטון שלך לוויראלי. פרזנטור מוכר יסייע לך ליצור סביב השם שלך הילה חיובית וחזקה.

פייסבוק

אם בביסוס נוכחות אינטרנטית חיובית וחזקה עסקינן, אי אפשר לפסוח על הרשת החברתית פייסבוק, שזוכה באהדה גדולה מאוד בקרב הציבור הישראלי ובפרט בקרב המגזר הערבי. כמעט כל הערבים שגולשים באינטרנט גם נמצאים בפייסבוק וזו בדיוק הסיבה שאתה מוכרח לפרסם גם שם.
הפרסום בפייסבוק מאפשר לך לגשת לקהל היעד מזווית שונה, יותר חברתית ופחות מכירתית ולטרגט את קהל היעד שייחשף למודעות שלך בצורה מדויקת ביותר. גם כאן אתה יכול לעקוב, למדוד ולבצע שינויים ולהגיע היישר לניוזפיד של הלקוחות הפוטנציאליים שלך עם מסרים חזקים ומעניינים.
הסוד בפרסום בפייסבוק ובכלל הוא להבין מה הלקוחות שלך אוהבים ורוצים ולספק מענה אידיאלי לצרכים שלהם. יש כללים ברורים לפרסום בפייסבוק וכשמדובר על פרסום למגזר הערבי, חשוב מאוד להשתמש בתמונות, טקסט וסרטונים שרלוונטיים למגזר. זה אומר לדוגמא לא להשתמש בתמונות פרובוקטיביות שמזלזלות בכבוד המשפחה וכך הלאה.
בהקשר לשפה, כשאתה מפרסם בפייסבוק אתה יכול לדעת בדיוק מי גולש עם דפדפן שפועל בשפה הערבית ומי בשפה העברית וכך לבחור באיזו שפה כדאי לפרסם לכל קבוצת יעד.
כמובן שאתה מוכרח לשים לב שאתה מציע לגולשים רק מה שאתה יכול לקיים ושאתה מקפיד על פרסומים קוהרנטיים ואמינים ובכל אופן, שאתה מתאים את המסרים ואת השפה הטקסטואלית והעיצובית בפייסבוק ובכל מקום אחר, במיוחד למגזר הערבי.

פורטלים

פרסום תוכן בפורטלים גדולים יסייע לך לבסס נוכחות אינטרנטית חזקה בקרב המגזר הערבי. יש אתרי חדשות גדולים עם נתוני גלישה גבוהים מאוד כמו לדוגמא פאנט, פארפש, סונארה, אל ערב ואחרים.
פרסום כתבות תדמית ובאנרים במקומות שאתה יודע בוודאות שקהל היעד הערבי גולש בהם ומעבר לזה, באתרים שנתפסים על ידי הציבור הערבי כמובילי דעה, יסייע לך להסיר התנגדויות, לייצר אמינות ולזכות באהדתם של הגולשים.
הפרסום תחת שמם של אותם אתרים גדולים, שמוכרים לציבור הערבי, ייתן לפרסומים שלך תוקף חיובי, מה שבשאיפה יאפשר לך להפוך למומחה.
כמובן שחשוב מאוד כשאתה מפרסם במקומות שמיועדים רק לקהל הערבי, לנסות להיות מקורי ולבדל את עצמך מהמתחרים, כדי לא להפוך לעוד מפרסם שגרתי, שהפרסום שלו נבלע בין כולם.
ערך מוסף מוסיף המון וככל שהפרסום שלך בפורטלים ובכל מקום אחר ברחבי הרשת יספק לגולשים מידע אמין, מעניין וייחודי, כך הסיכוי שהגולשים הערבים יעדיפו לבחור בך ולא במתחרים, עולה.

תפרסם נכון ואינשאללה תקצור את הפירות

תקשורת ההמונים כשמה כן היא וכל בעל עסק שרוצה להצליח ליהנות מפרסום אפקטיבי באינטרנט, צריך לזכור את זה. כחלק מההמון, גם המגזר הערבי גולש באינטרנט וכפי שוודאי כבר הבנת, הערבים במדינת ישראל מהווים כוח קנייה משמעותי וחזק.
הפרסום באינטרנט הוא אפיק הפרסום הכי מדיד, הכי יעיל והכי רווחי ובמיוחד כשמדובר על פרסום לקבוצות מיעוט כמו המגזר הערבי. ככל שהיקף התחרות מצומצם יותר, כך הסיכוי שלך להשיג לידים איכותיים בעלויות נמוכות, עולה.
זה שלא פרסמת עד היום למגזר הערבי לא צריך למנוע ממך להתחיל עכשיו ותמיד עדיף מאוחר מאף פעם. אם תפעל בחוכמה ותתכנן קמפיין פרסום מבוקר ומותאם, תזכה להגיע לקהל יעד חדש, שזקוק לשירותים שאתה מציע לא פחות מהקהלים שאתה כבר מכיר.
היכרות עם קהל יעד חדש וביסוס נוכחות אינטרנטית במגזר הערבי, זו דרך מצוינת להגדיל את מעגל הלקוחות וליהנות מצמיחה כלכלית אדירה לעסק שלך. כשיש כל כך הרבה סיבות טובות לפרסם למגזר הערבי, כנראה שהגיע הזמן שתתחיל לפעול ותפאדל, לדרך!
קרא ותדע: איך להפוך גולשים ללקוחות?
קרא עודסגור
דרגו אותנו
| דירוגך () בוצע בהצלחה
דירוג ממוצע (5) | דירוגים (4)
5 stars - based on 4 reviews
פנה/י עכשיו אל המומחים לפרסום:
שם
טלפון
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

למה כדאי לך לפרסם באינטרנט?

WISEO הנה חברת הפרסום לעסקים הוותיקה בישראל. בחברה צוות מומחים מיומן ומקצועי לפרסום עסקים ואנו מספקים שירותי פרסום למאות בתי עסק, שמקבלים בכל יום הרבה פניות של לקוחות חדשים.

אנחנו ננהל עבורך קמפיין פרסום באינטרנט שיתאים בדיוק לתקציב ולצרכים של העסק שלך, במטרה להביא תוצאות מהירות ולהגשים מטרות עסקיות. תהליך הפרסום באינטרנט יחשוף את העסק שלך לקהל יעד ממוקד על מנת שלא תפספס אף לקוח פוטנציאלי.

הרעיון שמוביל אותנו הוא פרסום חכם ומותאם ותשלום רק לפי תוצאות. צוות המפרסמים המנצח שלנו מתמחה בניהול תקציבי פרסום באינטרנט של מיטב העסקים המובילים בארץ ובעולם ומורכב מכוח אדם ברמה אנושית גבוהה.

אנו רואים את הצלחתך בראש סדר העדיפויות תמיד ומבטיחים ללוות אותך באחריות ובמקצועית. מוקד שירות הלקוחות שלנו זמין ונשמח להיפגש ולהציג את מגוון הדרכים שפרושות לפניך בדרך להצלחה בפרסום העסק!

כדאי לך לפרסם באינטרנט עם המומחים
הפרסום ברשת יביא לך תוצאות מעולות

מה יצא לך מהפרסום באינטרנט?

הסטטיסטיקה מלמדת כי בכל חודש יותר ויותר בעלי עסקים בארץ ובעולם מגדילים את תקציבי הפרסום באינטרנט, בעיקר בשל היכולת להתמקד בקהל יעד ספציפי שמתאים בדיוק לצרכים של העסק שלך.

המומחים שלנו לפרסום באינטרנט יודעים מה באמת עובד ומבטיחים כי גם העסק שלך יזכה לחשיפה ממוקדת בפני קהל יעד מפולח ומוכוון מטרה - מה שיביא לך יותר ויותר תוצאות בכל חודש. אנו מבצעים בכל קמפיין מעקב, בקרה וניתור בזמן אמת, מה שמאפשר שליטה מלאה על הפרסום.

נתונים סטטיסטיים מלמדים כי מעל 93% מהלקוחות של חברת WISEO דיווחו על צמיחה בהכנסותיהם תקופה קצרה לאחר שהחלו בפרסום העסק וזאת בדיוק הסיבה שאסור לך לפספס את ההצעה המשתלמת שלנו.

פנה אלינו כבר עכשיו וקבל הצעה אטרקטיבית ותכנית מפורטת ומדויקת לפרסום העסק שלך באינטרנט ללא כל התחייבות ותזכה ליהנות מהשקעה נכונה ובטוחה של הכסף שלך, מתשואות כלכליות גבוהות ומשגוג עסקי ארוך טווח.

הפרסום ברשת יביא לך תוצאות מעולות שיפור מתמיד בביצועי הפרסום שלך

התוצאות מדברות בעד עצמן

בכל חודש יותר בעלי עסקים בוחרים להגדיל את תקציבי הפרסום באינטרנט

אנו מנהלים את הפרסום של מאות עסקים בתקציב של מיליוני שקלים בשנה

93% מלקוחותינו מדווחים על צמיחה עסקית מהירה בזכות הפרסום הממוקד

פרסום דיגיטלי מביא תוצאות והחזר כספי חסר תקדים ביחס להשקעה (ROI)

אנחנו נמקד את פרסום העסק שלך באינטרנט לקהל יעד מפולח על פי צרכיך

מאות לקוחות לא טועים – כדאי גם לך לפרסם בשיטת תשלום לפי תוצאות

תוצאות הפרסום ברשת ידהימו אותך
פנה/י לפגישה עם מומחה פרסום:
שם
טלפון
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

מבצע מיוחד!