מומחה לפרסום מחכה לך: 072-334-1000

מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

למה לבנות אתר כשיש דף עסקי בפייסבוק חינם?

נתונים סטטיסטיים מראים שבכל יום גולשים בפייסבוק 1.28 מיליארד משתמשים פעילים. מספר הדפים העסקיים בפייסבוק עולה על 65 מיליון עמודים ואותם בעלי עסקים יכולים לזכות בחשיפה ללא עלות בפני קהל יעד רחב, בעזרת קידום וניהול נכון של העמוד העסקי. כשזה המצב ואפשרויות הקידום החינמיות ברשת פייסבוק בפרט וברשתות חברתיות אחרות מגוונות כל כך, עולה אצל רבים מבעלי העסקים השאלה (ובצדק): למה אני בכלל צריך אתר אם יש לי דף עסקי בפייסבוק בחינם?

בעוד שעלויות התפעול הטכני בפייסבוק הן אפסיות עד לא קיימות, מיותר לציין שבניית אתר עולה כסף ודורשת זמן ומשאבים. העניין הוא, שלצד היעדר העלויות בפייסבוק, קיימות גם אפשרויות תפעול מוגבלות, שלרוב אינן מספיקות כדי לתת מענה מקיף ומקצועי לצרכים של אותם בעלי עסקים שרוצים לבסס נוכחות דומיננטית ברשת. אמנם היתרונות של המדיה החברתית פייסבוק הם רבים, אך ישנן תשע סיבות מרכזיות ומהותית, שבגינן אתה עדיין צריך להשקיע בבניית אתר לעסק שלך.

האתר הוא שלך - עמוד הפייסבוק לא!

הסיבה הראשונה והמרכזית שבגינה דף עסקי זה פשוט לא מספיק, היא שהאתר הוא שלך ועמוד הפייסבוק לא. באתר העסקי אתה זה שקובע את תקנון השימוש וכל מי שמשתמש בו עושה זאת אך ורק לפי התנאים והכללים שאתה הגדרת. לעומת זאת, כשאתה מנהל דף עסקי בפייסבוק השליטה על העמוד נמצאת בידיים שלה. פייסבוק היא זו שקובעת את תקנון השימוש בכלל העמודים העסקיים, תקנון זהה לכולם, מה שאומר שכשאתה עושה שימוש בפייסבוק אתה למעשה מסכים לתנאים שלה וכך גם הגולשים שבאים במגע עם הדף העסקי שלך.

מחר בבוקר פייסבוק יכולה להחליט שחרגת מתנאי השימוש ועברת על הכללים ובום - כל העמוד העסקי שהשקעת בו מאמצים יורד לטמיון. העוקבים מתפזרים לעזאזל ואתה עלול במקרה הטוב להיפגע מירידה ניכרת באחוזי החשיפה לפוסטים ובמקרה הרע, מסגירת העמוד העסקי שלך לאלתר, מה שכמובן לא יכול לקרות באתר שהשליטה, הניהול והכללים שלו בידיים שלך.

אפשרויות בלתי מוגבלות בעיצוב ובכלל

מחקרים מוכיחים שנראות וויזואלית היא הדבר הראשון שגולש מבחין בו ובפרט כשמדובר באתרים עסקיים. באתר שלך אתה יכול לעשות כל מה שאתה רוצה מבחינה עיצובית, מתי שבא לך, באיזה צבע שמתחשק לך ובגודל שמתאים לך. מנגד, בפייסבוק אתה יכול לעשות כמעט כל מה שאתה רוצה, אך תחת מגבלות מסוימות, כשהבעייתית שבהן, היא שכל הדפים העסקיים נראים אותו דבר.

כל מנהל עמוד עסקי יכול לבחור תמונת שער ותמונת פרופיל במקום קבוע וכמו כן תמונות מתחלפות בפוסטים בהמשך העמוד למטה. אותן תמונות מוכרחות לעמוד בקריטריונים שפייסבוק הגדירה בהיבט גודל, איכות ומהות, בשונה מהאתר שלך, שם יש לך אפשרויות עיצוב בלתי מוגבלות ואף אחד לא מטיל סנקציות או מונע ממך להשתמש באלמנטים עיצוביים כאלו או אחרים.

אין שחור ולבן לגבי הזכויות על התוכן

סוגיה מרכזית כשמדובר על פרסום עסקים הנה זכויות יוצרים על תוכן. נגיד שאתה סופר בתחילת דרכך וכתבת רומן מסעיר שהחלטת להעלות לעמוד העסקי שלך בפייסבוק. תאורטית בכל מקום בעולם אנשים יכולים להיחשף אל אותו רומן, אבל מעשית יש שאלה פרקטית לא פתורה - למי שייכות הזכויות על אותו רומן?

הבעיה היא שאין חוק מוסדר בנושא ורוב הסיכויים שברגע שבחרת לפרסם את הרומן שלך בפייסבוק, הזכויות עליו הן כבר לא שלך יותר. לעומת זאת, אם את אותו רומן נפלא בחרת להעלות לאתר שלך, הזכויות הן אך ורק שלך ואף אחד לא יכול לטעון אחרת.

יכולת לשלוט על התגובות של הגולשים

העסק שלך מושפע מאוד מחוות דעת ובכלל זאת: מה חושבים עליך, מה אומרים עליך ובמיוחד מה כותבים עליך ברשת ובפרט בפייסבוק. היכולת לשלוט על תגובות של גולשים הנה כלי יעיל שחייבים לנצל בתבונה. בפייסבוק אתה אמנם יכול לשלוט בתגובות במידה מסוימת, לדוגמא להסתיר תגובה שפוגעת בך או לבקש להסירה לחלוטין, אבל אתה לא יכול למחוק הכל, בטח שלא תמיד ובזמן אמת.

נניח שנרדמת מול המחשב בשעה אחת עשרה בלילה ובאחת עשרה ועשרה מישהו הגיב על פוסט בעמוד העסקי שלך תגובה שלילית. בזמן שישנת אותה תגובה יכולה לצבור באז מטורף ולהגיע לתפוצה רחבה של גולשים. הנזק התדמיתי שייגרם לעסק בשל כך עלול להוביל לתוצאות הרות אסון, מצב שידרוש אף התערבות של גורם מקצועי, כמו למשל יועץ לשיפור תדמית. לעומת זאת, באתר שלך באפשרותך לתכנן מערכת שתשלוט בתגובות ותדע אונליין לצנזר כל מה שיכול לפגוע בתדמית.

מידע נוסף: איך להימנע מתדמית עסקית שלילית?

שתי ציפורים במכה והרבה יותר חשיפה

כל בעל עסק מייחל שכשאר לקוח פוטנציאלי מחפש את השירות שהוא מציע באינטרנט, השם שלו יופיע במקום בולט בין תוצאות החיפוש בגוגל, בפייסבוק ובפלטפורמות נוספות. עמוד עסקי בפייסבוק אמנם לא עולה לך כסף ואתר מקצועי עולה ולעיתים הרבה, אך במידה ויש לך שאיפות כלכליות ברשת האינטרנט, כדאי מאוד שיהיה לך גם אתר וכך בוודאות תגדיל את סיכויי החשיפה לעסק שלך.

לפייסבוק יש יתרון בולט בהקשר הזה והוא הוויראליות. לא חשוב אם יש באתר שלך גולשים 50 אנשים ביום או 50 אלף אנשים ביום, רצוי שיהיה לך גם עמוד פייסבוק. גם האתרים הגדולים בעולם עם מספר גולשים עצום מנהלים דף עסקי, זאת כדי למקסם את החשיפה לתוכן שהם מעלים. אותם מנהלי אתרים יודעים להעריך כמה צפיות יהיו לכתבה שתעלה בשעות הפריים טיים, לדוגמא 50 אלף צפיות תוך חמש דקות. אם אותה כתבה תתפרסם גם בעמוד העסקי שלהם בפייסבוק הם יכולים להכפיל את אחוזי החשיפה.

כשמדובר על אתרים קטנים יותר, למשל של בעלי עסקים כמוך ולא על אתרים דוגמת ה-CNN או הניו יורק טיימס, המספרים בנוגע לאחוזי החשיפה בפייסבוק ובאתר אינם בהכרח מקבילים. זה אומר שגם אם הכתבה שהעלית באתר שלך זכתה רק ל-50 צפיות, בעזרת הפוסט הנכון בפייסבוק אתה יכול להפוך את אותה כתבה לוויראלית ולהגיע ל-50 אלף חשיפות מהר מאוד. החיבור בין עמוד פייסבוק לאתר עסקי מגדיל משמעויות את אחוזי החשיפה לעסק שלך ועובדתית מחזק את החשיפה בשני המקומות ואם כך הדבר, למה לא לתפוס שתי ציפורים במכה?

לעשות כסף מהשכרת שטחי פרסום

לפני שפותחים עמוד עסקי בפייסבוק ו/או אתר חשוב להבין מה המטרות שמניעות אותך מבחינה עסקית. אם המטרה שלך היא שאנשים יכירו אותך ויפנו אליך אז גם עמוד עסקי בפייסבוק וגם אתר יכולים לענות על הצרכים שלך, אך אם אתה מתכוון למכור שטחי פרסום, עמוד פייסבוק לא ישרת אותך נאמנה, זאת משום שאפשרויות מכירת שטחי הפרסום בפייסבוק כמעט בלתי קיימות. הרבה בעלי עסקים מתבססים על פרסומות באתר כאמצעי מימון עיקרי וככלי להכנסת רווחים נוספים ואם אתה מעוניין להכניס כסף מהשכרת שטחי פרסום, אתה חייב שיהיה לך אתר.

ניתור תוצאות מדויק ומותאם לצרכיך

ואם כבר בכספים עסקינן, אחת הדרכים היותר אפקטיביות להגדיל רווחים היא לנתר תוצאות. מעקב, מדידה, סטטיסטיקה ושינויים בהתאם, ידועים ככלים בטוחים לשיפור ביצועים. באתר שלך יש לך שליטה מלאה על הסטטיסטיקה - אתה יכול לעקוב, למדוד, לנהל ולהבין בדיוק מי נכנס, לאיזה עמודי תוכן הוא נכנס, מה הוא רואה, מתי, האם הוא יצר אינטראקציה ואם לא מדוע.

לעומת זאת, בעמוד העסקי בפייסבוק האפשרויות מוגבלות יותר. לפייסבוק אמנם יש תוכנת מעקב שנקראת Facebook Analytics, תוכנה אשר מאפשרת לבעלי עמודים עסקיים לנתר את היקף האינטראקציה עם הגולשים. התוכנה הזו הרבה יותר מוגבלת מתוכנות אחרות למעקב ואיננה מספקת נתונים ברמה של Google Analytics או תוכנות ניתור דומות. מה גם שאותה תוכנה נמצאת בבעלותה ובשליטתה המלאה והבלעדית של פייסבוק ולא שלך, בעיית שהזכרנו קודם בהקשר אחר.

האתר מביא עוד לקוחות פוטנציאליים

בעלי עסקים מצפים לקבל יותר ויותר לידים בחלוף הזמן, אך בפועל הם לא באמת עושים הכל כדי שאותה ציפייה אכן תממש. אמנם עמוד עסקי בפייסבוק בחינם יכול לגרום לכך שלקוחות פוטנציאלים שמתעניינים בך יפנו אליך, בין אם באמצעות כפתור החיוג, בין אם בתיבת ההודעות האישית ובין אם בקיר עצמו, אבל זה לגמרי לא מספיק כשמדובר על מסת פניות מצופה. אחת הדרכים היותר אפקטיביות ליצירת לידים חדשים אונליין היא באמצעות האתר שלך.

ככל שיהיה לך אתר טוב יותר מהמתחרים, כך הסבירות שתקודם בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל עולה, מה שאומר שיותר מתעניינים פוטנציאליים יחשפו לבית הווירטואלי שלך. בתוך האתר תוכל ליצור תיבות ליצירת קשר וכן קריאות לפעולה, CTA, שיניעו את אותם גולשים לבצע עמך אינטראקציה ובשאיפה להפוך ללקוחותיך.

אמינות מוכרת יותר. נקודה.

הסיבה התשיעית שבגינה חשוב להקים ולנהל אתר בנוסף לדף פייסבוק הנה אמינות. מבדקים שנעשו בקרב קבוצות אוכלוסייה שונות בעולם חשפו אלמנט פסיכולוגי מובהק וגורף, שמצביע על כך שגולשים אשר מחפשים עסק בגוגל מצפים לראות קודם כל את האתר של אותו עסק (אחר כך, אם בכלל, את עמוד הפייסבוק) ובמידה ולא כך קורה, הדבר פוגע משמעותית באמינותו של העסק.

האתר הוא הפנים של העסק. קהל היעד שנכנס לאתר שלך רוצה ללמוד עליך, לחקור מי אתה, מה עשית, מה אתה מציע וכיוצא בזה ורק אז הוא מחליט אם לפנות אליך או לא. האתר שלך הוא לא דפי זהב, אותו לקוח פוטנציאלי לא רוצה רק את המספר שלך כדי להתקשר וגמרנו - הוא רוצה יותר, הרבה יותר. אם אותם גולשים שיחפשו את השם שלך יגלו שאין לך אתר זה יטיל בספק את הלגיטימיות של העסק שלך.

לסיכומו של עניין, הסיבות שהוזכרו לעיל הנן רק חלק מתוך מגוון רחב של טיעונים שבגינם כל בעל עסק שמכבד את עצמו ואת רשת האינטרנט מוכרח שיהיה לו אתר ולא רק עמוד עסקי בפייסבוק. האתר שלך הנו אבן יסוד לביסוס נוכחות חיובית ויוצאת דופן לעצמך ולעסק שלך באינטרנט ובכלל!

קרא עודסגור
דרגו אותנו
| דירוגך () בוצע בהצלחה
דירוג ממוצע (5) | דירוגים (4)
5 stars - based on 4 reviews
פנה/י עכשיו אל המומחים לפרסום:
שם
טלפון
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

למה כדאי לך לפרסם את העסק איתנו?

WISEO הנה חברת הפרסום לעסקים הוותיקה בישראל. בחברה צוות מומחים מיומן ומקצועי לפרסום עסקים ואנו מספקים שירותי פרסום למאות בתי עסק, שמקבלים בכל יום הרבה פניות של לקוחות חדשים.

אנחנו ננהל עבורך קמפיין פרסום באינטרנט שיתאים בדיוק לתקציב ולצרכים של העסק שלך, במטרה להביא תוצאות מהירות ולהגשים מטרות עסקיות. תהליך הפרסום באינטרנט יחשוף את העסק שלך לקהל יעד ממוקד על מנת שלא תפספס אף לקוח פוטנציאלי.

הרעיון שמוביל אותנו הוא פרסום חכם ומותאם לעסק בגוגל, בפייסבוק ובצמתי מידע מרכזיים נוספים ותשלום רק לפי תוצאות. צוות המפרסמים המנצח שלנו מתמחה בפרסום של מיטב העסקים המובילים בארץ ובעולם ומורכב מכוח אדם ברמה אנושית גבוהה.

אנו רואים את הצלחתך בראש סדר העדיפויות תמיד ומבטיחים ללוות אותך באחריות ובמקצועית. מוקד שירות הלקוחות שלנו זמין ונשמח להיפגש ולהציג את מגוון הדרכים שפרושות לפניך בדרך להצלחה בפרסום העסק!

למה כדאי לך לפרסם עסק ברשת האינטרנט? wiseo.
לקוחות חדשים באמצעות הפרסום הממוקד. wiseo.
הפרסום יביא לעסק שלך תוצאות מהירות. wiseo.

מה יצא לך מפרסום באינטרנט?

הסטטיסטיקה מלמדת כי בכל חודש יותר ויותר בעלי עסקים בארץ ובעולם מגדילים את תקציבי הפרסום באינטרנט, בעיקר בשל היכולת להתמקד בקהל יעד ספציפי שמתאים בדיוק לצרכים של העסק שלך.

המומחים שלנו לפרסום עסקים באינטרנט יודעים מה באמת עובד ומבטיחים כי גם העסק שלך יזכה לחשיפה ממוקדת בפני קהל יעד מפולח ומוכוון מטרה - מה שיביא לך יותר ויותר תוצאות בכל חודש. אנו מבצעים בכל קמפיין מעקב, בקרה וניתור בזמן אמת, מה שמאפשר שליטה מלאה על הפרסום.

נתונים סטטיסטיים מלמדים כי מעל 93% מהלקוחות של חברת WISEO דיווחו על צמיחה בהכנסותיהם תקופה קצרה לאחר שהחלו בפרסום העסק וזאת בדיוק הסיבה שאסור לך לפספס את ההצעה המשתלמת שלנו.

פנה אלינו כבר עכשיו וקבל הצעה אטרקטיבית ותכנית מפורטת ומדויקת לפרסום העסק שלך באינטרנט ללא כל התחייבות ותזכה ליהנות מהשקעה נכונה ובטוחה של הכסף שלך, מתשואות כלכליות גבוהות ומשגוג עסקי ארוך טווח.

הפרסום יביא לעסק שלך תוצאות מהירות. wiseo. הפרסום יביא לעסק שלך תוצאות מהירות

התוצאות מדברות בעד עצמן

בכל חודש יותר בעלי עסקים בוחרים להגדיל את תקציבי הפרסום באינטרנט

אנו מנהלים את הפרסום של מאות עסקים בתקציב של מיליוני שקלים בשנה

93% מלקוחותינו מדווחים על צמיחה עסקית מהירה בזכות הפרסום הממוקד

פרסום דיגיטלי מביא תוצאות והחזר כספי חסר תקדים ביחס להשקעה (ROI)

אנחנו נמקד את פרסום העסק שלך באינטרנט לקהל יעד מפולח על פי צרכיך

מאות לקוחות לא טועים – כדאי גם לך לפרסם בשיטת תשלום לפי תוצאות

התוצאות של פרסום העסק יפתיעו אותך ומהר. wiseo.
פנה/י לפגישה עם מומחה לפרסום:
שם
טלפון
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

מבצע מיוחד!