התחרות בתחום עריכת הדין ברשת גדולה וכדי להצליח ליצור בידול, להתבלט ולקבל יותר פניות רלוונטיות של לקוחות פוטנציאליים, אתה מוכרח כל הזמן לנצח את עורכי הדין המתחרים.
זה אומר להיות יותר טוב מהם בכל הפרמטרים שלפיהם נמדדת הצלחה בפרסום באינטרנט - תכנון אסטרטגיה טובה יותר, אתר איכותי יותר עם נראות מרשימה ותוכן מעניין, מיתוג נכון, ביסוס נוכחות אינטרנטית, ניהול תדמית וכן הלאה.
עכשיו אתה ודאי שואל את עצמך: אם התחרות כל כך גדולה ומולי נמצאים כרישים שכבר מכירים את הזירה ויודעים בדיוק לאן לשחות, איך אני יכול לגרום לכך שהפרסום שלי יצליח גם ויותר מזה, איך אני יכול לגרום לזה שהפרסום שלי יצליח יותר המתחרים?
תגדיר מראש מטרות
השלב הראשון בדרך להצלחה בפרסום עורכי דין הוא לתכנן
אסטרטגיית פרסום מקדימה. תבין בדיוק מי אתה, מה הייחודיות שלך על פני המתחרים, מה המטרות והיעדים שאתה רוצה להשיג מהפרסום, מי קהל היעד שאליו אתה פונה וכמובן מה התקציב שעומד לרשותך לטובת השיווק.
עורך דין שינתח ויגדיר מראש את כל המרכיבים שהוזכרו, יצליח לפרסם בצורה יותר אפקטיבית וממוקדת, מה שבהכרח יחסוך לו כאבי ראש, זמן וכסף. הגדרת יעדים תסייע לך לדייק את קמפיין הפרסום ולהשקיע נכון יותר רק במקומות שרלוונטים למשרד עורכי הדין שלך ורק מול קהל היעד שבאמת מעניין אותך. זו האבן הראשונה בדרך לגרום לפרסום שלך להצליח.
תכיר את המתחרים
היכרות עם המתחרים מתחילה בתכנון האסטרטגיה, אבל זה אף פעם לא נגמר. גם בשלבים הראשוניים של בניית האסטרטגיה הפרסומית וגם בהמשך, אתה תמיד חייב לדעת מול מי אתה מתמודד.
זה אומר להכיר את האתרים של המתחרים, את דפי הנחיתה שלהם, את אפיקי הפרסום שבהם הם נמצאים, את האופן שבו הם מפרסמים את עצמם בכל אפיק, את הדרך שבה הם ממתגים את המשרד שלהם וכן הלאה.
עורך דין שרוצה להצליח עם הפרסום באינטרנט, מוכרח לזהות את הזירה שבה הוא מתחרה ולהכיר לעומק כל אחד ואחת מן המתחרים שלו, במטרה להצליח להתעלות עליהם בכל הפרמטרים.
היכרות עם המתחרים היא אחד המרכיבים החשובים בדרך ליצירת בידול באינטרנט וככל שתהיה יותר מיוחד ותציע לגולשים מענה יותר אטרקטיבי ובלעדי, כך הפרסום שלך יהיה יותר מושך ובשאיפה תצליח להפוך יותר גולשים ללקוחות.
תפלח את קהל היעד
ידוע שכדי להצליח בפרסום באינטרנט של משרד עורכי דין, אתה חייב להיות ממוקד ולדעת בדיוק למי אתה פונה. אין טעם לצאת לדרך אם לא תבצע פילוח מקדים של קהל היעד, מהסיבה הפשוטה שאתה צריך לפרסם איפה שהלקוחות הפונציאליים שלך נמצאים. אם לא תדע מי הם לא תוכל לבחור את אפיקי הפרסום הנכונים ויתרה מכך, לא תצליח להתאים מסרים נכונים ורלוונטים.
עליך להגדיר מי קהל היעד שאליו אתה פונה לפי קריטריונים כמו גיל, מין, השכלה, אזור גאוגרפי, תחומי עניין ועוד. פילוח נכון יאפשר לך להבנות מסר אישי ומותאם לכל קבוצת אוכלוסייה, מה שבאופן ישיר יזכה אותך בחשיפה יותר ממוקדת ובפניות יותר רלוונטיות.
יש הרבה מאוד אפיקי פרסום והחוכמה היא לבחור את האפיקים שרלוונטים לך ולפנות בכל אפיק בשפה שונה ומותאמת בהתחשב בקהל היעד.
אם לדוגמא אתה עורך דין שמתמחה בגירושין תוכל
לפרסם את המשרד שלך במנוע החיפוש של גוגל ולנסח מודעות שפונות לזוגות בהליכי גירושין שצריכים ייעוץ, תוכל לפרסם בעמוד העסקי שלך בפייסבוק טיפים למתגרשים וכמו כן גם לפרסם מאמרי דעה וכתבות אינפורמטיביות בפורטלים גדולים ובאתרי נישה למתגרשים וכיוצא בזה.
הכי חשוב שתזכור כל הזמן למי אתה פונה ותוודא שהמסרים שאתה מעוניין להעביר מגיעים לקהל הרלוונטי ובדרכים נגישות. הפרסום שלך יצליח רק אם הוא יופנה לגולשים שבאמת עשויים להפוך להיות לקוחות.
תבסס נוכחות חיובית ברשת
לא די בכך שתפרסם את עצמך ברחבי הרשת. אתה צריך לוודא שאתה עושה את זה נכון. הטיפ הכי חשוב בהקשר הזה, הוא לזכור שטובת הגולשים היא גם טובתך וככל שתיתן מענה אמין ומקיף יותר לצרכים שלהם, כך הסיכוי שהם יבחרו בך גדל. תתייחס לגולשים כמו שהיית רוצה שיתייחסו אליך.
תקפיד לטרגט נכון את קהל היעד שייחשף למודעות שלך בפייסבוק, בגוגל או בכל אפיק אחר בצורה מדויקת. תיתן מענה מהיר לפניות של גולשים בעמוד העסקי שלך, תדבר בשפה מותאמת בכל אפיק פרסום וכמו כן כמובן גם באתר שלך.
אל תגדיר שאתה פונה רק לנשים ותדבר בלשון זכר או לא לחלופין, אל לפרסם באנר בווינט שמזמין גולשים שצריכים ייעוץ עורך דין לגירושין ותבחר בתמונה של זוג מאוהב עם תינוק.
בנוסף, תשמור על קוהרנטיות בין הפרסום שלך לבין העמודים שאליו הוא מוביל. אל תבטיח משהו אחד ותפנה את הגולשים לעמוד אחר ונסה ליצור עמודי נחיתה איכותיים, שיצליחו לגרום לכמה שיותר גולשים שכבר הגיעו אליך, גם לפנות.
הנוכחות שתבסס ברחבי הרשת תשפיע מאוד על התדמית שלך כעורך דין ובסופו של יום, אם השם שלך יהיה כזה שהולך לפניך (ולטובה), יהיה לך הרבה יותר קל להצליח בפרסום המשרד וליהנות מקמפיין איכותי, שבאמת מניב תוצאות.
תעקוב אחרי הקמפיין
יש המון אפשרויות לפרסום וככל שתשקיע את התקציב שלך בצורה מבוקרת יותר ותעקוב אחר קמפיין הפרסום שלך ואחרי המתחרים, כך תצליח ליצור בידול, לבסס מעמד כמומחה וליהנות מפרסום יעיל ורווחי יותר.
היתרון הכי גדול של הפרסום הממומן הוא היותו מדיד. אתה יכול לדעת בכל רגע נתון לאן הולך הכסף שלך ואם תהיה ערני ותעקוב אחר אחוזי החשיפה, ההקלה וההמרה מכל אפיק פרסום, תוכל לבצע שינויים והתאמות
ולשפר את החזרי ההשקעה שלך.
אם תראה שהפרסום באפיק אחד רווחי יותר תוכל להגדיל את התקציב שלך שם ובהתאמה אם תראה שאפיק מסוים לא מניב תוצאות, פשוט תקפיא את הפרסום בו.
עורכי דין משנים ומתאימים את עצמם כל הזמן בבית המשפט והאדפטיביות הזו קריטית במיוחד כשמדובר על הצלחה בפרסום של משרדי עורכי דין באינטרנט.
כדי להצליח
לפרסם יותר טוב מהמתחרים ולמקסם את ה-ROI שלך אתה מוכרח להיות במעקב תמידי. ככל שתכיר טוב יותר את המתחרים, את קהל היעד שלך ואת אופי הגלישה שלהם, כך יהיה לך קל יותר להבנות מסרים מותאמים וייחודיים ולזכות בפרסום מוצלח.
תנצח את הכרישים בזירה שלך!
התחרות אמנם גדולה, אבל אם תקפיד לפעול לפי הכללים שהוזכרו לעיל, תצליח
למתג את עצמך כמומחה ולבסס נוכחות אינטרנטית חזקה ומשמעותית. אתה לא צריך לנסות להתחרות מול כרישים גדולים, להפך. החוכמה היא להתקדם, להוביל ולנצח כרישים בגודל שלך.
אם יש לך משרד קטן של עורכי דין וההתמחות שלך היא דיני משפחה, אתה לא חייב לפרסם תחת הביטוי המבוקש דיני משפחה, שכנראה יהיה יותר קשה להתחרות בו ומעבר לזה, הפרסום תחת הביטוי הזה בהכרח יהיה יקר יותר. במקום זה, אתה יכול לפרסם תחת ביטויים משניים, של אנשים שזקוקים לשירותים שעורך דין דיני משפחה מציע כמו - מזונות, הסכמי גירושין וכן הלאה.
בסופו של יום כולם מתחרים על ליבם של הגולשים ורק מי שיצליח להתעלות מעל המתחרים ולבסס נוכחות חיובית משמעותית למשך זמן - יצליח לזכות במשפט המחץ הקובע, המשפט שיכריע אם השופט, משמע הלקוח הפוטנציאלי, ייבחר בך או במתחרה. זו הדרך ליהנות מפירותיו של
הפרסום באינטרנט ולגרום גם לפרסום שלך להצליח!