מומחה לפרסום מחכה לך: 072-334-1000

מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

איך לא ליפול במלכודת לידים?

בכל יום מתקשרים אלינו בעלי עסקים חדשים, כדי לקבל הצעת מחיר עבור קניית לידים. לקוחות שכבר התנסו בעבר ברכישת פניות באינטרנט אצל חברות אחרות, אבל לא היו מרוצים. אחרי שהם שואלים 'כמה עולה ליד?' ושומעים את המחיר שאנו מציעים, חלקם נדהמים ואומרים - 'רגע, איך יכול להיות שזה המחיר שאתם גובים? אני משלם רק שבעה שקלים לליד'.

במעמד זה חשוב להדגיש שלרוב אנו נזהרים מהכללות, אך כשמדובר בלידים במחירים כל כך נמוכים, סביר מאוד להניח שיש קאץ'. הסיבות למלכוד הזה יכולות להיות מגוונות ובכל אופן, מה שמשותף לכולן הוא העובדה שמדובר במרמה. אין שום דרך להשיג לידים איכותיים בעלויות שכאלו ואין פלא בשבעה שקלים לליד, אתה לא באמת רואה תוצאות.

בכתבה הבאה נביא לפניך דוגמאות לארבע שיטות עוקץ שבאמצעותן חברות שמוכרות לידים לוקחות את הכסף שלך ומעבירות לך בתמורה פניות לא רלוונטיות, שלא ניתן לסגור באמצעותן עסקאות ממשיות. זאת כדי שגם אתה תדע איך לא ליפול במלכודת לידים ותצליח להשקיע את כספך בצורה מיטבית, באופן שיאפשר לך להחזיר את ההשקעה ולהפוך כמה שיותר פונים ללקוחות.

שימוש מכוון במלכודות דבש

הטכניקה הראשונה שבאמצעותה חברות לפרסום באינטרנט מרמות את לקוחותיהן קשורה במלכודות דבש שהן מפרסמות ברשתות החברתיות. מה זה אומר? שאותה חברה שמכרה לך חבילת לידים במחיר רצפה, לא מתכוונת לעבוד קשה כדי להשיג את הפונים שעבורם שילמת.

יתרה מכך, לא רק שאין לה שום כוונה לעבוד קשה, אלא שהיא כנראה תשתמש באיזשהו עוקץ כדי להשיג את הפניות שהיא תעביר לך בהמשך. דוגמא בולטת לכך ניתן לראות בפייסבוק.

יצא לך לראות פוסטים בכל מיני קבוצות שבהן מפרסם הפוסט מציע הצעה חסרת תקדים ומבקש מהגולשים לכתוב 'אני' בתגובה כדי לקבל את ההטבה? סביר להניח שכן. זאת משום שבחודשים האחרונים שימוש מכוון במלכודות דבש בפייסבוק הפך נפוץ. למשל, לקוח שמשכיר רכבי יוקרה ורוצה לרכוש לידים של זוגות לפני חתונה שמתעניינים בהשכרת רכבי יוקרה, משלם כדי לקבל פניות רלוונטיות, אבל בפועל אף אחד מהפונים שמתקשר אליו, לא רוצה לסגור עסקה.

עכשיו תשאל את עצמך למה זה קורה ולהלן התשובה: החברה שמכרה לאותו לקוח לידים בזול, לא השקיעה בפרסום בגוגל או פרסום בפייסבוק, אלא פשוט העלתה המון פוסטים שמציעים לזוגות לפני חתונה 'הצעה שאי אפשר לסרב לה לקראת היום הגדול'. כדי לדעת מה ההצעה נתבקשו הזוגות לכתוב בתגובה 'אני' ולהשאיר פרטים והנה איך הצליחה חברת הלידים להשיג מאות פונים באפס עבודה ולצערך הרב, גם באפס תוצאות.

גם פוסטים בנוסח 'כל מי שמשלם מעל 29 ₪ לחברת סלולר שירשום אני וכמה קווים יש לו', או 'כל מי שרוצה לקבל עמוד נחיתה מתנה לעסק שירשום אני ונחזור אליו' משמשים את חברות הלידים הרמאיות ומיותר לציין ש"פרסום" שכזה, הוא לא יותר מספאם. הפוסטים הללו גם לא מותאמים וגם שקריים ולכן הם לא שווים שקל, אפילו לא שבעה שקלים.

כדאי להיזהר ממחזור לידים

שיטה נוספת שמאפשרת לחברות מפוקפקות למכור לידים בזול, קשורה למחזור. כדי להשיג פניות של לקוחות פוטנציאליים, חשוב לפנות לאנשים שעונים על הקריטריונים של קהל היעד שהגדרת מראש וכמובן, הכרחי שאותם פונים יתעניינו במוצר ו/או השירות שאתה מציע בהווה.

נציין שאל לנו לבלבל בין לידים קרים לבין הטריק של מכירת לידים ממוחזרים. שכן, מי שמעוניין לרכוש לידים קרים יודע בדיוק למה הוא עושה את זה ומודע לכך שהוא משלם על לידים קרים. שזה אומר שהוא יודע מתי התקשרו לאותו פונה, למה הוא לא סגר וכך הלאה. לדוגמא, סוכני ביטוח לרוב מוכנים לשלם על לידים קרים, כיוון שאותו לקוח שסגר ביטוח לפני שנה עם סוכן אחר, בוודאות יצטרך לחדש את הביטוח שלו בשנה הבאה, מה שאומר שיכול להיות שהוא ירצה לבחור סוכן חדש.

לעומת זאת, אם לקוח מבקש לקבל לידים חמים של אנשים שמעוניינים לשפץ את הבית ומקבל פניות של כאלו שפנו אליהם בעבר וגרוע מכך, של אנשים שכבר סגרו עם חברת שיפוץ לפני מספר חודשים, אז מדובר בהפסד כספי מובהק. מעבר לזה שאין שום סיכוי שאותו אדם ירצה לשפץ את ביתו פעמיים בשנה, אתה מבזבז לו את הזמן, נתפס כספאמר, פוגע בתדמית העסקית שלך ומשלם כסף על לא כלום.

לשלם אבל לרוץ על מנת לקבל

ואם כבר בתשלומים עסקינן, אחת ממלכודות הלידים הנפוצות בישראל היא למכור את אותו ליד למספר לקוחות שונים. העוקץ הזה נפוץ בעיקר בתחום של פרסום לעורכי דין והשיטה שבזכותה, או אולי נכון יותר לומר באשמתה, העוקץ מצליח, היא שאותן חברות מנצלות את חוסר הידע של הלקוח. הן מציעות ללקוח שפנה אליהן וביקש למצוא דרכים לפרסם את משרד עורכי הדין בתקציב נמוך, "פשוט" לקנות לידים לא בלעדיים, כלומר שמוצעים למספר עורכי דין במקביל.

כשקונים לידים לעסק, במיוחד כשמדובר באנשים שזקוקים לשירותים של עורכי דין, אחד הדברים הכי פחות חכמים שאתה יכול לעשות לעצמך, הוא לקנות לידים לא בלעדיים. תאר לעצמך שאתה משלם כסף על ליד, אבל ברגע שהוא מגיע יש תחרות מי יהיה הראשון לתפוס אותו.

במקום להתקשר ללקוחות הפוטנציאליים שלך ברוגע, אתה צריך לרדוף אחריהם כמו איש מכירות סוג ז', בתקווה שעורכי הדין האחרים שקנו את אותו ליד לא יתקשרו לפניך. המרוץ הזה הוא מתיש ולא יעיל ואם אתה משלם על לידים אבל צריך להיות עם היד על הדופק כדי להיות הראשון שבאמת יקבל אותם, זה שווה ערך לבזבוז זמן וכסף. מה גם שאותו לקוח פוטנציאלי שמקבל טלפון מעורך דין בפעם השלישית או הרביעית, מרגיש שמטרטרים אותו ומציקים לו ואין טעם להסביר עד כמה לא מקצועי ולא רציני אתה נתפס בכל הסיפור.

ניסוח קלוקל של הסכם ההתקשרות

דרך נוספת ומוכרת שבאמצעותה חברות לידים מספקות ללקוחותיהן לידים בזול, קשורה לחוזה ההתקשרות. כשרוצים לקבל לידים איכותיים חייבים להגדיר מראש בצורה מדויקת מה נחשב ליד איכותי ולפלח את קהל היעד שרלוונטי אליך לפרטי פרטים. כלומר, אני רוצה לקבל פניות רק של אנשים שמתעניינים במוצר או שירות X, בטווח גילאים Y מאזור גאוגרפי Z. אם בהסכם בינך לבין החברה שמספקת לך פניות לא יהיה פירוט של האמור לעיל, סביר להניח שאכן תקבל יותר לידים, אבל לאו דווקא כאלו שמתאימים לך.

לדוגמא, אם יש לך מכון יופי באשדוד והחברה שמספקת לך לידים תפרסם את שירותיך לקהל יעד ללא מיקוד גאוגרפי, הסיכוי שתקבל פניות גם מאנשים בחדרה הוא גבוה. מיותר לציין שאף אחד מחדרה לא ייסע עד אשדוד בשביל מכון יופי וכך קורה שאתה אמנם מקבל הרבה לידים, אבל לא של אנשים מהאזור שלך. מה שאומר, של פונים לא רלוונטיים שלא באמת יגיעו אליך כדי לצרוך את שירותיך.

אם אתה רוצה לקבל פניות איכותיות, אתה חייב להגדיר מול החברה שמספקת לך את הפניות מה מבחינתך נחשב ליד, בדגש על גילאים ואזור גאוגרפי. כדי לקנות לידים בלי סיכונים ולשלם רק על תוצאות ולא על פונים שלעולם לא יהפכו ללקוחותיך, תברר איזה לידים תקבל. זאת כדי שלא תיפול בפח עם חברות שבאות לעשות עליך סיבוב, לעקוץ את הכסף שלך ולהשאיר אותך קירח, עם הרבה פניות, אבל בלי עסקאות.

קרא עודסגור
דרגו אותנו
| דירוגך () בוצע בהצלחה
דירוג ממוצע (5) | דירוגים (1)
5 stars - based on 1 reviews
פנה/י עכשיו אל המומחים לפרסום:
שם
טלפון
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

למה כדאי לך לקנות לידים?

WISEO הנה חברת הפרסום המקוון הוותיקה בישראל. בחברה צוות מומחים מיומן ומקצועי לפרסום ואנו מספקים לידים למאות בתי עסק, בכל זמן ובכל מקום בעולם.

אנחנו מתחייבים לספק לך רק פניות איכותיות של מתעניינים חדשים, שמחפשים בדיוק את מה שהעסק שלך מציע.

קניית לידים תסייע למכור הרבה יותר ולהגדיל את הרווחים בעסק בפרק זמן קצר יחסית. לא עוד קמפיינים וניסויים באפיקי פרסום משתנים. אצלנו כל בעל עסק יכול לקבל בדיוק את מה שהעסק שלו צריך בשביל לגדול - לידים ממוקדים.

אין אותיות קטנות ואין הפתעות: מוקד שירות הלקוחות שלנו זמין ונשמח להיפגש ולהציג בפניך הצעה ברורה וחד משמעית לרכישת חבילת לידים משתלמת!

למה כדאי לקנות לידים?
תשלום עבור פניות מהאתר

קניית לידים או פרסום

בכל חודש יותר ויותר בעלי עסקים בארץ ובעולם מגדילים את תקציבי הפרסום באינטרנט במטרה להגיע לקהל יעד ממוקד ולהגדיל הכנסות.

אנחנו מציעים לך את התוצר המוגמר של הפרסום - לידים. אתה כבעל עסק תקבל את הפניות של כל אותם גולשים שחיפשו בדיוק את מה שהעסק שלך מציע. אצלנו תשלם רק עבור התוצאות בפועל: לא עבור הפרסום, לא עבור המדיה ולא עבור העבודה השוטפת שלנו.

הניסיונות למצוא את אפיקי הפרסום הרלוונטיים לעסק ידרשו ממך הרבה זמן וכסף. WISEO מציעה לך את הדרך הקצרה והיעילה ביותר להצלחה, דרך שתעניק לך שקט נפשי וצמיחה כלכלית וודאית.

נתונים סטטיסטיים מלמדים כי מעל 96% מהלקוחות של חברת WISEO שבים וקונים לידים פעם אחר פעם. פנה אלינו כבר עכשיו וקבל הצעה אטרקטיבית לקניית לידים לעסק שלך.

תשלום עבור פניות מהאתר מכירת לידים לעסקים

התוצאות מדברות בעד עצמן

בכל חודש יותר בעלי עסקים מבינים שקניית לידים זו הדרך הנכונה להצלחה

מאות עסקים כבר קונים מאיתנו לידים בתקציב של מיליוני שקלים בכל שנה

אנו מתחייבים שתקבל רק לידים איכותיים שרלוונטיים למטרותיך העסקיות

תשלום רק עבור פניות בפועל חוסך לכל בעל עסק הרבה מאוד זמן וכסף

96% מלקוחותינו מדווחים על צמיחה עסקית מהירה בזכות קניית הלידים

מאות לקוחות לא טועים – קניית לידים לעסק שלך תביא תוצאות ומהר

התחייבות חתומה למכירת לידים לכל עסק
פנה/י לפגישה עם מומחה פרסום:
שם
טלפון
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

מבצע מיוחד!