מומחה לפרסום מחכה לך: 072-334-1000

מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

ניהול אפקטיבי של עמוד עסקי באינסטגרם

אינסטגרם היא רשת חברתית חינמית לשיתוף תמונות, הפועלת בעיקר באמצעות האפליקציה במובייל. אינסטגרם הגיחה לאוויר העולם הווירטואלי לפני שמונה שנים ונרכשה בשנת 2012 על ידי חברת פייסבוק. מאז ועד היום הצטרפו לאינסטגרם מעל 400 מיליון משתמשים פעילים והמספרים ממשיכים לטפס בכל יום שעובר.

בישראל גולשים 1.6 מיליון אנשים באינסטגרם, מתוכם מיליון באופן יומיומי. יתרה מכך, מחקרים מראים שאינסטגרם מהווה כלי פרסום אפקטיבי במיוחד לבעלי עסקים וההוכחה החיה ליעילותה, בין היתר, היא הנוכחות הדומיננטית שמפגינות בה החברות המצליחות בארץ ובעולם, לצד ההשפעה שיש לפרסום באינסטגרם על הגולשים.

סקר שנערך לאחרונה מעלה נתונים מעניינים בנוגע ליחס המשתמשים באינסטגרם לדפים עסקיים ולפרסומים שלהם. שליש מהנשאלים בסקר ענו שהם רואים את המותגים באינסטגרם כאמצעי מעולה למעקב אחר מוצרים ושירותים חדשים.

שליש תופסים את המותגים המפרסמים באינסטגרם כחדשניים יותר, 29% תופסים אותם כמשפיעים יותר ו-28% כרלוונטיים יותר. 33% אמרו שיש סיכוי גבוה שיעקבו אחרי מותג אם ייחשפו למודעות פרסום שלו באינסטגרם ו-29% העידו כי ייצרו קשר עם מותגים, אם אלו רלוונטיים עבורם.

עובדתית, עסקים קטנים וארגוני ענק משקיעים זמן וכסף בניהול עמוד עסקי באינסטגרם. המטרה של כל אותן חברות שמבססות נוכחות באינסטגרם ומעלות פוסטים על בסיס קבוע, היא להשיג כמה שיותר עוקבים, לזכות בחשיפה רחבה בפני קהל יעד רלוונטי ולייצר אינטראקציה עם אותם משתמשים, כזו שבשאיפה תגרום לגולשים בעתיד לצאת מכותלי אינסטגרם ולפנות אל העסק כדי לרכוש מוצר ו/או שירות.

אמנם, לפני שתרוץ לפזר את תקציב הפרסום על קמפיין ממומן, חשוב שתכיר את השלבים בדרך לניהול יעיל של העמוד וכמו כן, את השיטות החינמיות לקידום אורגני באינסטגרם.

אז מאיפה מתחילים?

בדיוק כמו אתר, עמוד עסקי בפייסבוק, חנות ווירטואלית או כל פלטפורמה אחרת לפרסום העסק, גם כאן כדאי מאוד לא לצאת לדרך לפני שתכננת אסטרטגיה שיווקית ברורה ומדויקת, הכוללת את המטרות העסקיות שלך, מחקר שוק מקיף אודות המתחרים, פילוח של קהל היעד והיכרות מעמיקה עם הזירה שאליה אתה צפוי להיכנס, זירה ווירטואלית שעיקרה הוא אימג'ים ואלמנטים וויזואליים, בשילוב פן טקסטואלי מינימאלי.

ככה אינסטגרם עובדת

כל פוסט מורכב מתוכן וויזואלי, תמונה או סרטון וכולל גם האשטאגים, שמופיעים בצורת # ולאחריה כיתוב מסוים. האשטאג הוא תגית והתגיות הן אלו שמסייעות להפיץ את התוכן ברחבי המדיה החברתית וכמו כן, מאפשרות לגולשים למצוא תוכן המופיע תחת תגיות כאלו ואחרות. לדוגמא, תמונה של נעלי עקב שתפורסם בעמוד עסקי של מותג ALDO לנעלי נשים, סביר להניח תכיל גם את התגיות ALDO #LadiesShoes #HighHeels# וכך הלאה.

עוקבים של המותג יחשפו לפוסט שעלה וגם גולשים שאינם עוקבים אחרי העמוד העסקי של ALDO יכולים להיחשף לפוסט, במידה ויחפשו תגיות המכילות ביטויים דוגמת נעלי עקב או נעלי נשים.

התוכן שעולה באינסטגרם ובפרט התוכן השיווקי, הרבה פחות בוטה מאשר תכנים מסחריים המתפרסמים בפלטפורמות אחרות. אנשים פרטיים ובעלי עסקים שמשתמשים באינסטגרם מעלים תמונות יפות, אוונגרדיות, יצירתיות, מופשטות, עם רעיונות פורצי גבולות זמן ומקום. מה שישפה מוכר והעוקבים שלך רוצים להיות חלק מהיופי ומהאסתטיקה שהמותג מייצר.

כל תמונה מספרת סיפור וכדי לבנות זהות ייחודית למותג שלך באינסטגרם, יש להגדיר את המטרות שלשמן מלכתחילה אתה מנהל עמוד עסקי.

האם מדובר בהעלאת מודעות למותג, הגברת מעורבות של לקוחות קיימים, הגעה לקהלי יעד חדשים, שיפור תדמית, קידום מוצר ו/או שירות, שיווק אירועים וכיוצא בזה. רק אחרי שתבין את כל אלו, תוכל לגבש קונספט וויזואלי יוצא דופן לעמוד שלך ולהעביר מסרים חזקים, מרתקים ומעוררי עניין.

קהל יעד צעיר ומתוחכם

בראש ובראשנה עליך להבין מי קהל היעד ששוהה באינסטגרם. נתונים מראים שטווח הגילאים הדומיננטי שם נע סביב 16-36 ואותם צעירים מהווים 90% מכלל המשתמשים, מה שאומר שכאשר אתה מעלה פוסטים בעמוד העסקי באינסטגרם, אתה למעשה פונה לנתח גילאים מאוד ספציפי מכלל קהל היעד של העסק.

הקהל הצעיר באינסטגרם מתוחכם וחסר סבלנות ולכן עליך להבין מה קהל היעד בגילאים הללו אוהב, מה מעניין אותו, מרגש, מסקרן, מעורר, מה מניע אותו לפעולה ובעצם, מה הדרך הטובה ביותר לפנות אליו, כך שהפניה שלך אכן תייצר מעורבות, שבאיפה תניב אינטראקציה בעמוד העסקי ומחוצה לו.

כדאי שתדע שפוסטים באינסטגרם מייצרים מעורבות בשיעור של 4.2%, שיעור גבוה מאוד ביחס למעורבות ברשתות חברתיות אחרות ולכן מעורבות היא אחד המפתחות המרכזיים להצלחה באינסטגרם.

על מתחרים ומשפיענים ברשת

כדאי מאוד להיכנס לעמודים של המתחרים ואף להפוך לעוקבים שלהם, זאת על מנת שתוכל להיות מעודכן בשיטות השיווק שבהם הם משתמשים, לבדוק אילו תמונות שלהם זוכות למעורבות רבה יותר ומה התכנים הפופולאריים בקרב קהל היעד של המתחרים, קהל שמן הסתם רלוונטי גם אליך.

בנוסף, רצוי לעקוב גם אחרי עמודי אינסטגרם של משפיענים, אושיות אינסטגרם שיש להם כמות עוקבים עצומה. המשפיענים באינסטגרם לרוב יהיו סלבס, דוגמנים/ות שחקנים/יות, שמפרסמים מוצרים בתשלום וכך למעשה הגולשים שעוקבים אחריהם נחשפים, כאילו כבדרך אגב, לאותו מותג.

אותם משפיענים נתפסים בתודעה הציבורית של הגולשים באינסטגרם כבעלי חיים נוצצים ומסגור המציאות הזה גורם לאלו שנחשפים לאותו פרסום סמוי ואלגנטי, לרצות להשיג חיים דומים לחיים של הסלבס המככבים בתמונות. כך קורה, שמעבר לחשיפה בממדים גדולים מאוד, גוברים הסיכויים שגולשים ירצו לרכוש את המוצר שלך בפועל, כדי להתחקות ולו במעט אחר החיים של המשפיענים ברשת.

חיבור בין העסק לעולם האינסטגרם

עליך ליצור את החיבור בין אינסטגרם לבין העסק. באינסטגרם העסק הופך למותג ובעמוד העסקי של המותג חייב להיות קשר קוהרנטי וחכם בין הפן הוויזואלי לפן הטקסטואלי. זה אומר בפועל חיבור בין התוכן הוויזואלי שאתה מעלה לבין ההאשטאגים שאתה מוסיף. תיוג נכון יגרום לחשיפה רחבה של הפוסט ונושא התגיות חייב להיות חלק מהאסטרטגיה של העסק.

כמו כן, במידת ותרצה, ניתן להוסיף לצד התמונה או הסרטון לא רק תגיות אלא גם כיתוב. ישנה מגבלה של 2,200 תווים לכל פוסט, כאשר הכיתוב הוא תוספת אפשרית אך לא הכרחית, שיכולה להפוך לחלק מהסיפור שהתמונה ובעצם המותג, מספר.

שים לב, שזו לא חוכמה לזרוק סתם תמונות יפות לחלל הווירטואלי, אלא צריך לבנות קו עיצובי ברור ואחיד. כשנכנסים לעמוד רואים את כל התמונות ולכן הקשר בין תמונה לתמונה חשוב במיוחד. יש להקפיד על קומפוזיציה נכונה בכל תמונה, שזה אומר איזון בין חלל לאובייקט המצולם, שימוש בצבעים שמשתלבים ויוצרים הרמוניה ובגדול להקפיד על סגנון אסתטי, נקי ועקבי. זאת משום שהאופן שבו העמוד נתפס מבחינה וויזואלית משפיע מאוד על העסק.

אם העסק נראה טוב באינסטגרם, הוא יקבל אצל הגולשים נקודות זכות שיבואו לידי ביטוי גם במעורבות פעילה בפוסטים שלך וגם מחוץ לאינסטגרם. הגולשים שאהבו את העמוד שלך ברשת, יגיעו לחנות הפיזית ו/או ירכשו מוצרים שלך דרך האינטרנט, יצלמו את עצמם עם המוצר, יעלו לעמוד הפרטי שלהם ויתייגו את השם של העסק שלך, מה שיאפשר לך ליהנות מחשיפה ללא עלות בפני גולשים נוספים וממיתוג חיובי ואמין באינסטגרם.

עוד חשוב שתדע, שלרוב, אלא אם מדובר על תחומים מאוד וויזואלים כמו אופנה, אינסטגרם לא מביאה לקוחות שרוכשים באופן ישיר, אלא מייצרת קהל אוהדים שחלקם גם הופכים ללקוחות מחוץ לאינסטגרם בהמשך.

עבודה שוטפת וקבועה

כדי ליהנות מעמוד עסקי באינסטגרם שבאמת מניב תוצאות, עליך להכיר את אינסטגרם מקרוב ולהשקיע זמן ומשאבים בניהול וקידום העמוד, הן באופן אורגני והן בהמשך באופן ממומן. זאת כדי שתשיג מהשימוש באינסטגרם את המטרות שלשמן מלכתחילה פתחת את העמוד שלך ובכלל זאת: חשיפה לקהלי יעד מגוונים ורלוונטיים, שיפור תדמית עסקית, העלאת מודעות למותג, אינטראקציה עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים ועוד כהנה וכהנה.

חשוב לציין, שמדי יום עולות יותר מ-25,400,000 תמונות חדשות לאינסטגרם ובכל דקה מתפרסמים 46,200 פוסטים חדשים.

על מנת שתצליח להישאר בתודעה בין המוני המפרסמים, אתה מוכרח להעלות עדכונים ולהפגין נוכחות קבועה אבל לא מטרידה, כזו שתגרום לכמה שיותר גולשים להפוך לעוקבים, תיצור באז סביב העמוד ותביא למעורבות בפוסטים שלך, מעורבות חיונית ובעלת השפעה מכרעת על קידום העמוד העסקי באינסטגרם.

לרתום את המשפיענים לעסק

דרך שהוכחה כיעילה ואשר מהווה כלי שכיח לפרסום עסקים באינסטגרם, כפי שהוזכר לעיל על קצה המזלג, היא להשתמש במשפיענים לטובת פרסום המוצרים ו/או השירותים שלך. אותן אושיות אינסטגרם מפרסמות עסקים על בסיס קבוע, בתמורה להטבות מהעסק ולעיתים אף תשלום.

המשפיענים מצטלמים עם המוצר, מעלים את התמונה בדף שלהם וגורמים לעוקבים להאמין שהם אכן משתמשים במוצר או לפחות מאמינים ביעילותו. מובילי הדעה ברשת משפיעים על דעת הקהל ומצליחים לייצר סביב אותו מותג שפרסמו הילה נוצצת ונחשקת, כזו שמדרבנת את הגולשים להשתוקק למה שאותו עסק מציע וגם לרכוש את המוצרים בפרקטיקה.

להעלות תמונות טובות ומקוריות

כפי שכבר נאמר, הפוסטים באינסטגרם חייבים להכיל תמונות או סרטוני ווידאו וכדאי מאוד שכל תמונה תעביר מסר שישתלב עם הסיפור הכללי של המותג באינסטגרם. מומלץ לשלב בין תמונות אינפורמטיביות לתמונות אווירה, בין תמונות שקשורות באופן ישיר לשירותים ו/או מוצרים שהעסק מציע לבין תמונות משעשעות, מרגשות, יפות וכך הלאה.

קיימים גם פילטרים שמייפים את התמונות. הפילטרים יוצרים מסגור מציאות, לא בהכרח אמין, שגורם לגולשים שנחשפים לפוסטים לרגשות חיוביים כלפי המותג וזה תקף מן הסתם, גם בהקשר תמונות של סלבס עם המוצר.

כך או כך, מה שיפה מוכר והכלל הזה תקף במיוחד כשמדובר על תוכן וויזואלי באינסטגרם. הגולשים יתעכבו על תמונה מקורית, יפה, עם חשיבה מחוץ לקופסא, שתפסה את עיניהם ולכן ככל שהתמונות שתבחר להעלות בעמוד שלך יהיו יותר יפות ומעוררות עניין ובמקביל ככל שהתגיות יהיו רלוונטיות והכיתוב שתבחר להוסיף, אם תבחר, יהיה מותאם למסר שאתה מעוניין להעביר, כך יגברו הסיכויים שהפוסטים שלך יתפסו את תשומת הלב של הגולשים.

להשתמש בתגיות ולוקיישנים

שימוש נכון בתגיות באינסטגרם מסייע לחשוף את התמונות שאתה מעלה ליותר גולשים. אם לדוגמא יש לך עסק לקידום אתרים באינטרנט ואתה מעלה תמונת נוף מחוץ למשרד שלך בתל אביב בהקשר של פרסום בפייסבוק ומבצע האשטאג Tel-Aviv #Facebook #Seo#, כל מי שיחפש את התגית Tel-Aviv#, שלאו דווקא קשורה לתחום הספציפי של עסק לקידום אתרים, עשוי להיחשף גם לפוסט שלך.

אנשים שחיפשו את התגיות לעיל, לא בהכרח ראו את העסק שלך קודם ועכשיו הם נחשפים אליו בזכות התגיות.

כדאי שתדע שרצוי מאוד להשתמש בתגיות עדכניות, הכוללות התייחסות לימות השבוע, מועדים וחגים ולנצל לטובתך את מה שחם ומדובר, כלומר, להשתמש באירועים תקשורתיים אקטואליים שקורים כאן ועכשיו כדי להפוך את הפוסטים שלך ליותר רלוונטיים.

אגב, מותר להשתמש במקסימום 30 תגיות בכל פוסט ובכל אופן, חייבת להיות קוהרנטיות בין התמונה לבין התגית. התגיות צריכות להיות קשורות לתוכן התמונה או הסרטון ו/או הכיתוב. בנוסף, מומלץ לתייג לוקיישנים וכן משתמשים או עמודים עסקיים אחרים שקשורים לפוסט, כדי להגביר עניין, חשיפה ומעורבות.

תחרויות צילום

תחרויות צילום נושאות פרסים מהוות כלי קידום אורגני מצוין באינסטגרם. חברות ענק משתמשות בשיטה הזו בתדירות גבוהה ונראה שגם עסקים קטנים, אשר מציעים לעוקבים להעלות תמונות בתחום מסוים ולתייג את שם העסק בתמורה לפרס כלשהו, זוכים במעורבות גבוהה וחשיפה רחבה.

אנשים אוהבים לצלם ולהצטלם, הם שמחים להיחשף ברשת ובמיוחד אם החשיפה הזו עשויה להיות כרוכה גם במתנות בעלות ערך כספי. על כן, מותג שמציע תחרויות צילום, בעצם מנצל לטובתו את הפלטפורמה החברתית, הדוגלת בשיתוף תוכן וויזואלי יפה ובכך מייצר עוד תוכן יפה באינסטגרם, תוכן שמשרת את מטרותיו העסקיות נאמנה.

לשתף תוכן מאינסטגרם ברשת

שיתוף תוכן ברשת מסייע לבעלי עסקים לקדם את עצמם ללא עלויות נוספות ועל כן יש לשתף את הפוסטים שאתה מעלה באינסטגרם גם במקומות נוספים, בדיוק כמו שמשתפים בעמוד העסקי בפייסבוק לינקים לכתבות מהאתר שלך וכך הלאה. שיתוף תוכן מאינסטגרם החוצה יחשוף את המותג שלך לעוד ועוד אנשים, שבשאיפה בבוא העת גם יהפכו ללקוחות.

מעורבות באינסטגרם

ככל שהאינטראקציה שלך עם אנשים מהתחום שבו אתה עוסק תהיה גדולה יותר, כך המשוב כלפיך יהיה מסיבי יותר. הכוונה היא להגיב על תמונות של מתחרים שקשורות בתחום עיסוקך, לבדוק מי עוד הגיב על אותן תמונות, להיכנס לפרופיל שלו ולהגיב גם שם.

סביר שאנשים שהגיבו בעמודים של המתחרים, הם כאלו שתחום העיסוק שלך רלוונטי עבורם ועל כן הם יכולים להתעניין גם בך. המעורבות הזו בעצם חושפת את העמוד העסקי שלך לעוד ועוד אנשים ברשת.

כל מי שתגיב אצלו, כמעט תמיד ייכנס לבדוק מי אתה וכך בתקווה, גם יהפוך לעוקב שלך. ההיכרות עם אנשים בעלי תחומי עניין אשר משותפים לך ולעסק שלך, מובילה למצב שבו העסק ואתה הופכים להיות חלק ממעגל ווירטואלי, מעגל של שיתוף תכנים וויזואליים, המאפשר לכולם להיות בתקשורת תמידית.

תמונה אחת שווה הרבה יותר מאלף מילים!

מעבר לטיפים שהוזכרו לעיל, יש לבצע אופטימיזציה לעמוד העסקי באינסטגרם כל העת. זה אומר לעקוב אחרי ביצועים של פוסטים, כמה גולשים נחשפו אליך, כמה עוקבים נוספו, איזה תוכן מעודד מעורבות רבה יותר, אילו תגובות קיבלת על הפוסטים וכמו כן להגיב על תגובות של גולשים שהתעניינו בך, לבחון היכן מתויג העסק שלך, באילו הקשרים ולמה, לברר מה אומרים על המותג שלך ברשת ואיך אתה יכול לזכות בתגובות אוהדות ומעורבות רבה יותר.

בשורה התחתונה, הגולשים באינסטגרם מחפשים ריגושים זמינים ואופן קבלת ההחלטות שלהם מהיר במיוחד. אם תקפיד לעקוב אחר הטיפים שהוזכרו בכתבה ותצליח לעניין, לרגש ולתפוס את תשומת ליבם של הגולשים על ידי תמונות אטרקטיביות ורלוונטיות לתחומך, בוודאות תוכל לשפר את התמורה שאתה מקבל מהעמוד העסקי שלך באינסטגרם.

משם הדרך ליותר עוקבים, לייקים, תגובות ועוקבים תיפתח לרווחה ואתה תוכל להמשיך ולשכלל את העמוד שלך, גם באמצעות טכניקות נוספות לקידום וכן על ידי פרסום ממומן באינסטגרם. זו הדרך לשפר את הנוכחות של המותג באינסטגרם, להביא לידי ביטוי את ערכי המותג באמצעות התוכן שאתה משתף ולהגשים מטרות עסקיות במציאות הווירטואלית וגם בחיים האמיתיים.

קרא עודסגור
דרגו אותנו
| דירוגך () בוצע בהצלחה
דירוג ממוצע (5) | דירוגים (2)
5 stars - based on 2 reviews
פנה/י עכשיו אל המומחים לפרסום:
שם
טלפון
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

למה כדאי לך לפרסם איתנו?

WISEO הנה חברת הפרסום לעסקים הוותיקה בישראל. בחברה צוות מומחים מיומן ומקצועי לפרסום בפייסבוק ואנו מספקים שירותי פרסום למאות בתי עסק, שמקבלים בכל יום הרבה פניות של לקוחות חדשים.

אנחנו ננהל עבורך קמפיין פרסום בפייסבוק שיתאים בדיוק לתקציב ולצרכים של העסק שלך, במטרה להביא תוצאות מהירות ולהגשים מטרות עסקיות. הפרסום בפייסבוק יחשוף את העסק שלך לקהל יעד ממוקד על מנת שלא תפספס אף לקוח פוטנציאלי.

הרעיון שמוביל אותנו הוא פרסום חכם ומותאם בפייסבוק ותשלום רק לפי תוצאות. צוות המפרסמים המנצח שלנו מתמחה בניהול עמודי תדמית עסקיים בפייסבוק של מיטב העסקים המובילים בארץ ובעולם ומורכב מכוח אדם ברמה אנושית גבוהה.

אנו רואים את הצלחתך בראש סדר העדיפויות תמיד ומבטיחים ללוות אותך באחריות ובמקצועית. מוקד שירות הלקוחות שלנו זמין ונשמח להיפגש ולהציג את מגוון הדרכים שפרושות לפניך בדרך להצלחה בפרסום בפייסבוק!

למה כדאי לך לפרסם בפייסבוק. wiseo.
מה יצא לך מהפרסום ברשת החברתית. wiseo.

מה יצא לך מהפרסום בפייסבוק?

מעל 3,000,000 ישראלים גולשים בפייסבוק מידי יום והסטטיסטיקה מלמדת כי בכל חודש יותר ויותר בעלי עסקים בארץ ובעולם מגדילים את תקציבי הפרסום ברשת החברתית הגדולה בעולם, בעיקר בשל היכולת להתמקד בקהל יעד ספציפי שמתאים בדיוק לצרכים של העסק שלך.

המומחים שלנו לפרסום בפייסבוק יודעים מה באמת עובד ומבטיחים כי גם העסק שלך יזכה לחשיפה ממוקדת בפני קהל יעד מפולח – על ידי ניהול עמוד עסקי ופרסום מדויק, מוכוון ובתקציב ריאלי. אנו מבצעים בכל קמפיין מעקב, בקרה וניתור בזמן אמת, מה שמאפשר שליטה מלאה על הפרסום.

נתונים סטטיסטיים מלמדים כי מעל 93% מהלקוחות של חברת WISEO דיווחו על צמיחה בהכנסותיהם תקופה קצרה לאחר שהחלו לפרסם בפייסבוק וזאת בדיוק הסיבה שאסור לך לפספס את ההצעה המשתלמת שלנו.

פנה אלינו כבר עכשיו וקבל הצעה אטרקטיבית ותכנית מפורטת ומדויקת לפרסום העסק שלך בפייסבוק ללא כל התחייבות ותזכה ליהנות מהשקעה נכונה ובטוחה של הכסף שלך, מתשואות כלכליות גבוהות ומשגוג עסקי ארוך טווח.

הפרסום בפייסבוק מביא תוצאות מעולות. wiseo. הפרסום בפייסבוק מביא תוצאות מעולות. wiseo.

התוצאות מדברות בעד עצמן

בכל חודש יותר בעלי עסקים בוחרים להגדיל את תקציבי הפרסום בפייסבוק

אנו מנהלים מאות חשבונות פרסום בפייסבוק בתקציב של מיליוני שקלים בשנה

93% מלקוחותינו מדווחים על צמיחה עסקית מהירה בזכות הפרסום בפייסבוק

הביצועים של הפרסומות בפייסבוק עולים על אלו של שאר הפרסומות ברשת

אנחנו נציג את הפרסום שלך בפייסבוק רק בפני קהל יעד מפולח על פי צרכיך

מאות לקוחות לא טועים – הפרסום בפייסבוק יביא לך תוצאות מספקות ומהר

תוצאות הפרסום בפייסבוק יפתיעו אותך לטובה. wiseo.
פנה/י לפגישה עם מומחה פרסום:
שם
טלפון
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

מבצע מיוחד!