מומחה לפרסום מחכה לך: 072-334-1000

מבצע מיוחד לעסקים לכבוד הקיץ!

מבצע מיוחד לעסקים לכבוד הקיץ!

איך האתר שלך מרגיש לגולש/ת? סודות חוויית המשתמש

עד כמה רחוק כדאי ללכת בתכנון חוויית המשתמש באתר שלך? האם להיות כמו כולם או לשבור את הכללים בחדשנות פורצת דרך? איך מתכננים חוויית משתמש אופטימלית באתר או אפליקציה? מה אפשר לעשות בשביל לשדרג את המצב הקיים?

בסקירה שלפניך ננסה לתת הסבר נגיש וברור לשאלות אלה ונסביר את הכלים הבסיסיים שחשוב לתת עליהם את הדעת על מנת להיטיב ככל שניתן עם חוויית המשתמש שאנחנו מציעים למשתמשים.

חוויית משתמש User Experience או בקיצור UX זו החוויה שהמשתמש חווה בזמן שהוא מגיע ומבצע פעולות באתר, באפליקציה, בתוכנה או בכל מערכת דיגיטלית אחרת. החווייה שעובר המשתמש מתגבשת בהתאם למספר רב של חלקים, שאמורים להתחבר יחדיו בצורה אופטימלית ולהשאיר טעם טוב. טעם של עוד. זיכרון חיובי.

כל גולש או משתמש שישאל שאלות מכוונת לגבי חוויית השימוש שלו באפליקציה, חנות מקוונת או מערכת CRM ידע להשיב בקלות ולמעשה להסביר את החווייה האישית שעבר בצורה טובה ומעניינת. המטרה שלנו הנה ליצור את החוויה האופטימלית, תוך התבססות על הבנה מעמיקה של קהל היעד אליו אנחנו מכוונים.

לצורך הדיון וההסברים נתייחס לחוויית משתמש באתר מכירות, אבל זה כמובן תקף גם לגבי יתר המערכות הטכנולוגיות הווירטואליות שבהן משתמשים אנשים.

המושג UX זכה ללא מעט פרשנויות ונדמה כי למרות שגובשו כללים ברורים שמגדירים ממה מושפעת חוויית המשתמש, עדיין הרבה בעלי עסקים מתקשים במלאכה ומרגישים מבולבלים ולא בכדי.

חשוב להבין שחוויית משתמש היא לא זבנג וגמרנו, אלא תהליך שלם של מוצר או שירות, אשר מורכב ממשתנים רבים.

אותו תהליך דורש תכנון, מחשבה, השקעה ופיתוח תמידי וכדי להצליח לייצר UX אופטימלית, עליך להבין שמעל לכל עומדת התחושה הסובייקטיבית של המשתמש, לאחר שיצר אינטראקציה ראשונית עם העסק שלך לדוגמא, חיפש את שם העסק בגוגל וקרא המלצות, הגיע לאתר שלך, ביקר בעמוד הפייסבוק העסקי שלך וכדומה.

מכאן נובע, שלא משנה באילו אופנים תבחר לפעול על מנת להפוך את חוויית המשתמש לחיובית, אתה מוכרח לראות בראש סדר העדיפויות את טובתו של הלקוח הפוטנציאלי שלך.

כדי לעשות סדר בין כל הרעשים, ריכזנו עבורך רשימת כללים מורחבת, שתסייע לך להבין לעומק ממה מושפעת חוויית המשתמש ואיך גם אתה יכול להצליח להפוך את ה-UX באתר שלך לחווייה מצוינת.

פרמטרים אובייקטיבים ב-UX שלא משתנים

שימושי – גורם ראשון שמשפיע על ה-UX הוא עד כמה האתר שלך שימושי ובפרט עד כמה ממשק המשתמש, UI, קל לתפעול. הכוונה היא עד כמה פשוט לחפש מידע, להגיע אליו, לעשות שימוש בטפסים ועוד.

לדוגמא עד כמה פשוט להשאיר פרטים ליצירת קשר, או במילים אחרות, עד כמה ממשק המשתמש באתר שלך מונגש לבני אדם ומתורגם בצורה קלה לתפעול לגולש הפשוט, שאינו משתמש מתקדם.

נוח – האם קל להתמצא ולעבור מעמוד לעמוד באתר שלך והאם הארכיטקטורה בנויה בצורה נכונה ומותאמת לדרך שבה הגולש חושב ומחפש מידע. הנוחות הזו צריכה לבוא לידי ביטוי במבנה של התפריטים, סרגלי הניווט, אפשרויות החיפוש, מעבר בין אזורים באתר, המיקרו קופי בצמתי קבלת ההחלטות ובכל אזור שאמור להכווין את הגולש ממקום למקום, כדי שיוכל לבצע פעולות בפשטות.

יפה – עד כמה האתר שלך אסתטי ונעים למראה, אילו בחירות צבעים עשית, באיזה תמונות השתמשת ובאיזה פונטים, מה המרחקים בין אלמנט עיצובי כזה לאחר והאם אותן בחירות אכן משרתות את המטרות שאתה רוצה להשיג, משמע יוצרות רגשות חיוביים בקרב הגולשים שרואים את האתר - קהל היעד שלך.

מותאם – עמודי הנחיתה באתר שלך חייבת להתקיים קוהרנטיות בין השפה הטקסטואלית והוויזואלית לבין צרכי קהל היעד והמסרים שאתה רוצה להעביר. ככל שתכיר טוב יותר את הצרכים המדוייקים של קהל היעד אליו אתה פונה, כך יהיה לך קל יותר לספק לגולשים מענה מדוייק, מקיף ושימושי, כזה שיציע תשובות ופתרונות לכל השאלות שהובילו את הגולש להגיע אליך מלכתחילה.

אמינות – אנשים מאד נרתעים מחוסר אמינות ועל כן המידע שאתה מעביר לגולשים באתר שלך וגם בפרסומים ברחבי הרשת, מוכרח להיות אמין. אתה לא יכול להבטיח משהו אחד ובפועל להציע משהו אחר, ואתה לא יכול להציע שתי הצעות מקבילות שאינן שוות ערך. כלל זה תקף לדוגמא לגבי מחירים, אחריות ואיכות המוצרים והשירותים שלך.

אמינות משחקת תפקיד מרכזי בחוויית המשתמש ומהווה גורם משמעותי בהליך הסרת ההתנגדויות, בדרך ליצירת הקשר המיוחלת. ככל שהגולשים ירגישו שיש להם על מי לסמוך, אתה והעסק שלך תתפסו בעיניהם כרציניים ומקצועיים יותר ומכאן הדרך לאינטראקציה חיובית נפתחת לרווחה.

חדשני – המידע באתר שלך חייב להיות מעודכן. עליך להעלות באופן קבוע תוכן איכותי ומניע לפעולה, לשנות תכנים קיימים בהתאם להתפתחויות שמתרחשות בתחומך, דוגמת מוצרים שהושקו או שירותים חדשים ולהקפיד לעדכן מאמרים, מבצעים, קטלוגים וכיוצא בזה, בהתאם לתאריכים ולמצב השוק.

יש לוודא שהתוכן שאתה מציע לגולשים יהיה רלוונטי ויתרה מכך, מעבר להיבט החדשנות, שים לב שהחידושים הללו אכן מספקים לגולש ערך מוסף אמיתי. גולשים שירגישו שהם הגיעו לעסק "שנמצא בעניינים" בוודאות ימצאו באותו עסק יותר עניין.

נגיש – אם נכה יגיע לחנות והיא לא תהיה מונגשת לנכים, הוא לא יוכל להיכנס ואתה תפספס לקוח. אותו הדבר כשמדובר על האתר שלך: אם האתר לא יהיה רספונסיבי, משמע כזה שמתאים את עצמו לכל סוג מכשירים מהם אנשים גולשים באינטרנט, אותו לקוח פוטנציאלי שכבר הגיע אליך, לא יוכל לצפות בתכנים בנוחות.

המשמעות היא שחוויית המשתמש שלו תיפגע, מה שכנראה יגרום לו לעזוב ולוותר לפני שבכלל בדק מה אתה מציע.

מעבר למה שכולם גם ככה עושים...

מעבר לכללים האובייקטיבים והמוסכמים שיש למלא, חוויית המשתמש, כמו גם התוכן באתר ויתר הגורמים שמשפיעים על איכותו, נמדדת ביחס למתחרים באותו תחום עיסוק.

לפני המוצרים, השירותים והמחירים, נבחנת חוויית המשתמש באתר שמייצג את העסק שלך והשאלה איננה רק האם חוויית המשתמש טובה, אלא האם החוויה יותר טובה מזו של המתחרים.

כדי להיות יותר טוב מכולם יש ליישם את כל הפרמטרים המוסכמים שמשפיעים על חוויית המשתמש ובמקביל למצוא דרכים יצירתיות לבדל את עצמך מהיתר. בעל עסק שרוצה ליצור חוויית משתמש יוצאת דופן, לא בהכרח צריך לשנות את הכללים, ברוב המקרים ההפך הוא הנכון.

יצירת בידול בדרך ששוברת את המוסכמות עלולה להזיק לתדמית של העסק שלך וליצור בקרב קהל לקוחותיך הפוטנציאליים אנטגוניזם.

על כן, עליך להכיר את הצרכים של קהל היעד בצורה הטובה ביותר ולא לנסות לעשות שינויים מהפכניים שעלולים להרתיע.

היכרות מעמיקה עם הצרכים של לקוחותיך הפוטנציאליים והקדשת מלוא תשומת הלב כדי לספק אותם, היא הדרך הנכונה ליצור בידול. מי שיבין טוב יותר מה קהל היעד רוצה ויצליח ליישם את חוויית המשתמש באופן מיטבי, יזכה ב-UX מעולה.

החוכמה היא ליצור חוויה ששומרת על הכללים ועם זאת, מעבירה לגולשים משהו אחר, נוח, שימושי ומרגש יותר.

ניקח לדוגמא, אתר שמציע כרטיסי טיסה וחבילות לחו"ל. הצרכים של קהל היעד שמחפש טיסות הם זהים. כולם רוצים למצוא טיסה בתאריכים רלוונטיים, במחיר זול ובשאיפה עם כמה שפחות עצירות בדרך, אם בכלל.

התהליך המחשבתי שקהל היעד עובר הוא אותו תהליך ועל כן, סביר להניח שהדרך להשלים את אותו תהליך, היא כנראה אותה דרך. אמנם, לצד המסלול הידוע הזה באפשרותך למצוא שיטות שונות שיהפכו את הדיאלוג בינך לבין הלקוח הפוטנציאלי ליותר מהיר, קל, נעים וייחודי.

אתה יכול ליצור ממשק משתמש נוח יותר, לעצב יפה יותר, לשזור מיקרו קופי מקורי יותר, לשלב סרטונים, תמונות ומבצעים עדכניים...

בקיצור, לעשות את הכל הרבה יותר טוב מכולם, כך שאותו גולש שביקר אצלך (וללא צל של ספק גם אצל המתחרים שלך) ירגיש שהחוויה שאתה מציע, לצד השירות המשתלם והאדיב, היא החוויה הטובה ביותר, מה שיוביל אותו לכדי העדפה ברורה: לבחור לרכוש את כרטיס הטיסה שלו רק דרכך.

אנשים אוהבים לקנות חוויות – תמכור להם את החוויה!

UX היא המהות של המוצר ו/או השירות. בעידן שלנו אנשים לא בהכרח קונים כי הם צריכים ויתרה מכך, הבחירה שלהם דרך מי לקנות, לאו דווקא מושפעת רק מהמחיר והאיכות.

אנשים רוצים לקנות חוויה ייחודית, הם מחפשים ערך מוסף ואתה כבעל עסק מוכרח להבין שבראש ובראשונה, מה שאתה מוכר הוא חוויות.

בשורה התחתונה, יותר גולשים יבחרו לקנות אצלך ולא אצל המתחרים, אם החוויה שתציע באתר או באפליקציה שלך תהיה יותר אטרקטיבית והמשוואה הזו פשוטה מאוד: ככל שחוויית המשתמש באתרך טובה יותר יהיו לך יותר לקוחות.

קרא עודסגור
דרגו אותנו
| דירוגך () בוצע בהצלחה
דירוג ממוצע (5) | דירוגים (4)
5 stars - based on 4 reviews
פנה/י עכשיו אל המומחים לפרסום:
שם
טלפון
*מבצע מיוחד לעסקים לכבוד הקיץ!
*מבצע מיוחד לעסקים לכבוד הקיץ!

למה כדאי לך לשווק את העסק באינטרנט?

WISEO הנה חברת הפרסום לעסקים הוותיקה בישראל. בחברה צוות מומחים מיומן ומקצועי לשיווק עסקים ואנו מספקים שירותי שיווק למאות בתי עסק, שמקבלים בכל יום הרבה פניות של לקוחות חדשים.

אנחנו ננהל עבורך קמפיין שיווק באינטרנט שיתאים בדיוק לתקציב ולצרכים של העסק שלך, במטרה להביא תוצאות מהירות ולהגשים מטרות עסקיות. תהליך השיווק באינטרנט יחשוף את העסק שלך לקהל יעד ממוקד על מנת שלא תפספס אף לקוח פוטנציאלי.

הרעיון שמוביל אותנו הוא שיווק חכם ומותאם ותשלום רק לפי תוצאות. צוות המפרסמים המנצח שלנו מתמחה בניהול תקציבי שיווק באינטרנט של מיטב העסקים המובילים בארץ ובעולם ומורכב מכוח אדם ברמה אנושית גבוהה.

אנו רואים את הצלחתך בראש סדר העדיפויות תמיד ומבטיחים ללוות אותך באחריות ובמקצועית. מוקד שירות הלקוחות שלנו זמין ונשמח להיפגש ולהציג את מגוון הדרכים שפרושות לפניך בדרך להצלחה בשיווק העסק!

למה כדאי לך לשווק את העסק עם המומחים שלנו? wiseo.
מה יצא לך מהשיווק באינטרנט? wiseo.
שיווק מקצועי מביא תוצאות והרבה לקוחות חדשים. wiseo.

מה יצא לך משיווק באינטרנט?

הסטטיסטיקה מלמדת כי בכל חודש יותר ויותר בעלי עסקים בארץ ובעולם מגדילים את תקציבי השיווק באינטרנט, בעיקר בשל היכולת להתמקד בקהל יעד ספציפי שמתאים בדיוק לצרכים של העסק שלך.

המומחים שלנו לשיווק באינטרנט יודעים מה באמת עובד ומבטיחים כי גם העסק שלך יזכה לחשיפה ממוקדת בפני קהל יעד מפולח ומוכוון מטרה - מה שיביא לך יותר ויותר תוצאות בכל חודש. אנו מבצעים בכל קמפיין מעקב, בקרה וניתור בזמן אמת, מה שמאפשר שליטה מלאה על השיווק.

נתונים סטטיסטיים מלמדים כי מעל 93% מהלקוחות של חברת WISEO דיווחו על צמיחה בהכנסותיהם תקופה קצרה לאחר שהחלו בשיווק העסק וזאת בדיוק הסיבה שאסור לך לפספס את ההצעה המשתלמת שלנו.

פנה אלינו כבר עכשיו וקבל הצעה אטרקטיבית ותכנית מפורטת ומדויקת לשיווק העסק שלך באינטרנט ללא כל התחייבות ותזכה ליהנות מהשקעה נכונה ובטוחה של הכסף שלך, מתשואות כלכליות גבוהות ומשגוג עסקי ארוך טווח.

שיווק מקצועי מביא תוצאות והרבה לקוחות חדשים. wiseo. שיווק מקצועי מביא תוצאות והרבה לקוחות חדשים. wiseo.

התוצאות מדברות בעד עצמן

בכל חודש יותר בעלי עסקים בוחרים להגדיל את תקציבי השיווק באינטרנט

אנו מנהלים את השיווק של מאות עסקים בתקציב של מיליוני שקלים בשנה

93% מלקוחותינו מדווחים על צמיחה עסקית מהירה בזכות השיווק הממוקד

שיווק דיגיטלי מביא תוצאות והחזר כספי חסר תקדים ביחס להשקעה (ROI)

אנחנו נמקד את שיווק העסק שלך באינטרנט לקהל יעד מפולח על פי צרכיך

מאות לקוחות לא טועים – כדאי גם לך לשווק בשיטת תשלום לפי תוצאות

תוצאות השיווק המקוון יפתיעו גם אותך לטובה. wiseo.
פנה/י לפגישה עם מומחה לשיווק:
שם
טלפון
*מבצע מיוחד לעסקים לכבוד הקיץ!
*מבצע מיוחד לעסקים לכבוד הקיץ!

מבצע מיוחד!