מומחה לפרסום מחכה לך: 072-334-1000

מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

כל הסודות לכתיבת תוכן איכותי ומנצח

רבים טועים לחשוב, שיצירת תוכן איכותי באינטרנט תלויה ביכולת שלנו לגרום לגוגל לאהוב את התוכן שכתבנו. פה הטעות, לגוגל אין רגשות.
הוא לא אוהב ולא שונא את מה שאתה כותב, אלא הוא בוחן מה אנחנו, אנשים, אוהבים. גוגל עובד עם מערכת בינה מלאכותית, שבאמצעותה הוא יכול לבחון אילו תכנים זוכים לאהדה ואילו פחות.
המושג של תוכן איכותי הוא מושג יחסי. מה זה אומר? זה אומר שגוגל בוחן את מה שכתבת בהשוואה לתכנים אחרים שעוסקים באותו נושא. האיכות נקבעת ביחס לאיכותן של הכתבות האחרות, בכל אתר שגוגל סרק ובכל שפה אחרת.
כשנתייחס למושג של תוכן איכותי, חשוב לזכור שמדובר על איכות באופן יחסי.
ריכזנו עבורך תשעה כללים חשובים, שמשפיעים על איכותו של התוכן ויכולים לגרום לקורא, לא לגוגל, לאהוב את מה שכתבת. אם הקוראים יאהבו את מה שכתבת, גם גוגל ידע מזה ולך יהיה יותר קל להתקדם אל עבר ראש הרשימה במנוע החיפוש.

1. הפתיח יכריע אם נמשיך לקרוא

כשאתה פוגש מישהו לראשונה, הרושם הראשוני הוא המרכיב החשוב ביותר בהחלטה האם תרצה להמשיך לדבר עם אותו אדם או לא וכך גם בבכל הנוגע לתוכן.
הרושם ראשוני הוא שיכריע אם הגולש ימשיך לקרוא את הטקסט שכתבת או יעבור לאתר הבא. כדי ליצור רושם ראשוני טוב, משמע פתיח מוצלח, אתה צריך לסקרן את הקורא.
בפסקה הראשונה של הכתבה עליך לתפוס את תשומת ליבו של הגולש. תתייחס לנושא המרכזי של הכתבה דרך דימוי או הקבלה למציאות שהקורא מכיר, כך שהמילים שלך יעוררו אצלו סקרנות ויגרמו לו לרצות להמשיך לקרוא.

2. חלוקה לנושאים על ידי כותרות מושכות

מחקרים מוכיחים שעיני הגולשים באינטרנט סורקות את התוכן לפי כותרות. אנחנו מתחילים מכותרת הכתבה וגוללים מטה, תוך סריקה מהירה של הכותרות הבולטות.
לפיכך, חשוב לחלק את הכתבה לנושאים, חלוקה לוגית ששומרת על רצף מעניין ורלוונטי. כותרות מושכות ומעניינות יעזרו לך לתפוס את עיני הגולשים ולגרום להם לרצות להמשיך לקרוא.

3. לא ללכת סחור-סחור

אף אחד לא אוהב שמוליכים אותו שולל, בעיקר כשמדובר במידע שאנו צורכים באינטרנט. האינטרנט רווי תכנים מכל הסוגים ובכל הנושאים. חשוב להתמקד בנושא הכתבה ולהתייחס לתוכן בהתאם לכותרות שחילקת.
אל תתפזר עם פרטים לא חשובים ותקפיד לתת מידע אמין ורלוונטי. שים לב שכל שורה וכל פסקה מובילה לרעיון הבא ושכל רעיון מפתח רעיון נוסף, כלומר, שהמילים שכתבת מייצרות רצף לוגי.

4. מה נשאר בסוף?

התוכן שלך צריך להיות כמו משקה איכותי, כזה שמשאיר אחריו אפטר טייסט. הסיומת של הכתבה היא מה שיישאר בליבו של הקורא. סיומת טובה, בעלת ערך מוסף ופאנץ' ולא סתם סיכום של הנאמר, תהווה את הסגירה הטובה ביותר שאתה יכול לבקש לכתבה שלך.

5. עברית זה כל הסיפור

נקודה זו אמורה להיות מובנית מאליה, אך כותבים רבים ברחבי הרשת שוכחים אותה, כנראה בשל היותה כזו.
הקפד לכתוב בעברית תקנית ולנסח משפטים הגיוניים, שים לב לשימוש באוצר מילים רחב, לפיסוק נכון ולהגהה בסוף תהליך הכתיבה.
מומלץ גם לקרוא בקול רם את מה שכתבת, על מנת לוודא שהתוכן נהיר וברור. תן לקורא את חווית הקריאה שהיית רוצה לקבל בעצמך.

6. לפנות אל קהל היעד בשפה שמתאימה לו

חשוב לפנות אל הקוראים באופן שיחבר אותם לנושא המדובר בצורה המיטבית. פנה אל קהל היעד שלך דרך עולם מושגים שהוא מכיר ואוהב. התאם את הרמה ואת סגנון הכתיבה למי שקורא.
לדוגמא, עסק למוצרי אופנה ישתמש בתמונות, בסלנג, בציטוטים של ידוענים ולעומתו עסק של נדל"ן ישתמש בתכנים יותר אינפורמטיביים, חדשותיים ויוסיף מושגים שקשורים בעולם הנדל"ן.

7. חדשנות ומקוריות

מיותר לציין שאסור להעתיק תכנים. נוסיף ונאמר שאסור להעתיק אפילו משפטים בודדים. חשוב לייצר תוכן חדשני ומקורי, גם אם אתה כותב על נושא שדובר עליו באינסוף מקומות. הבידול מתחיל במילים שלך והוא משמעותי מאוד בדרך לעקוף את המתחרים.
כמובן שמותר לחקור ברשת ולאסוף מידע, אך תהליך הכתיבה עצמו צריך להתבצע באופן עצמאי לחלוטין.
תן דוגמאות, השתמש בדימויים ומטאפורות ונסה לייצר אנלוגיות בין העולם שעליו אתה כותב לבין עולמות נוספים.

8. עוררת רגש עוררת עניין

נתונים סטטיסטיים מעלים, שתוכן שמעורר רגש אצל הקורא הוא בהכרח תוכן טוב יותר מכזה שלא.
כולנו, בין אם במודע ובין אם לא, מגלים יותר עניין בכתבות שהצליחו לגרום לנו להתחבר למסרים שלהן, לכתבות שהצליחו לעורר אצלנו רגש.
מומלץ להכניס בגוף הכתבה פנייה אישית אל הקורא, בהתחלה או בסוף, מומלץ להוסיף תמונות מעוררות רגש ובעיקר מומלץ לחשוב, אם אתה היית בצד השני של המסך, מה היה מפעיל אצלך רגש.

9. תוכן איכותי מניע לפעולה

המטרה הכי חשובה בכתיבה, היא להצליח לקחת כל נושא ולהעביר את המסר שלך באופן ייחודי, כזה שיהיה טוב יותר מהמתחרים.
הסוד הוא לעורר עניין אצל הקורא, גם אם זה לא בהכרח הנושא המועדף עליו ולגרום לו לרצות להמשיך לקרוא את הכתבה שלך ובמקרה האופטימלי, גם לשתף חברים ולפנות לבעל העסק כדי לקבל את שירותיו.
בשורה התחתונה, תוכן איכותי מניע את הקוראים לפעולה, שהופכת אותם ואת החברים שלהם ללקוחות וזו בדיוק המטרה שלך.
קרא ותדע: איך מילים מייצרות לקוחות?
קרא עודסגור
דרגו אותנו
| דירוגך () בוצע בהצלחה
דירוג ממוצע (5) | דירוגים (2)
5 stars - based on 2 reviews
פנה/י עכשיו אל המומחים לפרסום:
שם
טלפון
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

למה חשוב שהתוכן שלך יהיה איכותי?

WISEO הנה חברת הפרסום לעסקים הוותיקה בישראל. בחברה צוות מומחים מיומן ומקצועי לפרסום עסקים ואנו מספקים שירותי פרסום למאות בתי עסק, שמקבלים בכל יום הרבה פניות של לקוחות חדשים.

אנחנו ב-WISEO מתמחים בכתיבת תכנים מקצועיים, במטרה להגשים מטרות עסקיות. כתיבת תוכן איכותי מייצרת בידול, מעוררת עניין וסקרנות ומניעה לפעולה. תוכן איכותי יביא לחשיפה מקסימלית של העסק שלך בפני קהל יעד ממוקד, על מנת שלא תפספס אף לקוח פוטנציאלי.

הרעיון שמוביל אותנו הוא פרסום חכם ושיפור תוצאות על ידי תוכן. צוות המפרסמים המנצח שלנו מורכב מכוח אדם ברמה אנושית גבוהה ומתמחה בכתיבת תוכן איכותי ומותאם עבור מיטב העסקים המובילים בארץ ובעולם.

אנו רואים את הצלחתך בראש סדר העדיפויות תמיד ומבטיחים ללוות אותך באחריות ובמקצועית. מוקד שירות הלקוחות שלנו זמין ונשמח להיפגש ולהציג את מגוון הדרכים שפרושות לפניך בדרך להצלחה בכתיבת תוכן איכותי!

כתיבה יחודית מעניינת ומניעה לפעולה
למה כל כך חשוב להתמקד בכתיבת תוכן איכותי?
למה כל כך חשוב להתמקד בכתיבת תוכן איכותי?

מה יצא לך מכתיבת תוכן איכותי?

הסטטיסטיקה מלמדת כי בכל חודש יותר ויותר בעלי עסקים בארץ ובעולם מגדילים את תקציבי התוכן לעסק, בעיקר בשל היכולת שיש לכתיבת תוכן איכותי להעביר מסרים ממוקדים ולהשפיע על לקוחות פוטנציאליים שיבחרו בעסק שלך.

מומחי התוכן שלנו יודעים מה באמת עובד ומבטיחים לכתוב עבורך תוכן איכותי שיביא לחשיפה חיובית וממוקדת בפני קהל יעד מפולח ומוכוון מטרה - מה שיביא לך יותר ויותר תוצאות בכל חודש. אנו מבצעים בכל קמפיין מעקב, בקרה וניתור בזמן אמת ומשפרים ומעדכנים את התוכן בקביעות.

נתונים סטטיסטיים מלמדים כי מעל 93% מהלקוחות של חברת WISEO דיווחו על צמיחה בהכנסותיהם תקופה קצרה לאחר שהחלו להשתמש בשירותי כתיבת התוכן שלנו וזאת בדיוק הסיבה שאסור לך לפספס את ההצעה המשתלמת שלנו.

פנה אלינו כבר עכשיו וקבל הצעה אטרקטיבית ותכנית מפורטת ומדויקת לכתיבת תוכן איכותי לעסק ללא כל התחייבות ותזכה ליהנות מהשקעה נכונה ובטוחה של הכסף שלך, מתשואות כלכליות גבוהות ומשגוג עסקי ארוך טווח.

שימוש בשפה מקצועית, רהוטה ומעניינת לקריאה שימוש בשפה מקצועית, רהוטה ומעניינת לקריאה

התוצאות מדברות בעד עצמן

בכל חודש יותר בעלי עסקים בוחרים להגדיל את תקציבי התוכן לעסק שלהם

אנו מנהלים תוכן מקצועי למאות עסקים בתקציב של מיליוני שקלים בשנה

93% מלקוחותינו מדווחים על צמיחה עסקית מהירה בזכות שדרוג התוכן

כתיבת תוכן איכותי מביאה תוצאות והחזר כספי (ROI) מדהים פר השקעה

אנחנו נמקד את התוכן לעסק שלך כך שיתאים לקהל יעד מפולח על פי צרכיך

מאות לקוחות לא טועים - כתיבת תוכן איכותי לעסק שלך תביא תוצאות ומהר

כתיבה מקצועית תביא לך הרבה יותר לקוחות
פנה/י לפגישה עם מומחה פרסום:
שם
טלפון
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

מבצע מיוחד!