מומחה לפרסום מחכה לך: 072-334-1000

מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

איך להשתמש נכון בניוזלטר מבלי להפוך למטרד

בעלי עסקים שכבר מפרסמים באינטרנט יודעים שיש מגוון דרכים להישאר בקשר דיגיטלי עם לקחותיהם. המסלול הטוב ביותר עבור כל בעל עסק כשמדובר על פרסום באינטרנט ובפרט כשמדובר על שמירת קשר עם הלקוחות, הוא זה שמותאם במיוחד בשבילך וכמובן, זה שמשלב בין מספר אופציות.
אחת הדרכים היעילות והמשתלמות להישאר בקשר עם הלקוחות היא להפיץ ניוזלטר שבועי. לאחר שקיבלת את ההחלטה להשתמש בכלי הנהדר הזה, השלב הראשון ליישומו יהיה לשלוח שאלונים מקדימים, לאסוף פרטים על התכנים שמעניינים את לקוחותיך ולגבש רעיונות למדורים בניוזלטר.
זו לא בעיה להפיץ ניוזלטר, השאלה היא איך הופכים את כל זה לכלי שיווקי אפקטיבי ומה מבדיל בין ניוזלטר, שאחוזי הפתיחה שלו גבוהים ויש ביכולתו להניע לפעולה, לבין ניוזלטר שגורם למקבלו לשלוח אותו ישירות לתיבת דואר הזבל?
כדי שתדע להשתמש בניוזלטר שלך בצורה יעילה וחכמה ריכזנו עבורכם מספר כללים שיסייעו לך למקד ולמקסם את השימוש ביונת הדואר הדיגיטלית הזו.
כפי שאתה יודע יש הרבה שיטות לפרסום באינטרנט והחוכמה היא לבחור תמיד רק את מה שמתאים לך. אותו הדבר בפרסום ניוזלטר.
לפני שתתחיל להשתמש בניוזלטר, חשוב שתדע איך להשתמש בו נכון, מותאם ולטובתך, כדי לגייס את הכלי לשירותך ולא להפך.

אפיון קהל היעד

ראשית חשוב לזכור, שעל מנת שאנשים באמת יפתחו את הניוזלטר שלך ולא ידפדפו הלאה, יש לבצע אפיון מקדים של קהל היעד לפי תחומי עניין, בין אם מדובר על לקוחות, ספקי שירותים או קבלנים חיצוניים. לקוח שמתעניין במידע מקצועי, לא ירצה לקבל ממך חומר פרסומי ולהפך.
הנקודה הזו קריטית וחשוב להתייחס אליה במלוא תשומת הלב. יש לבצע פילוח מדויק של קהל הלקוחות ושל בקשותיהם המקדימות ולשלוח לכל לקוח רק את החומר שרלוונטי עבורו.

תכנים מעניינים

על מנת לעניין את הקוראים ולגרום להם לפתוח את הניוזלטר ולהיחשף לתכניו, יש להתמקד בתכנים מושכים:
חדשות ענפיות - מידע מקצועי רחב ימתג אותך כמומחה בתחומך ובבוא היום, כשהלקוחות ירצו לבצע רכישה חדשה או לקבל שירות, הם ידעו שעדיף להם לפנות דווקא אליך.
מוצרים חדשים - חשיפת ליינים ומוצרים חדשים של החברה יציגו את העסק שלך כדינמי וחדשני, מה שימקם אותו ככזה שמתאים את עצמו להתקדמות הטכנולוגית המואצת.
חשוב לא להשתמש בכותרות נוסח "המוצר הטוב של השנה" או "עסקה של פעם בחיים". כותרות כאלו יתפרשו על ידי הלקוחות כשיווק אגרסיבי ויגרמו להם למחוק את הניוזלטרים שהם מקבלים ממך.
טורי פרשנות - הניוזלטר הוא עיתון דיגיטלי לכל דבר ועניין ועל כן זהו מקום טוב לשטוח בו את עמדותיך לגבי נושאים מקצועיים ובעיות ענפיות. במקרה של טור פרשני חשוב להיות מקורי ולכתוב בצורה קולחת ולא קלישאתית. כמו כן, חשוב לכתוב טור קצר יחסית של חצי עמוד עד עמוד על מנת לא לאבד את הקורא באמצע הדרך.
טיפים - מתן המלצות הקשורות למוצרים או שירותים כלליים, שלאו דווקא קשורים למוצר שלך או לשירותים שאתה מספק, ימתגו אותך כמקצועי וכבעל ידע רחב בתחום וייצרו את התחושה כי הניוזלטר לא נועד לפרסום ומכירה בלבד, אלא ככלי אינפורמטיבי שפועל לטובת הלקוחות.
תרומה לקהילה - כתבות על תרומה של החברה לקהילה יוסיפו ויחזקו בקרב הלקוחות את תחושת הקהילתיות ויגרמו לעסק שלך להצטייר באור חיובי וערכי.
סיפור הצוות - אם מדובר על חברה גדולה ניתן לפרסם פינה קבועה בניוזלטר המתייחסת לסיפוריהם האישיים של אנשי החברה, כיצד הגיעו לתפקיד, מהו הרקע האישי שלהם, מה הם הערכים המובילים אותם בעבודה ועוד. הדבר מחזק את תחושת המשפחתיות של הלקוחות עם החברה וגורם לשימור לקוחות.

סגנון הכתיבה

בנוגע לסגנון הכתיבה תמיד עולה השאלה מה עדיף - סגנון כתיבה פורמאלי או סגנון אישי וישיר יותר?
באופן כללי, נהוג בניוזלטרים לנקוט בסגנון אישי ופחות פורמאלי כמו זה המופיע באתר החברה או בחוברות אותן היא מפיקה.
עם זאת, בסופו של יום הכל תלוי בקהל היעד שלך ולכן חשוב שבטרם התחלת לכתוב, תחשוב איזה סגנון כתיבה יתאים לקהל היעד ואיך תרצה להיראות ולהיתפס בעיניו.
תבין מה המטרות שלך ומה אתה רוצה להשיג דרך הניוזלטר, תבין מי קהל היעד שלך ומה הוא מחפש וכך תוכל לדעת מה הדרך הטובה ביותר להעביר את המסרים שלך.

התאמה למובייל

מחקרים מראים כי בעידן הסמארטפונים בו אנו חיים, הפעילות הנפוצה ביותר בקרב משתמשי מובייל היא בדיקת מיילים. הנתון הזה משחק לטובתך כשמדובר בניוזלטר.
על כן, חיוני לוודא שגרסת הניוזלטר אותו אתה מפיץ מתאימה לקריאה במובייל. דואר אלקטרוני שלא ייפתח כראוי במכשיר הסלולארי, יישלח ישירות לתיבת הדואר זבל והאפקטיביות של הכלי השיווקי המוצלח תרד פלאים.
בשורה התחתונה, חשוב שתזכור שהניולטר אמנם מיועד כדי לקדם את המטרות העסקיות שלך, אך הדרך הכי טובה להגשים את אותן מטרות היא על ידי יצירת ניוזלטר איכותי שלנגד עומדת בראש ובראשונה טובת הקוראים.
אם הניוזלטר שלך יופנה למקבליו ויתאים את עצמו אליהם, הם ירצו להמשיך לקרוא אותו וזו המטרה הכי חשובה של הניוזלטר - שהלקוחות שלך ימשיכו להתעניין בו.
קרא ותדע: איך להניע גולשים לפעולה?
קרא עודסגור
דרגו אותנו
| דירוגך () בוצע בהצלחה
דירוג ממוצע (5) | דירוגים (2)
5 stars - based on 2 reviews
פנה/י עכשיו אל המומחים לפרסום:
שם
טלפון
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

למה כדאי לפרסם ולהפיץ תוכן?

WISEO הנה חברת הפרסום לעסקים הוותיקה בישראל. בחברה צוות מומחים מיומן ומקצועי לפרסום עסקים ואנו מספקים שירותי פרסום למאות בתי עסק, שמקבלים בכל יום הרבה פניות של לקוחות חדשים.

אנחנו ננהל עבורך קמפיין פרסום והפצת תוכן באינטרנט שיתאים בדיוק לתקציב ולצרכים של העסק שלך, במטרה להביא תוצאות מהירות ולהגשים מטרות עסקיות. תהליך פרסום התוכן יחשוף את העסק שלך לקהל יעד ממוקד בצמתי המידע המרכזיים, על מנת שלא תפספס אף לקוח פוטנציאלי.

הרעיון שמוביל אותנו הוא פרסום תוכן חכם ומותאם ותשלום רק לפי תוצאות. צוות המפרסמים המנצח שלנו מתמחה בניהול תקציבי פרסום והפצת תוכן באינטרנט של מיטב העסקים המובילים בארץ ובעולם ומורכב מכוח אדם ברמה אנושית גבוהה.

צוות המפרסמים בחברה מתמחה בניהול תקציבי פרסום והפצת תוכן באינטרנט של עסקים קטנים ובינוניים ואנו רואים את ההצלחה שלך בראש סדר העדיפויות תמיד.

אנו רואים את הצלחתך בראש סדר העדיפויות תמיד ומבטיחים ללוות אותך באחריות ובמקצועית. מוקד שירות הלקוחות שלנו זמין ונשמח להיפגש ולהציג את מגוון הדרכים שפרושות לפניך בדרך להצלחה בפרסום והפצת תוכן לעסק שלך!

מומחים להפצת תוכן ממומן באיטנרנט
תוצאותיו של פרסום תוכן איכותי ברשת
תוצאותיו של פרסום תוכן איכותי ברשת

מה יצא לך מפרסום והפצת תוכן?

הסטטיסטיקה מלמדת כי בכל חודש יותר ויותר בעלי עסקים בארץ ובעולם מגדילים את תקציבי פרסום התוכן באינטרנט, בעיקר בשל היכולת להתמקד בקהל יעד ספציפי שמתאים בדיוק לצרכים של העסק שלך.

המומחים שלנו לפרסום והפצת תוכן יודעים מה באמת עובד ומבטיחים כי גם העסק שלך יזכה לחשיפה ממוקדת בפני קהל יעד מפולח ומוכוון מטרה - מה שיביא לך יותר ויותר תוצאות בכל חודש. אנו מבצעים בכל קמפיין מעקב, בקרה וניתור בזמן אמת, מה שמאפשר שליטה מלאה על הפרסום.

נתונים סטטיסטיים מלמדים כי מעל 93% מהלקוחות של חברת WISEO דיווחו על צמיחה בהכנסותיהם תקופה קצרה לאחר שהחלו בפרסום תוכן לעסק שלהם וזאת בדיוק הסיבה שאסור לך לפספס את ההצעה המשתלמת שלנו.

פנה אלינו כבר עכשיו וקבל הצעה אטרקטיבית ותכנית מפורטת ומדויקת לפרסום והפצת תוכן לעסק שלך ללא כל התחייבות ותזכה ליהנות מהשקעה נכונה ובטוחה של הכסף שלך, מתשואות כלכליות גבוהות ומשגוג עסקי ארוך טווח.

איפה אפשר להפיץ תוכן וכתבות איפה אפשר להפיץ תוכן וכתבות

התוצאות מדברות בעד עצמן

בכל חודש יותר בעלי עסקים מגדילים את תקציבי הפרסום והפצת התוכן

אנו מפרסמים ומפיצים תוכן למאות עסקים בתקציב של מיליוני שקלים בשנה

93% מלקוחותינו מדווחים על צמיחה עסקית מהירה בזכות פרסום התוכן

פרסום תוכן מביא תוצאות והחזר כספי חסר תקדים ביחס השקעה (ROI)

נמקד את פרסום התוכן לעסק שלך באינטרנט לקהל יעד מפולח על פי צרכיך

מאות לקוחות לא טועים – פרסום והפצת תוכן יביאו תוצאות מספקות ומהר

חשיבותו של פרסום תוכן באינטרנט
פנה/י לפגישה עם מומחה פרסום:
שם
טלפון
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

מבצע מיוחד!