מומחה לפרסום מחכה לך: 072-334-1000

מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

פרסום אפקטיבי בפייסבוק למטפלים בבריאות הנפש

ניהול עמודי עסקי בפייסבוק זה עסק למקצוענים וכשמדובר על פרסום ממומן ובפרט בתחום של בריאות הנפש, יש כמה דברים שמוכרחים לשים אליהם לב, מעבר לכללי הפרסום הבסיסיים והמוכרים של פייסבוק. ראשית נציין, שפוסטים שעובדים מבחינה אורגנית, לאו דווקא יצליחו ויזכו לאחוזי חשיפה גבוהים (אם בכלל) במידה ותחליטו לקדם אותם בתשלום.

הסיבה לכך נעוצה בעובדה שלפייסבוק יש לא מעט הגבלות שמקשות על המפרסמים בתחום של בריאות הנפש. העיקרית שבהן קשורה לעובדה שפייסבוק לא רוצה לחדור לפרטיות של הגולשים וחמור מכך, לפגוע בפרטיות של הגולשים ועל כן היא מונעת מהמפרסמים להציע טיפולים ממוקדים ובפרט כאלו שמצביעים על בעיה ספציפית.

למשל, אם גולשים שסובלים מפוסט טראומה בגלל הטרדה מינית יראו מודעה שמציעה טיפול בפוסט טראומה בעקבות הטרדה מינית, הם ירגישו שפייסבוק הפרה את הפרטיות שלהם ולא רק שהם לא ירצו לפנות, אלא שסביר להניח שהם ידווחו על המודעה כפוגענית ואף יחסמו את המפרסם שהעלה אותה, בשל חדירה לפרטיות. יתרה מכך, מדובר בתחום רגיש, שכולל בתוכו לא מעט נושאים טעונים וסבוכים ופייסבוק לא מעוניינת להטריד את הגולשים שלה ולגרום להם לאי נוחות בשל מודעות מהסוג שתואר לעיל.

יתרה מכך, מדיניות הפרסום של פייסבוק אוסרת לפרסם מודעות שמציעות באופן ישיר טיפולים רפואיים או מזכירות מילים ו/או ביטויים שקשורים במיניות, מה שמן הסתם מקשה מאוד על המפרסמים בתחום של בריאות הנפש ומציב אותם לא אחת בפני בעיות רבות. שכן, מערכת הפרסום של פייסבוק לא ששה לאשר נושאים רבים שהמפרסמים בתחום של בריאות הנפש מעוניינים לקדם בתשלום. בסקירה הבאה נסביר כל מה שחשוב לדעת פרסום בפייסבוק בתחום של בריאות הנפש וניתן טיפים שיסייעו לכם לעמוד בכללי הפרסום של פייסבוק, לפרסם חכם ונכון וליהנות מתוצאות מצוינות.

להגדיר מראש מטרות ותקציב פרסום

כמו בכל קמפיין פרסום אחר, גם כאן חשוב מאוד להגדיר מראש מטרות ותקציב פרסום. מה זה אומר? שאם לדוגמא אתם פסיכולוגים שמתמחים בטיפול בנפגעי תקיפה מינית, אנשים שסובלים מפוסט טראומה וילדים עם הפרעות קשב וריכוז, אתם מוכרחים להבין באיזה תחום אתם רוצה להתמקד וכמה כסף אתה מוכנים להשקיע על הפרסום שלו ובכל אופן, לא להציע את כל השירותים בפוסט אחד. שכן, קהל היעד בכל אחד מהתחומים האמורים, שונה ודורש התייחסות שונה.

אי אפשר לפנות לאנשים שעברו התעללות מינית, לחיילים שסובלים מפוסט טראומה ולהורים לילדים עם הפרעות קשב וריכוז באותה שפה - זה מבלבל, נראה לא רציני ומאבד את המטרה. עדיף להתחיל לפרסם באחד מהנושאים שהוזכרו, באופן ממוקד ובתקציב מוגדר מראש, לבחון את התוצאות המתקבלות מהקמפיין ולהגדיל או להקטין את התקציב בהתאם. אם רוצים לפרסם בכל אחד מהתחומים שהוזכרו, חשוב מאוד לבנות קמפיין נפרד לכל נושא ובכל מקרה, לעקוב אחר הנתונים המתקבלים ולהיות אדפטיביים כדי לשפר את החזרי ההשקעה, ROI.

לבצע פילוח ממוקד של קהל היעד

טרגוט מדויק של קהל היעד בפייסבוק קריטי להצלחת הקמפיין בתחום של בריאות הנפש ובכלל. משום שאנשים שסובלים מבעיות הקשורות לתחום הנפש לרוב לא יגדירו את עצמם ככאלו, יש קושי לפלח לפי תחומי עניין ברורים כמו בתחומי פרסום אחרים ולכן הדבר הכי טוב שאפשר לעשות, הוא לנסות למקד את הפרסום קודם כל לפי אזור גיאוגרפי וגילאים ולאחר מכן לנסות למצוא מאפיינים כוללים שעשויים להתאים לאנשים שמתמודדים עם בעיות נפשיות בתחום שאותו אתם רוצים לפרסם.

לדוגמא, אם אתם רוצים לקדם קבוצת תמיכה לנשים שסובלות מדיכאון אחרי לידה, מומלץ מאוד לבחור בתחומי עניין הריון, לידה, אימהות וכך הלאה. אמנם לא תוכלו לטרגט את הביטוי המדויק דיכאון אחרי לידה, אבל סביר מאוד להניח שבין הנשים אחרי לידה שייחשפו למודעה שלכם, יימצאו נשים רבות אשר סובלות מדיכאון אחרי לידה ועשויות להתעניין בקבוצה שאתם מציעים.

לנסח פוסט רלוונטי שיניע לפעולה

למילים יש כוח ואם תבחרו ניסוחים קולעים לפוסט שלכם, שילכדו את תשומת הלב של קהל היעד שלכם ויצליחו לעניין, לסקרן ולרגש, גדלים הסיכויים שתייצרו פוסט מושלם, שבזכותו תיווצר אינטראקציה בינכם לבין לקוחותיכם הפוטנציאליים והם ייבחרו ללחוץ לייק, להגיב, לשתף או לפנות באינבוקס כדי לקבל מידע נוסף על השירות שאתם מציעים או על מנת לקבוע פגישה.

בנוסף, התמונה או הסרטון שתבחרו לפוסט הממומן שלכם, ישפיעו גם הם על מידת האינטראקציה ביניכם לבין הגולשים שיחשפו לפוסט. עליכם לבחור תוכן וויזואלי שמצד אחד יהיה רלוונטי לנושא שאתם מפרסמים ומאידך, לא יהיה פוגעני, לא יכיל תכנים אלימים ולא איברים חשופים, הן של גברים והן של נשים.

מעבר לכך שכנראה שהמודעה שלכם לא תאושר אם יהיו בה מילים או תמונות שיכולות להיתפס כפוגעניות, מיניות או פרובוקטיביות, סביר להניח שגם אם פייסבוק כן הייתה בוחרת לאשר אותה, קהל היעד שלכם, היה נרתע וגולל את הניוזפיד מטה במקום להתעכב וליצור קשר.

בדיקה של מספר מודעות במקביל

בכל קמפיין באשר הוא ובפרט בתחום של בריאות הנפש, מומלץ להעלות כמה מודעות ולבדוק מה עובד הכי טוב. השינויים בין המודעות צריכים להיות ברורים, כדי שתוכלו להסיק מסקנות. למשל, להעלות את אותו פוסט עם אותה תמונה לקהל יעד שונה מבחינה גאוגרפית או מבחינת תחומי עניין או לחלופין להעלות פוסט שונה לאותו קהל יעד ולבדוק באיזה פוסט אתם זוכים למעורבות גבוהה יותר בעלויות נמוכות יותר.

אחד היתרונות הגדולים של הפרסום בפייסבוק וברשת כולה, הוא היותו של הפרסום באינטרנט מדיד. זה אומר שבכל רגע נתון אתם יכולים לעקוב אחר הנתונים שמתקבלים מהקמפיין ולבצע שינויים והתאמות על מנת להשיג תוצאות טובות יותר. אם תקפידו להיות ערניים וכמובן, אדפטיביים, בהכרח תזכו להחזרי השקעה טובים יותר מהקמפיין בפייסבוק ובכלל מהפרסום באינטרנט.

מה עושים אם הקמפיין לא מאושר?

אחת השאלות הנפוצות מבעלי עסקים אשר מפרסמים בפייסבוק בתחום של בריאות הנפש היא מדוע הקמפיין שהעליתי לא אושר? ומה אפשר לעשות כדי שהוא כן יאושר. זה המקום להסביר שפייסבוק מודיעה למפרסמים שחור על גבי לבן:

"אנו שומרים לעצמנו את הזכות לדחות, לאשר או להסיר כל מודעה מכל סיבה, לפי שיקול דעתנו הבלעדי, כולל מודעות המשפיעות לרעה על יחסינו עם המשתמשים שלנו או המקדמות תוכן, שירותים או פעילויות המנוגדים לעמדתנו התחרותית, לאינטרסים או לתפיסת הפרסום שלנו".

המשמעות הישירה של זה, היא שאם המודעה שלכם לא אושרה, סביר מאוד להניח שבמתכוון או שלא, פשוט עברתם על אחד או יותר מהכללים במדיניות הפרסום של פייסבוק ועל כן עליכם לבצע שינויים במודעה, כדי להתאים אותה לכללים של פייסבוק.

למשל, אם הצעתם באופן ישיר טיפול רפואי לנפגעי תקיפה מינית או טיפול פסיכולוגי לאנשים שסובלים מפוסט טראומה והשתמשתם בתמונה מעוררת אימה, כדאי לנסות לשנות ניסוחים, להשתמש במילים נרדפות, להחליף תמונה או לפלח מחדש.

אגב, בהקשר לפילוח של קהל היעד, לא אחת פייסבוק מחליטה לפסול מודעות משום שהן מפלות ויתרה מכך, משום שהתוכן שלהן לא מותאם לגילאים שהגדרת. לדוגמא, אם אתה מציע טיפול לנשים שהיו בילדותן קורבן של גילוי עריות ושכחת להגביל את המודעה רק לאנשים מעל גיל 18, פייסבוק בהכרח תפסול את הקמפיין שלך וזאת משום שמדובר בתוכן שאיננו מתאים לקטינים.

לסיכומו של עניין - כדי להצליח לפרסם בפייסבוק בתחום של בריאות הנפש, מוכרחים לעקוב אחר הכללים של פייסבוק ולמצוא את האיזון בין פרסום רלוונטי ומותאם לקהל היעד, כזה שיצליח לדבר על הבעיות בצורה רגישה וכנה, אך במקביל, לא יפר את הכללים של פייסבוק ולא יפגע בקהל היעד.

קרא עודסגור
דרגו אותנו
| דירוגך () בוצע בהצלחה
דירוג ממוצע (5) | דירוגים (1)
5 stars - based on 1 reviews
פנה/י עכשיו אל המומחים לפרסום:
שם
טלפון
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

למה כדאי לך לפרסם איתנו?

WISEO הנה חברת הפרסום לעסקים הוותיקה בישראל. בחברה צוות מומחים מיומן ומקצועי לפרסום בפייסבוק ואנו מספקים שירותי פרסום למאות בתי עסק, שמקבלים בכל יום הרבה פניות של לקוחות חדשים.

אנחנו ננהל עבורך קמפיין פרסום בפייסבוק שיתאים בדיוק לתקציב ולצרכים של העסק שלך, במטרה להביא תוצאות מהירות ולהגשים מטרות עסקיות. הפרסום בפייסבוק יחשוף את העסק שלך לקהל יעד ממוקד על מנת שלא תפספס אף לקוח פוטנציאלי.

הרעיון שמוביל אותנו הוא פרסום חכם ומותאם בפייסבוק ותשלום רק לפי תוצאות. צוות המפרסמים המנצח שלנו מתמחה בניהול עמודי תדמית עסקיים בפייסבוק של מיטב העסקים המובילים בארץ ובעולם ומורכב מכוח אדם ברמה אנושית גבוהה.

אנו רואים את הצלחתך בראש סדר העדיפויות תמיד ומבטיחים ללוות אותך באחריות ובמקצועית. מוקד שירות הלקוחות שלנו זמין ונשמח להיפגש ולהציג את מגוון הדרכים שפרושות לפניך בדרך להצלחה בפרסום בפייסבוק!

למה כדאי לך לפרסם בפייסבוק. wiseo.
מה יצא לך מהפרסום ברשת החברתית. wiseo.

מה יצא לך מהפרסום בפייסבוק?

מעל 3,000,000 ישראלים גולשים בפייסבוק מידי יום והסטטיסטיקה מלמדת כי בכל חודש יותר ויותר בעלי עסקים בארץ ובעולם מגדילים את תקציבי הפרסום ברשת החברתית הגדולה בעולם, בעיקר בשל היכולת להתמקד בקהל יעד ספציפי שמתאים בדיוק לצרכים של העסק שלך.

המומחים שלנו לפרסום בפייסבוק יודעים מה באמת עובד ומבטיחים כי גם העסק שלך יזכה לחשיפה ממוקדת בפני קהל יעד מפולח – על ידי ניהול עמוד עסקי ופרסום מדויק, מוכוון ובתקציב ריאלי. אנו מבצעים בכל קמפיין מעקב, בקרה וניתור בזמן אמת, מה שמאפשר שליטה מלאה על הפרסום.

נתונים סטטיסטיים מלמדים כי מעל 93% מהלקוחות של חברת WISEO דיווחו על צמיחה בהכנסותיהם תקופה קצרה לאחר שהחלו לפרסם בפייסבוק וזאת בדיוק הסיבה שאסור לך לפספס את ההצעה המשתלמת שלנו.

פנה אלינו כבר עכשיו וקבל הצעה אטרקטיבית ותכנית מפורטת ומדויקת לפרסום העסק שלך בפייסבוק ללא כל התחייבות ותזכה ליהנות מהשקעה נכונה ובטוחה של הכסף שלך, מתשואות כלכליות גבוהות ומשגוג עסקי ארוך טווח.

הפרסום בפייסבוק מביא תוצאות מעולות. wiseo. הפרסום בפייסבוק מביא תוצאות מעולות. wiseo.

התוצאות מדברות בעד עצמן

בכל חודש יותר בעלי עסקים בוחרים להגדיל את תקציבי הפרסום בפייסבוק

אנו מנהלים מאות חשבונות פרסום בפייסבוק בתקציב של מיליוני שקלים בשנה

93% מלקוחותינו מדווחים על צמיחה עסקית מהירה בזכות הפרסום בפייסבוק

הביצועים של הפרסומות בפייסבוק עולים על אלו של שאר הפרסומות ברשת

אנחנו נציג את הפרסום שלך בפייסבוק רק בפני קהל יעד מפולח על פי צרכיך

מאות לקוחות לא טועים – הפרסום בפייסבוק יביא לך תוצאות מספקות ומהר

תוצאות הפרסום בפייסבוק יפתיעו אותך לטובה. wiseo.
פנה/י לפגישה עם מומחה פרסום:
שם
טלפון
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

מבצע מיוחד!