מומחה לפרסום מחכה לך: 072-334-1000

מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

לשמור על קשר עם לקוחות באמצעות ניוזלטר

אחת הדרכים המובילות בקרב עסקים לשמר ולטפח את הקשר עם לקוחותיהם, היא באמצעות שליחת ניוזלטר, אשר מגיע ישירות אל תיבת הדואר הפרטית של כל לקוח.
הניוזלטר הוא מעין עיתון אלקטרוני שמופץ בתדירות של פעם בשבוע, פעם בחודש או פעם ברבעון, אך העיקרון הוא זהה: שליחת תוכן איכותי עם עדכונים על החברה, במטרה להעצים את הקשר בין הלקוח לעסק.
הניוזלטר מאפשר לך לעדכן את לקוחותיך או את המתעניינים בשירותיך על מבצעים חדשים, מוצרים חדשים, שדרוגים ובאופן כללי על תהליכים חדשים שעוברים על העסק.
הבעיה העיקרית בניוזלטר היא שהוא עלול להפוך למעמסה עבור אלו שמקבלים אותו. כדי שהניוזלטר שלך לא יהיה כזה, אתה מוכרח להבין איך להשתמש בניוזלטר נכון מבלי להפוך למטרד.
ריכזנו את הכללים שיעזרו לך לייחד את הניוזלטר שלך ויותר מזה, שישמרו את הלקוחות שלך קרובים.

למה כדאי שיהיה לך ניוזלטר?

ראשית חשוב שתבין את החשיבות של ניוזלטר לעסק וכך תוכל להעניק לניוזלטר הקיים או החדש שאתה מעוניין לפתוח את מלוא היחס והרצינות הדרושים.
במהלך השנים העסק שלך עובר המון שינויים: חוזים חדשים נכנסים, מוצרים חדשים מושקים, מנהלים חדשים מתמנים, נפתחים סניפים ועוד מגוון רחב של התפתחויות. בהתאם לכך, עליך לעדכן את האתר של העסק כל הזמן.

אתה יכול אמנם לשבת ולחכות שהלקוחות יבקרו באתר שלך מדי פעם ביוזמתם ויתעדכנו על השינויים, אך הדרך העסקית הנכונה יותר היא לא לחכות ללקוח, אלא לפנות אליו בעצמך באמצעות דיוור ישיר של ניוזלטר איכותי, שמסכם את כל השינויים החיוביים שעוברים על העסק.

ברגע שאתה זה שפונה אל הלקוח באופן קבוע ומדויק, אתה מבטיח שהתקשורת ביניכם תישמר.

מיקוד כבר בשלב ההצטרפות

לאור העובדה שכדי לקבל את הניוזלטר, על הלקוח להירשם לשירות ולהזדהות עם פרטיו האישיים, מומלץ לבצע שאלון מקדים קצר בנוגע לתכנים המקצועיים או השיווקיים אותם ירצה איש הקשר לקבל מבית העסק.
באמצעות התשובות שיתקבלו עליך לבצע פילוח מדויק של הלקוחות, הספקים או הקבלנים החיצוניים ולשלוח לכל קבוצת לקוחות את התכנים המעניינים אותה.
לדוגמא, אם יש לך עסק המשווק מזון לבעלי חיים, יש למקד תכנים על מזון כלבים לבעלי כלבים, תכנים על מזון לחתולים לבעלי חתולים וכן הלאה.
כבר בשלב ההצטרפות חשוב מאוד להקפיד על שאלוני אפיון רלוונטים וממוקדים עד כמה שניתן. זו אחת הדרכים הראשונות והיעילות למקד את התוכן שאתה מפיץ רק לקהל יעד מפולח ומדויק וכך להבטיח שכל לקוח יקבל רק מידע שמעניין אותו.
לקוח שיקבל לתיבת הדואר שלו ניוזלטר עם תכנים לא רלוונטיים, פשוט לא יפתח את המייל, מה שייצור בהמשך תחושת ניתוק מבית העסק והיעדר רלוונטיות לשירותים אותם מציע העסק, או גרוע מכך, הלקוח יבקש שיסירו אותו מרשימת התפוצה.
נטישת לקוחות את הניוזלטר היא תופעה מוכרת וכדי שזה לא יקרה לך אתה חייב לשמור על רלוונטיות של תוכן ועל מיקוד ודיוק של כל מסר פר קבוצת הלקוחות המתאימה.

ייחודיות של תוכן ועיצוב

ניתן לכלול בניוזלטר מדורים דוגמת חדשות מקצועיות, מוצרים חדשים ובלעדיים לחברה, מבצעים, חדשות על מינויי בכירים בחברה, תרומה לקהילה, טורים מקצועיים של מנהלי החברה ועוד.
מומלץ לא להתפזר ולשמור על מבנה אחיד ככל שניתן. כמו כן, כדאי לשמור על תדירות הפצה קבועה.
חשוב מאוד לא להשתמש בכותרת ניוזלטר ארוכה ומשעממת או לחילופין בכותרת פרסומית מדי, שכן כותרות מסוג זה יגרמו לניוזלטר לעבור באופן אוטומטי לתיקיית הספאם של הלקוח.
מומלץ להשתמש בכותרת קצרה ותמציתית שתתאר באופן ענייני וברור את תוכנו של הניוזלטר שנשלח אל הלקוחות.
מבחינה עיצובית, יש להעדיף עיצוב פשוט ומינימליסטי. רצוי להשתמש בגרפיקה התואמת את מסרי הניוזלטר וכן באלמנטים מצומצמים ובצבעים לא בולטים וצעקניים מדי, כיוון שכל אלו יסיטו את תשומת הלב מתוכן הניוזלטר.

לגרום ללקוח לבחור דווקא בך

לסיכומו של דבר, הפצת ניוזלטר היא פעולה שיווקית חשובה מאין כמותה לכל עסק, לא משנה אם מדובר בעסק קטן, ארגון ציבורי או חברה עסקית גדולה.
בעידן הדיגיטלי בו אנו חיים, המידע זורם ונגיש כל הזמן ועל כן חשוב מאוד לבעל העסק לשמור על לקוחותיו מעודכנים ומיודעים על המוצרים והתהליכים העוברים על החברה בכל רגע נתון.
עסק שלא ישכיל לשמור על קשר מתמיד עם הלקוח שלו, עלול להסתכן בכך שהלקוח ילטוש עם הזמן עיניים לחברות אחרות בתחום, המפרסמות ניוזלטר מקיף ומקצועי יותר.
על מנת שכשיגיע זמנו של הלקוח לבצע את הרכישה הבאה, הוא יעשה זאת אצלך ולא אצל המתחרים, חשוב לשמור על ניוזלטר עם רמת עדכניות ורלוונטיות גבוהה לאורך זמן.
קרא עודסגור
דרגו אותנו
| דירוגך () בוצע בהצלחה
דירוג ממוצע (5) | דירוגים (2)
5 stars - based on 2 reviews
פנה/י עכשיו אל המומחים לפרסום:
שם
טלפון
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

למה כדאי לפרסם ולהפיץ תוכן?

WISEO הנה חברת הפרסום לעסקים הוותיקה בישראל. בחברה צוות מומחים מיומן ומקצועי לפרסום עסקים ואנו מספקים שירותי פרסום למאות בתי עסק, שמקבלים בכל יום הרבה פניות של לקוחות חדשים.

אנחנו ננהל עבורך קמפיין פרסום והפצת תוכן באינטרנט שיתאים בדיוק לתקציב ולצרכים של העסק שלך, במטרה להביא תוצאות מהירות ולהגשים מטרות עסקיות. תהליך פרסום התוכן יחשוף את העסק שלך לקהל יעד ממוקד בצמתי המידע המרכזיים, על מנת שלא תפספס אף לקוח פוטנציאלי.

הרעיון שמוביל אותנו הוא פרסום תוכן חכם ומותאם ותשלום רק לפי תוצאות. צוות המפרסמים המנצח שלנו מתמחה בניהול תקציבי פרסום והפצת תוכן באינטרנט של מיטב העסקים המובילים בארץ ובעולם ומורכב מכוח אדם ברמה אנושית גבוהה.

צוות המפרסמים בחברה מתמחה בניהול תקציבי פרסום והפצת תוכן באינטרנט של עסקים קטנים ובינוניים ואנו רואים את ההצלחה שלך בראש סדר העדיפויות תמיד.

אנו רואים את הצלחתך בראש סדר העדיפויות תמיד ומבטיחים ללוות אותך באחריות ובמקצועית. מוקד שירות הלקוחות שלנו זמין ונשמח להיפגש ולהציג את מגוון הדרכים שפרושות לפניך בדרך להצלחה בפרסום והפצת תוכן לעסק שלך!

מומחים להפצת תוכן ממומן באיטנרנט
תוצאותיו של פרסום תוכן איכותי ברשת
תוצאותיו של פרסום תוכן איכותי ברשת

מה יצא לך מפרסום והפצת תוכן?

הסטטיסטיקה מלמדת כי בכל חודש יותר ויותר בעלי עסקים בארץ ובעולם מגדילים את תקציבי פרסום התוכן באינטרנט, בעיקר בשל היכולת להתמקד בקהל יעד ספציפי שמתאים בדיוק לצרכים של העסק שלך.

המומחים שלנו לפרסום והפצת תוכן יודעים מה באמת עובד ומבטיחים כי גם העסק שלך יזכה לחשיפה ממוקדת בפני קהל יעד מפולח ומוכוון מטרה - מה שיביא לך יותר ויותר תוצאות בכל חודש. אנו מבצעים בכל קמפיין מעקב, בקרה וניתור בזמן אמת, מה שמאפשר שליטה מלאה על הפרסום.

נתונים סטטיסטיים מלמדים כי מעל 93% מהלקוחות של חברת WISEO דיווחו על צמיחה בהכנסותיהם תקופה קצרה לאחר שהחלו בפרסום תוכן לעסק שלהם וזאת בדיוק הסיבה שאסור לך לפספס את ההצעה המשתלמת שלנו.

פנה אלינו כבר עכשיו וקבל הצעה אטרקטיבית ותכנית מפורטת ומדויקת לפרסום והפצת תוכן לעסק שלך ללא כל התחייבות ותזכה ליהנות מהשקעה נכונה ובטוחה של הכסף שלך, מתשואות כלכליות גבוהות ומשגוג עסקי ארוך טווח.

איפה אפשר להפיץ תוכן וכתבות איפה אפשר להפיץ תוכן וכתבות

התוצאות מדברות בעד עצמן

בכל חודש יותר בעלי עסקים מגדילים את תקציבי הפרסום והפצת התוכן

אנו מפרסמים ומפיצים תוכן למאות עסקים בתקציב של מיליוני שקלים בשנה

93% מלקוחותינו מדווחים על צמיחה עסקית מהירה בזכות פרסום התוכן

פרסום תוכן מביא תוצאות והחזר כספי חסר תקדים ביחס השקעה (ROI)

נמקד את פרסום התוכן לעסק שלך באינטרנט לקהל יעד מפולח על פי צרכיך

מאות לקוחות לא טועים – פרסום והפצת תוכן יביאו תוצאות מספקות ומהר

חשיבותו של פרסום תוכן באינטרנט
פנה/י לפגישה עם מומחה פרסום:
שם
טלפון
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!
*מסלולי פרסום מיוחדים לעורכי דין!

מבצע מיוחד!