מומחה לפרסום מחכה לך: 072-334-1000

מבצע מיוחד לעסקים לקראת החורף!

מבצע מיוחד לעסקים לקראת החורף!

הדרך לפרסום אפקטיבי של משרד עו''ד בתקציב נמוך

העובדות מדברות בעד עצמן: 98% מהישראלים גולשים באינטרנט לפחות פעם ביום ולא פחות משעתיים. גוגל, פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם וכיוצא בזה, הפכו להיות חלק מאוד משמעותי מחיינו. הטרנספורמציה מהעולם הגשמי אל העולם הווירטואלי הביאה עמה שינוי גם בזירה העסקית.
המטרה בפרסום באינטרנט ובפרט כשמדובר על פרסום עורכי דין, היא לפרסם איפה שהלקוחות הפוטנציאליים שלך נמצאים. מכאן עולה באופן ברור, שהמקום הכי אטרקטיבי לשווק בו את משרד עורכי הדין שלך הוא האינטרנט.
מן הסתם, שכל עורך דין שרוצה להצליח, בוחר לפרסם את עצמו ברשת והדבר יוצר תחרות. הבעיה מתחילה, כמו בכל תחרות, מנקודת המוצא שכולם רוצים לנצח ולא רק בבית משפט.
התחרות הזו על ליבם של הגולשים ברשת הקפיצה וממשיכה להקפיץ את עלויות הפרסום, מה שמותיר עורכי דין רבים שרוצים לפרסם בתקציב נמוך בסימן שאלה גדול.

החדשות הטובות הן שעל אף התחרות, ניתן לפרסם עורכי דין באינטרנט גם בתקציב נמוך, רק צריך לדעת לעשות את זה נכון.

לא יוצאים לדרך בלי אסטרטגיה מקדימה

קודם כל ולפני הכל, כדי להצליח לפרסם באינטרנט בתקציב נמוך אתה חייב להגדיר מראש מטרות ויעדים. רק תכנון מקדים של אסטרטגיית פרסום מדויקת ומותאמת אישית, יאפשר לך להוציא פחות ולקבל יותר מהפרסום. אגב, ההערה הזו תקפה לגבי כל תקציב ולאו דווקא תקציב נמוך.
תבין מי אתה, מה תחום ההתמחות של המשרד שלך, במה אתה טוב, מה היעדים שאתה רוצה להשיג באמצעות קמפיין הפרסום, מי עורכי הדין המתחרים מולך, מי קהל היעד שאליו אתה פונה וכמובן – מה התקציב שעומד לרשותך לטובת כל זה.
רק אחרי שתבין לעומק את כל הנתונים הללו ותכיר באמת את השטח שאליו אתה נכנס, תוכל לצאת לדרך עם קמפיין הפרסום ולנווט בזירה שרלוונטית עבורך לפני כל המתחרים, גם אם יש לך פחות כסף מהם.

אתה צריך בית וירטואלי מזמין ורלוונטי

אחרי שתכננת אסטרטגיית פרסום מקדימה, חשוב מאוד להקפיד לבנות אתר איכותי ומזמין עם עיצוב מרשים, תוכן מעניין ורלוונטי וחוויית משתמש אופטימלית. אם האתר שלך ישדר אמינות וייכוון לטובת הגולשים, הסיכוי שאותם גולשים שיגיעו לאתר שלך גם ירצו לפנות אליך גדל.
תקפיד לעצב ולכתוב עמודי נחיתה ייחודיים ומדויקים ונסה כל הזמן לעשות הכל יותר טוב מהמתחרים. גם בשביל זה לא צריך סכומי עתק. אתה רק צריך להקדיש זמן למחשבה ותכנון וכן להיעזר בשירותיהם של מומחים, שידעו להכווין אותך נכון ובטוח יותר אל עבר המטרה המיוחלת – בית וירטואלי מזמין ומרשים.
אחרי שעשית את כל זה, תוכל להיות בטוח שכאשר יגיעו גולשים לאתר, הם ירגישו שהגיעו למקום הנכון וחשוב מכך, הסיכוי שירצו לפנות אליך יגדל משמעותית ומכאן גם הסיכוי שתצליח להפוך את אותם גולשים ללקוחות יגדל.

מיקוד מקסימלי מוזיל עלויות

לפני צאתך לדרך הפרסום אתה חייב לבחור נכון את האפיקים המדויקים שבהם אתה מתכוון להשקיע. בכל קמפיין פרסומי מקוון ובפרט בקמפיין מוגבל תקציב, חשוב להיות ממוקד ויעיל מאוד. אין מקום לטעויות, בעיקר כי אין משאבים מיותרים.
כבר מתחילת הדרך חשוב לעשות בחירות שקולות ומחושבות ולהבין את הזירה הפרסומית לאורכה ולרוחבה. בלי מחקר שוק ומתחרים מקיף ויסודי לא ניתן להגיע לתוצאות אמיתיות, וודאי לא כשאתה שחקן "חדש" ודל תקציב.
למרות שרוב עורכי הדין יספרו לך כמה יקר לפרסם באינטרנט, אנחנו יכולים להבטיח לך שיש אלטרנטיבות שפויות, שמביאות תוצאות כמעט בכל תחום משפטי וכמעט בכל תקציב. צריך לדעת לפרסם במקום הנכון, בזמן הנכון ובפני קהל יעד ממוקד במיוחד.

לבחור נכון

כדי לפשט את ההסבר נתחיל מדוגמא. בכל יום ישנם אלפי גולשים שמחפשים שירותים משפטיים בתחום המשפחה. כל אחד מהם נמצא במקום אחר ובראש אחר ולא כולם מחפשים דווקא את הביטוי "עורך דין גירושין". יש כאלה שמחפשים מידע לגבי עילות גירושין, אחרים רוצים לדעת איך מגישים תביעה לגירושין ועוד כהנה וכהנה שאלות וחיפושים.
אתה חייב למקד את הקמפיין הפרסומי שלך לכל הכיוונים שרלוונטיים לתחומך. חלק מתהליך המיקוד הוא להבין, שאינך יכול להרשות לעצמך לבזבז את התקציב על פרסום באפיקים יקרים ותחרותיים במיוחד. החשיפה בפני קהל היעד צריכה להיות בזירות פחות תחרויות וישנן לא מעט כאלו.
התחרות תחת כל אותם מאות אלפי חיפושים משניים זולה יותר כמעט בכל המקרים. מרבית הגולשים שחיפשו את הביטויים הללו, צריכים עורך דין לגירושין עכשיו או שיצטרכו אותו בעוד כמה שבועות.
גם קהל יעד ספציפי מאוד (מתגרשים לצורך הדוגמא) מתנהג בצורה מגוונת ומערכות הפרסום באינטרנט מסייעות לך לנתב, לבחור נכון ולהגיע לכולם. גם בתקציב נמוך יחסית ניתן להגיע לעשרות אלפי גולשים בחודש ולהשיג תוצאות.
חשוב לבחור איך בדיוק למקד את הפרסום ואיך לתעל את המשאבים לאפיקים שיתאימו לך מבחינה עניינית וכמובן מבחינה תקציבית.
ישנן המון אפשרויות מיקוד, לדוגמא פילוח לפי אזור גיאוגרפי. אם המשרד שלך ממוקם בתל אביב ותגביל את חשיפת הקמפיין שלך רק לקהל יעד מאזור תל אביב, אתה אמנם "מוותר" על לקוחות פוטנציאליים רחוקים יותר, אבל אתה מרוויח פרסום מדויק, אפקטיבי וזול הרבה יותר.
פילוח נכון ומדויק של קהל היעד, התאמת מסרים ומיקוד נכון של הקמפיין הפרסומי, בהכרח יסייעו לך להוזיל עלויות בצורה משמעותית, במיוחד בתחומים תחרותיים כמו תחום המשפט.

לשלם פחות ולא לקבל פחות

לסיכומו של עניין, גם עורך דין בעל תקציב פרסום נמוך יחסית יכול וצריך לפרסם באינטרנט. אז נכון, אמנם אי אפשר להילחם בכרישים הגדולים, אבל זה לא אומר שאי אפשר להרוויח ולהרוויח יפה.
יש מספיק לקוחות בשביל כולם ואם עושים את זה נכון, אפשר להגיע כמעט לכל מכשיר נייד או מחשב של לקוח פוטנציאלי שמחפש את השירותים שלך.
זה שהתקציב שלך נמוך יותר מהמתחרים, לא בהכרח אומר שהפרסום שלך יהיה פחות אפקטיבי מהם ולעיתים ההפך הוא הנכון. אל תיתן למתחרים לשכנע אותך שזה בלתי אפשרי.
האמת היא שגם פרסום בתקציב נמוך יכול למנף את ההצלחה של המשרד שלך!
קרא ותדע: על מיתוג מקצועי למשרדי עורכי דין
קרא עודסגור
דרגו אותנו
| דירוגך () בוצע בהצלחה
דירוג ממוצע (5) | דירוגים (3)
5 stars - based on 3 reviews
פנה/י עכשיו אל המומחים לפרסום:
שם
טלפון
*מבצע מיוחד לעסקים לקראת החורף!
*מבצע מיוחד לעסקים לקראת החורף!

למה כל עורך דין חייב לפרסם באינטרנט?

WISEO הנה חברת הפרסום לעסקים הוותיקה בישראל לעורכי דין. בחברה צוות מומחים מיומן ומקצועי לפרסום ואנו מספקים שירותי פרסום למאות משרדי עורכי דין, שמקבלים בכל יום הרבה פניות של לקוחות חדשים.

אנחנו מציעים גם לך להשתמש בפלטפורמה הפרסומית הייחודית שפיתחנו, בהתאמה מדויקת לתקציב ולצרכים שלך ומבטיחים לכל עורך דין פרסום חכם וחשיפה ממוקדת לקהל יעד רלוונטי של גולשים, שצריכים ומחפשים את השירותים המשפטיים שעורך הדין מציע.

כידוע לכולנו, בישראל יש מעל 56,000 עורכי דין פעילים והמלחמה הקשה על כל לקוח צוברת תאוצה בכל יום שעובר. משרדי עורכי דין שמשכילים לנצל את יתרונות הפרסום באינטרנט מובילים, מגדילים את מעגל לקוחותיהם ומנצחים את המתחרים.

במסגרת קמפיין הפרסום אנו משתמשים במגוון כלים ושיטות שיווק מתקדמות, שמפנים את אור הזרקורים בדיוק למקום הנכון ומבטיחים גם לך בידול, ייחודיות והחזר יוצא דופן עבור ההשקעה. מוקד שירות הלקוחות שלנו זמין ונשמח להיפגש ולהציג את הדרכים שפרושות לפניך בדרך להצלחה!

למה כדאי לעורך דין לפרסם ברשת?
יתרונות הפרסום ברשת לעו"ד

מה יצא לך מהפרסום באינטרנט?

WISEO מתחייבים: ההשקעה בפרסום הפרקטיקה המשפטית שלך באינטרנט היא ההשקעה הכי משתלמת ומדידה, שכל עו"ד חייב לעצמו. תוכל לפרסם ולמתג את המשרד שלך במגוון כלים מקוונים ולבצע מעקב, בקרה וניתור בזמן אמת, מה שמבטיח החזר השקעה אופטימלי ותוצאות בטווח המיידי.

אנחנו יודעים להתאים לכל עורך דין את חבילת הפרסום האידיאלית עבורו, בהתאם לתקציב החודשי, לתחומי העיסוק המשפטיים שלך ולמיקום משרדך בארץ. כך נוכל להבטיח לך חשיפה אופטימלית בפני קהל ממוקד של לקוחות חדשים בכל יום שעובר.

הנתונים הסטטיסטיים מלמדים כי מעל 93% מעורכי הדין שבחרו לפרסם ב-WISEO מדווחים על צמיחה מהירה בקצב קליטת הלקוחות במשרדם וזאת בדיוק הסיבה שגם אתה חייב לקבל הצעה בהתאמה אישית לפרסום המשרד שלך באינטרנט.

פנה אלינו כבר עכשיו וקבל הצעה אטרקטיבית ותכנית מפורטת ומדויקת לפרסום המשרד שלך באינטרנט ללא כל התחייבות ותזכה ליהנות מהשקעה נכונה ובטוחה של הכסף שלך, מתשואות כלכליות גבוהות ומשגוג עסקי ארוך טווח.

התמחות בפתרונות בלעדיים והתחייבות לתוצאות. התמחות בפתרונות בלעדיים והתחייבות לתוצאות.

התוצאות מדברות בעד עצמן

בכל חודש מתבצעים מעל 250,000 חיפושים של גולשים שצריכים עורך דין

אנו מנהלים בהצלחה תקציבי פרסום של מאות עורכי דין במשך שנים ארוכות

מעל 91% מעורכי הדין שעובדים איתנו מחדשים את החוזה שנה אחר שנה

אנחנו יודעים לספק לעורכי דין לידים איכותיים ובלעדיים בהתחייבות חתומה

כל משרד עורכי דין שעובד איתנו מדווח על עלייה מיידית בכמות הלקוחות

פרסום חכם באינטרנט מבטיח לך תוצאות והחזר השקעה (ROI) אופטימלי

תוצאות הפרסום לעו"ד מדברות בעד עצמן
פנה/י לפגישה עם מומחה פרסום:
שם
טלפון
*מבצע מיוחד לעסקים לקראת החורף!
*מבצע מיוחד לעסקים לקראת החורף!

מבצע מיוחד!