מומחה לפרסום מחכה לך: 072-334-1000

מבצע מיוחד לכבוד חג הפסח!

מבצע מיוחד לכבוד חג הפסח!

דרכים ליצירת תדמית חיובית לעסק שלך

בין אם נרצה ובין אם לא, כולנו יצורים תקשורתיים שמתפקדים כחלק מחברה, שמחוץ לה כמעט לכל אחד ואחת מאיתנו, אין באמת קיום. הנורמות, הערכים והאידאלים בחברה שבה אנו חיים הם אלו שמכתיבים לנו את חוקי המשחק.
האופן שבו אני נתפס בעיניי החברה והדרך שבה אנשים מסתכלים עליי, הם בעלי חשיבות עצומה בחיים הפרטיים ובמיוחד כשמדובר בעסקים. הזירה העסקית בעידן המודרני מתנהלת רובה ככולה בגזרת האינטרנט וכשזה המצב, לא פלא שלנראות ברחבי הרשת יש השפעה אדירה על הצלחתך.
כדי ליהנות מתדמית חיובית לעסק, אתה מוכרח להכיר את הכלים שיאפשרו לך ליצור ולנהל את התדמית המיוחלת, כזו שתשרת את המטרות והצרכים שלך, שתבסס את מעמדך כמומחה וחשוב מכך, שתישמר לאורך זמן.

לא יוצאים לדרך בלי תכנון מקדים

השלב הראשון בדרך ליצירת תדמית חיובית לעסק הוא לתכנן אסטרטגיה מדויקת, בהתאם לצרכים ולתקציב שעומד לרשותך. אתה חייב להבין מי אתה, מה הייחודיות של העסק שלך, מה השירותים שאתה מציע, מי המתחרים שלך וכמובן, מי קהל היעד שאליו אתה פונה.
עליך להבין לעומק מה המטרות והיעדים שאתה רוצה להגשים ולמקד את האסטרטגיה שלך, כך שתענה על אותן שאיפות בצורה הטובה ביותר. תבחן מה עשו לפניך ותנסה לעשות יותר טוב מהמתחרים בכל פרמטר אפשרי. כך תיצור בידול חיובי, מה שלאורך זמן יסייע לך לבסס את התדמית הטובה ביותר לעסק שלך.
בעל עסק שלא יתכנן מראש ובקפידה את המסלול אליו הוא יוצא, יתקשה יותר להגשים את התכלית שלשמה הוא התחיל במסע המקוון, שאחת ממטרותיו העיקריות הנה יצירת תדמית עסקית מרשימה והגעה ללקוחות חדשים.

היכרות עם הזירה שבה אתה מתמודד

חלק מהותי בתכנון האסטרטגיה הוא היכרות עם הזירה שבה אתה מתמודד. האינטרנט הוא מקום רווי פעילות והתרחשות ובכל שבוע מצטרפים לתחרות על ליבם של הגולשים יותר עסקים חדשים בתחומך. עסקים שלהם תדמית מכובדת וראויה במדיה המקוונת, בהכרח משיגים תוצאות טובות יותר.
כדי להצליח וליצור לעסקך את התדמית המיוחלת, אתה צריך לחדש ולרגש את הגולשים כל פעם מחדש, כך שיעדיפו לבחור בך ולא במתחרים. אתה חייב לבצע מחקר מקדים מקיף ויסודי, במטרה לבחון מה עושים המתחרים באתרים, בדפי הנחיתה ובקמפיינים הפרסומיים שלהם. רק אחרי שתדע מה אחרים עושים תוכל לבחור איך לפעול בצורה חכמה ויעילה יותר.
אם לדוגמא יש לך עסק שמציע הסרת שיער לגברים ולנשים, תחפש בגוגל ביטויים שונים שקשורים בהסרת שיער. בדוק 20 תוצאות חיפוש לפחות. הכר את המתחרים, את האתרים שלהם, את התוכן שהם מפרסמים, את הנראות של האתרים, את המבצעים, הייחוד שלהם ובעצם, את כל מה שהם עושים.
עליך לנסות ולחשוב על דרכים יצירתיות להעביר את אותם מסרים בצורה שונה וייחודית, על מנת שהתדמית שתיצור לעצמך תהיה כזאת שהגולשים יזכרו לטובה.
כדי ליצור תדמית עסקית חיובית, אתה מוכרח ליצור בידול וכדי ליצור בידול - אתה מוכרח להכיר את השטח ואת המתחרים ולעקוב אחריהם לא רק בהתחלה, אלא תמיד. הכל כדי לוודא שאתה פועל בצורה חכמה, אפקטיבית ומקצועית יותר מהם.
עסק שיוצר בידול חיובי מול עסקים מתחרים, במיוחד באינטרנט, מגיע לתוצאות טובות יותר ומחזק את התדמית העסקית החיובית שלו בטווח הארוך.

פילוח מדויק של קהל היעד

היכרות עם קהל היעד היא חלק בלתי נפרד מתדמית עסקית מוצלחת, שכן אם לא תדע למי אתה פונה, לא תוכל לא תצליח להעביר מסרים נכונים ומדויקים לאותם גולשים שאתה רוצה שיחשפו לעסק שלך. בסופו של יום אנחנו פונים אל הגולשים והם אלה שיקבעו מה תהיה התדמית של העסק לטוב ולרע.
תדמית היא קודם כל איך אני תופס את עצמי וכפועל יוצא מזה, איך קהל היעד שלי רואה ותופס אותי. אם לא תמקד את הקהל שאליו אתה פונה ותגדיר מראש מי הגולשים שרלוונטיים לעסק שלך, תתקשה להגיע לתוצאות המיוחלות בפעולות השיווק שלך באינטרנט. כאשר לא מכוונים למטרה הרבה יותר קשה לבנות תדמית לעסק.
מומלץ לפלח את קהל היעד לפי קריטריונים כמו גיל, מין, מצב משפחתי, אזור גיאוגרפי, השלכה, תחומי עניין וכן הלאה. ככל שתפלח את קהל היעד טוב ומדויק יותר, כך תוכל לגבש שפה עיצובית, טקסטואלית ופרסומית נכונה יותר.
החוכמה היא להצליח להעביר לכל קבוצה מסרים בהתאמה אישית, שיעוררו ויסקרנו אותם. אם תצליח ליצור עניין, תבנה לעצמך תדמית חזקה בתחום ההתמחות שלך, תצליח להניע יותר גולשים לפעולה ומכאן ועד להצלחה עסקית הדרך קצרה.

לבנות אתר הרבה יותר מהמתחרים

הבית האינטרנטי שלך הוא כרטיס ביקור ווירטואלי. 99% מהגולשים שיחשפו לעסק שלך בשלב זה או אחר גם יגיעו לאתר שלך ולכן אתה מוכרח לבנות אתר מצוין, הרבה יותר טוב מכל המתחרים.
זה אומר לרכוש חבילת אחסון אמינה, שתאפשר לאתר שלך להיטען במהירות מכל התקן, לגבש שפה עיצובית בלעדית, לדעת איך לכתוב תוכן איכותי ועדכני, שמעביר לגולשים ערך מוסף, לתכנן לוגו יצירתי, להמציא סלוגן חכם ומושך ולהעניק לגולשים חווית משתמש נוחה וידידותית.
מדובר על משימה מורכבת, אבל אתה חייב לזכור כי טובת הגולשים היא גם טובתך ואם אלו שיגיעו לאתר שלך יאהבו את מה שהם רואים וירגישו שאתה נותן מענה אידיאלי לצרכים שלהם, העסק שלך יחרט בזכרונם והסבירות שהם ירצו לפנות אליך או להמליץ עליך לחבריהם, עולה פלאים.
אתר איכותי הוא אחד המפתחות המרכזיים בדרך לגיבוש תדמית עסקית מנצחת וחשוב מאוד להמשיך לנהל ולעדכן אותו בזמן אמת, בהתאם לשינויים שמתרחשים בתחומך וכמובן, בהתאם לחידושים ועדכונים שהמתחרים שלך מבצעים.

לבסס נוכחות אינטרנטית משמעותית

גם אם בנית אתר איכותי ומזמין, שגורם לגולשים להרגיש שהגיעו למקום הנכון זה עדיין לא מספיק. אתה אמנם יכול לסמוך על קידום אורגני, אבל זה דורש הרבה סבלנות ומשאבים. כדי לייצר תנועה לאתר כבר בטווח הקצר מומלץ מאוד לשלב כבר בתחילת הדרך פרסום ממומן.
נוכחות קבועה בצמתי מידע אינטרנטיים (גוגל, פייסבוק, יוטיוב וכדומה) הנה נדבך משמעותי בדרך למיתוג ובניית תדמית חיובית לעסק שלך. המטרה היא לפרסם איפה שהגולשים שלך נמצאים ותהיה בטוח שהמתחרים שלך עושים את זה בכל רגע נתון.
לכן, עליך להכיר את שיטות הפרסום האפשרויות ולבחור את האפיקים שהכי מתאימים לעסק שלך. גם כאן חשוב להבין ולחקור מה המתחרים שלך עושים על מנת שתוכל להמשיך ולעשות יותר טוב.
אתה צריך לקבוע תקציב פרסום חודשי ולמרות שרבים טוענים שלא, ניתן ואפשר לפרסם גם בתקציב נמוך. מומלץ מאוד לא לשים את כל הביצים בסל אחד ולפזר את התקציב בצורה מבוקרת בגוגל, בפייסבוק ובאפיקים רלוונטים אחרים.
צריך להקפיד על קו פרסומי אחיד מבחינה עיצובית ומבחינת המסרים שאותם אתה מעביר לקהל היעד, כחלק מהאסטרטגיה הברורה של העסק ליצירת התדמית המיוחלת.
העובדות מראות כי עסקים שמפרסמים את עצמם באפיקים ממומנים ברחבי רשת האינטרנט ובצורה מושכלת, בונים לעצמם מותג חזק יותר, מה שכאמור עוזר בהחלט ליצירת התדמית שתקדם את העסק בטווח הארוך.

לתת לגולש את היחס שהיית רוצה לקבל

טיפ נוסף בדרך ליצירת תדמית עסקית חיובית באינטרנט הוא להתייחס לגולשים כמו שהיית רוצה שיתייחסו אליך. תהיה אמין, אל תבטיח דברים שאתה לא יכול לקיים בשום מקום - לא באתר, לא בעמודי הנחיתה, לא בפרסומים שלך ברחבי הרשת ובטח שלא בשיחות עם גולשים שפנו אליך.
תציע מבצעים ותחרויות מעוררי עניין בעמוד העסקי שלך בפייסבוק ותקפיד לתת מענה איכותי ומהיר לפניות של גולשים בעמוד העסקי בפייסבוק, בדפי הנחיתה, בטלפון או בכל ערוץ תקשורת אחר. ככל שהגולשים ירגישו שהצד השני נותן להם מענה טוב יותר כך התדמית שלך בעיניהם תהיה חיובית יותר.
מטרת העל שלך היא להעניק לכל גולש את התשובה הכי טובה, מקיפה ועניינית לפי תחום העניין שלו . חלק מהותי במענה הזה הוא להיות קוהרנטי. אל תפרסם משהו אחד ותפנה לעמוד נחיתה אחר, אל תטרגט בפייסבוק רק נשים ותכתוב בלשון זכר ואל תפריז בשיווק עצמי מוגזם.
תפנה לקהל היעד בשפה שהוא מבין, בגובה העיניים וברגישות וכך תצליח לחזק את התדמית שלך ברשת, לרכוש את אמונם של הגולשים ובשאיפה להגדיל את התנועה לאתר ולהפוך יותר גולשים ללקוחות.

לשחק לפי הכללים כל הזמן ולאורך זמן

התדמית העסקית שלך באינטרנט היא כרטיס הביקור האמיתי שלך. בניית תדמית מקצועית לעסק אורכת זמן ודורשת תכנון מקדים והרבה עבודה מקצועית. בעלי עסקים שהשכילו לבסס תדמית חיובית וחזקה ברשת האינטרנט - שמם הולך לפניהם והם מצליחים להגיע לקהלי יעד חדשים ולו בזכות אותה תדמית שבנו לעסק.
חשוב להכיר את כללי המשחק, לעבוד בצורה מקצועית לאורך זמן ולהקפיד שלא ליפול בקטנות. קל מאוד לעשות טעויות ולפגום בתדמית של העסק, לא כל שכן בעידן הטכנולוגי שבו אנו חיים.
כדי לשמר את התדמית העסקית שיצרת, אתה חייב להיות במעקב כל הזמן ולאורך זמן. תהיה עם יד על הדופק, תבחן את ההתפתחויות והעדכונים שמתרחשים בתחומך, את השינויים שהמתחרים שלך עושים ובעיקר תזכור שיצירת תדמית ובידול מהמתחרים זה לא עניין חד פעמי, אלא עבודה מתמשכת.
בעלי עסקים שעובדים ומשקיעים לאורך שנים בבניית התדמית המקוונת של העסק שלהם רואים תוצאות ומבינים את המשמעות הרבה שטמונה בנראות הוירטואלית שלהם. הגיע הזמן שגם אתה תתקדם לשם!
קרא ותדע: איך להימנע מתדמית שלילית לעסק?
קרא עודסגור
דרגו אותנו
| דירוגך () בוצע בהצלחה
דירוג ממוצע (5) | דירוגים (3)
5 stars - based on 3 reviews
פנה/י עכשיו אל המומחים לפרסום:
שם
טלפון
*מבצע מיוחד לעסקים קיץ 2017!
*מבצע מיוחד לעסקים קיץ 2017!

למה כדאי לך לנהל תדמית לעסק?

WISEO הנה חברת הפרסום לעסקים הוותיקה בישראל. בחברה צוות מומחים מיומן ומקצועי לפרסום עסקים ואנו מספקים שירותי ניהול תדמית למאות בתי עסק, שמקבלים בכל יום הרבה פניות של לקוחות חדשים.

ננהל עבורך את התדמית העסקית בצורה מקצועית שתתאים לתקציב ולצרכים של העסק. נבדל אותך מהמתחרים על ידי תוכן מקצועי ונראות מרשימה באתר ובדף הפייסבוק, נקדם את העסק לראש הרשימה בגוגל ונייצר עבורך תוצאות חיפוש חיוביות. בנוסף, נכתוב כתבות תדמית לעסק שלך ונפרסם אותן בנישות השונות.

הרעיון שמוביל אותנו הוא ניהול תדמית חכם ומותאם ותשלום רק לפי תוצאות. צוות המפרסמים המנצח שלנו מתמחה בניהול תדמית באינטרנט למיטב העסקים המובילים בארץ ובעולם ומורכב מכוח אדם ברמה אנושית גבוהה.

אנו רואים את הצלחתך בראש סדר העדיפויות תמיד ומבטיחים ללוות אותך באחריות ובמקצועית. מוקד שירות הלקוחות שלנו זמין ונשמח להיפגש ולהציג את מגוון הדרכים שפרושות לפניך בדרך להצלחה בניהול התדמית לעסק!

משמעותה של חשיפה עסקית באינטרנט
תוצאות מעולות ושיפור מכירות מהיר
תוצאות מעולות ושיפור מכירות מהיר

מה יצא לך מניהול תדמית לעסק?

הסטטיסטיקה מלמדת כי בכל חודש יותר ויותר בעלי עסקים בארץ ובעולם מגדילים את תקציבי ניהול התדמית לעסק, בעיקר בשל הכוח והיכולת שיש לתדמית עסקית טובה להשפיע על לקוחות פוטנציאליים לבחור בעסק שלך.

המומחים שלנו יודעים מה באמת עובד ומבטיחים שניהול נכון של התדמית העסקית, יגביר חשיפה חיובית בפני קהל יעד מפולח ומוכוון מטרה - מה שיביא לך יותר ויותר תוצאות בכל חודש. אנו ננהל מעקב, בקרה וניתור בזמן אמת של תוצאות, מה שיבטיח שליטה מלאה על התדמית העסקית.

נתונים סטטיסטיים מלמדים כי מעל 93% מהלקוחות של חברת WISEO דיווחו על צמיחה בהכנסותיהם תקופה קצרה לאחר שהחלו לנהל את התדמית העסקית שלהם דרכנו וזאת בדיוק הסיבה שאסור לך לפספס את ההצעה המשתלמת שלנו.

פנה אלינו כבר עכשיו וקבל הצעה אטרקטיבית ותכנית מפורטת ומדויקת לניהול התדמית העסקית שלך באינטרנט ללא כל התחייבות ותזכה ליהנות מהשקעה נכונה ובטוחה של הכסף, מתשואות כלכליות גבוהות ומשגוג עסקי ארוך טווח.

התדמית שלך היא כרטיס הביקור של העסק התדמית שלך היא כרטיס הביקור של העסק

התוצאות מדברות בעד עצמן

בכל חודש יותר בעלי עסקים בוחרים להגדיל את תקציבי ניהול התדמית

אנו מנהלים את התדמית של מאות עסקים בתקציב של מיליוני שקלים בשנה

93% מלקוחותינו מדווחים על צמיחה עסקית מהירה בזכות ניהול התדמית

ניהול תדמית נכון מביא תוצאות והחזר כספי חסר תקדים ביחס להשקעה

נמקד את התדמית העסקית שלך כך שתתאים לקהל יעד מפולח על פי צרכיך

מאות לקוחות לא טועים – ניהול תדמית עסקית מביא תוצאות בטוחות ומהר

קבל הצעה לניהול תדמית העסק באינטרנט
פנה/י לפגישה עם מומחה פרסום:
שם
טלפון
*מבצע מיוחד לעסקים קיץ 2017!
*מבצע מיוחד לעסקים קיץ 2017!

מבצע מיוחד!