מומחה לפרסום מחכה לך: 072-334-1000

מבצע מיוחד לעסקים לקראת החורף!

מבצע מיוחד לעסקים לקראת החורף!

שיטות שיגרמו להרבה יותר גולשים לשתף תוכן מהאתר שלך

האינטרנט תפס וממשיך לתפוס נתח משמעותי מחיינו. נכון לשנת 2017, מעל 95% מבעלי העסקים בישראל מנהלים אתר אינטרנטי ואלו שעדיין לא, כבר נמצאים בשלבי הבשלה לקראת ההחלטה להצטרף לחגיגה. כולם משקיעים זמן וכסף כדי לשדרג את האתר שלהם, זאת כדי לזכות באינטראקציה חיובית, שבשאיפה תגרום לכמה שיותר גולשים שמגיעים לאתר להפוך ללקוחות.
מרכיב חשוב שיש לשים לב אליו כשמדובר באינטרנט ובפרט באתרים עסקיים, הוא התוכן. ככל שהתוכן יהיה איכותי יותר, כך עולה הסבירות שהוא יעורר עניין ויניע את הגולשים לפעולה. יתרה מכך, תוכן אטרקטיבי, יגדיל את הסיכויים שאותם גולשים שהגיעו לאתר ואהבו את מה שהם ראו וקראו, גם יבחרו לשתף אותו, מה שבאופן ישיר יגביר את הבאז סביב העסק שלך.
שיתוף תכנים ברשת זו דרך מעולה לזכות בחשיפה ופרסום חינם, לבסס נוכחות אינטרנטית דומיננטית, לשפר תדמית עסקית וכמובן, לייצר עוד תנועה לאתר. היכולת לגרום לאנשים לשתף תוכן, איננה בגדר מתנת אל ובעזרת טכניקות פשוטות ליישום, גם אתה יכול לגרום להרבה יותר גולשים לשתף תוכן מהאתר שלך ברשתות חברתיות, בבלוגים, בוואטסאפ או בכל אמצעי מדיה אחר.

תכתוב תוכן שאי אפשר להתעלם ממנו

הכלל הראשון בדרך ליעד המיוחל הוא לכתוב תוכן איכותי ומעניין, שיגרום לכל מי שקורא אותו להגיב. המונח תוכן איכותי הוא רחב ויש הרבה מאוד משתנים שצריך לשים לב אליהם, על מנת להצליח לכתוב תוכן שבאמת מניע גולשים לפעולה. עם זאת, ישנם כללים ברורים שתקפים לגבי כל סוגי התכנים באינטרנט, שכדאי מאוד לפעול לפיהם ובכלל זאת:
ליצור תוכן חדש, ייחודי ולא מועתק, תוכן שימושי שמספק תשובות מקיפות לשאלות, להקפיד על ניסוחים ברורים ועברית תקנית, לעורר רגש, לתת לקוראים ערך מוסף ויותר מכל - לכתוב תוכן שמוכוון ומותאם לקהל היעד. עליך לראות בראש ובראשנה את טובתם של הגולשים שאליהם מופנה התוכן. ככל שהתוכן באתר יעורר יותר עניין בקרב אלו שיחשפו אליו ויספק מענה אמיתי לצרכים שלהם, גובר הסיכוי שאותו תוכן יפעיל את הגולשים לכדי מצב של שיתוף.

תקפיד על נראות בעמודי הנחיתה באתר

המילים שלך אמנם משמשות שופר מרכזי לרעיונות ולמסרים שאתה מעוניין להעביר, אך איכות התוכן נקבעת גם על סמך הנראות שלו בעמוד. מה זה אומר? עליך לוודא שהטקסט מוצב נכון מבחינה וויזואלית ביחס לעיצוב של העמוד, שיש רווחים שווים וחלוקה הגיונית לפסקאות ובגדול, להקפיד שהשילוב בין הפן הטקסטואלי לפן הוויזואלי עובד וזורם בצורה קוהרנטית.
מעבר לנראות של הטקסט בעמוד כדאי להוסיף, במידת הצורך ולא באופן מאולץ, גם תמונות או סרטוני ווידאו. מחקרים מוכיחים שתמונות ווידאו תופסים את העין הרבה יותר ממילים ועל כן, אם יש אפשרות להוסיף אותם לתוכן, מה טוב. אם תצליח לייצר קוהרנטיות בין הטקסט לוויז'ואל, תצליח להפוך את התוכן לנגיש יותר ומכאן גם לכזה שיותר גולשים ירצו לשתף.

תנהל עמוד פייסבוק עסקי פעיל ובועט

שיטה מצוינת שתגרום לגולשים לשתף תכנים מהאתר שלך, היא לשתף אותם בעצמך. הדרך הנוחה והיעילה ביותר לעשות זאת היא על ידי ניהול של עמוד פייסבוק עסקי, שבו תעלה באופן קבוע את התוכן מהאתר שלך בתוצרת פוסט עם תמונה מושכת, כיתוב קצר והפנייה לעמוד כזה או אחר באתר. עובדתית, השיטה הזו הוכחה כדרך המהירה והבטוחה ביותר לגרום לאנשים לשתף תוכן.
בהקשר זה חשוב לציין שפייסבוק קובעת לכל פוסט ציון איכות וכדי להצליח לייצר פוסטים וויראליים ברשת החברתית הגדולה בעולם, כדאי להכיר את הכללים של פייסבוק. אם תדע ליישם את אותם כללים ולהשתמש בטריקים פסיכולוגיים שמניעים אנשים לפעולה, תצליח לייצר פוסטים אטרקטיביים, שבשאיפה יגרמו לכמה שיותר גולשים ללחוץ לייק, להגיב והדובדבן שבקצפת - לשתף.

תעודד גולשים לשתף את התוכן שלך

זה טוב ויפה לסמוך על איכות התוכן כפרמטר שיגרום לגולשים לרצות לשתף אותו, אבל זה לא מספיק. המטרה היא לא רק לזכות בשיתופים, אלא לגרום לכמה שיותר גולשים לשתף ולכן לעיתים לא תזיק גם דחיפה קטנה בטוסיק. רצוי ואף הכרחי להוסיף אופציות שיתופים גם במקומות לא קונבנציונליים והחוכמה היא לדעת מתי הטיימינג הנכון להציע לאנשים אפשרות שיתוף.
אם גולש ביצע אינטראקציה באתר שלך: פנה באופן מקוון, השאיר פרטים, הגיב על סקר, רכש מוצר או כל פעולה אחרת, אתה יכול להקפיץ חלון שמציע לאותו גולש לשתף את חבריו בפעולה שביצע בתמורה למשהו, או במילים אחרות - לשחד (באופן חוקי) את הגולשים.
עליך לעודד אנשים בצורה אקטיבית לשתף תכנים ולתת להם תמריץ לשיתוף, בין אם תמריץ חומרי כמו הטבה או הנחה ובין אם תמריץ רגשי. לדוגמא, אם מישהי קנתה עגילים דרך חנות המכירות המקוונת שלך, אתה יכול להציע לה בסוף הרכישה לשתף את החברים שלה בפייסבוק בקנייה שביצעה ובתמורה לכך לזכות בהנחה לרכישה הבאה.
דוגמא נוספת, הפעם לתמריץ רגשי, היא במצב שבו מישהו ענה על סקר בסוף כתבה שקרא. אם אותו גולש הראה שביעות רצון בנוגע לאינפורמטיביות של הכתבה, אתה יכול להציע לו לשתף את החברים שלו במידע כדי לסייע גם להם ועוד כהנה וכהנה.

תוסיף לכל כתבה כפתור שיתוף בולט

הרבה פעמים בחיים הדברים המובנים מאליהם מתפספסים ועל כן הטיפ האחרון בהקשר שיתופים, יהיה להוסיף כפתור חיווי אשר קורא לגולשים לשתף את התוכן. אל תקשה על הגולשים ותגרום להם להעתיק את הכתובת ולהדביק אותה, אלא נסה להקל עליהם. תוסיף לכל כתבה כפתור שיתוף בולט לעין, אסתטי ונגיש, שיופיע בכל מקום בעמוד ויזכיר לגולשים את היעד שאליו אתה מכוון - שיתופים.

תעשה את הכל הרבה יותר טוב מהמתחרים!

בעל עסק שישכיל ליישם את הטיפים שהוזכרו לעיל בוודאות יגרום להרבה יותר גולשים לשתף תכנים מהאתר שלו החוצה. אבל, חשוב לזכור שכל אותם גולשים שמגיעים לאתר שלך כנראה גם ביקרו או יעצרו לביקור בעתיד, באתרים של השכנים.
לכן, כדי להיות בטוח שאותם גולשים שיגיעו אליך באמת יעדיפו אותך על פני המתחרים, אתה מוכרח לעשות את הכל הרבה יותר טוב ומקצועי מהם. זה המפתח שיוכל לסובב כל דלת שתרצה, בתוכן בפרט ובקידום האתר והעסק שלך בכלל.
קרא ותדע: הדרך ליצור בידול מהמתחרים באמצעות תוכן.
קרא עודסגור
דרגו אותנו
| דירוגך () בוצע בהצלחה
דירוג ממוצע (5) | דירוגים (2)
5 stars - based on 2 reviews
פנה/י עכשיו אל המומחים לפרסום:
שם
טלפון
*מבצע מיוחד לעסקים לקראת החורף!
*מבצע מיוחד לעסקים לקראת החורף!

למה כדאי לפרסם ולהפיץ תוכן?

WISEO הנה חברת הפרסום לעסקים הוותיקה בישראל. בחברה צוות מומחים מיומן ומקצועי לפרסום עסקים ואנו מספקים שירותי פרסום למאות בתי עסק, שמקבלים בכל יום הרבה פניות של לקוחות חדשים.

אנחנו ננהל עבורך קמפיין פרסום והפצת תוכן באינטרנט שיתאים בדיוק לתקציב ולצרכים של העסק שלך, במטרה להביא תוצאות מהירות ולהגשים מטרות עסקיות. תהליך פרסום התוכן יחשוף את העסק שלך לקהל יעד ממוקד בצמתי המידע המרכזיים, על מנת שלא תפספס אף לקוח פוטנציאלי.

הרעיון שמוביל אותנו הוא פרסום תוכן חכם ומותאם ותשלום רק לפי תוצאות. צוות המפרסמים המנצח שלנו מתמחה בניהול תקציבי פרסום והפצת תוכן באינטרנט של מיטב העסקים המובילים בארץ ובעולם ומורכב מכוח אדם ברמה אנושית גבוהה.

צוות המפרסמים בחברה מתמחה בניהול תקציבי פרסום והפצת תוכן באינטרנט של עסקים קטנים ובינוניים ואנו רואים את ההצלחה שלך בראש סדר העדיפויות תמיד.

אנו רואים את הצלחתך בראש סדר העדיפויות תמיד ומבטיחים ללוות אותך באחריות ובמקצועית. מוקד שירות הלקוחות שלנו זמין ונשמח להיפגש ולהציג את מגוון הדרכים שפרושות לפניך בדרך להצלחה בפרסום והפצת תוכן לעסק שלך!

מומחים להפצת תוכן ממומן באיטנרנט
תוצאותיו של פרסום תוכן איכותי ברשת
תוצאותיו של פרסום תוכן איכותי ברשת

מה יצא לך מפרסום והפצת תוכן?

הסטטיסטיקה מלמדת כי בכל חודש יותר ויותר בעלי עסקים בארץ ובעולם מגדילים את תקציבי פרסום התוכן באינטרנט, בעיקר בשל היכולת להתמקד בקהל יעד ספציפי שמתאים בדיוק לצרכים של העסק שלך.

המומחים שלנו לפרסום והפצת תוכן יודעים מה באמת עובד ומבטיחים כי גם העסק שלך יזכה לחשיפה ממוקדת בפני קהל יעד מפולח ומוכוון מטרה - מה שיביא לך יותר ויותר תוצאות בכל חודש. אנו מבצעים בכל קמפיין מעקב, בקרה וניתור בזמן אמת, מה שמאפשר שליטה מלאה על הפרסום.

נתונים סטטיסטיים מלמדים כי מעל 93% מהלקוחות של חברת WISEO דיווחו על צמיחה בהכנסותיהם תקופה קצרה לאחר שהחלו בפרסום תוכן לעסק שלהם וזאת בדיוק הסיבה שאסור לך לפספס את ההצעה המשתלמת שלנו.

פנה אלינו כבר עכשיו וקבל הצעה אטרקטיבית ותכנית מפורטת ומדויקת לפרסום והפצת תוכן לעסק שלך ללא כל התחייבות ותזכה ליהנות מהשקעה נכונה ובטוחה של הכסף שלך, מתשואות כלכליות גבוהות ומשגוג עסקי ארוך טווח.

איפה אפשר להפיץ תוכן וכתבות איפה אפשר להפיץ תוכן וכתבות

התוצאות מדברות בעד עצמן

בכל חודש יותר בעלי עסקים מגדילים את תקציבי הפרסום והפצת התוכן

אנו מפרסמים ומפיצים תוכן למאות עסקים בתקציב של מיליוני שקלים בשנה

93% מלקוחותינו מדווחים על צמיחה עסקית מהירה בזכות פרסום התוכן

פרסום תוכן מביא תוצאות והחזר כספי חסר תקדים ביחס השקעה (ROI)

נמקד את פרסום התוכן לעסק שלך באינטרנט לקהל יעד מפולח על פי צרכיך

מאות לקוחות לא טועים – פרסום והפצת תוכן יביאו תוצאות מספקות ומהר

חשיבותו של פרסום תוכן באינטרנט
פנה/י לפגישה עם מומחה פרסום:
שם
טלפון
*מבצע מיוחד לעסקים לקראת החורף!
*מבצע מיוחד לעסקים לקראת החורף!

מבצע מיוחד!