מומחה לפרסום מחכה לך: 072-334-1000

מבצע מיוחד לעסקים לקראת החורף!

מבצע מיוחד לעסקים לקראת החורף!

לשכת עורכי הדין קובעת את הכללים!

במציאות של ימינו, בה מצד אחד אתרי האינטרנט ובמיוחד הרשתות החברתיות הולכים ונעשים יותר ויותר פופולאריים ומצד שני ההצפה הקיימת בענף עריכת הדין מגבירה קשות את התחרות המקצועית בשוק, טבעי מאוד שעורכי דין רבים יבקשו לפרסם את פעילותם המקצועית גם במסגרת האינטרנט.

למרבה הצער, רבים מעורכי הדין עושים זאת באופן משולח כל רסן, אשר פוגע קשות בתדמית המקצועית שלהם.

הדבר נפוץ במיוחד במסגרת פייסבוק, שם ניתן למצוא לעתים תכופות עורכי דין שמתפארים בהישגיהם המקצועיים כביכול, כשלא פעם מתברר כי מדובר בהתפארות מוגזמת ומיותרת לחלוטין.

לדוגמא, עורך דין שמנפנף בפסק דין שניתן לטובתו ומציג אותו בתור ניצחון מוחץ וכנגד כל הסיכויים, למרות שפועל הוא מסתיר את העובדה כי פסק הדין ניתן בהעדר הגנה.

גם לשכת עורכי הדין מודעת להתפרעות הזו ועל כן על מנת למנוע ולרסן ככל הניתן את התופעה, היא עדכנה את כללי לשכת עורכי הדין (פרסומת), התשס"א – 2001, באשר לאופן הפרסום באינטרנט וזאת כפי שיפורט להלן.

ראשית, כלל 3(א)(5) לכללי הפרסומת מתיר עקרונית את עצם הפרסום גם באינטרנט וזאת בנוסף לאמצעי פרסום אחרים כגון עיתונות, שלט המשרד ועוד.

כלומר, עצם הפרסום באינטרנט, בין במסגרת אתר אינטרנט ששייך לעורך דין עצמו ובין במסגרת אתר אינטרנט אחר, הינו לגיטימי, כשלעצמו.

יחד עם זאת, ישנן מגבלות לגבי הפרטים שניתן לכלול בפרסומת באינטרנט וכן לגבי אופן הצגתה מבחינה ויזואלית.

הפרטים שניתן לכלול בפרסום של עורך דין באינטרנט

הפרסומת באינטרנט יכולה לכלול רק רשימה סגורה של פרטים, אשר מפורטים בכללים 3(ב) ו-3(ג) לכללי הפרסומת.

כלל 3(ב) מפרט את הפרטים שניתן לפרסם בכל אמצעי הפרסום שמותרים על פי כללי הפרסומת ולא רק באינטרנט, כגון בעיתונות ובמסגרת נייר המכתבים של עורך הדין ואילו כלל 3(ג) מפרט את הפרטים שניתן לציין רק במסגרת הפרסום באינטרנט ובמדריכים מקצועיים מסווגים.

הפרטים שניתן לפרסם באינטרנט בהתאם לכלל 3(ב) לכללי הפרסומת:

הפרטים שניתן לפרסם באינטרנט בהתאם לכלל 3(ג) לכללי הפרסומת:

כיצד ניתן להציג פרסומת של עו"ד באינטרנט מבחינה ויזואלית?

לגבי הפן הוויזואלי של הפרסומת באינטרנט, קובע כלל 3(ה) לכללי הפרסומת, כי פרסומת באינטרנט תובא בלא ליווי של מלל קולי.

בנוסף, אסור להציג את הפרסומת במסגרת פסי פרסומת, BANNER, כך שאתר עורכי דין לא יכלול פסי פרסומת של עו"ד אחרים ועורכי הדין לא רשאים לפרסם את עצמם באמצעות פסי פרסומת באתרים של אחרים.

לגבי קישורים, LINK - ניתן להוסיף קישורים רק לאתרים של עורכי דין או ארגוני עורכי דין או אתרים מקצועיים משפטיים בלבד.

לגבי תמונות ואיורים - ניתן לעשות שימוש רק בתמונות ואיורים גרפיים שאינם פוגעים בכבוד המקצוע וכן ניתן לפרסם תמונות של עורך דין, אך לא ניתן לפרסם תמונות של לקוחותיו או של עובדי משרדו שאינם עורכי דין.

הפרסום באינטרנט הנו למעשה אמצעי הפרסום היחידי שמותר לפרסם בו איורים ותמונות על פי כללי הפרסומת וזאת כאמור בכלל 3(ז) לכללי הפרסומת.

לפני שתתחיל לפרסם את המשרד שלך באינטרנט, חשוב מאוד שתוודא שאתה פועל אף ורק לפי כללי האתיקה שפרסמה לשכת עורכי הדין, כדי להבטיח שלא תסכן חלילה את היושרה המקצועית שלך וכמובן, כדי שתוכל ליהנות מפרסום אפקטיבי ומשתלם ולנצח את המתחרים לא רק בבית המשפט, אלא גם בזירה האינטרנטית.

קרא ותדע: עשה ואל תעשה בקמפיין פרסום של עורך דין ברשת

קרא עודסגור
דרגו אותנו
| דירוגך () בוצע בהצלחה
דירוג ממוצע (5) | דירוגים (2)
5 stars - based on 2 reviews
פנה/י עכשיו אל המומחים לפרסום:
שם
טלפון
*מבצע מיוחד לעסקים לקראת החורף!
*מבצע מיוחד לעסקים לקראת החורף!

למה כל עורך דין חייב לפרסם באינטרנט?

WISEO הנה חברת הפרסום לעסקים הוותיקה בישראל לעורכי דין. בחברה צוות מומחים מיומן ומקצועי לפרסום ואנו מספקים שירותי פרסום למאות משרדי עורכי דין, שמקבלים בכל יום הרבה פניות של לקוחות חדשים.

אנחנו מציעים גם לך להשתמש בפלטפורמה הפרסומית הייחודית שפיתחנו, בהתאמה מדויקת לתקציב ולצרכים שלך ומבטיחים לכל עורך דין פרסום חכם וחשיפה ממוקדת לקהל יעד רלוונטי של גולשים, שצריכים ומחפשים את השירותים המשפטיים שעורך הדין מציע.

כידוע לכולנו, בישראל יש מעל 56,000 עורכי דין פעילים והמלחמה הקשה על כל לקוח צוברת תאוצה בכל יום שעובר. משרדי עורכי דין שמשכילים לנצל את יתרונות הפרסום באינטרנט מובילים, מגדילים את מעגל לקוחותיהם ומנצחים את המתחרים.

במסגרת קמפיין הפרסום אנו משתמשים במגוון כלים ושיטות שיווק מתקדמות, שמפנים את אור הזרקורים בדיוק למקום הנכון ומבטיחים גם לך בידול, ייחודיות והחזר יוצא דופן עבור ההשקעה. מוקד שירות הלקוחות שלנו זמין ונשמח להיפגש ולהציג את הדרכים שפרושות לפניך בדרך להצלחה!

למה כדאי לעורך דין לפרסם ברשת?
יתרונות הפרסום ברשת לעו"ד

מה יצא לך מהפרסום באינטרנט?

WISEO מתחייבים: ההשקעה בפרסום הפרקטיקה המשפטית שלך באינטרנט היא ההשקעה הכי משתלמת ומדידה, שכל עו"ד חייב לעצמו. תוכל לפרסם ולמתג את המשרד שלך במגוון כלים מקוונים ולבצע מעקב, בקרה וניתור בזמן אמת, מה שמבטיח החזר השקעה אופטימלי ותוצאות בטווח המיידי.

אנחנו יודעים להתאים לכל עורך דין את חבילת הפרסום האידיאלית עבורו, בהתאם לתקציב החודשי, לתחומי העיסוק המשפטיים שלך ולמיקום משרדך בארץ. כך נוכל להבטיח לך חשיפה אופטימלית בפני קהל ממוקד של לקוחות חדשים בכל יום שעובר.

הנתונים הסטטיסטיים מלמדים כי מעל 93% מעורכי הדין שבחרו לפרסם ב-WISEO מדווחים על צמיחה מהירה בקצב קליטת הלקוחות במשרדם וזאת בדיוק הסיבה שגם אתה חייב לקבל הצעה בהתאמה אישית לפרסום המשרד שלך באינטרנט.

פנה אלינו כבר עכשיו וקבל הצעה אטרקטיבית ותכנית מפורטת ומדויקת לפרסום המשרד שלך באינטרנט ללא כל התחייבות ותזכה ליהנות מהשקעה נכונה ובטוחה של הכסף שלך, מתשואות כלכליות גבוהות ומשגוג עסקי ארוך טווח.

התמחות בפתרונות בלעדיים והתחייבות לתוצאות. התמחות בפתרונות בלעדיים והתחייבות לתוצאות.

התוצאות מדברות בעד עצמן

בכל חודש מתבצעים מעל 250,000 חיפושים של גולשים שצריכים עורך דין

אנו מנהלים בהצלחה תקציבי פרסום של מאות עורכי דין במשך שנים ארוכות

מעל 91% מעורכי הדין שעובדים איתנו מחדשים את החוזה שנה אחר שנה

אנחנו יודעים לספק לעורכי דין לידים איכותיים ובלעדיים בהתחייבות חתומה

כל משרד עורכי דין שעובד איתנו מדווח על עלייה מיידית בכמות הלקוחות

פרסום חכם באינטרנט מבטיח לך תוצאות והחזר השקעה (ROI) אופטימלי

תוצאות הפרסום לעו"ד מדברות בעד עצמן
פנה/י לפגישה עם מומחה פרסום:
שם
טלפון
*מבצע מיוחד לעסקים לקראת החורף!
*מבצע מיוחד לעסקים לקראת החורף!

מבצע מיוחד!