מומחה לפרסום מחכה לך: 072-334-1000

מבצע מיוחד לעסקים לקראת החורף!

מבצע מיוחד לעסקים לקראת החורף!

מהפכה בתוכן: האם הרובוט יחליף את הכותב האנושי?

תאר לעצמך מה היה קורה, אילו יום אחד היית מתעורר ומגלה שהעולם שאתה מכיר החליף את עורו לחלוטין ובמקום אנשים, מנהלים את הזירה שבה אתה חי רובוטים, יותר חכמים ממך, יותר יעילים ממך והדובדבן שבקפצת, יותר עמידים ממך. נשמע לך הזוי? דווקא לא.
עובדתית, הטרנספורמציה הזו לא רחוקה כל כך מהמציאות ונדמה שתוך שנים ספורות, בין אם נרצה ובין אם לא, התרחיש הדרמטי הזה יקרום עור וגידים. ההתפתחות הטכנולוגית המואצת ולצדה, השתלטותו הכמעט מוחלטת של האינטרנט על חיינו, הן אלו שמפרות את השינוי ומאפשרות לכל אותן מהפכות להתממש.
ואם במהפכות עסקינן, ממש בימים אלו, מתרחשת מהפכת מחוללי המאמרים, או בשפה פשוטה יותר, רובטים עם בינה מלאכותית, שמטרתם הסופית הנה להחליף את כותבי התוכן האנושיים. אותם מחוללי מאמרים, מופעלים באמצעות אלגוריתם, שיודע לייצר תוך פחות משתי דקות מאמר אינפורמטיבי, קוהרנטי ולא מועתק באורך של 500 מילים.
בעלי עסקים שמפרסמים באינטרנט ומשלמים לא מעט כסף על תוכן, וודאי ישמחו למשמע החידוש. אמנם, לפני שתמהר לפתוח שמפניה, חשוב להבין שלבשורה המרגשת הזו מתלווים לא מעט גורמים נוספים, אשר מטילים בסימן שאלה את איכות התוכן שאותה מכונה מסוגלת לייצר ובנקודה הזו כדאי לעצור ולבדוק את היתרונות והחסרונות של מחוללי המאמרים לעומת קופירייטרים בשר ודם.

איכות על כלל נגזרותיה

הביטוי תוכן איכותי הנו סובייקטיבי מיסודו, שכן איכות היא מושג יחסי. אבל, כשמדובר על תוכן באינטרנט, יש מדדים ברורים מאוד שעל פיהם ניתן להכריע האם הטקסט המדובר נופל תחת ההגדרה של תוכן איכותי או לא.
כותב אנושי ומנוסה, שמכיר את הכללים, הכתובים והבלתי כתובים, לכתיבת תוכן איכותי, יודע לתכנן כל כתבה, כך שתצליח לענות על אותם קריטריונים ויתרה מכך, באפשרותו לקרוא את מה שכתב שוב ושוב על מנת לבצע עריכה ושינויים, שיהפכו את אותו טקסט למצוין. לעומת זאת, לרובוט אין את אותן טכניקות הבחנה אנושיות, מה שעלול לפגוע באיכותו של המוצר הסופי.
חשוב לציין, שמחוללי המאמרים בתצורתם הנוכחית אמנם מצליחים למלא כמה מהכללים ובכלל זאת: דיוק מבחינה לשונית, קוהרנטיות רעיונית וכמובן, הכלל שאסור להפר, מקוריות (משמע תוכן לא מועתק), אך כל אלו אינם מספיקים כדי להפוך את התוכן לייחודי ומעורר עניין, מעבר לרמה האינפורמטיבית.
רובוט לא יודע אילו מילים, ניסוחים ורעיונות יניעו את הגולשים לפעולה, אין לו את ההבנה מה זה אומר ערך מוסף, אין לו את היכולת להבחין בין קלישאה לחידוש ובעיקר הוא אינו מסוגל להשתמש בכלים פסיכולוגיים כדי לעורר רגשות אצל הקוראים, טכניקה שכל קופירייטר מתחיל יודע שאי אפשר בלעדיה.
אז נכון, סביר מאוד להניח שבעתיד גם הגורמים האלו כנראה יהפכו להיות חלק מהמשוואה אצל מחוללי המאמרים, אבל עד שזה יקרה, כדאי לשקול האם מאמר קר ואינפורמטיבי הוא מספיק איכותי כדי ליצור בידול אמיתי ולדחוק לשוליים את יתר המאמרים שכתובים בתחום.

תוכן מותאם לקהל היעד

אם בעבר חשבו שתוכן באינטרנט צריך להיות מופנה למנועי החיפוש, הרי שנכון להיום כולם כבר יודעים שהדרך לייצר לקוחות באמצעות תוכן, היא לפנות לכל קהל יעד בשפה שמתאימה לו ולהיות מוכוון לטובת הגולשים. שיווק מקצועי לוקח בחשבון את הגולשים שאליו הוא פונה וכשמדובר על כתיבת תוכן, צריך להבין שמה שעובד על קבוצה אחת לא בהכרח מתאים לאחרת ולהפך.
לרוב, עדיף יהיה לפנות לנשים, גברים, ילדים, צעירים ומבוגרים ממעמדות סוציו-אקונומיים שונים, שמתעניינים באותו נושא, בדרכים מגוונות ויצירתיות. לפני שכותב אנושי מתחיל במלאכתו הוא מבצע מחקר מקדים אודות המתחרים ומנתח לעומק את האופי של קהל היעד שאליו הוא פונה, זאת כדי שיוכל לבחור את המילים הנכונות ואת הרעיונות המדויקים שיניעו את אותו קהל יעד לפעולה.
הרובוט לא יודע (עדיין) למקד את הטקסט לקהל ספציפי, מה שעלול לפגום באותנטיות של הכתבות וליצור ריחוק מהגולשים, במקום קרבה. אם הגולשים לא ירגישו שהכתבה שהם קוראים מופנית אליהם באופן אישי, הסיכוי שהם יבחרו ליצור אינטראקציה בזכות אותו תוכן פוחת ומכאן עולה, שהיעדר התאמה ומיקוד לקהל היעד, עלולים להוות מכשול כשרוצים ליצור כתבות ברמה גבוהה.

עלות-תועלת פר כתבה

המשפט 'מה שזול עולה ביוקר' בטח מוכר לך מסבתא פולניה שלך או של מי מחבריך, אבל הטכנולוגיה מוכיחה פעם אחר פעם שאותה אמרה, כבר לא בהכרח רלוונטית לימנו אנו. תוכן איכותי שנכתב בידי קופירייטר אנושי עשוי לעלות מאות ואף אלפי שקלים בחודש ובעלי עסקים שמנהלים אתרים גדולים וזקוקים למסות גדולות של תוכן חדש באופן קבוע, ישמחו מאוד לשלם פחות.
תחום השיווק הדיגיטלי זקוק לפתרונות אקספרס ונדמה שמחוללי הבינה המלאכותית, יכולים לשמש תחליף לא רע בהיבט עלויות וזמן. כתבה שרובוט מסוגל לכתוב בשתי דקות יכולה לדרוש מהקופירייטר מעל שעתיים של עבודה וכשזה המצב, לא פלא שאותם מפתחי בינה מלאכותית מסוגלים להציע לכל אותם מתעניינים כתבות במחירי רצפה, לעומת העלויות שיש לשלם לכותב תוכן.

העתיד כבר כאן - במה כדאי לבחור?

בשורה התחתונה, מערכות הבינה המלאכותית לכתיבת תוכן עדיין נמצאות בחיתוליהן וכמו בכל מהפכה, כנראה שגם כאן נהיה עדים לעוד חידושים מרעישים בחלוף הזמן. בינתיים, אותם רובוטים עשויים להוות כלי עזר לכותבי תוכן אנושיים. אותם כותבים שיבחרו להשתמש במכונה, ידלגו על שלב הדף הריק, יחסכו זמן ויוכלו להשתמש בטקסט הראשוני שיצר הרובוט ולפתח אותו למטרותיהם.
על אף היותם של מחוללי המאמרים לא משוכללים דיו כדי לחולל שינוי מסיבי ומורגש, חדירתם לעולמנו ללא כל ספק מבשרת על שצופן לנו העתיד. בין אם אותם רובוטים יצליחו להחליף את כותבי התוכן לחלוטין או לא, הפרודוקטיביות שלהם, כבר בטווח המיידי, היא משהו שלא ניתן להתעלם ממנו.
השאלה היא, האם לדעתך אותה פרודוקטיביות מספיק טובה, כדי שאת המאמר הבא באתר שלך, יכתוב הרובוט?
קרא ותדע: הטעויות שכולם עושים בכתיבת תוכן וכדאי מאוד להימנע מהן!
קרא עודסגור
דרגו אותנו
| דירוגך () בוצע בהצלחה
דירוג ממוצע (5) | דירוגים (3)
5 stars - based on 3 reviews
פנה/י עכשיו אל המומחים לפרסום:
שם
טלפון
*מבצע מיוחד לעסקים לקראת החורף!
*מבצע מיוחד לעסקים לקראת החורף!

למה חשוב שהתוכן שלך יהיה איכותי?

WISEO הנה חברת הפרסום לעסקים הוותיקה בישראל. בחברה צוות מומחים מיומן ומקצועי לפרסום עסקים ואנו מספקים שירותי פרסום למאות בתי עסק, שמקבלים בכל יום הרבה פניות של לקוחות חדשים.

אנחנו ב-WISEO מתמחים בכתיבת תכנים מקצועיים, במטרה להגשים מטרות עסקיות. כתיבת תוכן איכותי מייצרת בידול, מעוררת עניין וסקרנות ומניעה לפעולה. תוכן איכותי יביא לחשיפה מקסימלית של העסק שלך בפני קהל יעד ממוקד, על מנת שלא תפספס אף לקוח פוטנציאלי.

הרעיון שמוביל אותנו הוא פרסום חכם ושיפור תוצאות על ידי תוכן. צוות המפרסמים המנצח שלנו מורכב מכוח אדם ברמה אנושית גבוהה ומתמחה בכתיבת תוכן איכותי ומותאם עבור מיטב העסקים המובילים בארץ ובעולם.

אנו רואים את הצלחתך בראש סדר העדיפויות תמיד ומבטיחים ללוות אותך באחריות ובמקצועית. מוקד שירות הלקוחות שלנו זמין ונשמח להיפגש ולהציג את מגוון הדרכים שפרושות לפניך בדרך להצלחה בכתיבת תוכן איכותי!

כתיבה יחודית מעניינת ומניעה לפעולה
למה כל כך חשוב להתמקד בכתיבת תוכן איכותי?
למה כל כך חשוב להתמקד בכתיבת תוכן איכותי?

מה יצא לך מכתיבת תוכן איכותי?

הסטטיסטיקה מלמדת כי בכל חודש יותר ויותר בעלי עסקים בארץ ובעולם מגדילים את תקציבי התוכן לעסק, בעיקר בשל היכולת שיש לכתיבת תוכן איכותי להעביר מסרים ממוקדים ולהשפיע על לקוחות פוטנציאליים שיבחרו בעסק שלך.

מומחי התוכן שלנו יודעים מה באמת עובד ומבטיחים לכתוב עבורך תוכן איכותי שיביא לחשיפה חיובית וממוקדת בפני קהל יעד מפולח ומוכוון מטרה - מה שיביא לך יותר ויותר תוצאות בכל חודש. אנו מבצעים בכל קמפיין מעקב, בקרה וניתור בזמן אמת ומשפרים ומעדכנים את התוכן בקביעות.

נתונים סטטיסטיים מלמדים כי מעל 93% מהלקוחות של חברת WISEO דיווחו על צמיחה בהכנסותיהם תקופה קצרה לאחר שהחלו להשתמש בשירותי כתיבת התוכן שלנו וזאת בדיוק הסיבה שאסור לך לפספס את ההצעה המשתלמת שלנו.

פנה אלינו כבר עכשיו וקבל הצעה אטרקטיבית ותכנית מפורטת ומדויקת לכתיבת תוכן איכותי לעסק ללא כל התחייבות ותזכה ליהנות מהשקעה נכונה ובטוחה של הכסף שלך, מתשואות כלכליות גבוהות ומשגוג עסקי ארוך טווח.

שימוש בשפה מקצועית, רהוטה ומעניינת לקריאה שימוש בשפה מקצועית, רהוטה ומעניינת לקריאה

התוצאות מדברות בעד עצמן

בכל חודש יותר בעלי עסקים בוחרים להגדיל את תקציבי התוכן לעסק שלהם

אנו מנהלים תוכן מקצועי למאות עסקים בתקציב של מיליוני שקלים בשנה

93% מלקוחותינו מדווחים על צמיחה עסקית מהירה בזכות שדרוג התוכן

כתיבת תוכן איכותי מביאה תוצאות והחזר כספי (ROI) מדהים פר השקעה

אנחנו נמקד את התוכן לעסק שלך כך שיתאים לקהל יעד מפולח על פי צרכיך

מאות לקוחות לא טועים - כתיבת תוכן איכותי לעסק שלך תביא תוצאות ומהר

כתיבה מקצועית תביא לך הרבה יותר לקוחות
פנה/י לפגישה עם מומחה פרסום:
שם
טלפון
*מבצע מיוחד לעסקים לקראת החורף!
*מבצע מיוחד לעסקים לקראת החורף!

מבצע מיוחד!