מומחה לפרסום מחכה לך: 072-334-1000

מבצע מיוחד לכבוד חג הפסח!

מבצע מיוחד לכבוד חג הפסח!

דגשים לניהול עמוד עסקי שיעזרו לך למקסם תוצאות

דף עסקי בפייסבוק הוא כרטיס הביקור שלך ברשת החברתית הגדולה בעולם ובכלל. על כן חשוב לנהל אותו בצורה חכמה ויעילה בכדי להשיג את המטרות העסקיות הרצויות ולא לבזבז זמן מיותר וכסף.
כמו שאת אתר האינטרנט שלך אתה צריך לתחזק, לעדכן ולקדם כל הזמן ולאורך זמן, כך גם כשמדובר בדף העסקי שלך בפייסבוק.
המטרה היא לגבש סביב העמוד שלך קהל אוהדים גדול ודינאמי וליצור אינטראקציה חיובית מתמדת עם הגולשים במטרה להגדיל את החשיפה לדף ומכאן גם כפועל יוצא גם את מעגל הלקוחות וההכנסות.
השאלה היא איך מייצרים את קהל האוהדים הזה או במילים אחרות מה הדגשים החשובים שאתה צריך להכיר כדי לנהל נכון את העמוד העסקי שלך בפייסבוק.

להבין למי אתה פונה

בראש ובראשנה כדי לנהל נכון את העמוד העסקי בפייסבוק אתה מוכרח לדעת אל מי אתה פונה. כדי להצליח להעביר מסרים נכונים עליך לפלח מראש את קהל היעד.

מעבר לזה, פילוח מקדים יסייע לך בהמשך להשתמש בצורה נבונה באפשרויות הטרגוט הרבות שפייסבוק מציעה לך.

תוכן עשיר ומעניין

דף פייסבוק איכותי צריך להכיל תוכן עשיר, אשר משלב כתבות ומאמרים מעניינים הקשורים לתחום העיסוק שלך, סרטונים, תמונות, מדיה ומדי פעם גם מסרים ותכנים שיווקיים.
כמו בכל דבר, נדרש איזון נכון בין השניים ואם תחליט לדבוק אך ורק בפן השיווקי תגלה כי עם הזמן אחוזי הצפייה בעמוד שלך יורדים פלאים.

עדכונים

מצד אחד חשוב לעדכן את הדף בתדירות גבוהה יחסית ואין טעם להחזיק דף פייסבוק אם אתה לא שומר על רלוונטיות, כי הוא פשוט לא יהיה אקטואלי ולכן גם לא יעניין אף אחד.
מצד שני, אם תעדכן את הדף כל כמה דקות על מה שנעשה בעסק, הגולשים פשוט יתעייפו ממך ויינטשו את הדף.
לכן, יש לפרסם עדכונים בצורה מאוזנת מדי יום עד שלושה ימים, תלוי בגודל העסק שלך ובהיקף העוקבים שיש לעמוד.
אחת הדרכים היעילות לדעת בדיוק מתי כדאי להעלות עדכונים היא על ידי בדיקה, שמערכת הפרסום של פייסבוק מאפשרת, אודות מועדי קבלת הלייקים או החשיפות אותן מקבל הפוסט שלך.

אינטראקציה עם הגולשים

האינטראקציה עם הגולשים בדף חשובה ליצירת עניין מתמשך בקרב עוקבים קבועים וגם לחשיפתו של הדף ללקוחות פוטנציאליים.
הנעה לפעולה יכולה לכלול פוסטים שמעלים שאלות כמו 'מה אתם חושבים על?' או 'מה יותר אהבתם מבין הפריטים הבאים'. דרך נוספת להניע לפעולה היא לבצע סקרי דעה קצרים.
קיימות כמובן עוד מגוון דרכים לייצר אינטראקציה עם הגולשים, אך הכלל הכי חשוב שיש לזכור הוא שכל אינטראקרציה ברשת החברתית ניתנת למדידה, בין אם מדובר על פוסט שהעלית, תמונה או כל דבר אחר.
תוכל לבחון כמות תגובות, לייקים ושיתופים וכך לדעת מה הגולשים אוהבים יותר ופחות ולבצע שינויים או התאמות כדי לגרום להם להבא ליותר עניין וסקרנות.
מעקב אחר תגובות הגולשים יאפשר לך לבחון את האפקטיביות של הפרסום שלך ויעודד קשר חיובי עם קהל היעד שלך.

לכתוב נכון

דף הפייסבוק הוא הפנים של העסק ברשת, לכן הקפד על כתיבה נכונה וזורמת, ללא שגיאות כתיב, ללא הפרזות מיותרות וכן הלאה.
מומלץ לבדוק את הטקסטים שלך כמה פעמים לפני שאתה מעלה אותם. אם אתה רוצה לשנות אתה אמנם יכול לערוך או למחוק את הפוסט, אבל זה לא כדאי, שכן אז תאבד מומנטום וייתכן וגם תפסיד באז.
בנוסף, רובנו לא מומחים בכתיבה ובטח שלא בכתיבה חברתית ופרסומית, על כן חשוב להיעזר בשירותיו של איש מקצוע, קופירייטר או מנהל תוכן בפייסבוק.

שיתופי פעולה

אחת הדרכים לעניין גולשים חדשים בדף שלך היא ליצור שיתופי פעולה עם דפים נוספים הפונים לקהל יעד עם מאפיינים דומים.
הדרך הפשוטה לעשות זאת היא לפרסם דף אחר אצלך בדף, לייק שגורר לייק. בדרך זו שם הדף שלך יופיע בדף השותף והדף השותף יופיע אצלך עם לינק ישיר וכך יוכלו הגולשים להגיע אליך גם דרך עמודי פייסבוק אחרים ולהפך.

מענה מידי

גולש שמפרסם פוסט בדף עסקי או שולח הודעה דרך הדף מצפה למענה מהיר. לכן, מומלץ להיות קשוב כל העת להודעות ולפוסטים העולים בדף על ידי הגולשים.
כמו כן, כדאי להימנע מתשובות גנריות דוגמת 'השאירו פרטים ונחזור אליכם'. כל לקוח, בין אם הוא גולש בדף פייסבוק ובין אם הוא מטלפן לבית עסק עם שאלות ובקשה להבהרות יעדיף לקבל יחס אישי.

למקומות, היכון, צא!

אחרי שהבנת את מרבית הכללים החשובים לניהול עמוד עסקי עולה השאלה המתבקשת: האם כדאי לי לעשות את זה לבד או שעדיף לשכור את שירותיו של איש מקצוע?
לעיתים תכופות בגלל מגבלות תקציביות, עסקים קטנים נוטים לבחור לנהל בעצמם את עמוד הפייסבוק שלהם. אמנם במבט ראשון זה יכול להישמע כמו משהו קל ופשוט, אך התחרות ברשת גדולה וכמוך יש עוד אלפים.
כדי לנצח את המתחרים במרוץ הפרסום וללכוד את תשומת ליבם של הלקוחות אתה חייב להיות יותר טוב מהם.
אלא אם יש לך את הכישורים הנדרשים לכך, סביר להניח שיהיה עדיף להיעזר במומחה לפרסום בפייסבוק, שכן איש מקצוע יוכל למנף את ההצלחה של העמוד העסקי שלך ולגרום ליותר גולשים להתעניין דווקא בך ולא בעמודים אחרים דומים.
חשוב שתדע שפרסום ברשת החברתית זה עניין מדיד. תוכל בעצמך לעקוב כל הזמן ומכל מקום אחר קמפיין הפרסום שלך ולבצע שינויים והתאמות כדי להגדיל את ה-ROI, למקסם חשיפה ולהרחיב את מעגל הלקוחות.
אין ספק שניהול נכון של עמוד הפייסבוק שלך הוא המפתח להצלחה בפרסום בפייסבוק ובכלל.
קרא עודסגור
דרגו אותנו
| דירוגך () בוצע בהצלחה
דירוג ממוצע (5) | דירוגים (2)
5 stars - based on 2 reviews
פנה/י עכשיו אל המומחים לפרסום:
שם
טלפון
*מבצע מיוחד ללקוחות חדשים בתחילת שנת 2017!
*מבצע מיוחד ללקוחות חדשים בתחילת שנת 2017!

למה כדאי לך לפרסם איתנו?

WISEO הנה חברת הפרסום לעסקים הוותיקה בישראל. בחברה צוות מומחים מיומן ומקצועי לפרסום בפייסבוק ואנו מספקים שירותי פרסום למאות בתי עסק, שמקבלים בכל יום הרבה פניות של לקוחות חדשים.

אנחנו ננהל עבורך קמפיין פרסום בפייסבוק שיתאים בדיוק לתקציב ולצרכים של העסק שלך, במטרה להביא תוצאות מהירות ולהגשים מטרות עסקיות. הפרסום בפייסבוק יחשוף את העסק שלך לקהל יעד ממוקד על מנת שלא תפספס אף לקוח פוטנציאלי.

הרעיון שמוביל אותנו הוא פרסום חכם ומותאם בפייסבוק ותשלום רק לפי תוצאות. צוות המפרסמים המנצח שלנו מתמחה בניהול עמודי תדמית עסקיים בפייסבוק של מיטב העסקים המובילים בארץ ובעולם ומורכב מכוח אדם ברמה אנושית גבוהה.

אנו רואים את הצלחתך בראש סדר העדיפויות תמיד ומבטיחים ללוות אותך באחריות ובמקצועית. מוקד שירות הלקוחות שלנו זמין ונשמח להיפגש ולהציג את מגוון הדרכים שפרושות לפניך בדרך להצלחה בפרסום בפייסבוק!

למה כדאי לך לפרסם בפייסבוק. wiseo.
מה יצא לך מהפרסום ברשת החברתית. wiseo.

מה יצא לך מהפרסום בפייסבוק?

מעל 3,000,000 ישראלים גולשים בפייסבוק מידי יום והסטטיסטיקה מלמדת כי בכל חודש יותר ויותר בעלי עסקים בארץ ובעולם מגדילים את תקציבי הפרסום ברשת החברתית הגדולה בעולם, בעיקר בשל היכולת להתמקד בקהל יעד ספציפי שמתאים בדיוק לצרכים של העסק שלך.

המומחים שלנו לפרסום בפייסבוק יודעים מה באמת עובד ומבטיחים כי גם העסק שלך יזכה לחשיפה ממוקדת בפני קהל יעד מפולח – על ידי ניהול עמוד עסקי ופרסום מדויק, מוכוון ובתקציב ריאלי. אנו מבצעים בכל קמפיין מעקב, בקרה וניתור בזמן אמת, מה שמאפשר שליטה מלאה על הפרסום.

נתונים סטטיסטיים מלמדים כי מעל 93% מהלקוחות של חברת WISEO דיווחו על צמיחה בהכנסותיהם תקופה קצרה לאחר שהחלו לפרסם בפייסבוק וזאת בדיוק הסיבה שאסור לך לפספס את ההצעה המשתלמת שלנו.

פנה אלינו כבר עכשיו וקבל הצעה אטרקטיבית ותכנית מפורטת ומדויקת לפרסום העסק שלך בפייסבוק ללא כל התחייבות ותזכה ליהנות מהשקעה נכונה ובטוחה של הכסף שלך, מתשואות כלכליות גבוהות ומשגוג עסקי ארוך טווח.

הפרסום בפייסבוק מביא תוצאות מעולות. wiseo. הפרסום בפייסבוק מביא תוצאות מעולות. wiseo.

התוצאות מדברות בעד עצמן

בכל חודש יותר בעלי עסקים בוחרים להגדיל את תקציבי הפרסום בפייסבוק

אנו מנהלים מאות חשבונות פרסום בפייסבוק בתקציב של מיליוני שקלים בשנה

93% מלקוחותינו מדווחים על צמיחה עסקית מהירה בזכות הפרסום בפייסבוק

הביצועים של הפרסומות בפייסבוק עולים על אלו של שאר הפרסומות ברשת

אנחנו נציג את הפרסום שלך בפייסבוק רק בפני קהל יעד מפולח על פי צרכיך

מאות לקוחות לא טועים – הפרסום בפייסבוק יביא לך תוצאות מספקות ומהר

תוצאות הפרסום בפייסבוק יפתיעו אותך לטובה. wiseo.
פנה/י לפגישה עם מומחה פרסום:
שם
טלפון
*מבצע מיוחד לעסקים קיץ 2017!
*מבצע מיוחד לעסקים קיץ 2017!

מבצע מיוחד!