מומחה לפרסום מחכה לך: 072-334-1000

מבצע מיוחד לעסקים לקראת החורף!

מבצע מיוחד לעסקים לקראת החורף!

הכוח שלך מתחיל בתכנון מקדים מדויק...

כולם מכירים את המשפט: האדם מתכנן תכניות ואלוהים צוחק. אז נכון, הרבה פעמים בחייך הפרטיים מכשולים בדרך ומקרים בלתי צפויים שיבשו (ועוד ישבשו) את התכניות שלך ויגרמו למסלול להשתנות, אבל לא כך כשמדובר על פרסום באינטרנט.
בכל מה שנוגע לזירה הדיגיטלית, התכנון המקדים לא רק מסייע להצלחה, אלא בלעדיו לא ניתן להגיע ליעד שלך.
רק מי שיקפיד לתכנן אסטרטגיית פרסום מדויקת ומותאמת, יוכל לקבל את התוצאות הרצויות מהפרסום באינטרנט. השאלה היא - איך עושים את זה נכון?

צעדים ראשונים להצלחה שלך

יש לא מעט שלבים בדרך להצלחה בפרסום באינטרנט, אבל הכל מתחיל בנקודה שממנה אתה יוצא לדרך. אם תתחיל את המסלול כשאתה אוחז במפה מסודרת, שהמטרות והיעדים מסומנים בה בבירור, יהיה לך הרבה יותר פשוט ונח להתקדם אל אותם יעדים.

תגדיר מטרות ויעדים

השלב הראשון הוא להחליט לאן בכלל אתה רוצה ללכת. תבין מי אתה, במה אתה טוב, אילו שירותים או מוצרים אתה רוצה למכור, מה המטרות העסקיות שאתה רוצה להגשים בזכות הפרסום וכמובן, מה התקציב שעומד לרשותך לטובת כל זה.
מומלץ מאוד להיעזר בשירותיהם של מומחים לפרסום, שכן אלו יוכלו לסייע לך להתמקד רק במטרות הרלוונטיות, מבלי ללכת לאיבוד לכיוונים שבלאו הכי לא יניבו תוצאות.

תכיר את המתחרים

השלב השני הוא להכיר את הזירה שבה אתה מתחרה. חשוב מאוד לבצע מחקר שוק מקיף על המתחרים שלך. עליך להכיר ולהבין לעומק את האתרים של המתחרים, את אפיקי הפרסום שבהם הם משווקים את עצמם וכמובן את השיטות שבהן הם פונים לקהל היעד.
אחרי שהבנת את כל אלו, רכז את הנתונים בטבלת אקסל מסודרת ונסה לחשוב, איך אתה יכול לתכנן את הכל יותר טוב, כדי שבפעם הבאה שגולש יחפש משהו שקשור בעסק שלך, הוא יגיע אליך ולא אל המתחרים.

תפלח את קהל היעד

השלב השלישי הוא לפלח מראש את קהל היעד. תגדיר מראש מי הגולשים שאליהם אתה רוצה לפנות וכך תוכל להכווין את המסרים והרעיונות שלך בהתאם.
אם לא תדע למי אתה פונה ולא תתאים נכון את המסרים, פשוט תפספס את המטרה שלשמה אתה מפרסם באינטרנט, שהיא להגיע אל הלקוחות הפוטנציאליים מהמקומות שבהם הם נמצאים ובשאיפה להפוך גולשים לפונים ומשם פונים ללקוחות.

תבנה אתר איכותי

כל השלבים שהזכרנו עד כה הם גורמים משמעותיים שצריכים להיות חלק מתהליך אפיון האתר שלך. השלב הרביעי, שחותם את החלק הראשון בתכנון אסטרטגיית פרסום, הוא לבנות את האתר שלך.
אתה חייב לבנות אתר מקצועי ולהקפיד להיות הכי טוב שיש בכל הרבדים: לבחור דומיין שמתאים לעסק שלך, לרכוש חבילת אחסון על שרת מהיר ואיכותי, לעצב ממשק משתמש מצויין וריספונסיבי, לכתוב תוכן מקורי ומעניין ובגדול לייצר חוויית משתמש מצוינת.
ככל שהאתר שלך יהיה יותר ייחודי, רלוונטי ושימושי, או במילים אחרות ככל שהאתר שלך יוכוון יותר לטובת הגולשים, כך הסיכוי שגוגל יעדיף אותך על פני המתחרים ויבחר לקדם את האתר באופן אורגני עולה.
אחרי שכבר בנית אתר הדרך רק מתחילה. אתה מוכרח כל הזמן לעקוב אחר שינויים והתפתחויות של המתחרים ולבצע שיפורים והתאמות בהתאם, כדי להיות מוביל תחום ולהבטיח את הצלחתך לטווח הארוך.

פרסום ממומן ו/או קידום אורגני

הדרך להצלחה האמיתית בפרסום המקוון עוברת דרך השילוב הנכון בין פרסום ממומן וקידום אורגני של האתר. אחרי שסיימת לתכנן ולהוציא לפועל את השלב הראשון בתכנית הפרסום שלך, שזה אומר לבנות אתר איכותי וממוקד, שמעביר את המסרים לקהל יעד רלוונטי ושמתעלה על המתחרים בכל הפרמטרים, מתחיל החלק השני, שהוא למעשה החשיפה של האתר בפני קהל היעד שלך.
כפי שאתה וודאי יודע, יש הרבה מאוד שיטות לפרסום והחוכמה היא לבחור רק את מה שמתאים לך ביחס לצרכים ולדרישות של העסק וכמובן, בהתאם לתקציב שעומד לרשותך. הקידום האורגני לא בהכרח מתאים לכל אחד בשל העלויות הגבוהות שלו ובגלל העובדה שאת התוצאות ממנו תוכל לראות רק בטווח הרחוק.
אמנם, חשוב לציין, ששיפור האתר על כל חלקיו הוא קריטי גם למי שרוצה להשקיע בקידום אורגני וגם למי שלא, כי בסופו של יום האתר הוא כרטיס הביקור שלך והוא הפנים של העסק באינטרנט.
עליך להשקיע בעמודי נחיתה איכותיים, כיוון שלא די בכך שתצליח לייצר תנועה לאתר באמצעות קידום אורגני ו/או פרסום ממומן. אם אותם הגולשים שהגיעו אליך ינחתו בעמודי נחיתה בינוניים, הם פשוט יעזבו כלעומת שבאו ואתה תפספס הרבה לקוחות פוטנציאליים ומכאן גם הרבה כסף.
לאלו מכם שרוצים להתחיל מהשקעה בפרסום מוממן ולראות תוצאות מידיות, מומלץ מאוד לא לשים את כל הביצים בסל אחד ולפזר את התקציב בכמה אפיקים במקביל. כמובן שהגבול בין 'לפזר' ל'להתפזר' הוא דק ועל כן כדאי לבחון את התקציב תחילה בשתיים-שלוש פלטפורמות לפרסום, כשהמרכזיות והיעילות שבהן הן גוגל ופייסבוק.
עליך לטרגט מראש את קהל היעד שאליו אתה פונה, בדיוק כמו שעשית כשתכננת את האתר שלך. לאחר מכן תוכל להתאים מודעות יעודיות לכל קבוצה ולהעביר מסרים מותאמים ומעניינים.
חשוב שתדע שהיתרון הכי גדול של הפרסום הממומן באינטרנט והקידום האורגני נעוץ ביכולת למדוד את התוצאות אונליין. עליך להשתמש בכלי המעקב שמספקים לך גוגל ופייסבוק ולהיות במעקב כל הזמן ולאורך זמן אחר הפעילות שלך והתנהגות הגולשים באתרך. זה אומר להפיק דוחות, לנתח אותם, להסיק מסקנות בזמן אמת ולבצע שינויים והתאמות כדי להגדיל את ה-ROI שלך.
עליך לבחון תמיד את התקציב בכל אפיק בנפרד ולברר מה עובד הכי טוב. אם אתה רואה שאפיק מסוים לא מניב לך מספיק תוצאות פשוט תקפיא אותו ובהתאמה, אם אחד האפיקים רווחי מאוד כדאי להגדיל את התקציב שלו.

ככל שמדברים על הקידום האורגני של אתרך, מומלץ לעקוב אחר שינויים והתפתחויות באתרי המתחרים, לשדרג את האתר שלך בהתאם כל הזמן ולאורך זמן.

אדפטיביות היא שם המשחק כאשר מדברים על פעילות ממומנת ו/או אורגנית ברשת. רק מי שיהיה עם יד על הדופק יצליח למקסם את התוצאות מהפרסום באינטרנט והיכולת לבצע שינויים מהירים היא חלק בלתי נפרד מכל אסטרטגיה מנצחת.

לתכנן את המסלול ולכבוש את היעד

בשורה התחתונה, ככל שתתכנן אסטרטגיה טובה יותר, כך תשפר את הביצועים וההחזר על ההשקעה שלך בכל קמפיין פרסומי באינטרנט.
מי שידע להגדיר מטרות ויעדים, להכיר את המתחרים, לפלח את קהל היעד, לבנות אתר ועמודי נחיתה איכותיים, לפרסם באפיקים שמניבים תוצאות ולהיות עם יד על הדופק כדי לבצע התאמות ושינויים כל הזמן ולאורך זמן - יוכל להפיק הרבה יותר מהפרסום באינטרנט.
תכנון אסטרטגי מדויק של המסלול יסייע לך להגיע ליעד בבטחה - להפוך יותר גולשים ללקוחות ולהגדיל את ההכנסות לעסק בטווח הקצר והארוך!
קרא ותדע: בלי סודות - איך לפרסם הרבה יותר טוב מהמתחרים.
קרא עודסגור
דרגו אותנו
| דירוגך () בוצע בהצלחה
דירוג ממוצע (5) | דירוגים (4)
5 stars - based on 4 reviews
פנה/י עכשיו אל המומחים לפרסום:
שם
טלפון
*מבצע מיוחד לעסקים לקראת החורף!
*מבצע מיוחד לעסקים לקראת החורף!

למה כדאי לך לפרסם באינטרנט?

WISEO הנה חברת הפרסום לעסקים הוותיקה בישראל. בחברה צוות מומחים מיומן ומקצועי לפרסום עסקים ואנו מספקים שירותי פרסום למאות בתי עסק, שמקבלים בכל יום הרבה פניות של לקוחות חדשים.

אנחנו ננהל עבורך קמפיין פרסום באינטרנט שיתאים בדיוק לתקציב ולצרכים של העסק שלך, במטרה להביא תוצאות מהירות ולהגשים מטרות עסקיות. תהליך הפרסום באינטרנט יחשוף את העסק שלך לקהל יעד ממוקד על מנת שלא תפספס אף לקוח פוטנציאלי.

הרעיון שמוביל אותנו הוא פרסום חכם ומותאם ותשלום רק לפי תוצאות. צוות המפרסמים המנצח שלנו מתמחה בניהול תקציבי פרסום באינטרנט של מיטב העסקים המובילים בארץ ובעולם ומורכב מכוח אדם ברמה אנושית גבוהה.

אנו רואים את הצלחתך בראש סדר העדיפויות תמיד ומבטיחים ללוות אותך באחריות ובמקצועית. מוקד שירות הלקוחות שלנו זמין ונשמח להיפגש ולהציג את מגוון הדרכים שפרושות לפניך בדרך להצלחה בפרסום העסק!

כדאי לך לפרסם באינטרנט עם המומחים
הפרסום ברשת יביא לך תוצאות מעולות

מה יצא לך מהפרסום באינטרנט?

הסטטיסטיקה מלמדת כי בכל חודש יותר ויותר בעלי עסקים בארץ ובעולם מגדילים את תקציבי הפרסום באינטרנט, בעיקר בשל היכולת להתמקד בקהל יעד ספציפי שמתאים בדיוק לצרכים של העסק שלך.

המומחים שלנו לפרסום באינטרנט יודעים מה באמת עובד ומבטיחים כי גם העסק שלך יזכה לחשיפה ממוקדת בפני קהל יעד מפולח ומוכוון מטרה - מה שיביא לך יותר ויותר תוצאות בכל חודש. אנו מבצעים בכל קמפיין מעקב, בקרה וניתור בזמן אמת, מה שמאפשר שליטה מלאה על הפרסום.

נתונים סטטיסטיים מלמדים כי מעל 93% מהלקוחות של חברת WISEO דיווחו על צמיחה בהכנסותיהם תקופה קצרה לאחר שהחלו בפרסום העסק וזאת בדיוק הסיבה שאסור לך לפספס את ההצעה המשתלמת שלנו.

פנה אלינו כבר עכשיו וקבל הצעה אטרקטיבית ותכנית מפורטת ומדויקת לפרסום העסק שלך באינטרנט ללא כל התחייבות ותזכה ליהנות מהשקעה נכונה ובטוחה של הכסף שלך, מתשואות כלכליות גבוהות ומשגוג עסקי ארוך טווח.

הפרסום ברשת יביא לך תוצאות מעולות שיפור מתמיד בביצועי הפרסום שלך

התוצאות מדברות בעד עצמן

בכל חודש יותר בעלי עסקים בוחרים להגדיל את תקציבי הפרסום באינטרנט

אנו מנהלים את הפרסום של מאות עסקים בתקציב של מיליוני שקלים בשנה

93% מלקוחותינו מדווחים על צמיחה עסקית מהירה בזכות הפרסום הממוקד

פרסום דיגיטלי מביא תוצאות והחזר כספי חסר תקדים ביחס להשקעה (ROI)

אנחנו נמקד את פרסום העסק שלך באינטרנט לקהל יעד מפולח על פי צרכיך

מאות לקוחות לא טועים – כדאי גם לך לפרסם בשיטת תשלום לפי תוצאות

תוצאות הפרסום ברשת ידהימו אותך
פנה/י לפגישה עם מומחה פרסום:
שם
טלפון
*מבצע מיוחד לעסקים לקראת החורף!
*מבצע מיוחד לעסקים לקראת החורף!

מבצע מיוחד!